Hepuli hei täällä Vietnam

Anonyymi-ap

Sain taas lukea kauheita asioita Suomesta niin. Yksi oli taasen puukotettu ja se kouluampuminen. Montako teitä asuu siellä kolhoosissa.. . Eikö se väkiluku ole joku 5,4 miljoonaa. Pattayalla on aika lailla saman verran siinä koko provinssissa. Pattayalla tulisi varmasti ihan alibi mieleen. Kauhea, kuinka vaarallista siellä kolhoosissa on asua.

Kyllä tässä saa päivitellä herran siunausta, että saa asua ja elää täällä Aasiassa. Vietnamissa, Kambodzassa, Thaimaassa ja Philippiinellä. Kauhea mitä ruoka ja vuokra siellä maksaa. . . Aivan kauheaa, kun vielä korotetaan veroja ruuassa ja muussa. Hupsut aikovat leikata eläkkeitä, kun minä hupsu kirjoittelen niille ruuan hinnoista ja mitä minulla täällä menee rahaa. . . Kyllä kyllä minä myös Shoppailen.

Jotenkin tuntuu ihan hupsulta, kun niiltä siellä kysytään oletko onnellinen ja kippelis kolina ja roskapöntön kansi nousee .. . Onnellisia ollaan. Eikö siellä ole aika kylmä myös ja millaisia hätämajoituksia esim. Punainen risti tarjoaa. Lämmintä kaakaota ja viltti.

Olinkin katsonut, videoita ja moni onkin muuttanut pois sieltä kolhoosista ihan paremman elämän vuoksi eläkkeellä varsinkin. Minä, kuitenkin luulen, että kaikki eivät kuitenkaan pelastu sieltä pois. Esim. KELA-eläke katkaistaan ja peritään ulosotossa ylimääräinen jos liian kauan on poissa kolhoosista.

Huh huh se propaganda mikä siellä pyörii yötä päivää suomalainen suomalainen suomalainen maitopurkista karkkipussiin. Ihan kauheeta persoonan muokkaamista. Toki se lapsi ja lapset siellä koulussa olivat ensin Tarzaneita ja toiset lehmiä ja toiset olemalla olivat mafiaa ja ties mitä ja sitten oltiin ja kysyttiin oletko suomalainen ja eikö teillä ole se puoluekin ihan eduskunnassa mikä on suomalainen. Huh. . Minä itse pelastuin siltä tai paranin siitä Kristinuskon ymmärtämisellä. Minä aloin sairastua tai herätä todellisuuteen monien ulkomaa matkojen vuoksi ja aloin voimaan kolhoosissa hyvin pahoin. Se olikin syy miksi ulkomainen lääkäri kirjoitti minut sitten sairaseläkkeelle.. onhan se nyt kauheeta jos olemalla ollaan ja kuitenkin ei tiedetä mitä edes ollaan ja mistä tullaan. . . Hyvä jos tietävät iso iso isän nimen ja sekin on jo saavutus monelle. Hö hö nyt syödään hyvää juustoa ja hyvää leipää eikä enää tarvitse syödä suomalaista juustoa tai suomalaista leipää, kun ei tiedä miltä sen pitäisi maistua. Suola ja mausteet on tullee hyvin elämään ja niitähän täällä kasvaa ja ihan pippuria myös.

Minä ajattelin kirjoittaa näille ulkomaalaisille kirjeenvaihtajille, että oletteko laskeneet monessako kohtaa päivässä kohtaat sanan suomalainen? Voisiko se sairastuttaa mielen ja tehdä vaikka vääränlaisen onnen kuvitelman.

Kyllä Palmun alla onnelliset on tähän asti kuvailtu. Mitä onni on onni on tähän asti ollut elämää ja elämästä nauttimista. Onni on toki ihmisläheisyys ja hymyjen maailma. . .

Höpsistä ja hupsista, kun te olette hölmöjä myös tuossa vihkimisessä. Avioliitto on tarkoitettu toki lasten vuoksi ja ihmisten lisääntymisen kannalta merkittäväksi. Jos homppelit lisääntyy keskenään, niin menkööt toki naimisiin. Höppelit.

Oi, kuinka teitä pitää oikaista koko ajan. Homppelit siunatkoon vaikka koiria ja kirkkoja ja ties mitä kuolleita sun muita. Mutta tuskin Jumala kuuntelee pilkkaajia. Tapelkootkin vielä keskenään millä lailla siunataan tai palvella Jumalaa ym.

26

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arasti koittelen tyttöni rantua,
      saisipa jonakin päivänä pantua
      Ei ole vampyyriainesta murkussa,
      valtion hampaat on kaikkien kurkussa!

      Tapsa

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­­N­y­m­f­o­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hepuii hei! Täällä Savon Pattaya. Lunta ja pakkasta on riittävästi.

    • Anonyymi

      Vietnamissa on suhteellisesti henkirikokset aika vähäisiä.
      1,6 henkirikosta 100.000 asukasta kohti, joka tekee 1472 murhaa vuodessa.

      Noin 4 pääsee Vietnamissa joka päivä hengestään toisen käden kautta, että kyllä siellä riittää kuitenkin sitä kauhisteltavaa valtion Tapsalle.

    • Anonyymi

      Hei pojat tatuoikaa hiukset.
      Sillä tavalla föönatut. Moni nainenkin tatuoi kulmakarvat.

      Nätti jakaus ja mini Vogue ... Ja pysyy aina näyttävän oli saunassa tai uimassa tai vesisateessa.

      Tatuoikaa hiukset se on ratkaisu . . . Ei, mene tuulessa jakaus sekaisin.

      • Anonyymi

        Fööni löytyy kuten näkyy. Hyvä ruoka, parempi mieli! Piipahdettiin taas yhdessä puffassa.. thaimaan parhaassa https://ibb.co/hBvJVdK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fööni löytyy kuten näkyy. Hyvä ruoka, parempi mieli! Piipahdettiin taas yhdessä puffassa.. thaimaan parhaassa https://ibb.co/hBvJVdK

        "Taivas varjele mitä sieltä tulee" toteaa buffayrittäjä miettiessään paikan sulkemista.


    • Anonyymi

      Tautoituja hiuksia ei tarvitse kammata . . . Ja jakaus pysyy varmasti. Oli keli mikä tahansa.

      • Anonyymi

        Paljonko säästää partureissa?


    • Anonyymi

      Mietippäs nyt ihan tosissasi.

      "Onni on toki ihmisläheisyys"
      Tämä juuri sinulta puuttuu! Ethän muuten kuluttaisi aikaasi vain katsomalla videoita ja uutisia inhoamastasi kansasta. Yksinäisyyttä tuo on.

      "tuskin Jumala kuuntelee pilkkaajia"
      Tunget jatkuvasti jumaliasi ja jeesuksiasi näihin herjaaviin kirjoituksiisi.
      Jumalan pilkkaahan tuo on!

      "Homppelit siunatkoon vaikka koiria"
      Sieltä rasismit poikia ja koiria kohtaan.

      "Huh huh se propaganda mikä siellä pyörii yötä päivää"
      "ajattelin kirjoittaa näille ulkomaalaisille kirjeenvaihtajille"
      Sieltä propagandat.

      "Minä itse pelastuin siltä tai paranin siitä Kristinuskon ymmärtämisellä"
      Et pelastu muita pilkkamalla ja uskosta et ymmärrä mitään!

      Sä käyt tuolla uskonpalstoilla haastamassa riitaa ja kun loukkaannut, niin tuut tänne jatkamaan..

      Muistutat entisaikojen TUO NAINEN ON NOITA!! POLTETAAN SE! huutelijoita.
      Hassua, että se ihmisryhmä ei ole vieläkään kadonnut?

      • Anonyymi

        En käy... Uskonnot palstalla. En kinaa, minä kerron vain totuuksia ja ne mitkä on totuudenmukaisia. . . Jos haluat tietoa, niin kysy minulta... Tee vaikea kysymys uskonnosta.

        Kertoin kyllä, että olette sekaisin ja niin olette... Miksi sinulla pitää olla kalju ? Miksi pitää olla maastopuku ?
        Miksi sinulla on lippu ja Leijona ? Miksi sanot itseäsi suomalaiseksi. Sehän on Taru olento myös, kuten joulupukki.

        Tajuatteko mitä kerroin juuri... Miksi yleensä olet Suomessa jos haluat olla Thaimaassa tai Filippiineillä tai Aasiassa. Miksi, et sano, että sinulla ei ole rahaa olla siellä aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy... Uskonnot palstalla. En kinaa, minä kerron vain totuuksia ja ne mitkä on totuudenmukaisia. . . Jos haluat tietoa, niin kysy minulta... Tee vaikea kysymys uskonnosta.

        Kertoin kyllä, että olette sekaisin ja niin olette... Miksi sinulla pitää olla kalju ? Miksi pitää olla maastopuku ?
        Miksi sinulla on lippu ja Leijona ? Miksi sanot itseäsi suomalaiseksi. Sehän on Taru olento myös, kuten joulupukki.

        Tajuatteko mitä kerroin juuri... Miksi yleensä olet Suomessa jos haluat olla Thaimaassa tai Filippiineillä tai Aasiassa. Miksi, et sano, että sinulla ei ole rahaa olla siellä aina.

        Olet onneton kuraperse jossakin Savossa ja postittelet toisten kuvia huudellen humalassa ja reseptilääkkeissäsi ihan mitä sattuu. Jutuillasi ei ole mitään tekemistä totuuden, rehellisyyden, kristinuskon eikä järjen kanssa. Pelkkä sekopää juoppo yksinään leikkii jotakin mitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy... Uskonnot palstalla. En kinaa, minä kerron vain totuuksia ja ne mitkä on totuudenmukaisia. . . Jos haluat tietoa, niin kysy minulta... Tee vaikea kysymys uskonnosta.

        Kertoin kyllä, että olette sekaisin ja niin olette... Miksi sinulla pitää olla kalju ? Miksi pitää olla maastopuku ?
        Miksi sinulla on lippu ja Leijona ? Miksi sanot itseäsi suomalaiseksi. Sehän on Taru olento myös, kuten joulupukki.

        Tajuatteko mitä kerroin juuri... Miksi yleensä olet Suomessa jos haluat olla Thaimaassa tai Filippiineillä tai Aasiassa. Miksi, et sano, että sinulla ei ole rahaa olla siellä aina.

        Miksi olet Pattaya-palstalla, jos haluat olla Vietnamissa tai Kampotissa? Mikset ole Uskonnot-palstalla jos haluat saarnata jeesusta ja jumalaa? Tai pysy Lesta-palstalla, kun kuitenkin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet Pattaya-palstalla, jos haluat olla Vietnamissa tai Kampotissa? Mikset ole Uskonnot-palstalla jos haluat saarnata jeesusta ja jumalaa? Tai pysy Lesta-palstalla, kun kuitenkin olet?

        Ei niin tyhmää miestä ole oikeasti toista olemassa, kuin Saarikukkakaali Kakkakuuli.

        Jos joku olisi oikeasti noin tyhmä kuin tämä "Tapsa" ja pyrkinyt "Aasiaan, hän olisi jäänyt hätäpäissään Savosta "hesaan" matkalla olevasta bussista pienen eväspussinsa kanssa pois Heinolan kohdalla ja kysellyt ohikulkijoilta missä on hesan seutulan lentokenttä?

        Sitten hän olisi itkuisana saanut lainata jonkun laupiaan samarialaisen kännykkää ja soittanut äiteelle että tulee hakemaan Heinolan Essolta, kun ei ole yhtään rahaa ja viimeinen voikkoleipäkin on jo syöty, kauhia nälkä ja vessan oveen tarvis euron kun pisuttaa ja kakattaa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy... Uskonnot palstalla. En kinaa, minä kerron vain totuuksia ja ne mitkä on totuudenmukaisia. . . Jos haluat tietoa, niin kysy minulta... Tee vaikea kysymys uskonnosta.

