Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
Nainen jos pitää sanoa
64
1344
Vastaukset
- Anonyymi
Mä osaan varmasti kertoa noita paljon enemmän kuin kukaan muu, mutta missä tilanteessa niitä sitten olisi tarpeen luetella?
- Anonyymi
Anna palaa, vastine sitten tulee muru!
- Anonyymi
Tiedä jo mistä saan oman kritiikin.
Aloitetaan ja älä sitten loukkaannu
Olet ihminen joka katsoo ihmisiä päästä varpaisiin.
Olet aika itsekäs ja moraalisi saattaa horjua.
Osaat näytellä viatonta ja luovuta asioissa jotka ei heti onnistu.
Pohjimmiltasi olet aika kylmä.
Hyviä puoli sinusta silti löytyy paljon enemmän kuin huonoja ja ei sinun huonot puolet minua haittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä puoli sinusta silti löytyy paljon enemmän kuin huonoja ja ei sinun huonot puolet minua haittaa.Pohjimmiltani olen hyvinkin lämmin. Kylmyyttä jos hakee niin sitä löytyy. Eikä muiden ihmisten syynäys päästä varpaisiin kiinnosta pätkääkään, muuten ok tilanteista riippuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä puoli sinusta silti löytyy paljon enemmän kuin huonoja ja ei sinun huonot puolet minua haittaa.tämä on varmaan minulle, totta, joka sana. En tiedosta että katsoisin ihmisiä päästä varpaisiin mutta kyllä tämä puoli on lisääntynyt en ehkä pidä siitä mutta se on pakollista tänä päivänä, arvioida ihmisiä mitä haluavat ha mitä hakevat. Enkä väärässä ollut. Itsekäs, kyllä on asioita joista en luovu, mutta en ikinä varasta ja on pakko koska ei kukaan minulle tuo asioita tai pidä puoliani. terve itsekkyys on pakko, erityisesti minun alalla. Oikeastaan keino pysyä hengissä, moraalini on korkea, mutta en ole poljettavissa pitää hakata että minut saa alas. Olen joillekin kylmä ja jotkut saa, kokea myös lämpöni, ei ole kaikille, sekin on keino pysyä hengissä ja pysyä hyvässä maineessa. Olen reilu, mutta minulla on elämä mitä haluan ja asioita jotka minulle kuuluu. Toimin oikein, en kuulu lahkoon, te ette näe oikeutta päämäärienne sumussa. Jos yrittää pakottaa, kiristää vedättää, pakolla yrittää saada johonkin, ei onnistu, silloin olen itsekäs ja kylmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on varmaan minulle, totta, joka sana. En tiedosta että katsoisin ihmisiä päästä varpaisiin mutta kyllä tämä puoli on lisääntynyt en ehkä pidä siitä mutta se on pakollista tänä päivänä, arvioida ihmisiä mitä haluavat ha mitä hakevat. Enkä väärässä ollut. Itsekäs, kyllä on asioita joista en luovu, mutta en ikinä varasta ja on pakko koska ei kukaan minulle tuo asioita tai pidä puoliani. terve itsekkyys on pakko, erityisesti minun alalla. Oikeastaan keino pysyä hengissä, moraalini on korkea, mutta en ole poljettavissa pitää hakata että minut saa alas. Olen joillekin kylmä ja jotkut saa, kokea myös lämpöni, ei ole kaikille, sekin on keino pysyä hengissä ja pysyä hyvässä maineessa. Olen reilu, mutta minulla on elämä mitä haluan ja asioita jotka minulle kuuluu. Toimin oikein, en kuulu lahkoon, te ette näe oikeutta päämäärienne sumussa. Jos yrittää pakottaa, kiristää vedättää, pakolla yrittää saada johonkin, ei onnistu, silloin olen itsekäs ja kylmä.
viimeiset pari vuotta johtuen haukksidta en ole pystynyt pitämään sanaani maksuista. siihen on hyvä syy. Muuten tietääkseni olen lupaukseni pitänyt, toimut rehdisti ja oikein. en syö muita, varasta, saa muilta juurikaan mitään kuin työstä rahaa ja minulla on oikeus tehdä työtä, tehdä prokteja omalla tietoisuudella ja pyrkiä elämässä eteen päin. pitää kiinni hyvinvoinnista ja olla hyvä muille sen mitä pystyy. en ole huono muille, en paha, en väkivaltainen, en rikollinen, en kiusaaja. en vain suostu niihin juttyihin joita en halua, etsin muut keinot pärjätä. vaadin sitä myös muilta, toimi oikein, älä hakkaa, varasta, vainoa, kiusaa. Toimi oikein, etsi oikeat keinot ja tee tarvittaessa, muutoksia. minua ei voi päihittää omassa elämässä kuin hakkaamalla ja siitä joudutte maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viimeiset pari vuotta johtuen haukksidta en ole pystynyt pitämään sanaani maksuista. siihen on hyvä syy. Muuten tietääkseni olen lupaukseni pitänyt, toimut rehdisti ja oikein. en syö muita, varasta, saa muilta juurikaan mitään kuin työstä rahaa ja minulla on oikeus tehdä työtä, tehdä prokteja omalla tietoisuudella ja pyrkiä elämässä eteen päin. pitää kiinni hyvinvoinnista ja olla hyvä muille sen mitä pystyy. en ole huono muille, en paha, en väkivaltainen, en rikollinen, en kiusaaja. en vain suostu niihin juttyihin joita en halua, etsin muut keinot pärjätä. vaadin sitä myös muilta, toimi oikein, älä hakkaa, varasta, vainoa, kiusaa. Toimi oikein, etsi oikeat keinot ja tee tarvittaessa, muutoksia. minua ei voi päihittää omassa elämässä kuin hakkaamalla ja siitä joudutte maksamaan.
Elämässä välillä Voittaa ja joskus Häviää, mutta hyvää tietää koska. Aina jos toimii väärin, siitä joutuu korvaamaan. Yrittäjänä oppii monenlaista, mm sen koska kannattaa liehitellökoska perääntyä, koska huudetaan jee koska tehdään muutoksia ja koska hävittiin. tämän kun tiedostaa tulee uusia juttuja ja on reilu. Yksityiselämää ei kannata rakentaa kilpailutukseen, ja voittamiseen ja häviämiseen. Niin minä pärjää, ja voi hyvin olen onnellinen ja tiedän polkuni ja suuntani. Pysyy suorassa, ei kumarra ei pyllistä. Ikinä ei tarvitse suostua kiristykseen, väkivaltaiseen pakottamiseen, jos on hyvä ja toi nyt oikein. Silti voidaan ryöstää ja jos tekijät saadaan kiinni, ne laitetaan vastuuseen ja saalis palautetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyviä puoli sinusta silti löytyy paljon enemmän kuin huonoja ja ei sinun huonot puolet minua haittaa.Sä taidat olla mun siskon miesystävä ja kämppäkaveri. Tuosta tuli sisko mieleen.
En ole tekemisissä hänen kanssaan.
Ja sisko ei kestä kritiikkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä taidat olla mun siskon miesystävä ja kämppäkaveri. Tuosta tuli sisko mieleen.
En ole tekemisissä hänen kanssaan.
Ja sisko ei kestä kritiikkiä.Jotenkin pähkähulluja guppe nämä pitkäpiimäisen monologisi mitä käyt itsesi kanssa päivät pitkät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämässä välillä Voittaa ja joskus Häviää, mutta hyvää tietää koska. Aina jos toimii väärin, siitä joutuu korvaamaan. Yrittäjänä oppii monenlaista, mm sen koska kannattaa liehitellökoska perääntyä, koska huudetaan jee koska tehdään muutoksia ja koska hävittiin. tämän kun tiedostaa tulee uusia juttuja ja on reilu. Yksityiselämää ei kannata rakentaa kilpailutukseen, ja voittamiseen ja häviämiseen. Niin minä pärjää, ja voi hyvin olen onnellinen ja tiedän polkuni ja suuntani. Pysyy suorassa, ei kumarra ei pyllistä. Ikinä ei tarvitse suostua kiristykseen, väkivaltaiseen pakottamiseen, jos on hyvä ja toi nyt oikein. Silti voidaan ryöstää ja jos tekijät saadaan kiinni, ne laitetaan vastuuseen ja saalis palautetaan.
Höpö höpö!
- Anonyymi
Kestän kyllä
- Anonyymi
Ei tarvi sanoo kun naama helkutin törkeä! Hyvät yöt!!
- Anonyymi
Ofc
- Anonyymi
No jos ne tulee rakkaalta voisin olla hyvä ottaa vastaan kritiikkiä
- Anonyymi
Hän voi kertoa vaikka mitä negatiivista ja käyttäytyä kylmästi kohtaani tai tehdä mitä kurjaa hyvänsä, ei olisi mitenkään uutta häneltä joten antaa tulla vain. Surua ja surullisia ajatuksia olen vain saanut häneltä. En mene rikki, vaan etäännyn vielä enemmän ajatuksiltani hänestä ja tunteistani koko ajan.
- Anonyymi
Mitään negatiivista en ole hänestä puhunut tai yrittänyt tehdä hänen elämäänsä kurjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään negatiivista en ole hänestä puhunut tai yrittänyt tehdä hänen elämäänsä kurjaksi.
Se on nykyään oikeastaan ihan sama mitä hän on tehnyt ja toiminut aikaisemmin tai ollut tekemättä. Aika ja tapahtuneet asiat ovat tehneet jo tehtävänsä tunteissa ja ajatuksissa. Ei tämä enää miksikään positiiviseksi muutu, on niin paljon negatiivista ja särkymistä ollut. Leikkiköön muilla ihmisillä tulevaisuudessa mutta minä erkanen.
- Anonyymi
Kestän enemmän kun luulet. Oon tottunu tanssimaan pimeässä.
- Anonyymi
Pimeyden tangoa paholaisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeyden tangoa paholaisen kanssa.
Joo ei pysty lopettaa,,
- Anonyymi
No pist tulee!
- Anonyymi
Olen täydellinen, joten sulla ei ole sanottavaa.
- Anonyymi
Kaukana täydellisestä.
- Anonyymi
Miksi ominaisuuksista pitäisi pitää luetteloa. Eikö maailma ole tarpeeksi synkeä paikka ilmankin.
- Anonyymi
Kestän, sitä saa tuon tuosta..
- Anonyymi
sano ne nyt tässä
- Anonyymi
Kerro vaan
- Anonyymi
Löytyy ylempää.
- Anonyymi
Et tainnut tietää että olen autisti.
- Anonyymi
En usko että hän on.
- Anonyymi
Kiitos palautteesta. Mennäänkö sitten niihin sinun huonoihin puoliin? Vai onko helpompi kritisoida muita ja olla kääntämättä katsetta sinne surullisen kuuluisaan peiliin.. :)
- Anonyymi
Jos parisuhteessa haluaa mun käytöksestä huomauttaa niin kestän. Muuten mua ei kiinnosta v* ttujakaan suoraan sanottuna kuunnella mitään kritiikkiä keltään.
- Anonyymi
Ei sinun kaltaiselle, edes kannata antaa mitään rakentavaa palautetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun kaltaiselle, edes kannata antaa mitään rakentavaa palautetta.
Niin ei. Ei minua kiinnosta jonkun ihmisen joka ei ole elämässäni mielipiteet minusta. Ei ole väliä. Pitäköön tunkkinsa.
- Anonyymi
Miksi juuri parisuhteessa. Maalari paikalla.
- Anonyymi
"Olet ihminen joka katsoo ihmisiä päästä varpaisiin."
En tiedä mitä tämä tarkoittaa? Tarkoitatko, että ylenkatson ihmisiä? Se on kyllä totta. Suurin osa ihmisistä on kuvottavia ja ansaitsee halveksuntaa. Tai ainakin heissä on joitain sellaisia piirteitä, joita tuleekin ylenkatsoa.
"Olet aika itsekäs ja moraalisi saattaa horjua."
Totta, olen itsekäs. Moraalini ei kyllä horju. Mihin sillä viittaat?
"Osaat näytellä viatonta ja luovuta asioissa jotka ei heti onnistu."
Totta, osaan näytellä viatonta ja teenkin sitä aika usein. Ja totta, olen myös luovuttaja silloin tällöin. Luovutan, jos katson, ettei ole enää järkevää/tarkoituksenmukaista jatkaa.
"Pohjimmiltasi olet aika kylmä."
Sekin on totta. Olen aika kylmä ihminen. Suurimman osan aikaa näyttelen lämminhenkistä, ystävällistä ja pirteää ihmistä, koska yhteistyö on silloin helpompaa. Suurin osa ihmisistä on minulle täysin yhdentekeviä enkä välitä pätkääkään heistä tai siitä, mitä heille tapahtuu. Ja silloin vasta kylmä olenkin, jos joku loukkaa minua tai yrittää käyttää minua tai ystävällisyyttäni jotenkin hyväksi. Sen jälkeen katkaisen välit kokonaan ja kyseinen ihminen on minulle yhtä kuin kuollut. Johtuu varmaan osittain synnynnäisestä luonteestani, mutta myös lapsuudestani, jonka takia on täytynyt oppia pitämään puoliaan. Olen pitkävihainen. En unohda enkä anna anteeksi koskaan. Kerrasta poikki.
Eli aika onnistunut analyysi. Enkä siitä loukkaantunut. Anna tulla vaan lisää niitä huonoja puolia.
Haluatko nyt kuulla omat huonot puolesi?
Yrität manipuloida ihmisiä. Ylistät ja kehut, mutta samalla ne kehut sisältävät piilotettuja loukkauksia ja alentavaa/holhoavaa kohtelua.
Olet täynnä itseäsi. Myönnän, että itsetyytyväisyyteen on kyllä syytäkin, kun olet todella osaava, karismaattinen, hyvännäköinen, lahjakas jne. Olet haluttava ja tiedät sen itsekin. Valitettavasti se näkyy samalla itserakkautena niin, että nautit muiden ihailusta. Jos huomaat, että joku on sinuun ihastunut, annat ymmärtää, että hänellä on mahdollisuuksia, vaikka näin ei oikeasti olekaan, ja ylläpidät sitä tilannetta (jakelet leivänmuruja), koska nautit siitä ihailusta ja huomiosta ja muiden mahdollisesta kateudesta. Luulet kai olevasti joku taivaan lahja naisille ja naisen pitäisi olla kiitollinen, kun päädyt valitsemaan hänet kaikkien näiden vaihtoehtojen joukosta.- Anonyymi
Sinänsä tämä analyysien antaminen anonyymi palstalla on hiukan koomista.
Sinun analyysi ei kohtaa nyt yhtään.
Johtuen siitä että en liiku sellaisissa paikoissa missä olisi mahdollista kerätä ihailua.
Jotain paikkoja on toki missä käyn velvoitteiden vuoksi mutta niissä paikoissa ei yleensä luoda mitään tuttavuutta.
Totta on se että saatan ylläpitää jos huomaan että joku ihastuu mutta se taas johtuu siitä että harvemmin tulee vastaan ihmistä kehen kiintyy syvästi. Tietynlainen huiman ylläpito kuuluu siihen asiaan mutta osaan lopettaa jos toinen ei halua mitään. Normaalisti en pyri kenenkään lähelle iholle vaan luotan siihen että jos jotain tapahtuu niin se tapahtuu.
- Anonyymi
Olen autisti.
- Anonyymi
Haisen hänen mielestään pahalle ja hän on yliherkkä hajulle.En kehtaa lähestyä.Hajun tulkinta on kuten muutkin yksilön omia kokemuksia.Toisen mielestä haju voi olla ihan jees.Tämä on varmasti sitä tiedostamatonta parinvalintaa mitä tiede tutkii myös.
- Anonyymi
Kaksi vuotta oon ottanut kritiikkiä vastaan täällä enkä juurikaan ole alkanut kritisoimaan muita. Täällä on eräs jakanut myös hyvinkin henkkoht tietoja ja nyt kun näitä muita asioita lähtee alulle tuonne muiden käsiin, tulee varmaan nekin vielä tsekattavakai, onko rikottu lakia niissä. Vaikkei nimeä näy, mutta kuitenkin kyseeseen saattaa tulla yksityisyyden suoja ja sen loukkaaminen. Lisäksi kyseessä saattaa olla erääseen toiseen henkilöön liittyviä asioita, joita ei tavallisesti voisi mistään tietää kenestäkään, mutta täällä on jollain tai joillain keinot, millä urkkivat kävijöiden elämää. Itselläni tämä on ollut tiedossa jo kauan ja siksi on osattu toimia kuten on toimittu. Ja voihan nenä, jos jotkut heistä esim työnsä puolesta ovat tietoisia näistä, mutta tuovat esiin täällä.
On tässä itsekin tullut jekutettua, mutta ihan kaiken lain nimissä kuitenkin ja jopa siellä toimivien ihmisten kehotuksesta/käskystä.
Topihan se - Anonyymi
Olen hyvin tietoinen omista huonoista puolistani. Voit sinäkin ne minulle kertoa, jos haluat.
- Anonyymi
Jos haluat kaataa paskat niskaan. Antaa tulla vaan kaatamalla ja lisää vielä jotain mitä et ole ikinä kuullut. Odotan mielenkiinnolla miltä näyttää, hopi, hopi.
- Anonyymi
Olet itse myös usein vähän ärtynyt ja valitat kaikesta, varsinkin omista asioista. Tähän asti on tykännyt työstään. Seksi ei enää kiinnosta juuri ollenkaan, jos minä teen aloitteen, niin ei kieltäydy, mutta ei vaikuta enää niin innokkaalta, eikä tee itse aloitteita ollenkaan. Ei myöskään enää pyydä syliin, ei halaile ohimennessä, ei suukottele.
Suoraan sanottuna on muuttunut parissa vuodessa ihan papaksi, pukeutuukin kalsareihin ja villasukkiin eikä käy joka päivä suihkussa. Tämä on rasittavaa, kun itse olen aika aktiivinen ja tykkään kutsua vieraita ja käydä kyläilemässä, ulkoilla, harrastaa, käydä konserteissa ja elokuvissa, ulkona syömässä ja koko ajan on jotain uusia kivoja suunnitelmia. Toinen sitten vain makaa sohvalla lanttuna kuin lahna ja sanoo, no mene sinä, no tee sinä, pyydä jotain avuksi, ystävääsi kaveriksi tms. Ei ole kivaa. Sitten puukot ja vattuilet selkään ja syliin oksennukset. - Anonyymi
En osaa kuvitella tilannetta, jossa minun pitäisi listata kaivattuni huonot puolet hänelle.
Miksi koet, että sinun pitäisi tehdä niin kaivatullesi? - Anonyymi
Harva nainen kestää et jos ei osaa muuta kuin arvostella naista ni on parempi olla hiljaa
- Anonyymi
Me emme edes tunne toisiamme joten arvostelu on turhaa.
- Anonyymi
Sinulta kestän kritiikin
Totuudenmukaisen
- Anonyymi
Tolla tyylillä et tule ikinä saamaan naista
- Anonyymi
Lopeta nyt jo kakara tuo lässytys !!
- Anonyymi
Kestän kaiken kritiikin, puutteita ja parantamisen varaa on.
- Anonyymi
Olet väärässä, en ole luovuttaja. Jos jonkun asian aloitan niin teen sen myös loppuun asti. Tuli mitä tuli.
Enkä katso ihmisiä päästä varpaisiin, katson silmiin. Niistä näkee jo aika paljon ihmisestä. - Anonyymi
Voit toki tulla kertomaan, jos on jotain omintakeista sanottavaa, esim papukaijamainen opittu puhe ei ole kiinnostavaa kuultavaa
- Anonyymi
Kestän, voin kimmastua alkuun, mutta sitten menen itseeni.
- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka luettelee toiselle huonoja puolia. Mitä sillä saavuttaa? Kaikilla on hyvät ja huonot puolet mutta hyvässä suhteessa ei kaivella toisen negatiivisia ominaisuuksia vaan keskitytään hyvään. Sanotut sanat jää iäksi mieleen. En ymmärrä tämmöisiä listoja joiden tarkoitus on tuottaa pahaa mieltä, osoittaa ylemmyyttä ja kuvata omaa sosiaalista kömpelyyttä. Sosiaalisesti älykäs ihminen kun ei puhu tai kirjoita toiselle negatiivisia asioita.
- Anonyymi
Kestätkö itse?
Osaan minäkin laukoa totuutta totuuden torvena sinusta.
Kestätkö kritiikin? - Anonyymi
Kritiikkiä aloittajalle. Et osaa kirjoittaa äidinkieltäsi. Välimerkit puuttuvat!
- Anonyymi
No on sw hyvä että kriittinen ajattelija yksäri tuli taas tänne kertomaan gupelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on sw hyvä että kriittinen ajattelija yksäri tuli taas tänne kertomaan gupelle
Kirjoitustaidon puuttuminen heijastaa usein matalaa henkistä tasoa, kuten tässäkin tapauksessa näyttää olevan.
- Anonyymi
Olen häijy suututettuna
- Anonyymi
Joskus olen katsellut nenänvartta pitkin joitain joukkio on kyllä pienentynyt huomattavasti. Kylmä en ole koskaan ollut itsekäs no joissain asioissa kyllä.
- Anonyymi
Naiset eivät ole täällä miesten miellyttämistä varten.
- Anonyymi
Kohteesi on muualla.
- Anonyymi
Joo. Ollaan suorii molemmat.
- Anonyymi
Katsoin jo peiliin.
Hän pitää nuorista ja älykkäistä kaunottarista.
Ja sitten olen minä.
Helpotti, kun viimein ymmärsin.
Kyllä minulta suloindn heikkous häneen on mutta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5713752T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373993Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo462336- 1542219
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3341723- 1041570
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast281460Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011432- 621196
- 1021184