Mitä Pattikset meistä ajattelevat

Anonyymi-ap

Näkyypi ISn redaktööri kirjoittaneen yleistyksiä.

Mitä thaikut oikeasti meistä ajattelevat ?

24

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pasaselle omiaan nuo yleistykset.

      https://aijaa.com/9mFK1l
      Tässä kuvassa Pasanen nautiskelee onnettomuuspaikan tunnelmasta heltta heiluen, maksa pinkeänä.

      Posso Pasanen imee kaiken Thaimaasta kertovan negapaskan netistä ja hekottelee sitten yksikseen kuinka ihanaa on lähteä Hankasalmelle.

      Kyseltiin taannoin muistaako kukaan yhtään positiivista asiaa, jonka Pasanen on kertonut Thaimaasta, Thaimaassa asumisesta, tai linkittänyt uutisen jossa kehutaan Thaimaata? Kukaan ei muistanut yhtään uutista.

    • Anonyymi

      Thaimaalaiset ovat aikoinaan kokeneet vainoa, sotia ja rasismia. Siirtomaaherrat yrittäneet tunkea maahan aikoinaan monet kerrat.

      1900- luvun puolella käytyjen sotien aikaan Thaimaa ollut sotien välissä ja uhattuna.

      Valtio ja kuningashuone on tällöin kasvattanut puolustuksen määrärahoja ja tällöin valtio pakkolunasti ulkomaalaisilta (lähinnä kiinalaisilta) yksityiset firmat valtiolle.

      Näin kävi kahdelle suurimmalle panimolle ja tislaamollekin. Sittemmin ne on taas yksityistetty, mutta kuningashuoneella on runsas osuus osakkeista.

      Thaimaalaisten suhtautumiseen ulkomaalaisiin vaikuttaa monta asiaa. Historia, ihonväri, kieli, uskonto ja varallisuus.

      Vaaleat ja viileät eurooppalaiset koetaan turvallisina, sivistyneinä ja vauraina. Kiinalaisten kanssa ovat veljeskansa, mutta historian vihoittelut ovat muistissa.
      Burmalaiset saavat kokea Thaimaassa rasismia köyhyytensä vuoksi ja tummemmat varsinkin.

      Jenkit ovat todella arvostettuja Thaimaassa. Voisi sanoa että yliarvostettuja. Jokaisen thaitytön unelma on US-laivaston merisotapoika. Olen nähnyt livenä millaista taistelua niistä käydään. Siinä unohtuu tylsä eurooppalainen seinäruusuksi samantien.

      On ollut aikakausi Vietnamin sodan aikaan ja jälkeen, jolloin lehtipalstoilla ja puhelinpylväissä on mainostettu että tule valkkaamaan tyttäristäni omasi. Appiukko on hakenut autolla sotilaan Pattayalta ja vienyt maalle, esitellyt tyttärensä ja eikun naimisiin.

      Intialaiset karsastaa thaimaalaisia ja thaimaalaiset karsastaa intialaisia ja heitä ei juuri yhdessä näe. Liian suuret kulttuurierot ja thaimaalaiset ei tykkää heidän väristään.

      Australialaiset ovat samassa kastissa eurooppalaisten kanssa. Avoimuus ja puheliaisuus on kengurumaan miesten etu.

      Kokeneemmat naiset katsovat kuitenkin enemmän sitä yksilöä kuin kansalaisuutta. Ovat hyvinkin perillä maailman asioista ja näkevät heti onko mies sivistynyt, kunnollinen vaiko vain pelkkää puhetta kuten Majuri Köyryhuhta.

      Sellaiset ovat arvossaan jotka tuovat lisäarvoa heidän elämäänsä ja jos puhutaan ihmissuhteista niin miehen pitää voida turvata naisen ja lasten tulevaisuus, eikä pelkästään puheissa, kuten Majuri Pierusaari.

      2010

      • Anonyymi

        Kyllä selkeästi havaittavissa että tämä 🤡 köyryineen ja pieruineen.. Yli 50 olio... On elänyt lapsuutensa todella ankeasti.

        Tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä ei harrasta täyspäiset... Perheelliset liikemiehet.

        Tuo tyyppi on pelkkä hermoraunio alkkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä selkeästi havaittavissa että tämä 🤡 köyryineen ja pieruineen.. Yli 50 olio... On elänyt lapsuutensa todella ankeasti.

        Tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä ei harrasta täyspäiset... Perheelliset liikemiehet.

        Tuo tyyppi on pelkkä hermoraunio alkkis.

        Pelkkää asiaahan tuossa oli. Punkerot on kovia piereskelemään ja tuolla ukkelilla on valtava turvotus mahassa matkalla maksansiirtoon? Eikös sillä se reuma ole ja köyryssä on kuljeskellut koko ikänsä? https://ibb.co/qdFSqFZ Kun ei ole sitä suhteellisuudentajua niin postittelee näitä kuvia itsestään yksinäisyydessään. Kierossa on tuo ukko ollut jo 30 vuotta pallomahansa kanssa ja kehtaa täällä edelleen nimitellä toisia "flösöiksi".
        Punkerolle on naurettu kun on väsännyt ilmoituksia joissa liitteinä kuvia kattila päässä.
        Pasanen on ne kuvat ihan itse postittanut ja tilannut, haukkumalla kaikki Pattayan turistit, niiden vaimot ja lapsetkin loputtomassa vihasaagassaan.
        Jokainen kirjoittaja, turisti, asukas tai kuka tahansa Suomessa kelpaa Pasasen vihapuheen kohteeksi, kuin myös itse Thaimaakin.

        Takaan ja alleviivaan ettei Pasanen tule koskaan palaamaan Thaimaahan. Siitä se katkeruus tällä kertaa enimmäkseen kumpuaa.

        Ruttusilmäisenroiskeläppätissisenmaatalouslomittajatinderlumppuhoron aviomies laiffila.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää asiaahan tuossa oli. Punkerot on kovia piereskelemään ja tuolla ukkelilla on valtava turvotus mahassa matkalla maksansiirtoon? Eikös sillä se reuma ole ja köyryssä on kuljeskellut koko ikänsä? https://ibb.co/qdFSqFZ Kun ei ole sitä suhteellisuudentajua niin postittelee näitä kuvia itsestään yksinäisyydessään. Kierossa on tuo ukko ollut jo 30 vuotta pallomahansa kanssa ja kehtaa täällä edelleen nimitellä toisia "flösöiksi".
        Punkerolle on naurettu kun on väsännyt ilmoituksia joissa liitteinä kuvia kattila päässä.
        Pasanen on ne kuvat ihan itse postittanut ja tilannut, haukkumalla kaikki Pattayan turistit, niiden vaimot ja lapsetkin loputtomassa vihasaagassaan.
        Jokainen kirjoittaja, turisti, asukas tai kuka tahansa Suomessa kelpaa Pasasen vihapuheen kohteeksi, kuin myös itse Thaimaakin.

        Takaan ja alleviivaan ettei Pasanen tule koskaan palaamaan Thaimaahan. Siitä se katkeruus tällä kertaa enimmäkseen kumpuaa.

        Ruttusilmäisenroiskeläppätissisenmaatalouslomittajatinderlumppuhoron aviomies laiffila.

        Voi voi sentään että tuleva eläkeläismiljonääri on saanut syvän haavan pieneen sieluunsa, auttaisiko vaikka vierailu sielunkumppanin luokse tänä vuonna kun paratiisi jäi väliin vuonna 2023.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää asiaahan tuossa oli. Punkerot on kovia piereskelemään ja tuolla ukkelilla on valtava turvotus mahassa matkalla maksansiirtoon? Eikös sillä se reuma ole ja köyryssä on kuljeskellut koko ikänsä? https://ibb.co/qdFSqFZ Kun ei ole sitä suhteellisuudentajua niin postittelee näitä kuvia itsestään yksinäisyydessään. Kierossa on tuo ukko ollut jo 30 vuotta pallomahansa kanssa ja kehtaa täällä edelleen nimitellä toisia "flösöiksi".
        Punkerolle on naurettu kun on väsännyt ilmoituksia joissa liitteinä kuvia kattila päässä.
        Pasanen on ne kuvat ihan itse postittanut ja tilannut, haukkumalla kaikki Pattayan turistit, niiden vaimot ja lapsetkin loputtomassa vihasaagassaan.
        Jokainen kirjoittaja, turisti, asukas tai kuka tahansa Suomessa kelpaa Pasasen vihapuheen kohteeksi, kuin myös itse Thaimaakin.

        Takaan ja alleviivaan ettei Pasanen tule koskaan palaamaan Thaimaahan. Siitä se katkeruus tällä kertaa enimmäkseen kumpuaa.

        Ruttusilmäisenroiskeläppätissisenmaatalouslomittajatinderlumppuhoron aviomies laiffila.

        Hupaisa tuo oikean puoleinen kuva, siitä voi lukea rypistelevän pallomahan ajatukset: "päästin salaa tuhnun, ja voivittunen... pärähti samalla löysät pöksyihin".


      • Anonyymi

        Itse ole nähnyt baarityttöjen katutappelun 77 vuotiaasta sveitsiläiskäppänästä.

        Tilanne päättyi siten, että käppänä erotti tytöt ja löi molemmille rahatukot kouraan sekä käveli pois paikalta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taas on pöljä paratiisissa.


      • Anonyymi

        Kertoo kirjailijoiden asiantuntemuksesta jo tuo että kansikuvituksessa on espanjalaiseen perinnetanssiasuun pukeutunut latina. Pasasen aivoitoiminnalla varustetut munattomat ja rahattomat vanhapojat näitä kirjoja sitten luulee tositapahtumiin perustuviksi ja hekottelevat Teboilin kahvioissa sätkää kääriessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo kirjailijoiden asiantuntemuksesta jo tuo että kansikuvituksessa on espanjalaiseen perinnetanssiasuun pukeutunut latina. Pasasen aivoitoiminnalla varustetut munattomat ja rahattomat vanhapojat näitä kirjoja sitten luulee tositapahtumiin perustuviksi ja hekottelevat Teboilin kahvioissa sätkää kääriessään.

        Joo asiantuntijaksi pääse pro luokaa vain 400 maksukaadolla, toisin pääsee muuallekin sukupuolitautien klinikalle, selvää itsetuhoisuutta.

        ja kiitos kysymästä voi oikein hyvin, en jaksa enää kävellä 5 kerrokseen rappusia pitkin, mutta reuma karkailee välillä hallinnasta, kortisoli hoito johtaa nesteiden kertymiseen kehoon, ja fimmeriin pumppu menee kerran pari kuukaudessa, tosin nyt on harvemmin, kolmeen kuukauteen kerran, extroja on satoja jopa tuhansia päivittäin.

        Sepelvaltimot supistelevat aina silloin tällöin öisin nukkuessa herään rintakipuihin, kerran kaksi kuukaudessa, tämä on syytä tutkia paremmin suomessa, kun sinne pääsen...

        Eli ihan kaikki ok, hieman harrastetoimintaa haittaa, ryypätä ei voi eikä saa, toisin en edes välitä, viimeisin känni oli vuonna 2019 enemmälti, kun tyttäreni oli täällä.

        Kaikki on todennäköisesti johdannaisia näistä reuman lisäsairauksista, pitänee suomessa tarkastaa vielä silmien verkkokalvojen kunto, kun olen hoidattanut itseni, palaan kotiin thaimaahan, mikäli kunto ei syystä tai toisesta romahda, sitä odotellessa... terkkuja sinne missä oletkin, resupekka.


    • Anonyymi

      Välään viinlään velkääm

      Eli tervetulleita ollaan

      • Anonyymi

        Toisin kuin Teb naftalla


    • Anonyymi

      HEH, harva on edes suon maasta kuullut.

      • Anonyymi

        On kuullut jokaikinen vähänkin kokenut baarityttö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuullut jokaikinen vähänkin kokenut baarityttö.

        Kuten itsekin olet.


    • Anonyymi

      Hulluja nuo Roomalaiset-

    • Anonyymi

      Jokainen terve ihminen ajattelee.

      Kukaan terve ihminen ei ajattele, mitä joku toinen tuntematon ajattelee.

      • Anonyymi

        Näinpä. Minulle oli lapsena tuputettu ennakkoluuloja eri kansoista ja ne ennakkoluulot oli melkein aina negatiivisia ja sitten jos ne oli positiivisia, niin oma kokemus osoittikin päinvastoin. Pari opettajaa haukkui koulussa saksalaisia, mutta kaikki itse tuntemani saksalaiset on olleet ihan huipputyyppejä. Monet haukkuu venäläisiä, mutta omat kokemukseni on että siellä on monenlaista väkeä, on rosvoja mutta on myös erittäin lämminhenkisiä ihmisiä jotka tekee ystävänsä puolesta mitä vaan.
        Jenkeistä oli minulla käsitys että siellä asuu vain urpoja mutta totuus oli aivan toinen. Erittäin sivistynyttä populaa on ainakin ne jotka lomailee Thaimaassa ja ainoa negatiivinen asia jos sen negatiiviseksi haluaa lukea, on heidän ääretön tarve voittaa. Kilpailun he saavat aikaan joka asiasta. Heille on erittäin tärkeää selvittää nopeasti kuka on kingi.

        Sitten toisinpäin, monet antoivat lapsena minulle kuvan että ranskalaiset on valtavan ihanaa ja sivistynyttä kansaa. Omien kokemuksien perusteella puolet heistä on valehtelevia ja hienostelevia feikkejä joissa ei ole mitään aitoa. Kaikki on kaunisteltua vähintäänkin tai sitten kokonaan paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Minulle oli lapsena tuputettu ennakkoluuloja eri kansoista ja ne ennakkoluulot oli melkein aina negatiivisia ja sitten jos ne oli positiivisia, niin oma kokemus osoittikin päinvastoin. Pari opettajaa haukkui koulussa saksalaisia, mutta kaikki itse tuntemani saksalaiset on olleet ihan huipputyyppejä. Monet haukkuu venäläisiä, mutta omat kokemukseni on että siellä on monenlaista väkeä, on rosvoja mutta on myös erittäin lämminhenkisiä ihmisiä jotka tekee ystävänsä puolesta mitä vaan.
        Jenkeistä oli minulla käsitys että siellä asuu vain urpoja mutta totuus oli aivan toinen. Erittäin sivistynyttä populaa on ainakin ne jotka lomailee Thaimaassa ja ainoa negatiivinen asia jos sen negatiiviseksi haluaa lukea, on heidän ääretön tarve voittaa. Kilpailun he saavat aikaan joka asiasta. Heille on erittäin tärkeää selvittää nopeasti kuka on kingi.

        Sitten toisinpäin, monet antoivat lapsena minulle kuvan että ranskalaiset on valtavan ihanaa ja sivistynyttä kansaa. Omien kokemuksien perusteella puolet heistä on valehtelevia ja hienostelevia feikkejä joissa ei ole mitään aitoa. Kaikki on kaunisteltua vähintäänkin tai sitten kokonaan paskaa.

        Hyvin laukastu.... Ääretön tarve voittaa... Kuten tytöllä faneineen.


    • Anonyymi

      Toinen onneton ja sisäisesti tyhjä ihmisryhmä ovat ruotsalaiset. Etenkin eteläruotsit. Varsinaista solsidan luuseriporukkaa. Ihmisiä vailla sielua.

    • Anonyymi

      Aplaa praasennee sjoo, sano petrokraatti

    • Anonyymi

      Tuhat kuutiota pystymettää per reissu, ihan sama mitä kukkahatut ajatteloo !

    • Anonyymi

      Iltapäivä lehti kamaa esittää tuollaisia pohdintoja, turhanpäiväistä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe