Ajatuksissasi?
Olenko joka hetki
Anonyymi-ap
833713
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 83
Vanhimmat
et ole
Et enää.
Lähestulkoon.. 😍😅
Kyllä ❤️ Ei sille voi mitään. Tunteet on mitä ne on, ikäerosta huolimatta.
Paljonko?
Täällä ainakin 24 vuotta
Noin 10 vuotta.
Samoin minulla ja miehellä ❤️
Niin, noin 10v meilläkin. Vaikka kun oon sun kanssa, en tunne sitä eroa. Ollaan silti jotenkin samalla aaltopituudella ❤️
N > M
Rakas pus puss.Ei ole paha jos muuten pelittää.
Ikävä on häntä siksi usein mielessä.
Juu 😍
Laita dildo sinne
Ei ollut multa tämä 😅
En omista ja inhoan räpeltämistä. Haluan aitoa ja kovaa.
Sulla ei taida olla naisena esiintyvä äijä kumpikaan pää kova
vellihousu se on
Näin voisi sanoa kaikista miehistä jotka uhittelee naisille inernetissä
Hiljaisina hetkinä, kyllä.
Nyt olen miettinyt ihan sitä, mitä näin muutama tunti sitten. Kyllä tämä maailma on aivan karmiva. Ja millaisen valvonnan alla ollaan täällä.
Mitä näit muutama tunti sitten?
Ei siitä täällä voi puhua.
Yritän aktiivisesti olla ajattelematta ja keskittyä muihin juttuihin.
Kyllä, mietin usein missä mahtaa olla ja mitä tekee, vaikka olla edes nähty aikoihin.
Miten voi epätietoisuus olla näin kokonaisvaltaista. Omat tunteet menee ylös ja alas. Toinen puoli minusta uskoo ja luottaa siihen että rakastat ❤️, toinen puoli on täysin luovuttanut, jos en merkinnytkään sulle mitää. Välillä näkyillään, saan kuulla äänesi, susta 👩❤️👨on tullut niin tärkeä ja rakas, voimavara jaksaa. Et sittenkään unohtanut. Olen taas antanut itselleni luvan haaveilla susta, meistä, kaikesta ihanasta
🚬👩🏻🦳
Toi meidän n.23 vuoden ikä ero mua mietitytti ja silloin vuosi takaperin olin vielä naimisissa. Onneksi ollaan päästy jutteleen vihdoinkin viime viikkoina😍Anteeksi , että jouduit oleen pitkään epätietoisuudessa. Moni ei edes tiedä ,että sillä osastolla työskentelee nuori kaunis nainen😍Osaat piiloutua ihmisiltä.
Täh???
Tuliko väärälle tämä viesti?
No tuskinpa vain ainahan tämä emojiguppe jutustelee itsensä kanssa puutaheinää
Tämä henkilö kärsii passiivis-aggressiivisesta persoonallisuushäiriöstä
Terveysartikkelia sun muuta siis lukemaan
Ei tainnu osua toi minun kommentti🤔😳
Jos ihminen koskettaa jotain tärkeää toisessa ihmisessä, vierailee hän usein ajatuksissa.
https://www.youtube.com/watch?v=H3mAGy9xr3k
Kyllä olet P. Aamulla heti kun silmät aukeavat mietin sinua iltaan saakka
Haluatko lähentyä? Jutella
Varo!!!!!!!
Oliko tämä guppekirjaim ny liitännäisen sinun kesämökki- tai joulupaykoosiin ?
Haluan tosi palavasti, olisi niin ihanaa.
Tämä henkilö on saanut diagnoosin passiivis-aggressiivisesta persoonallisuushäiriöstä
Joo o, ei ole osaa ei arpaa siihen(kään).
Kyllä hän on.
🤍
Kyllä hän on päivittäin ajatuksissani.
Ei koko ajan, mutta päivittäin jonkun verran.
Mun ajatuksissa olen mikään joka hetki tai kokoajan muuta kui pillu/seksi muutoi taas ajatukset muuttuu sekunnin välei vähintään
https://youtube.com/shorts/4oj5eF4pWR4?si=spjtvfwDvBgWe4-l
Ei juurikaan. Olen lähes unohtanut jo
Jaa
Siltä vaikuttaa
Ystävä hyvä
rakas ystävä 😪 on ollu sua ikävä 😔 oot aina sydämessäni 💝 ja ajatuksissani 🥰✨ mä oon susta todella huolissani 😥 mua niin sattuu sydämmeen tää epätietoisuus 💔 en mä pysty nukkuu oon niin peloissani 😞 mä niin kaipaan halikaveria 🤗 oisitpa vierelläni rakas ystävä 💖🥀🎗✨
Älä ole huolissasi. Hengissä ollaan. Etähali.
Kyllä🥵
Kyllä hän on.
Hän mies on, aamuisin ekana samoin illalla viimeksi
ps. onx blondii näkyny?
Kylhän se tos pyörii.
Kyllä on eräs itseäni vanhempi hyvävartaloinen nainen, vaikka asia ei silloin edennyt yrityksestä huolimatta. Suukottelisin ja syventyisin häneen milloin vaan, sen verran puoleensavetävä hän on. Olisipa sylissä nyt...!
Usein.
No et ole, olet minulle kuin kaupan muovikassi jossa lukee" käytä useasti ja kierrätä lopuksi".
Olet ❤️, mutta et halua tehdä mitään sen eteen että tilanne edistyisi.
Kyllä hän on.
Mitenhän mulle käy? Huonosti?
Etsin häntä ihmisjoukoista loppuelämäni?
Pyörin kodittomien joukossa keskustassa siltä varalta? Ihan vain jos näkisi vilauksen.
Voisit olla tyly mua kohtaan niin ehkä auttaisi..
tai edes suudella niin saisin jotain mistä pitää kiinni.
Kuka antanut sulle luvan puhua kaikkea paskaa toisen puolisosta?gubbe o sykoosissa!
Olet, harmi, että olet menehtynyt. Kaipaan sinua ikuisesti Lotte.
Voi ei. 😭
Et enää. Jätin romun toisten vaivaksi ja nautin uudesta aarteesta ❤️
Kyllä, koko ajan.
Sama täälläkin. Hän nainen, jonka nimi alkaa Jiillä, niin on ajatuksissani jatkuvasti. On ollut pitemmän aikaa jo ja on myös tulevaisuudessakin. Ikävä on 🤗💕
-Sinun omasi
Olisippa hän...😔❤️ Sivusta
Let it go!🥵
Tosi usein olet kyllä..olit merkityksellinen mulle. -V
Et ole ei ole edes mitään tunteitakaan sinua kohtaan ei edes mitään sääliäkään tunne ja hyvä niin pystyn näin sinut unohtamaan
Olet,mietin juuri sinua
Tänään erityisen lämmöllä sua ajattelen
vaikka olet tyly❤️
Millä tavoin tyly?
Just ja just tervehtii edes ja kääntää katseen pois
Et enää, onneksi.
Ei kukaan ole ollut ajatuksissani koko aikaa.
Olet! Ihan joka hetki.
Et ole.
Kyllä hänen peppunsa, vartalonsa ja mukava luonteensa on mielessä. Silloin asia ei edennyt mutta onhan päivä aina uusi. Hänelle hyvää joulun odotusta voin toivottaa!
Penikseni on iso ja kova
Onko ketä varten
Joku mies kai.
Et ole.
Miul kävikin niin että henki on melkeen koko aika.
Et, mutta häiritsevän usein. Aavikon unelman representaatio.