Mulla ois viikon päästä am120 teoriakoe ja oon nyt viikon lukenu 1-2h päivässä ja vielä viikko lukemista ja sit ois koe nii kauan te luitte ja monennella meni läpi
Vastaukset 4
- Anonyymi
5 tuntia luin ja ekalla läpi.
- Anonyymi
Luin 120 tuntia ja ihan stanan vaikeeta, en ymmärrä tästä mitää! Eikö ihmiset haluu kuulla mun mopon pärinää 24/7?!
- Anonyymi
Ite luin muutaman viikon ja pääsin läpi, mutta oli aika saatanan vaikea. kysyttiin sellaisia asioita mitä siinä teoriakoeharjoitteluohjelmassa ei ollut, mutta niistä selvisi ihan maalaisjärjen avulla. Jos sulla menee ne harjoituskokeet ykkösellä läpi ilman virheitä monta kertaa putkeen niin kyllä sun pitäs se oikee koe päästä läpi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1121464- 125959
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86855Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57757- 64612
- 42611
- 34587
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 48557