        Kertoin kyllä, että olette sekaisin ja niin olette... Miksi sinulla pitää olla kalju ? Miksi pitää olla maastopuku ?
        Miksi sinulla on lippu ja Leijona ? Miksi sanot itseäsi suomalaiseksi. Sehän on Taru olento myös, kuten joulupukki.

        Tajuatteko mitä kerroin juuri... Miksi yleensä olet Suomessa jos haluat olla Thaimaassa tai Filippiineillä tai Aasiassa. Miksi, et sano, että sinulla ei ole rahaa olla siellä aina.

        "En kinaa, minä kerron vain totuuksia ja ne mitkä on totuudenmukaisia. Jos haluat tietoa, niin kysy minulta... Tee vaikea kysymys uskonnosta."

        En minä voi kysyä sinun uskonnostasi, koska sinä nostat itsesi minun yläpuolelle.
        Se on sinun uskontosi. Kysymykset ovat silloin turhia.

        "Kertoin kyllä, että olette sekaisin ja niin olette... Miksi sinulla pitää olla kalju? Miksi pitää olla maastopuku? Miksi sinulla on lippu ja Leijona?"

        Asun Pohjoisessa ja olen juntti, mutta minulla ei ole kaljua, maastopukua, lippua tai edes lippalakkia. Kotieläimiä on, mutta ei leijonaa.

        "Tajuatteko mitä kerroin juuri... Miksi yleensä olet Suomessa jos haluat olla Thaimaassa tai Filippiineillä tai Aasiassa. Miksi, et sano, että sinulla ei ole rahaa"

        Hieman on hankala hahmottaa, mitä kerroit mutta yritetään.
        En minä halua asua Aasiassa. Miksi sinulla on pakkomielle siitä, että kaikki haluaisivat asua Aasiassa? Mitäs minä juntti siellä tekisin? Väittelisin kanssasi siitä kummalla on halvempi vuokra?
        Rahasta kanssasi on varmaan turha puhua. Raha ei ole Jumala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En kinaa, minä kerron vain totuuksia ja ne mitkä on totuudenmukaisia. Jos haluat tietoa, niin kysy minulta... Tee vaikea kysymys uskonnosta."

        En minä voi kysyä sinun uskonnostasi, koska sinä nostat itsesi minun yläpuolelle.
        Se on sinun uskontosi. Kysymykset ovat silloin turhia.

        "Kertoin kyllä, että olette sekaisin ja niin olette... Miksi sinulla pitää olla kalju? Miksi pitää olla maastopuku? Miksi sinulla on lippu ja Leijona?"

        Asun Pohjoisessa ja olen juntti, mutta minulla ei ole kaljua, maastopukua, lippua tai edes lippalakkia. Kotieläimiä on, mutta ei leijonaa.

        "Tajuatteko mitä kerroin juuri... Miksi yleensä olet Suomessa jos haluat olla Thaimaassa tai Filippiineillä tai Aasiassa. Miksi, et sano, että sinulla ei ole rahaa"

        Hieman on hankala hahmottaa, mitä kerroit mutta yritetään.
        En minä halua asua Aasiassa. Miksi sinulla on pakkomielle siitä, että kaikki haluaisivat asua Aasiassa? Mitäs minä juntti siellä tekisin? Väittelisin kanssasi siitä kummalla on halvempi vuokra?
        Rahasta kanssasi on varmaan turha puhua. Raha ei ole Jumala!

        Usko jo että tuota Tapsaa ei ole Vietnamissa. Pyydäpäs häntä näyttämään passistaan etunimi Vietnamin maisemissa. Ei onnistu. Siinä passissa ei lue Tapania eikä Tapiota.

        Hänellä on täsmälleen sama pakkomielle väittää kaikkien suomalaisten olevan superköyhiä ja nälkärajalla, kuin Pasasella. Täsmälleen sama absurdi idea että heidän elämäänsä "Aasiassa" kadehditaan. Täsmälleen sama väite että suomalaiset miehet ovat niin köyhiä vajakkeja etteivät he "pääse" Aasiaan. Täsmälleen sama esitys kuin Pasasella että heitä kahdehditaan pelkän oleskelun perusteella.

        Heillä on samankaltainen historia kirpputoreilta, rihkamakauppiaina, ulosoton asiakkaina ja he molemmat kutsuvat tuota pennikauppaa kädestä suuhun liiketoiminnaksi ja ovat olevinaan bisnesmiehiä, molemmat on varsin homohtavia, kumpikin selvästi pelkää ja arastelee naisia, pelkää seksuaalisuutta koska ovat kyvyttömiä kanssakäymään naisten kanssa siten kuin heterot tekee. Heille se on niin arka asia etteivät suostu edes keskustelemaan asiasta vaan se on ällöttävää.

        Usko pois että Tapsa ja Senssu ovat sama kellohamemies kuin Pasanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko jo että tuota Tapsaa ei ole Vietnamissa. Pyydäpäs häntä näyttämään passistaan etunimi Vietnamin maisemissa. Ei onnistu. Siinä passissa ei lue Tapania eikä Tapiota.

        Hänellä on täsmälleen sama pakkomielle väittää kaikkien suomalaisten olevan superköyhiä ja nälkärajalla, kuin Pasasella. Täsmälleen sama absurdi idea että heidän elämäänsä "Aasiassa" kadehditaan. Täsmälleen sama väite että suomalaiset miehet ovat niin köyhiä vajakkeja etteivät he "pääse" Aasiaan. Täsmälleen sama esitys kuin Pasasella että heitä kahdehditaan pelkän oleskelun perusteella.

        Heillä on samankaltainen historia kirpputoreilta, rihkamakauppiaina, ulosoton asiakkaina ja he molemmat kutsuvat tuota pennikauppaa kädestä suuhun liiketoiminnaksi ja ovat olevinaan bisnesmiehiä, molemmat on varsin homohtavia, kumpikin selvästi pelkää ja arastelee naisia, pelkää seksuaalisuutta koska ovat kyvyttömiä kanssakäymään naisten kanssa siten kuin heterot tekee. Heille se on niin arka asia etteivät suostu edes keskustelemaan asiasta vaan se on ällöttävää.

        Usko pois että Tapsa ja Senssu ovat sama kellohamemies kuin Pasanen.

        Luin juuri kellohamemiehestä Suomessa, taitaa olla sama mies.


    • Anonyymi

      Kovastippa Tapsa mietityttää palstalaisia!

      Ja on hän aika ovelasti saanut aikaan kaiken, jopa tuoreet kuitit ravintoloista ja kaupoista.

      En usko että Pasasen älykkyys riittäisi tuohon.

      En tiedä kuka hän on mutta sen tiedän hän ei ollut Nha Trangissa! Kaikki sieltä annettu info oli pielessä koska olin itse siellä samaan aikaan.

      Mysteeri jatkuu, uskon että on Vietnamissa rannalla ja Saigonissa. Ne kuitit ym piti paikkansa.

      • Anonyymi

        Kuvat oli netistä. Mainoskuvien kuvakaappauksia, tubesta rajattuja ja joltakin erakolta juopolta joka pakenee velkojiaan yksiksensä persauki. Tapsaa ei ole olemassa sen enempä kuin Senssuakaan.


      • Anonyymi

        Et muuten halunnut tavata... Oli siellä kaksi Suomi tyttöä jo varttuneepaa.. Minna ja Sari. Siis siellä Nha Trangilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten halunnut tavata... Oli siellä kaksi Suomi tyttöä jo varttuneepaa.. Minna ja Sari. Siis siellä Nha Trangilla.

        Sorry' varttuneempaa. . .


    • Anonyymi

      Tiedättekö "Vajakit " !
      Raamatussa sanotaan, että kukaan ihminen ei elä yli 120 vuotta. Se on kirjoitettu jo 3000 vuotta sitten. Se siitä eläkeiän nostamisesta. Eikö ole jännää, että vajakeille valehdellaan. Tuossa tuo linkki: Moos. 6:3

      Joko alkaa tulemaan kylmä rinki persiin ympärille muustakin, kuin jäästä?

      • Anonyymi

        Arkeologisia todisteita exoduksesta tai Moosekseen viittaavia egyptiläisiä tekstejä ei ole löydetty. Tiedot Mooseksesta perustuvat vain Raamattuun. Ennen Raamatun kirjoittamista sen tarinoita ja lakeja välitettiin eteenpäin suullisesti.

        Raamattu kirjoitettiin keskimäärin 1500 vuotta oletetun Mooseksen jälkeen.

        Vain Mooseksen egyptiläisperäisen nimen ja kertomuksen tämän avioliitosta midianilaisen naisen kanssa voidaan katsoa perustuvan oikeaan historiaan, kun taas muusta ei voida sanoa, että mikä on perinnetarinoita ja mikä historiaa.

        On esitetty, että kertomuksella eksoduksesta ja Mooseksesta voi olla historiallinen pohja, joka on kollektiivisessa muistissa sekoittunut myyttisten motiivien, teemojen ja rakenteiden kanssa.

        Mutta mitään todisteita siitä ei ole kuten ei myöskään siitä että Mooses olisi ollut israelilaisten johtaja, tai edes olemassa.

        "Oletus on kaikkien munausten äiti"
        - Tom Clancy -

        Jos historiaa kirjoitettaisiin oletuksien pohjalta, niin voidaan olettaa että oli aikakausi jolloin menninkäiset ja keijukaiset hallitsivat maailmaa Peter Panin johdolla.

        Kysäisepäs "Tapsa" vanhimmalta elossa olevalta sukulaiseltasi, mitä hän tietää teidän suvusta vaikkapa 1600 luvulla, jonne ei ole kuin nelisensataa vuotta aikaa?

        Mieti sitten miten paljon meidän on mahdollista tietää Mooseksesta, joka eli mahdollisesti 3400 vuotta sitten ja josta alettiin kirjoittamaan vasta 1600 vuotta sitten.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkeologisia todisteita exoduksesta tai Moosekseen viittaavia egyptiläisiä tekstejä ei ole löydetty. Tiedot Mooseksesta perustuvat vain Raamattuun. Ennen Raamatun kirjoittamista sen tarinoita ja lakeja välitettiin eteenpäin suullisesti.

        Raamattu kirjoitettiin keskimäärin 1500 vuotta oletetun Mooseksen jälkeen.

        Vain Mooseksen egyptiläisperäisen nimen ja kertomuksen tämän avioliitosta midianilaisen naisen kanssa voidaan katsoa perustuvan oikeaan historiaan, kun taas muusta ei voida sanoa, että mikä on perinnetarinoita ja mikä historiaa.

        On esitetty, että kertomuksella eksoduksesta ja Mooseksesta voi olla historiallinen pohja, joka on kollektiivisessa muistissa sekoittunut myyttisten motiivien, teemojen ja rakenteiden kanssa.

        Mutta mitään todisteita siitä ei ole kuten ei myöskään siitä että Mooses olisi ollut israelilaisten johtaja, tai edes olemassa.

        "Oletus on kaikkien munausten äiti"
        - Tom Clancy -

        Jos historiaa kirjoitettaisiin oletuksien pohjalta, niin voidaan olettaa että oli aikakausi jolloin menninkäiset ja keijukaiset hallitsivat maailmaa Peter Panin johdolla.

        Kysäisepäs "Tapsa" vanhimmalta elossa olevalta sukulaiseltasi, mitä hän tietää teidän suvusta vaikkapa 1600 luvulla, jonne ei ole kuin nelisensataa vuotta aikaa?

        Mieti sitten miten paljon meidän on mahdollista tietää Mooseksesta, joka eli mahdollisesti 3400 vuotta sitten ja josta alettiin kirjoittamaan vasta 1600 vuotta sitten.

        2010

        Mutta, kuitenkin kauan kauan sitten jo. . .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe