Mulla on tälläinen erikoinen ongelma:seurustelukammo. Oon ollut paljon miesten kanssa tekemisissä,vaikka mitä on tullut tehtyä, siihen saakka kunnes tulee kysymys:ollanko me nyt pari. Silloin tuunki toisiin aatoksiin,mietin kaikkee huonoja puolia jne.. tai siis en vaan tiedä mikä vaivaa! monesti mun "suhteet" on mennyt tasan siihen poikki kun en osaa kuuluma päättää mitä teen. Tässä kun sitä ajattelee totta kai olisi kiva vakiintuu mutta sit kun se hetki on käsillä varmaan taas peräännyn..eikä sinkkuelämä niin hohdokasta olekkaan.. ja nyt kuvioihin on tullut yhden yön jutut(jopa varattujen kanss)ja nekin vaan aiheuttaa itkua...
Seurustelukammoinen
9
966
Vastaukset
- juhuulii
sun ei tarvi tehä mitään sellasta, mikä ei tunnu susta mukavalta. ei ole pakko seurustella yhden yön jutuista puhumattakaan. jos tunnet olosi pelokkaaksi jonkun kanssa, hän tuskin on sinulle hyvää seuraa. kannattaa odottaa että se oikea osuu kohdalle. tai jos pidät jostain mutta et halua vakiintua, voit sanoa ettet halua mitään vakavaa ainakaan tässä vaiheessa. ei ole pakko jos ei uskalla.
- janika
itselläni on myös "seurustelukammo". olen muutaman kerran menettänyt pahasti luottamuksen poikiin ja en uskalla enää luottaa.
kerran yks poika kenet tunnen ja kenestä tykkäsin.alkoi "lipittelee" mulle ym..sanoi tykkäävänsä ja kaikkia muuta vastaavaa.olin ihan "taivaassa".kohta sain tietää että tämä poika on ollut monelle muulle samanlainen koko ajan.
nyt en voi sille mitään että kun joku sanoo tykkäävänsä minusta tai jotain vastaavaa niin ajattelen heti että hän on samanlainen.
tämä ärsyttää mutta pitää vaan koittaa unohtaa ja oppia luottamaan. - oranssi.simpukka
Tuo on todella ikävää, että joutuu harrastamaan yhden illan juttuja miellyttääkseen muita. Niin ei pidä tehdä, Liz. Saattaa kuulostaa paasaamiselta, mutta kunnioita hyvä ihminen enemmän itseäsi! Älä tee itsestäsi ovimattoa, jota kohdellaan miten sattuu ja käytetään hyväksi. Ei, älä tee niin. Kieltäydy yhden illan jutuista ja koita saada miehistä pelkkiä kavereita itsellesi. Tällä tavoin on parasta aloittaa seurusteleminen, koska silloin ei pelkää mitään, kun jo toisen tuntee.
- Liz
kiitos kannustuksesta kaikille ketkä vastaile,kiva että muillakin on ongelmia... pitää vaan yrittää selvittää ne
paremmissakin piireissä!Ei hätää etköhän sä joskus jonkun löydä!Nautitaan sinkkuudesta niin kauan kun halutaan!
- selene-87
Minullakin on seurustelukammo, mikä on aika omituista, sillä kukaan ei ilmeisesti minusta tule ikinä pitämään sillä lailla, että viitsisi edes ajatella seurustelua minun kanssani. (anteeksi typerä teiniangsti-itsesäälini)
Silti pelottaa ajatuskin siitä, että tulisi joskus olemaan erittäin läheinen jonkun ihmisen kanssa ja oloemaan riippuvainen jostakin toisesta.
Pelkään sitä, että kadottaisin itseni kokonaan rakastaessani vahvasti jotakuta toista.
Asia on kuitenkin vakavassa ristiriidassa sen kanssa, että minäkin tahtoisin olla rakastettu muidenkin kuin ystävieni ja vanhempieni (perheeni) toimesta.
Kai tämä jotenkin liittyy muihinkin ongelmiini, mutta eritäin häiritsevää tämä on silti.- Liz
luin ton sun vastauksen ja kiinnoistuin vähän sunki ongelmista(tai siis ymmärrän niitä) itsekkin olen nimittäin yleensä se mustiin pukeutuva "friikki" jota jotkut karttaa! mutta sanon vain että ei se ole seuraelämääni hirveästi haitannut,hieman vain rohkeutta peliin jne.. toivottavasti näet lukea tämä täält!
- rakkauden haluinen
Liz kirjoitti:
luin ton sun vastauksen ja kiinnoistuin vähän sunki ongelmista(tai siis ymmärrän niitä) itsekkin olen nimittäin yleensä se mustiin pukeutuva "friikki" jota jotkut karttaa! mutta sanon vain että ei se ole seuraelämääni hirveästi haitannut,hieman vain rohkeutta peliin jne.. toivottavasti näet lukea tämä täält!
Niin. ongelmani on aika samankaltainen, olen aika tavallinen neitonen :D (19vuotias)
Eipä ole rakkautta sattunut kohdalleni vielä ikinä. Alkaa jo tuntua etten kelpaa kenellekkään, vaikka kohta alkaa vika varmaan olla siinäkin että alan olla todella varautunut uusien miespuolisten tuttavien seurassa.
En vain osaa ja uskalla olla, siis jos ymmärrätte.
Rakkauden kaipuuni alkaa olla jo tuskallinen, tunnen itseni vain niin riittämättömäksi ja vajaaksi (rakkauden osalta siis)
Antteeksi teinimäiset valitukset... - Liz
rakkauden haluinen kirjoitti:
Niin. ongelmani on aika samankaltainen, olen aika tavallinen neitonen :D (19vuotias)
Eipä ole rakkautta sattunut kohdalleni vielä ikinä. Alkaa jo tuntua etten kelpaa kenellekkään, vaikka kohta alkaa vika varmaan olla siinäkin että alan olla todella varautunut uusien miespuolisten tuttavien seurassa.
En vain osaa ja uskalla olla, siis jos ymmärrätte.
Rakkauden kaipuuni alkaa olla jo tuskallinen, tunnen itseni vain niin riittämättömäksi ja vajaaksi (rakkauden osalta siis)
Antteeksi teinimäiset valitukset...kyllä se siitä varmaan suttaantuu ajallaan meille kaikille ku on tullakseen! :) kunhan ei menetä toivoa ja yrittää voi aina! pitääkin tästä laittaa luu kurkkuun kaikille hyväks käyttäjille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671