https://keskustelu.suomi24.fi/t/18353088/lauluja-talousrikollisuudesta---vanha-pelimies-muistelee
Hän haukkuu erästä Capitrolli- nimimerkillä esiintynyttä toista kirjoittajaa tekeytyen häneksi.
Lauluja talousrikollisuudesta - vanha pelimies muistelee
Capitrolli_Kellitrolli
2024-04-08 09:21:38
Taannoinen anteeksipyyntöni aiheutti paljon vihapostia. Jätetään tuollaiset tunteiden myrskyt jo pois. Tässä hieman keveämpi viesti.
Talousrikollisuutta on tämäkin viesti, kun entinen talousrikollinen muistelee mennyttä aikaa. Ihan turhaa on nillittää.
Kävin entisten klubituttujeni kanssa pitkästä aikaa karaokessa. Olin väsännyt sitä varten laulun, jonka myös itse esitit ja itse säestin itseäni Landolalla.
Vanha pelimies muistelee
Säv. sanat. G.Malmten
San. Kelli
Hän oli hilloa monta saanut, myös pahaa ja vetelää,
Oli muija myös unhoon jo jäänyt, ei tuntenut ikävää.
Hän oli Pattiksen baareissa tuttu,
oli niissä kuin kotonaan.
Hän oli koininut vanhat ja tautiset veet,
niin kuin mies konsanaan.
Mutt` sitten sattui muija kerran
Pattiksen rannoille saapumaan.
Sitä katseli hän hetken verran,
oli tuttu se muodoltaan.
Syömmessä silloin niin kummasti liikkui,
muijan oman kun nähdä hän sai,
oli läskit sen laajenneet,
hiukset myös haalenneet,
vaan tuttu kai.
Haastekin saapui myös kaukaa
Näille Pattiksen rannoille.
Hän muisti taas pitkästä aikaa
tuon armahan syntymämaan.
Siel` oli pihassa Nissan niin vanha,
siinä katkennut koiranluu.
Se kyyneleet poskille vierimään sai
ja hän unhoitti kaiken muun.
Suosionosoitukset oli huimaavat. Piti vielä vetäistä kaksi kertaa encore.
1
<50
Äänestä
Moktar.Gubta / Valuuttakauppias tekeytyy toiseksi
Anonyymi-ap
1
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346