Ajatuksissasi?
Olenko joka hetki
29
2220
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
et ole
- AnonyymiUUSI
Et enää.
- AnonyymiUUSI
Lähestulkoon.. 😍😅
- AnonyymiUUSI
Kyllä ❤️ Ei sille voi mitään. Tunteet on mitä ne on, ikäerosta huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Ikävä on häntä siksi usein mielessä.
- AnonyymiUUSI
Juu 😍
- AnonyymiUUSI
Laita dildo sinne
- AnonyymiUUSI
Ei ollut multa tämä 😅
- AnonyymiUUSI
En omista ja inhoan räpeltämistä. Haluan aitoa ja kovaa.
- AnonyymiUUSI
Hiljaisina hetkinä, kyllä.
- AnonyymiUUSI
Nyt olen miettinyt ihan sitä, mitä näin muutama tunti sitten. Kyllä tämä maailma on aivan karmiva. Ja millaisen valvonnan alla ollaan täällä.
- AnonyymiUUSI
Mitä näit muutama tunti sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näit muutama tunti sitten?
Ei siitä täällä voi puhua.
- AnonyymiUUSI
Yritän aktiivisesti olla ajattelematta ja keskittyä muihin juttuihin.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, mietin usein missä mahtaa olla ja mitä tekee, vaikka olla edes nähty aikoihin.
- AnonyymiUUSI
Miten voi epätietoisuus olla näin kokonaisvaltaista. Omat tunteet menee ylös ja alas. Toinen puoli minusta uskoo ja luottaa siihen että rakastat ❤️, toinen puoli on täysin luovuttanut, jos en merkinnytkään sulle mitää. Välillä näkyillään, saan kuulla äänesi, susta 👩❤️👨on tullut niin tärkeä ja rakas, voimavara jaksaa. Et sittenkään unohtanut. Olen taas antanut itselleni luvan haaveilla susta, meistä, kaikesta ihanasta
🚬👩🏻🦳- AnonyymiUUSI
Toi meidän n.23 vuoden ikä ero mua mietitytti ja silloin vuosi takaperin olin vielä naimisissa. Onneksi ollaan päästy jutteleen vihdoinkin viime viikkoina😍Anteeksi , että jouduit oleen pitkään epätietoisuudessa. Moni ei edes tiedä ,että sillä osastolla työskentelee nuori kaunis nainen😍Osaat piiloutua ihmisiltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi meidän n.23 vuoden ikä ero mua mietitytti ja silloin vuosi takaperin olin vielä naimisissa. Onneksi ollaan päästy jutteleen vihdoinkin viime viikkoina😍Anteeksi , että jouduit oleen pitkään epätietoisuudessa. Moni ei edes tiedä ,että sillä osastolla työskentelee nuori kaunis nainen😍Osaat piiloutua ihmisiltä.
Täh???
Tuliko väärälle tämä viesti?
- AnonyymiUUSI
Jos ihminen koskettaa jotain tärkeää toisessa ihmisessä, vierailee hän usein ajatuksissa.
https://www.youtube.com/watch?v=H3mAGy9xr3k - AnonyymiUUSI
Kyllä olet P. Aamulla heti kun silmät aukeavat mietin sinua iltaan saakka
- AnonyymiUUSI
Haluatko lähentyä? Jutella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko lähentyä? Jutella
Varo!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Kyllä hän on.
🤍 - AnonyymiUUSI
Kyllä hän on päivittäin ajatuksissani.
- AnonyymiUUSI
Ei koko ajan, mutta päivittäin jonkun verran.
- AnonyymiUUSI
Mun ajatuksissa olen mikään joka hetki tai kokoajan muuta kui pillu/seksi muutoi taas ajatukset muuttuu sekunnin välei vähintään
https://youtube.com/shorts/4oj5eF4pWR4?si=spjtvfwDvBgWe4-l - AnonyymiUUSI
Ei juurikaan. Olen lähes unohtanut jo
- AnonyymiUUSI
Jaa
- AnonyymiUUSI
rakas ystävä 😪 on ollu sua ikävä 😔 oot aina sydämessäni 💝 ja ajatuksissani 🥰✨ mä oon susta todella huolissani 😥 mua niin sattuu sydämmeen tää epätietoisuus 💔 en mä pysty nukkuu oon niin peloissani 😞 mä niin kaipaan halikaveria 🤗 oisitpa vierelläni rakas ystävä 💖🥀🎗✨
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3610442- 292220
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla321968- 941616
Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku771249Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511200Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?691040Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51035- 52886
Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?232815