Olen luonut tilin Tiktokkiin känykkäsovelluksella. Eli mulla on tili siellä. Mutta en kertakaikkiaan pääse läppärin kautta kirjautumaan tililleni, siinä kysytään vaihtoehtoja kirjaudu: puhelinnumerolla, sähköpostilla, googlella, facebookilla, jne...
tajun kylä että on tehty mahdollisimman vaikeeksi kirjautua sähköpostilla koska kaikkea muuta yrittäävät. Silti en alistu heidän mielivallalleen.
Eivät silti kertakaikkiaan suostu päästämään mua kirjautumaan sähköpostillani. Kun olen näppäillyt kirjautumistiedot ja salasanan, siihen tulee joku kiinankielinen testikysymys. On joku kuva ja kiinankielinen monivalinta. Sitä ei mitenkään voi kiinaa ymärtämätön läpäistä, olen kokeillut monta kertaa.
Eli , tahallaan tehyt mahdottomaksi länsimaisille kirjautua tietokoneella sähköpostilla. En suostu kirjautumaan muilla koska en halua että tietoni yhdistetään. Olen tervejärkisen skeptinen tiktokkiin.
NEUVOKAAS MUA!! Miten sen kiinankielisen testin voi läpäistä?
Kännykkä on mulla liian pieni, en jaksa sitä kautta.
TikTok ei päästä kirjautumaan tietokoneella
Anonyymi-ap
2
309
Vastaukset
- Anonyymi
"Olen tervejärkisen skeptinen tiktokkiin."
Olen siitä sinun tervejärkisyydestäsi täysin eri mieltä. - Anonyymi
Kokeile puhelimen Google Lens sovelluksella kääntää tietokoneen näyttöruudulta ne kiinankieliset tekstit. Jos saisit sillä selvyyden asiasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776