Kumpi teistä rakastui ensin?

Anonyymi-ap

Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi kiinnostui ensin toisesta?

38

896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä se olin joka ensin.. 😍😊🤭

• Anonyymi

Kuinka ja missä tapahtui?!?

• Anonyymi

Minä ainakin ihastuin häneen heti, kun näin hänet ensimmäisen kerran. En tiedä kumpi rakastui ensin.

• Anonyymi

En tiedä. Huomasin joskus ohimennen, että hän oli vähän hermostuneen oloinen minua kohtaan, mutta ei olisi ollut ensimmäinen kerta kun joku pitää minua pelottavana, joten en ajatellut siitä sen enempää.

• Anonyymi

En tiedä. Jos on rakastunut tai ihastunut, peittää sen hyvin.

• Anonyymi

Minä kiinnostuin ensin hänestä naisesta ja minulla se kehittyi rakastumiseen saakka.

• Anonyymi

Se toinen sen aloitti jos syyllinen pitää löytyä 😂
      Sit kun se huomas että mä huomasin niin alkoi välttely
      ja sitä rataa. Nyt ollaan lähestytty, toinen vaan ujostelee ja huokii ja mä oon edelleen haavan lehtenä vapisevana vieressä ja vähältä pyörtyä. Sit joskus kun se toinen ryhdistäytyy se sillee ihanasti puhuu isälliseen sävyyn vähän kuin pikkuiselle. Se on jotenkin ihanaa❤️mä rakastan ihan hulluna
      🚬👩🏻‍🦳miksköhän tälle emojille ei ole laitettu mustia kulmakarvoja😂

• Anonyymi

Luulosairas olet ja kuvittelet että joku satunnainen röökiäijä täällä päivystää sun typeriä juttujas 🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷

• Anonyymi

Koska kulmakarvat ovat piilossa hiusten alla?

Koska ihmisillä yleensä karvoitus on kutakuinkin samanväristä hiuksissa ja kulmakarvoissa (paitsi peroksidiblondeilla, jotka unohtavat kulmakarvojensa värjäyksen ja heille jää epäsuhta kasvoihin, joita emojeilla ei ole tarvetta seurata)?

• Anonyymi

Sillä toisella on täytynyt olla jo aikaisemmin jonkinlaista kiinnostusta, ennenkuin te edes olitte koskaan nähnyt. Sivusta tuumasin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulosairas olet ja kuvittelet että joku satunnainen röökiäijä täällä päivystää sun typeriä juttujas 🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷

No ei päivystä eikä tiiä😂Ei ole mikään somettajatyyppi vaan tekee kaiken luonnossa. Ei mee aikaa suotta hukkaan eikä se ehtisikkään muutakuin p*ornosivuille
        🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ihmisillä yleensä karvoitus on kutakuinkin samanväristä hiuksissa ja kulmakarvoissa (paitsi peroksidiblondeilla, jotka unohtavat kulmakarvojensa värjäyksen ja heille jää epäsuhta kasvoihin, joita emojeilla ei ole tarvetta seurata)?

Luuletko että värjäisin kulmani myös valkoisiksi aivan vaan siksi että olisi luonnollisempaa😂
        Ootko nähny aitoa blondia valkoisilla kulmakarvoilla? Sen täytyy olla sitte albino

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että värjäisin kulmani myös valkoisiksi aivan vaan siksi että olisi luonnollisempaa😂
        Ootko nähny aitoa blondia valkoisilla kulmakarvoilla? Sen täytyy olla sitte albino

• Anonyymi

Ilmeisestikään et ole palstaguppe ainoa, joka elää emojien kautta ns..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kutakuinkin samanväristä"

Opettele lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sulla se emojiguppe vasta vahaa hermosto onkin, kun kuvittelet että tämä nolo itsesi kanssa tappelu on uskottavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä toisella on täytynyt olla jo aikaisemmin jonkinlaista kiinnostusta, ennenkuin te edes olitte koskaan nähnyt. Sivusta tuumasin.

Tässä ei ollut mitään logiikkaa🥸🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisestikään et ole palstaguppe ainoa, joka elää emojien kautta ns..

Olen emoji🤓🥸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kutakuinkin samanväristä"

Opettele lukemaan.

Hjkkknjhgdjiunkb

• Anonyymi

Muhun ei oo ikinä kukaan ollut rakastunut. Hyvin nuo miehet kiertää mut kaukaa..

• Anonyymi

Luultavasti yhtä aikaa, samalla tapaamisella. Ei olla vielä rakastuneita.

• Anonyymi

Minä ihastuin ensin, hän ei ollenkaan.

• Anonyymi

En osaa sanoa. Ihailin kaukaa ja kuvittelin tekeväni sen salaa. Joskus huomasin nopean katseen ja hymyn pilkahduksen. En silti osannut ajatella niitä itselleni. Vasta vähän myöhemmin kohtaamiset alkoivat muuttua konkreettisemmiksi.

• Anonyymi

Kuka tuo nainen oikeen on oli ajatukset hänestä melkein ja on edelleen.

• Anonyymi

En tiedä mitä olemme toisillemme. Olimmeko koskaan mitään.
      Tiedä näistä enää.

• Anonyymi

Rakas soita mulle soita ikävä sua!!

• Anonyymi

Tiedän vain milloin itse tajusin ihastuneeni tuohon mieheen. Siitä se on kehittynyt kehittynyt ajan kanssa syvemmiksi tunteiksi.

• Anonyymi

Itse ihastuin yhteen itseäni vanhempaan naiseen melkein heti ensi kohtaamisella, yhteinen paikka kyseessä. Luonne ja erityinen seksikkyys viehättävit jo alussa. Sitten aloin jo vähän flirttailla, tunteet olivat vahvoja ja syliin halusin ottaa hänet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ihastuin yhteen itseäni vanhempaan naiseen melkein heti ensi kohtaamisella, yhteinen paikka kyseessä. Luonne ja erityinen seksikkyys viehättävit jo alussa. Sitten aloin jo vähän flirttailla, tunteet olivat vahvoja ja syliin halusin ottaa hänet.

Onko mennyttä kun kirjoitat menneessä aikamuodossa🥸🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ottanut?

• Anonyymi

Hän. Hän sanoi rakastavansa minua vaikka tuskin tunnettiin edes kunnolla.

• Anonyymi

Rakkautta ensi silmäyksellä?

• Anonyymi

Rakkautta ensi vilkaisulla ❤️🥸🤓

• Anonyymi

Rakkautta muutaman seksikerran jälkeen. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut täyttä humpuukia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt voi niinkään sanoa. Sanoi suoraan ettei edes heti ihastunut minuun näki. Eikä oltu harrastettu seksiä edes vielä kun kertoi rakatavansa niinkuin joku sanoi.

• Anonyymi

Aina olin tykännyt hänen olemuksesta, sitten pikkuhiljaa ymmärsin, että rakastan häntä.

• Anonyymi

Jotenkin järkyttävää herätä sellaiseen ja päinvastoin. Varsinkin jos miettinyt voisko sitä mitenkään peruuttaa vielä ja kun tajuaa ettei voi😶‍🌫️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      233
      5260
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3700
    3. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      18
      2184
    4. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      279
      2123
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      46
      1378
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1249
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      128
      1131
    8. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      116
      946
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      34
      900
    10. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      196