Jenna meni seksilakkoon

Anonyymi-ap

357

3829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jenna tarvitsee ihan ilmeisesti kunnon vierihoitoa.

• Anonyymi

Jenna voisi ompeluttaa tussunsa turhana umpeen ettei kävisi tahatonta vahinkoa esim. pikkujouluissa.🎃

• Anonyymi

On kyllä sen verran kulottunut naamavärkki, että on sitten seksilakossa tai ei, vienti lienee kummassakin tapauksessa sama.

• Anonyymi

Kunnon panolla väkisiin paranee?? Siis suosittelet raiskausta? Sanoisin, että sairas asenne sinulla.

Jos nainen ei halua seksiä kanssasi, niin sinä et herätä aktiin tarpeellisia fiiliksiä. Olisko vika sinussa. Eikä kaikkien tarvitse panna sinun tai kenenkään muunkaan kanssa.

Paneminen on lain mukaan vapaaehtoista ihmisellä. Pavlariurokset toki panevat väkisin naaraita, ja pentujakin. Onneksi emme ole pavlareita. Emmehän??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon panolla väkisiin paranee?? Siis suosittelet raiskausta? Sanoisin, että sairas asenne sinulla.

Jos nainen ei halua seksiä kanssasi, niin sinä et herätä aktiin tarpeellisia fiiliksiä. Olisko vika sinussa. Eikä kaikkien tarvitse panna sinun tai kenenkään muunkaan kanssa.

Paneminen on lain mukaan vapaaehtoista ihmisellä. Pavlariurokset toki panevat väkisin naaraita, ja pentujakin. Onneksi emme ole pavlareita. Emmehän??

Olet ihan oikeassa. Tosin naiset rääkyvät, jos tilanne on päinvastoin. Nimittäin jos mies kieltäytyy naisen lähestymisestä ja avioliitossa kieltäytyy seksistä niin sitten alkaa typerä ruikutus. Toki naisella on oikeus olematta panematta, mutta sama oikeus on myös päinvastoin. On avioliittoja, joissa MIES on kieltäynyt kuukausiin olemaan panematta vaimonsa kanssa vaikka vaimo on sitä halunnut. Miehellä on oikeus olla panematta vaimonsa kanssa vaikka koko loppuelämänsä ajan ja ilman mitään syytä.

Miehellä ei ole automaattista oikeutta naisen vartaloon, mutta ei naisella ole automaattista oikeutta myöskään miehen vartaloon. Ja, kyllä, naisetkin harrastavat seksuaalista häirintää miehiä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenna voisi ompeluttaa tussunsa turhana umpeen ettei kävisi tahatonta vahinkoa esim. pikkujouluissa.🎃

Varmuus ennen kaikkea.
        Kaikki voittas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maa joka täyttyy muslimiongelmaisilla saattaa myös rikkoa seksilakon, tahtoi sitä tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaako noin paljon ettei toinen jaa p*lluaan? On hyvä ettei anna tyhmille, narsistisille ja itsekkäille miehille. Sen välttää kun ei anna kenellekään. Näin pitäisi useiden naisten toimia. Miehet kärvistelkööt ja hoitakoot hommat itse. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaako noin paljon ettei toinen jaa p*lluaan? On hyvä ettei anna tyhmille, narsistisille ja itsekkäille miehille. Sen välttää kun ei anna kenellekään. Näin pitäisi useiden naisten toimia. Miehet kärvistelkööt ja hoitakoot hommat itse. 👍

Sama pätee toisinkin päin. Monet naiset kuvittelevat, että miehet pomppivat heidän pillinsä mukaan. Mies voi parisuhteessa kieltäytyä seksistä vaikka kuukausien ajaksi ja vaikka kulkea pitkin maailmaa ilman selityksiä viikkojen ajan kerralla yksin. Itsenäisen miehen merkki on, että hän paskat piittaa naisen mielipiteistä ja tekee mitä itseä huvittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihan oikeassa. Tosin naiset rääkyvät, jos tilanne on päinvastoin. Nimittäin jos mies kieltäytyy naisen lähestymisestä ja avioliitossa kieltäytyy seksistä niin sitten alkaa typerä ruikutus. Toki naisella on oikeus olematta panematta, mutta sama oikeus on myös päinvastoin. On avioliittoja, joissa MIES on kieltäynyt kuukausiin olemaan panematta vaimonsa kanssa vaikka vaimo on sitä halunnut. Miehellä on oikeus olla panematta vaimonsa kanssa vaikka koko loppuelämänsä ajan ja ilman mitään syytä.

Miehellä ei ole automaattista oikeutta naisen vartaloon, mutta ei naisella ole automaattista oikeutta myöskään miehen vartaloon. Ja, kyllä, naisetkin harrastavat seksuaalista häirintää miehiä kohtaan.

Jos ollaan parisuhteessa niin pannaan vain omaa kumppania normaalisti.

Tosin jos toinen kieltäytyy muusta syystä kuin sellaisen sairauden takia mikä estää panohommat, ei voi vaatia toista olemaan ilman.

Sehän ei ole kieltäytyjältä pois jos toinen hoitaa sitten tarpeensa jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän siinä vaiheessa kannata ottaa avioero🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään anna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama pätee toisinkin päin. Monet naiset kuvittelevat, että miehet pomppivat heidän pillinsä mukaan. Mies voi parisuhteessa kieltäytyä seksistä vaikka kuukausien ajaksi ja vaikka kulkea pitkin maailmaa ilman selityksiä viikkojen ajan kerralla yksin. Itsenäisen miehen merkki on, että hän paskat piittaa naisen mielipiteistä ja tekee mitä itseä huvittaa.

Siinä vaiheessa ehkä nainen etsii uuden miehen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaiheessa ehkä nainen etsii uuden miehen.

Sittenpähän etsii, ei se ketään haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan, että alkoholi kaunistaa naista miehen silmissä, muttei sekään sentään ihmeisiin pysty ja viimeistään kun jennan suu aukeaa on minkäänlainen tarkoittamasi kaltainen vahinko täysin mahdotonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaan, että alkoholi kaunistaa naista miehen silmissä, muttei sekään sentään ihmeisiin pysty ja viimeistään kun jennan suu aukeaa on minkäänlainen tarkoittamasi kaltainen vahinko täysin mahdotonta.

Tussusta siis viis Jennan kohdalla mutta hyvä jos edes suu aukeaa satunnaiselle "pikkujouluystävälle"🎃

• Anonyymi

27 vuotias on vielä niin nuori että mieli kerkiää muuttumaan kunhan sakeimmat femakkohöyryt hälvenevät.

• Anonyymi

Tämä mikään uusi oivallus ole.
        Itsellä ikää yli 50.
        Olen Jennan ajatusmaailman mieltänyt jo yli 30 vuotta sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ikää yli 50.

Osanottoni jos sille tasolle on ajattelusi jäänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osanottoni jos sille tasolle on ajattelusi jäänyt.

Todella surullista.

No kukin eläköön kuten haluaa. Mutta eihän se seksi tunnu miltään, jos se on tollasta pakkopullaa. Paikat menee umpeen ja kuivuu saharan kuivaksi. Kukaan mies ees halua pian.

No nää on näitä valintoja. Antakaa mennä vaan, ei ole muilta pois, jos oman elämän uhraatte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ikää yli 50.

Huh… noin pitkään et oo sitten kellekään kelvannu🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh… noin pitkään et oo sitten kellekään kelvannu🤭

Ei vaan valikoiva.
        Todella on ollut varaa valita.
        Ei tarvitse kaikkien kanssa lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan valikoiva.

Ihan totta. Yhdenkään miehen ei tarvitse valita typerää feministiä parikseen.

• Anonyymi

Lesboja ei kiinnosta miehet. Nyt oli vain tilaisuus tulla julkisuutee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ikää yli 50.

No tsemppiä teille.

Minä 56 ja 15 vuotiaana seukara aloin. Nyt naimisissa ollu 19 vuotiaasta. Hetkeäkään en vaihtais pois😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan valikoiva.

Niin sitä vois luulla, kunnestotuus iskee päin kasvoja, ja .... Jää yksin.

No Mulle kävi Onneks Hyvin.
        Suomi Mies,olen Onnellinen...🥰

• Anonyymi

Näin. Pillun polte lisääntyy iän karttuessa ja luonto kyllä lopettaa aikanaan seksilakot. Vanhetessa ongelmana vain että sitä panijaa ei sitten ihan helposti enää löydykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan totta. Yhdenkään miehen ei tarvitse valita typerää feministiä parikseen.

Suomessa pakko. Mutta nussippa niitä vinkuintialaisia, niin eivät valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan valikoiva.

Pieni on ollut valikoima. Ei edes yhtä löytynyt. Yhtä vähempää ei kannata hakea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni on ollut valikoima. Ei edes yhtä löytynyt. Yhtä vähempää ei kannata hakea.

Hyvät on harvassa

• Anonyymi

Joo, alle 30-kymppiset on aika alussa, tunnemaailma ja tiedot lasten tasolla lähes tuollaisilla.

• Anonyymi

– En tarvitse parisuhdetta, jotta minulla olisi hyvä tunne itsestäni. Olen kokonainen ilman miestä.

..hän enää mieti miesten miellyttämistä. Hän ei pukeudu miehiä varten, hymyile miellyttääkseen tai pode huonoa omaatuntoa siitä, että sanoo ei.

– Hän odotti minulta hoivaa, mutta sai tehdä itse mitä halusi. Hän oli pääroolissa, ja minun odotettiin olevan kodin hengetär. Minun tehtäväni oli tukea häntä ja toimia niin, että hänellä oli hyvä olla

IS

• Anonyymi

Moni mies hakee itselleen uutta äitiä.
        Ei kumppania vaan äitiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kumppania vaan äitiä.

Sekin on totta tuo äitijuttu ja sellaisia 'miehiä" kasvattaakin yh-äidit ihan urakalla.

Mutta monella naisella on hyvin harhainen kuvitelma siitä mitä miehet hakee ja mikä se kumppanin rooli naiselle oikeasti on miehen mielrssä. Samaan aikaan luullaan, että ollaan kuin toinen mies siinä suhteessa ja käyevästi unohdetaan täysin, että jos mies todella sellaista etsisi niin eihän se naista etsisi ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kumppania vaan äitiä.

Moni nainen tekeytyy äidiksi miehelleen varsinkin jos ei ole yhteisiä lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut leikkii työpaikallakin työporukan äitiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kumppania vaan äitiä.

En kyllä tunne ainuttakaan, mut sinun tutuissa ne ilmeisesti onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt sulla mielikuvitus laukkas. Vai ootko ite niin tehny😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt sulla mielikuvitus laukkas. Vai ootko ite niin tehny😆

Olet aika varmasti sinkku tai peräkamaripoika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta ja myös nauttii siitä asetelmasta, että miehestä tulee munaton pikku poju. Ei tarvitse harrastaa seksiä.

Me femakot ajatellaan se asia vähän eri tavoin. Meidän, miesten ja naisten, kuuluisi olla kumppanit, samalla viivalla. Tasa-arvoiset, samaa tiimiä eikä vastakkain aseteltuna. Ei mitään vastakohtia, auktoriteettejä tms.
        Siinä on iso ero ajattelussa meillä (vanhoilla) femakoilla ja näillä karjakoilla, tasa-arvon vastustajilla. Ns. lokit ja pyrkyrit löytyy myös sieltä heidän keskuudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin on totta tuo äitijuttu ja sellaisia 'miehiä" kasvattaakin yh-äidit ihan urakalla.

Mutta monella naisella on hyvin harhainen kuvitelma siitä mitä miehet hakee ja mikä se kumppanin rooli naiselle oikeasti on miehen mielrssä. Samaan aikaan luullaan, että ollaan kuin toinen mies siinä suhteessa ja käyevästi unohdetaan täysin, että jos mies todella sellaista etsisi niin eihän se naista etsisi ollenkaan.

Kyllä suurin osa miehistä hakee kumppania ei äitiä!!!Yhtä tyhmä väite ku kaikki naiset hakis isähahmoa!Olen nainen jolla ollu taivaallisen hyvä flaksi,ku en oo eläissäni törmänny ko.mieheen!Ny 50v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä hallitsevat ja kontroillovat naiset tekeytyvät ihan itse äitihahmoiksi,jotta saavat nalkuttaa!Ja valitsevat tarkoituksella miehekseen alistuvan rakin!Rakastajat ovat sitte heillä erikseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika varmasti sinkku tai peräkamaripoika.

Ja kymenlaaksosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kumppania vaan äitiä.

Tai hakee nyrkkeilysäkkiä

• Anonyymi

Kyse on paljon enemästä kuin seksilakosta.

Miehen on tietysti vaikea ymmärtää, että jokin on seksiä isompaa.

• Anonyymi

No Jenna ei ainakaan ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Jenna ei ainakaan ymmärrä.

Panopuuksi en ryhdy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panopuuksi en ryhdy.

Paitsi kun tulee se oikein komea mies.

• Monet miehetkään eivät paljoa välitä seksistä. Toisaalta, eihän nykynaisilla ole tarjottavanaan muuta kuin se reikä. Joskus ennen ne osasivat kokata ja niiden kanssa saattoi keskustella muustakin kuin siitä miten surkeita miehet ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja varakas pitää olla myös ettei tarvitse kuin miehen käydä töissä tienaamassa lisää rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja varakas pitää olla myös ettei tarvitse kuin miehen käydä töissä tienaamassa lisää rahaa.

Kuka hyväksyykään tuollaisen epätasa-arvon niin sitten se voi mennä ehkä noin. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja savunahka.

• Anonyymi

Ja naurettavan harhaiset naiset kuvittelevat, että miehille seksi kaikkein tärkein asia. Itse asiassa naiset puhuvat seksistä enemmän kuin miehet. Hitto, suuri osa miehistä on vuosia ilman seksiä ilman ongelmia.

Tämäkään nainen ei ymmärrä miehistä paskaakaan. Ja muuten, olen miehenä kieltäytynyt seksistä monta kertaa. Jos tunnen, että nainen haluaa minusta pelkkää seksiä niin minua ei hän kiinnosta pätkän vertaa. En tee mitään pelkästään naisen pillin mukaan.

Eikä kukaan piittaa paskaakaan vaikka jokin Jenna on seksilakossa vaikka koko elämänsä.

• Anonyymi

Jaa.., pippelikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tarpeeksi rikas. Joku kiekkoilija tai formulakuski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on valintoja.

• Anonyymi

No naisena en kyllä tuota kannata💃🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja naurettavan harhaiset naiset kuvittelevat, että miehille seksi kaikkein tärkein asia. Itse asiassa naiset puhuvat seksistä enemmän kuin miehet. Hitto, suuri osa miehistä on vuosia ilman seksiä ilman ongelmia.

Tämäkään nainen ei ymmärrä miehistä paskaakaan. Ja muuten, olen miehenä kieltäytynyt seksistä monta kertaa. Jos tunnen, että nainen haluaa minusta pelkkää seksiä niin minua ei hän kiinnosta pätkän vertaa. En tee mitään pelkästään naisen pillin mukaan.

Eikä kukaan piittaa paskaakaan vaikka jokin Jenna on seksilakossa vaikka koko elämänsä.

Olet niin Oikeassa.

Mutta, kyllä voin omasta tilanteesta todeta. Et kyllä naisena miehen kanssa mielummin elämäni elän, ku yksin.

• Anonyymi

Äläpä tee vastakkainasettelua. On myös naisia, jotka arvostaa seksin sijalle nro 1 parisuhteessa. Kaiken muun saa ystäviltä ja sukulaisilta; tätä ei.

• Anonyymi
        joopajoogi kirjoitti:

Monet miehetkään eivät paljoa välitä seksistä. Toisaalta, eihän nykynaisilla ole tarjottavanaan muuta kuin se reikä. Joskus ennen ne osasivat kokata ja niiden kanssa saattoi keskustella muustakin kuin siitä miten surkeita miehet ovat.

Näin on. Naiset ovat aika paskoja nykyään

• Anonyymi

Miten niin miesten on vaikea käsittää jonkun asian olevan seksiä isompaa? En allekirjoita tuota. Olen naimisissa oleva 54-vuotias mies, enkä ole harrastanut seksiä enää ainakaan kolmeen vuoteen. Ja nimenomaan omasta aloitteestani. Minulla on paljon mielenkiintoisempiakin harrastuksia.
        Nuorena kyllä olin aikamoinenkin kani mutta niin tuo vain vuosien mittaan lakkasi kiinnostamasta.
        Ei siis suinkaan seksi ole kaikille miehille ollenkaan tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piilo vittuilijat käynissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On selvää' että meita komeita adonoksia ei riitä kaikille puolisoiksi - paitsi jos sallitaan itämaiseen tapaan moniavioisuus.

• Anonyymi

Kyllä Jenna on kovasti pettynyt. Voi voi. Onhan meissä miehissä monenlaista tallaajaa, kuten naisissakin.
      Jenna on kovin nuori ja jos valinta hyvältä tuntuu, mikä ettei.
      Se kyllä vähän ihmetyttää, että miksi sitä asiaa pitää tulla julkisuuteen käsittelemään.
      Siinä voi käydä niin, että se itsetunto heikkenee entisestään.

• Anonyymi

Eihän tuo mikään uusi ilmiö ole. Vanhojapiikoja on ollut niin kauan kun naisia on suomessa ollut. Nytkö niistäkin pitää jo sankaritarinoita keksiä lehtiin. Eipä tarvitse ihmetellä syntyvyyden heikkoutta ja suomen talouden alamäkeä. Helsinkiläisistä parhaassa lapsenteko iässä olevista naisista 20-29v on 90% lapsettomia. Lisää vain sankaritarinoita että saadaan tänne ulkomailta populaa joita ei tällaiset kotkotukset kiinnosta.

• Anonyymi

Mikään piika ole!
        Nimenomaan ei ole.

Se on piika ja orja, joka on itsensä antanut alistaa hellan j nyrkin väliin. Patjaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään piika ole!
        Nimenomaan ei ole.

Se on piika ja orja, joka on itsensä antanut alistaa hellan j nyrkin väliin. Patjaksi.

Ei olekaan vaan vanhapiika. Se on nimitys noille miehettömille. Ja harvinaisen osuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olekaan vaan vanhapiika. Se on nimitys noille miehettömille. Ja harvinaisen osuva.

Nimenomaan ei ole piika. Passaaja. Vanha voi olla.

Moni nainen on joutunut miehelle uudeksi äidiksi. Piiaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan ei ole piika. Passaaja. Vanha voi olla.

Moni nainen on joutunut miehelle uudeksi äidiksi. Piiaksi.

"joutunut" ??? Näin tasa-arvon ja feminismin kulta-aikana on käsittämätöntä, että puhutaan piiaksi tai äidiksi joutumisesta. Missä on se rohkea feminismi silloin kun pitäisi tietää mistä ovesta on aikanaan parisuhteeseen mennyt, jotta osaisi samasta lävestä ulos? Melko pitkälle kyse omista valinnoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään piika ole!
        Nimenomaan ei ole.

Piika ei ole orja vaan palvelija.

• Anonyymi

Ja nykynaikkoset hankkii vain koiran tai lauman koiria. Kivempi kusettaa rakkia ja sietää sen räksytystä kuin elellä miehen, siis ihmisen, kanssa?

Onneksi ei tarvitse olla parinhakumarkkinoilla enää. Ei tulisi mitään enkä tällä perusteella viitsisi yrittääkään. Kyllä ysärillä vielä naisia sai kapakasta yöjatkoille ja myös nykyvaimo löytyi kapakasta tansseista ja hyvin menee jo lähes 30 vuotta! Olen roolissa mies ja hän nainen, putsaa enemmän kotia, neuloo jne ja minä hoitelen isompia raskaampia asioita ja pesen auton jne. Nyt kaikki tehdään monimutkaisesti ja kaikkea pitää pohtia muka syvällisesti, ei ihme että pää sekoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"joutunut" ??? Näin tasa-arvon ja feminismin kulta-aikana on käsittämätöntä, että puhutaan piiaksi tai äidiksi joutumisesta. Missä on se rohkea feminismi silloin kun pitäisi tietää mistä ovesta on aikanaan parisuhteeseen mennyt, jotta osaisi samasta lävestä ulos? Melko pitkälle kyse omista valinnoista.

Moni liitto on alkanut jo vuosia sitten.

Ei sitä niin kauas taaksepäin tarvitse mennä, että tavallaan yhteisö painosti naimisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piika ei ole orja vaan palvelija.

Orjalle maksetaan palkkaa.

• Anonyymi

Jennalta oli hyvät ja terveet mielipiteet . Järkevä nainen on . Miehenä oli hyvä lukea vaikka en mielestäni ole ihan noin moukka mies ollut .

• Anonyymi

Miehen pitäisi osata olla, että naista saisi.

• Anonyymi

Moni nuorimies on tehnyt saman valinnan. Yksin eläviä nuoria miehiä on suunnilleen sama määrä kuin naisia. Naisille ei taida aika riittää kaverien, pelien ym kiireissä. Viimeinen voikin sitten vaikka sammuttaa ne valot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni nuorimies on tehnyt saman valinnan. Yksin eläviä nuoria miehiä on suunnilleen sama määrä kuin naisia. Naisille ei taida aika riittää kaverien, pelien ym kiireissä. Viimeinen voikin sitten vaikka sammuttaa ne valot.

Ei se miehille mikään valinta ole. Jos et ole tosi komea tai matu, niin ihan turha haaveilla naisesta - ainakaa sellaisesta naisesta, joka on minkään näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä näin, jos on oma valinta.

Tietysti mieli voi asian suhteen ajan myötä muuttua niin miehillä kuin naisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän miehiä, jotka kotona vaan pelaa. Nainen hoitaa kaiken.
        Sitten mies jäänyt yksin ihmettelemään sekasotkunsa keskelle, että mikä meni pieleen?
        Tyhmänä vaan jatkaa pelaamista ja syyttää naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se miehille mikään valinta ole. Jos et ole tosi komea tai matu, niin ihan turha haaveilla naisesta - ainakaa sellaisesta naisesta, joka on minkään näköinen.

Pitää pitää nuoren miehen mielessään että sillä rumemmallakin variksenpelätillä on pi-llu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten mies jäänyt yksin ihmettelemään sekasotkunsa keskelle, että mikä meni pieleen?

Sitten kymmenet prosentit miehistä elävät yksin, joten he hoitavat siinä mielessä jo kaiken. Eikä nämä miehet usein edes kaipaa naista rinnalleen, vaikka eivät homoja olisikaan. Monet miehet ovat mielellään sinkkuja.

Eikä pelaamisessa ole mitään pahaa, jos hoitaa muut asiansa. Ei pelaaminen ole sen pahempi harrastus kuin kirjojen lukeminen tai elokuvien katsominen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä näin, jos on oma valinta.

Tietysti mieli voi asian suhteen ajan myötä muuttua niin miehillä kuin naisilla.

Joillakin muuttuu mieli ja joillakin ei muutu koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen pitäisi osata olla, että naista saisi.

Ei niitä naisia olemalla saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä tuo asia on toisin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää pitää nuoren miehen mielessään että sillä rumemmallakin variksenpelätillä on pi-llu.

Joo, vanha sanonta on että
        ”Ronkelit runkkaa”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, vanha sanonta on että
        ”Ronkelit runkkaa”.

Toisaalta on myös sanonta ”N*ssiminen on vain vaivalloista runkkaamista” 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikille, mutta joillekin miehille on.

• Anonyymi

Kun katsoo tuon Jennin kuvaa, niin ei sitä kysyntääkään taida ihan hirveästi olla. Ei ole kaunneimmasta päästä hän.

• Anonyymi

Ootko viimeaikoina peiliin katsonut?
        Ihan kokovartalopeilistä?
        Nakuna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko viimeaikoina peiliin katsonut?
        Ihan kokovartalopeilistä?
        Nakuna?

Ai sitä Jenniä?

• Anonyymi

Yleensä nämä jotka menee "seksilakkoon" ovat sellaisia jotka ovat haluamattaan jo olleet vuosikausia seksilakossa kun kukaan ei suostu panemaan.Amerikassa LESBOT tekevät tik tok videoita joissa ajellaan pää kaljuksi "kostoksi miehille" (siis lesbot, lol) ja kieltäydytään seksistä miesten kanssa koska äänestivät Trumpia :)

Eivät olisi koskaan harrastaneetkaan seksiä miesten kanssa mutta korvien välissä on sellainen paine ja ahdistus että on pakko jollain tavalla purkaa painetta ja samalla saada hyökätä miehiä vastaan.Miesviha se ajaa femakkojakin.Lapsellista ja vähä-älyisten toimintaa.

Lesboilkaa rauhassa mutta huutakaa kotonanne kiitos.älkää sotkeko miehiä mielisairauteenne jos teillä on traumoja omasta isästä joka lähti kun olitte pieniä.

• Anonyymi

Joillakin naisilla on kummallinen taito hankiutua aina niiden hankalien miesten seuraan. Kai se on se hinta mikä pitää jännämiesmetsätäjien maksaa..

• Anonyymi

Miesten pitää vaan lukea sitä uutta opasta.
      Ottaa porkkana ja kurpitsa käyttöön.
      Kaverilta voi pyytää apua.

• Anonyymi

Ihan kaveri pohjalta kimpassa.
        Ei millään homolla tavalla.

• Anonyymi

Jennalla on ollut vaan huonoja miehiä, jotka eivät osaa tyydyttää naista. Jos joku tosimies nussisi Jennalle pään räjäyttävät orgasmit mieli kyllä muuttuisi.

• Anonyymi

Homoseksuaalinen mies on feministi vanhapiikojen paras miesystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole.

Vanhapiikakäsite on täysin väärä.

Yksin elävä nainen ei ole kenenkään piika. Päivastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole.

Aivan kuten poikamieskäsitekin on täysin väärä, Jos mies on yli 40-vuotiaanakin sinkku niin hän on mies siinä missä saman ikäinen perheellinen mieskin. Joissain tapauksissa jopa enemmän mies vaikka ei koskaan vakituisessa parisuhteessa olisi ollutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuten poikamieskäsitekin on täysin väärä, Jos mies on yli 40-vuotiaanakin sinkku niin hän on mies siinä missä saman ikäinen perheellinen mieskin. Joissain tapauksissa jopa enemmän mies vaikka ei koskaan vakituisessa parisuhteessa olisi ollutkaan.

Peräkammarin pojat on eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peräkammarin pojat on eri juttu.

Peräkammarin tytöt (eli toisin sanoen isin tytöt) ovat ihan sama asia. Sinkkunaisten ja sinkkumiesten kohdalla eroa on vain sukupuoli. Muun väittäminen on valehtelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peräkammarin tytöt (eli toisin sanoen isin tytöt) ovat ihan sama asia. Sinkkunaisten ja sinkkumiesten kohdalla eroa on vain sukupuoli. Muun väittäminen on valehtelua.

Peräkammarin pojat ja tytöt on eri kuin sinkut.

Ällöttävä sana sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peräkammarin pojat ja tytöt on eri kuin sinkut.

Ällöttävä sana sinkku.

Jos asuu omassa asunnossa niin ei ole peräkammarin poika tai tyttö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos asuu omassa asunnossa niin ei ole peräkammarin poika tai tyttö.

Siinä tapauksessa on vanhapiika tai vanhapoika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan normaali mies tai nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Feministit tykkää seksistä. Heille keho on oma ja sitä hallitaan itse.
        Nämä parisuhdeprostituoidut kiljuu, kun valittu rooli ei enää huvitakaan. OMA MOKA. Itse huijaavat miehiä!
        T. Feministien puolesta ja rakkaudesta miehiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei piika vaan itsellinen vahva ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei piika vaan itsellinen vahva ihminen.

Aivan kuten ei ole vanhapoikakin on oikeasti vain itsellinen vahva mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole.

Vaikutat hieman sivistymättömältä. Et todellakaan taida tuntea nimityksen etymologiaa? Piika ei viittaa tässä millään lailla agraariajan naispalvelijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan normaali mies tai nainen.

Ho hoijakkaa teitä

• Anonyymi

Feminismi on sairas aate, joka pistää naisparkojen päät sekaisin. Kukaan normaali mies ei todellakaan voi olla feministi, sillä se on järjen vastaista.

• Anonyymi

Feministi miestä en itselleni halua.
        En feminiinistä miestä.

• Anonyymi

Nykyajan miehissä olevat feministit lienevät niitä homoja. Homous on yleistynyt valtavasti ja kuulemma syrjäkunnissa miehet ovat keskenään sopineet seksistä kun eivät naisia saa. Karmea tilanne. No eipä maapallomme väestö kohta kasva liikaa, toivottavasti kaikissa maissa tulisi sama ilmiö...

• Anonyymi

Feminismi vapautti naiset ja seksin.
        Seksittömät vanhat pojat pelkää feministejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa naisistakaan ei ole feministejä. Ettei olisi aatteessa vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin ei naisillakaan ole oikeutta vaatia seksiä miehiltäkään. Mies voi vain todeta, että ei huvita. Naisilla ei ole missään asiassa enempää oikeuksia kuin miehillä. Jos nainen voi kieltäytyä niin mieskin voi kieltäytyä.

Naiset ovat toisinaan niin aivottomia idiootteja, että he kuvittelevat että vain heillä on nyt oikeuksia ja voivat komentaa miehiä. Naiset ovat ehkä itsenäisiä nykyään, mutta niin ovat miehetkin. Miehillä on edelleen oikeus tehdä mitä huvittaa eikä naisilla ole mitään oikeutta puuttua miesten tekemisiin. Mies voi mennä vaikka kuukauden lomalle Thaimaaseen yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyajan miehissä olevat feministit lienevät niitä homoja. Homous on yleistynyt valtavasti ja kuulemma syrjäkunnissa miehet ovat keskenään sopineet seksistä kun eivät naisia saa. Karmea tilanne. No eipä maapallomme väestö kohta kasva liikaa, toivottavasti kaikissa maissa tulisi sama ilmiö...

Homous ja lesbous on kyllä selvästi yleisempää kuin ennen, tai ainakin näkyvämpää, koska se on nykyään hyväksyttyä ja joissakin piireissä jopa trendikästä.

• Anonyymi

Bah, lisää kaljaa.

• Anonyymi

Takakammarin vanhapoika?
        Ei mikään vanhapiikka.
        Itsellinen vahva ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takakammarin vanhapoika?
        Ei mikään vanhapiikka.
        Itsellinen vahva ihminen.

Myös miehet jotka eivät naista kaipaa ovat itsellisiä vahvoja ihmisiä. Sinkkunaisen ja sinkkumiehen välillä ei ole yhtäkään muuta eroa kuin sukupuoli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös miehet jotka eivät naista kaipaa ovat itsellisiä vahvoja ihmisiä. Sinkkunaisen ja sinkkumiehen välillä ei ole yhtäkään muuta eroa kuin sukupuoli.

Peräkammarin poika on edelleen äitinsä helmoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peräkammarin poika on edelleen äitinsä helmoissa.

Ja mitä tuo kertoo vastaavasti sinkkunaisista. Ovat he sitten isukin tyttöjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä tuo kertoo vastaavasti sinkkunaisista. Ovat he sitten isukin tyttöjä?

Ei, kun puuttuu se peräkammari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kun puuttuu se peräkammari.

Suurin osa yli 30-vuotiaista sinkkumiehistäkin asuu omassa asunnossa. Joten yhtäkään eroa sinkkumiesten ja sinkkunaisten välillä ei ole. Erot ovat täysin mielikuvituksen tuotetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa yli 30-vuotiaista sinkkumiehistäkin asuu omassa asunnossa. Joten yhtäkään eroa sinkkumiesten ja sinkkunaisten välillä ei ole. Erot ovat täysin mielikuvituksen tuotetta.

Kyllä äidistä pitää päästä irti jo heti tai viimeistään 20 vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset!
        Älkää koskaan ottako miestä puolisoksi suoraan äidin helmoista!
        Älkää koskaan ottako miestä puolisoksi suoraan toisen naisen helmoista!

Yksin itsellisenä pitää jokaisen oppia elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset!
        Älkää koskaan ottako miestä puolisoksi suoraan äidin helmoista!
        Älkää koskaan ottako miestä puolisoksi suoraan toisen naisen helmoista!

Yksin itsellisenä pitää jokaisen oppia elämään.

Kummallista kyllä nekään miehet, jotka elävät yksin omassa asunnossa eivät myöskään kelpaa. Naiset ovatkin nirsoja ääliöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä äidistä pitää päästä irti jo heti tai viimeistään 20 vuotiaana.

Jos asuu yksin omassa asunnossa niin on päästänyt irti äidistä. Vain aivokuollut älykääpiö väittää muuta. Tietenkin voisi väittää, että yksin elävä nainen ei ole päästänyt irti isästään.

• Anonyymi

Suomalainen mies valitsee sellaisen naisen joka ei ole riidanhakuinen telaketjufemakko.

• Anonyymi

=Hyvä äiti itselle.

• Anonyymi

Omapahan on vittunsa. Asia ei meille kuulu.

• Anonyymi

Kyllä kuuluu!
        Yhteiskunnan on heti laitettava Jenna seksileirille eheytymään pariksi kuukaudeksi ettei tussu kuivu korpuksi käyttämättömänä.

• Anonyymi

Kuuluhan se kun sitä oikein lehden palstalla julistaa.

• Anonyymi

Jenna meni seksilakkoon seuraavan chadin tapaamiseen asti. Mennee pari päivää. Ja voi pojat ja tytöt, sitten ei enää Trump ja Biden kiinnosta Jennaa hirveesti...

• Anonyymi

"Chad" on naisvihaaja inceleiden sanastoa. Katkeraa, vihaista ja ilkeää miestä ei yksikään nainen halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Chad" on naisvihaaja inceleiden sanastoa. Katkeraa, vihaista ja ilkeää miestä ei yksikään nainen halua.

Miehet ovat ihan itse ansainneet läytösellään ja asenteellaan sen, että naiset eivät kiinnostu heistä.

• Anonyymi

Öh! Miksi ihmeessä? Eikö parempi sitten olisi olla ilman kumppania? Ei kenkään pidä "tyytyä" kehenkään, josta ei ole aidosti kiinnostunut ja josta ei aidosti välitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet ovat ihan itse ansainneet läytösellään ja asenteellaan sen, että naiset eivät kiinnostu heistä.

Eipä sillä, ei miehetkään ole kiinnostuneita ääliöistä feministeistä. Lisäksi nuo idiootit feministit haluavat silti samaan aikaan miehien olevan perinteisiä "herrasmiehiä" mikä on täysin ristiriitaista. Jos kerran feministit ovat "itsenäisiä" niin esimerkiksi mies ei maksa naisen illallista ja kaikki maksut menevät tasan ja nainen huoltaa auton siinä missä mieskin. Kaikki raha-asiat jaetaan kylmästi tasan.

Lisäksi miehen omaisuus on yksin hänen omaisuuttaan eikä naisella ole mitään oikeutta saada siitä mitään. Aivan kuten toisinkin päin. Kummallakin on omat omaisuutensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ovat ihan itse aiheuttaneet sen että miehet on katkeria ja vihaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo chad-juttu on vain totuus. Sitten kun löytyy se maskuliininen tosiuros astumaan Jennan, niin unohtuu ne lakot. Se lakkoilu koskee vain keskimääräisen näköisen ja muuten keskivertoja miehiä, se on vain jotain millä voi leijailla hetken mediassa (liekö muuten olemassa olevia kontakteja toimittajaan, kuten usein näissä tapauksissa?) ja se siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti googlata.

Incel on henkilö, jolla on mielestään kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi saada sitä.
        Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo chad-juttu on vain totuus. Sitten kun löytyy se maskuliininen tosiuros astumaan Jennan, niin unohtuu ne lakot. Se lakkoilu koskee vain keskimääräisen näköisen ja muuten keskivertoja miehiä, se on vain jotain millä voi leijailla hetken mediassa (liekö muuten olemassa olevia kontakteja toimittajaan, kuten usein näissä tapauksissa?) ja se siitä.

Noinhan jenna just sanoi.
        On lopettanut etsimisen, kun oikeaa ei löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chad
        Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
        Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
        Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
        Naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chad
        Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta.
        Chad, joka edustaa nykyajan menestyvää miestä.
        Chad ei ole oikea ihminen, vaan ihannemiehestä leviävä meemi, eli netissä kiertämään lähtenyt ilmiö.
        Naisia kiinnostaisivat vain niin sanotut Chad-miehet.

Kuka muka unelmoi ätkästä köyhästä nuhjuisesta lökäpöksystä ihramahoineen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset syyttömiä aina kaikkeen. Ei mitään vastuuta mistään. Nykyajan feminismiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan jenna just sanoi.
        On lopettanut etsimisen, kun oikeaa ei löydy.

Jep, mutta on ilmoitettava lehden sivuilla "kostoksi" miehille kun ei kelpaa heille.
        Voiko alemmas enää vajota?

Menisi rasvaimuun,hankkisi uuden mekon laittaisi naamaan kilon meikkiä ja menisi tyrkylle lähibaariin kyllä joku epätoivoinen tulee ja kyntää jennan naamalle hymyn.

• Anonyymi

Jennahan vaikuttaa todella mielenkiintoiselle persoonalle. Olisipa mukava tuntea hänet. Näin miehenä.

• Anonyymi

Jöpöttääkö siellä jo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jöpöttääkö siellä jo?

Kyllä, kaikki 19 cm!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kaikki 19 cm!

Ei sitä mitata kuin kissan häntää, peraukosta kärkeen.

• Anonyymi

"Mistä se johtuu?"

No minäpä kerron: 4b liikkeestä jenna sai oivan tekosyyn sille, ettei tuommoista riivinrautaa kestä yksikään tervejärkinen oikea mies, joku pinik---inen vasemmistolainen tossun alle suostuva soijapoikauivelo ehkä...

• Anonyymi

Haastattelun perusteella Jenna ei vaikuta ollenkaan riivinraudalle. Enemmänkin täydelliselle kumppanille. Jennalla on selvät sävelet, ei ole mikään perässä raahattava. Tuollaisten ihmisten kanssa yleensä arki pelaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haastattelun perusteella Jenna ei vaikuta ollenkaan riivinraudalle. Enemmänkin täydelliselle kumppanille. Jennalla on selvät sävelet, ei ole mikään perässä raahattava. Tuollaisten ihmisten kanssa yleensä arki pelaa.

Samaa mieltä. Oma puolisoni muistuttaa ajatuksiltaan Jennaa ja on todella upea ihminen ja kumppani. En todellakaan ymmärrä miehiä, joiden mielestä nainen on heitä varten. Parisuhde on tasa-arvoinen kumppanuus. Ja kyllä, feminismi ei tarkoita naiseten ylivaltaa vaan tasa-arvoa. Feminismi vapauttaa myös meidät miehet kaikista "mieheyden" paineista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Oma puolisoni muistuttaa ajatuksiltaan Jennaa ja on todella upea ihminen ja kumppani. En todellakaan ymmärrä miehiä, joiden mielestä nainen on heitä varten. Parisuhde on tasa-arvoinen kumppanuus. Ja kyllä, feminismi ei tarkoita naiseten ylivaltaa vaan tasa-arvoa. Feminismi vapauttaa myös meidät miehet kaikista "mieheyden" paineista.

Hyvin sanottu. Yhdessä vapaasta tahdosta, ei yhteiskunnan painostamana. Tasa-arvoisina kaikilla alueilla. Nainen ei ole huora tai madonna, jolta aivot naidaan pihalle. Nainen on saman arvoinen kuin mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu. Yhdessä vapaasta tahdosta, ei yhteiskunnan painostamana. Tasa-arvoisina kaikilla alueilla. Nainen ei ole huora tai madonna, jolta aivot naidaan pihalle. Nainen on saman arvoinen kuin mies

Tasa-arvoinen siinäkin mielessä, että nainen ei saa euroakaan miehen omaisuudesta tai rahoista ja kaikki talousasiat jaetaan tasan. Ja molemmat saavat käyttää rahojaan miten haluavat ja kulkea miten huvittaa antamatta mitään selitystä. Ja ravintolassa nainen maksaa ruoasta siinä missä mieskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenna, kuten moni muukin, etsii kaltaistasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jenna, kuten moni muukin, etsii kaltaistasi.

Joo, tahdotonn, ohjailtavaa, m--atonta vässykkää monet naisoletut etsivät elättäjäkseen, sitten on mukava pikku siidereissä huudella sohvalta ohjeita..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Meidät miehet"

Hassua kun on paistaa läpi kilometrin päähän että on naisen kirjoittama teksti :D

• Anonyymi

No eihän sitä ainakaan ihan täysjärkinen ole jos tarvitsee avautua jostain seksilakoista iltalehdissä.

• Anonyymi

Lukija onko täysjärkistä ,palstalla hehkuttaa sukupuolielimestään ukot?

• Anonyymi

Tietynlaisille naisille on hyväksi olla erossa miehistä. Tämä on WIN/WIN ratkaisu kaikille.

• Anonyymi

Tekisivät nyt tasapuolisuuden nimissä juttuja myös seksilakkoon menneistä miehistä. Muijjien turha ruinata. Nämä valtavat joukot peräkammarin poikia ei moloa naisille anna.

• Anonyymi

Niin, pitäydytään me miehet vain miehissä ja jätetään naiset ilman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, pitäydytään me miehet vain miehissä ja jätetään naiset ilman.

Niin, nuo feministi naiset voivat pitäytyä vain naisissa. Nämä feministit vain valehtelevat itselleen olevansa heteroita.

• Anonyymi

heti kun mies muttuu täysin feministiset arvot omaavaksi hän ei tietenkään enää ole oikea mies.

• Anonyymi

Sellaisella miehellä nainen ei tee mitään. Miehen pitää olla komea, lihaksikas ja miehekäs ja ennen kaikkea osata ottaa nainen kunnolla.

• Anonyymi

Kaikkea sitä ihminen joutuukin nuorena pohtimaan.

• Anonyymi

Onhan se suotavaa, että löytää itsensä jossain kohtaa taivaltaan.

• Anonyymi

Kaikki eivät kyllä löydä koskaan.

• Anonyymi

Ruma akka muutenkin

• Anonyymi

Oletkohan katsonut peiliin viimeaikoina ukko?

• Anonyymi

Joillekin kelpaa vain jännämiehet ja jännämiesten kanssa on omat haasteensa.

• Anonyymi

Vankilomien päätyttyä voi murjottaa naama ruhjottuna ja pankkitili tyhjänä odottaen sitä seuraavaa ihanaa jännittävää tapaamista toivoen että marmatuksella ja passaamisella saisi ammatti ja taparikollisen muutettua kiltiksi feministiseksi lapatossuksi.

• Anonyymi

Ei pillu ole pelkästään pissimistä varten,ymmärrä nyt tyttö hyvä.

• Anonyymi

Kuolee varmaan johonkin kohdunkaula syöpään kun elää sairaalla tavalla.

• Anonyymi

voi voi Trump voitti niin...

Itse luin Romanian vaaleista ja alko panettaan niin hitosti, pakko lähtee kattoon baaritarjonta jo puoliltapäivää.

• Anonyymi

Hyvä niin. Ei ainakaan lisäänny.

• Anonyymi

Juurikin näin. Lisää tuollaisia Suomi ei kaipaa.

• Anonyymi

Janna ei ......

• Anonyymi

Puhoksen ostarilla ois Jennalle seuralaisia jotka opettaisi kuinka naisen tulee kunniakulttuurissa miesten haluja ja tarpeita tyydyttää.

• Anonyymi

Oletko aina ollut idiootti vai vasta persuksi ryhdyttyäsikö sinusta tuli sellainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aina ollut idiootti vai vasta persuksi ryhdyttyäsikö sinusta tuli sellainen?

Realistihan se on, usein rasisteiksikin haukuttu.

• Anonyymi

seksi halut vähenee, ijän myötä myös miehillä, vaikka seuraa saisikin jäärään sinkuksi,

• Anonyymi

Niin ja sitten on jo varmaan oppinut jotain menneestä elämästään?

• Anonyymi

Mistä tulee kusi ja paska turha sinne on tulla ronkkimaan.

• Anonyymi

Niin kyllä ymärrän jotenkin !! En itsekkään kaipaa on lapset tehty!! Ja nykyinen maailma jokapaikkaan seksiä pitää olla seksikäs!!! Ja eletään aika ulkonäkö pinnallisuus ! Erotaan ??

• Anonyymi

”En tarvitse parisuhdetta, jotta minulla olisi hyvä tunne itsestäni. Olen kokonainen ilman miestä.”

Sanoisin, että tuo on hyvä terve lähtökohta toimivalle parisuhteelle!

Jotenkin ihmetyttää, miten Jenna on joskus ajatellut tarvitsevansa miehen tullakseen ”kokonaiseksi”… Ei tuollainen ole normaalia.

• Anonyymi

Niin, monet miehet ovat koko elämänsä ilman naista eikä koskaan kaipaa naista rinnalleen. Kummallista, että naiset pitävät tuota ihmeellisenä asiana. Tuo sanonta naisilla "en kaipaa miestä rinnalleni" on naurettavan typerä kehu. Suorastaan surkuhupaisan typerä. Jos mies sanoisi, että "en kaipaa naista rinnalleni" niin häntä lähinnä säälittäisiin vaikka kyseessä on täsmälleen sama asia. Ja kyllä suuri osa miehistä ei kaipaa naista rinnalleen. Mies on yleensä kokonainen ilman naistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, monet miehet ovat koko elämänsä ilman naista eikä koskaan kaipaa naista rinnalleen. Kummallista, että naiset pitävät tuota ihmeellisenä asiana. Tuo sanonta naisilla "en kaipaa miestä rinnalleni" on naurettavan typerä kehu. Suorastaan surkuhupaisan typerä. Jos mies sanoisi, että "en kaipaa naista rinnalleni" niin häntä lähinnä säälittäisiin vaikka kyseessä on täsmälleen sama asia. Ja kyllä suuri osa miehistä ei kaipaa naista rinnalleen. Mies on yleensä kokonainen ilman naistakin.

tunnen vanhoja poikia, niin ovat sinut sisänsä kanssa arjessa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tunnen vanhoja poikia, niin ovat sinut sisänsä kanssa arjessa,

Vanhapoika on typerä nimitys. Sinkkuna pysyvä mies on mies siinä missä muutkin miehet. Parisuhteella tai lapsien saamisella ei ole mitään tekemistä miehisyyden kanssa.

• Anonyymi

Jos Jennaa ei kiinnosta seksi miesten kanssa, niin ei hänen tietenkään tarvitse sitä harrastaa. Jokaisen oma valinta, miksi siihen siis tarvitaan joku 4B-liike?

• Anonyymi

Huomiohakuinen persoonallisuus, eräs mielenterveyshäiriö...

• Anonyymi

Oikeastaan hän on siinä mielessä oikeassa, että esimerkiksi avioliitto voisi muuttua tasa-arvoisemmaksi. Jatkossa omaisuuksia ei ikinä yhdistetä vaan molemmat pitävät omat omaisuutensa ja vapauden käyttää omia rahojaan miten itse haluavat. Nainen ei saa mitään miehen rahoista eikä mies mitään naisen rahoista. Silloin naista ei pitäisi haitata vaikka mies käyttäisi rahansa peleihin, koska nainen ei noita rahoja koskaan saisi muutenkaan. Aivan kuten tietysti toisinkin päin, koska joskus naisellakin voi olla enemmän rahoja...

• Anonyymi

Kun ideologisesti virittynyt aktivistinainen menee lakkaan, niin korkeintaan joku vihervasemmistolainen soijapoika jää siinä ilman.

• Anonyymi

Naisethan haluavat mullistaa maat heidän näköisekseen, jossa siis naisilla ja vähemmistöillä on vain oikeuksia ilman velvollisuuksia.

Jatkuvasti lätistään tasa-arvosta ymsp, vaikka naisilla ei ole edes asevelvollisuutta. Äänioikeus on kuitenkin annettu ja mielellään määritetään yhteiskunnan arvot, mutta niiden puolesta ei tietenkään olla valmiita taistelemaan.

• Anonyymi

Kohtahan naiset menevät joukolla armeijaan, joten on aika miesten alkaa kantamaan ja synnyttämään lapsia, sekä pilaamaan tällä vartalonsa ja tuhoamaan terveytensä loppuiäksi. Tutkijat ovat jo kehittäneet tuohon menetelmät, joten ei kun synnytystalkoisiin.

• Anonyymi

Simulla Jenna ei mene... ei ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä...

• Anonyymi

Ymmärrän Jennaa varsin hyvin. Ennemmin yksin kuin huonon miehen kanssa, ja huonoja on suurin osa miehistä.

• Anonyymi

Vanha sanonta:
        Yksin ei ole hyvä, mutta parempi!

• Anonyymi

Tuo edellinen meni vähän väärin. Siis suurin osa vapaista yli 30 vuotiaista, piti sanoa. Niitä ei ole kukaan huolinut vakituiseksi, kuten ei Jennaakaan. Ei edes jatkossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo edellinen meni vähän väärin. Siis suurin osa vapaista yli 30 vuotiaista, piti sanoa. Niitä ei ole kukaan huolinut vakituiseksi, kuten ei Jennaakaan. Ei edes jatkossa.

Ei pitänyt sanoa noin kuin väitit. Sanoin juuri mitä pitkin sanoa.
        Enkä puhunut naisista vaan miehistä, enkä rajannut ikää mitenkään.

15:31:02

• Anonyymi

Ihan vapaasti kenenkään ei tule ikävä

• Anonyymi

Onneksi on vielä terveitä kauniita hetero naisia ! / tyttöjä . Eli ei kaikki ole saanut jotain erilaisin kirjaimin nimettyä hulluus sairautta .

• Anonyymi

Yli kuusikymppistä naista on vaikea saada liikkeelle mihinkään kotoaan. Näin se on.

• Anonyymi

Ilmeisesti sitten löytänyt itsensä vähän vanhempana yksin kotoaan?

• Anonyymi

painukaa helvettiin lotisemaan mätämulkut

• Anonyymi

Koko maa saisi mennä seksilakkoon. Kunnon puhdistus. Sitten voitaisiin ryhtyä keskustelemaan, mikä siinä seksissä oikein viehättää, vai viehättääkö enää mikään. Onko jo läpeensä kaluttu ja heikoissa kantimissa koko aihe.

• Anonyymi

Jenna on oikeassa. Elämä ei rakennu vain himojen varaan, vaikka älykääpiöt himojen varaan elämänsä rakentavatkin.

• Anonyymi

Ja todellisuudessa naiset elävät vielä enemmän himojen varassa kuin miehet. Lisäksi tämä Jenna on pelkkä tekopyhä paskaa jauhava älykääpiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja todellisuudessa naiset elävät vielä enemmän himojen varassa kuin miehet. Lisäksi tämä Jenna on pelkkä tekopyhä paskaa jauhava älykääpiö.

Lisäksi on monissa tutkimuksissa todettu, että naiset ovat eniten kiinnostuneita juuri varatuista miehistä. Tuollainen on moraalisesti väärin.

Itseäni ei miehenä kiinnosta pätkääkään varatut naiset eikä myöskään yksinhuoltajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi on monissa tutkimuksissa todettu, että naiset ovat eniten kiinnostuneita juuri varatuista miehistä. Tuollainen on moraalisesti väärin.

Itseäni ei miehenä kiinnosta pätkääkään varatut naiset eikä myöskään yksinhuoltajat.

Varatuissa kiinnostaa se, että ei ainakaan heti tarvitse ryhtyä sukkapyykille.
        Riittää kun vaihtaa lakanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jennahan ilmoitti, ettei anna himojen ohjata elämäänsä, vaikka vähäjärkiset miehet toista luulevatkin. Vähäjärkisten miesten kyvyt ja tiedot ovat todella matalalla tasolla, vaikka pitävätkin itseään valheellisesti neroina ja viisaina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jennahan ilmoitti, ettei anna himojen ohjata elämäänsä, vaikka vähäjärkiset miehet toista luulevatkin. Vähäjärkisten miesten kyvyt ja tiedot ovat todella matalalla tasolla, vaikka pitävätkin itseään valheellisesti neroina ja viisaina.

Entä se suuri joukko naisia, jotka antavat himojen ohjata elämäänsä? Näitä naisia on jopa enemmän kuin vastaavia miehiä.

Enemmän on vähäjärkisiä naisia kuin vähäjärkisiä miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varatut miehet osaavat todennäköisemmin rakastella. Ei tarvitse opettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu on ihan itse syypää jos lähtee ..ämille sellaiset terveiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

myös toisinpäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos nainen tietoisesti iskee varatun miehen niin hän on h**ra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun varattu mies itse iskee naisen,mies sepittää valheita elämästään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota selvää mikä on huora,ihan eriasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota selvää mikä on huora,ihan eriasia.

Kaikki varatun miehen iskevät naiset ovat huoria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä, mutta jos nainen tietää miehen olevan varattu ja on hänen kanssaan niin sitten hän on tuota miestäkin pahempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole huoria

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oiskohan se sitten pukki jos nainen on muka huora

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki varatut miehet on pukkeja,kilisee kilisee kulkuset joulupukki saapuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki varatut miehet on pukkeja,kilisee kilisee kulkuset joulupukki saapuu

Niin on, mutta ei se muuta asiaa.

• Anonyymi

Istuu kuin tatti pehmoisessa lepotuolissaan. Puhelimessa kuluuttaa päivittäin montatuntia kuluttamassa aikaansa. Maailmaaparantaen naisystäviensä ja sukulaisiensa kanssa.

• Anonyymi

Kaikki haluavat kauniita naisia ja kauniita miehiä. Kauniit miehet saavat kauniit kauniit naiset. Kauniit naiset saavat kauniit miehet jne.

Ei niitä kauniita kaikille riitä. Pitää olla realisti. Etsikää tasoisenne kumppani. Vaikka mamma sanoo, että olet täydellinen, niin isossa kuvassa olet ehkä keskinkertainen, ehkä vähemmänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki haluavat kauniita naisia ja kauniita miehiä. Kauniit miehet saavat kauniit kauniit naiset. Kauniit naiset saavat kauniit miehet jne.

Ei niitä kauniita kaikille riitä. Pitää olla realisti. Etsikää tasoisenne kumppani. Vaikka mamma sanoo, että olet täydellinen, niin isossa kuvassa olet ehkä keskinkertainen, ehkä vähemmänkin.

Kauniit miehet ovat homoja. Naiset haluavat komeita, eivät kaniita, miehiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komea/kaunis on veteen piirretty viiva. Varsin ikävää kauniille naisille on se, että rasvamahaiset dirty old manit yrittävät lähestyä, ja huorittelevat, kun tulevat torjutuiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs miehet jotka ei ole kauniita eikä komeita, he ovat tavallisia tai rumia miehiä, he eivät saa koskaan naista tai pitää käydä lottovoittoon verrattavissa oleva tuuri jos näin tapahtuu?

• Anonyymi

Kyllä minä Jennaa voisin takaapäin töräyttää. Naamansa ei ole kauniimmasta päästä.

• Anonyymi

Edestä kuin Esa Pakarinen, takaa kuin taistelunorsu... Siis tavallinen suomalainen nainen.

• Anonyymi

"Vajaa vuosi ilman miehiä on tuntunut Jennasta vapauttavalta. – Minulla on vapaat kädet ideoida ja keskittyä perheeseen ja ystäviin ja vaalia niitä suhteita. Miehet eivät ole elämäni keskiössä ja se on vapauttavaa. "
      Tämähän on ihan tervettä aikuistuvaa asennetta, jota jokainen fiksu itsenäinen mies naiselta toivookin.

• Anonyymi

"Vajaa 10 vuotta ilman naisia on tuntunut Paavosta vapauttavalta. – Minulla on vapaat kädet ideoida ja keskittyä perheeseen ja ystäviin ja vaalia niitä suhteita. Naiset eivät ole elämäni keskiössä ja se on vapauttavaa. "

Eikös tämä ole suunnilleen sama asia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vajaa 10 vuotta ilman naisia on tuntunut Paavosta vapauttavalta. – Minulla on vapaat kädet ideoida ja keskittyä perheeseen ja ystäviin ja vaalia niitä suhteita. Naiset eivät ole elämäni keskiössä ja se on vapauttavaa. "

Eikös tämä ole suunnilleen sama asia?

Esimerkiksi itse olen mies ja olen tehnyt monen viikonkin lomamatkoja täysin yksin. Itseäni miellyttää olla niin itsenäinen, että päätän yksin mitä teen. En kaipaa edes kavereita matkalle. Naisen pitäisi hyväksyä, että toisinaan haluan mennä vaikka parin viikon lomamatkalle ilman häntä ja parisuhteen pitäisi silti toimia. Hänenhän pitäisi arvostaa miehen itsenäisyyttä, joten hänen pitäisi hyväksyä, että itsenäinen mies tekee päätöksensä kysymättä häneltä mitään lupaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi itse olen mies ja olen tehnyt monen viikonkin lomamatkoja täysin yksin. Itseäni miellyttää olla niin itsenäinen, että päätän yksin mitä teen. En kaipaa edes kavereita matkalle. Naisen pitäisi hyväksyä, että toisinaan haluan mennä vaikka parin viikon lomamatkalle ilman häntä ja parisuhteen pitäisi silti toimia. Hänenhän pitäisi arvostaa miehen itsenäisyyttä, joten hänen pitäisi hyväksyä, että itsenäinen mies tekee päätöksensä kysymättä häneltä mitään lupaa.

Ketään naista ei häiritse se, että miehet päätökset yksin joten olin oikeassa. Mies saa lähteä vaikka Thaimaaseen yksin kuukaudeksi ilman mitään hyväksyntää naiselta ja ilman mitään selityksiä. Tämähän on vain itsenäisen miehen merkki, koska hän osaa tehdä päätöksensä yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe tossa mitään ongelmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe tossa mitään ongelmaa

Mutta silti se on monille "itsenäisille" naisille suuri ongelma. Mutta kun tämä "ongelma" on päinvastainen niin sitten ruikutetaan.

• Anonyymi

Heh siitä vaan, ei ole mitään väliä, senkun kiusaa itseään...

• Anonyymi

Kuka on tuo Jenna joka meni seksilaatikkoon? Ja miten se sinne meni?

• Anonyymi

""Naisethan haluavat mullistaa maat heidän näköisekseen, jossa siis naisilla ja vähemmistöillä on vain oikeuksia ilman velvollisuuksia. Jatkuvasti lätistään tasa-arvosta ymsp, vaikka naisilla ei ole edes asevelvollisuutta. Äänioikeus on kuitenkin annettu ja mielellään määritetään yhteiskunnan arvot, mutta niiden puolesta ei tietenkään olla valmiita taistelemaan.""

Tämä totta ja Trumpin presidenttiydestä tämä naisten seksilakko villitys lähti. Pitäisikö miestenkin mennä työlakkoon kun eivät saa parisuhdetta ja perhettä?

Demokratiassa kansa äänesti, joten turvat tukkoon. Muuttakaa Venäjälle jos haluatte hallita muita ihmisiä. Ai niin, mutta kun ne arvot ja oikeudet Venäjällä ei kohtaa!

• Anonyymi

Ja lisäksi jenkeissä myös monet naiset äänestivät Trumpia. Ilman naisten ääniä Trump ei olisi päässyt presidentiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäksi jenkeissä myös monet naiset äänestivät Trumpia. Ilman naisten ääniä Trump ei olisi päässyt presidentiksi.

Naiset tykkäävät tulla kourituiksi

• Anonyymi

Naisten oikeudet sitä, tätä ja tota..

Kuitenkin nämä samat naiset ajavat hyvin voimakasta maahanmuuttoa ja nuissa lähi-idan maissa naiset on todella alisteisessa asemassa. Tässä aikamoinen ristiriita.

• Anonyymi

Ei naisia kiinnosta parisuhde, eikä perhe-elämä, paitsi tietysti jos saavat miehen siitä pienen pienestä 5% miesjoukosta ja mies toimii elättäjänä. Ai niin, mutta ei se käy, että nainen tekee kotihommia kun mies käy töissä ja hankkii perheelle elannon. Se jos mikä alistaa naista! Jos mies pitkän työpäivän jälkeen tekee ruuat, kuskaisi lapsia harrastuksiin ja pesisi pyykit, niin sehän se vasta olisi tasa-arvoista!

• Anonyymi

Persujen Jenna lähti pappia kyydittämään.

• Anonyymi

Suurin osa TVn "mies" juontajista omaa nuo feministiset "arvot"

• Anonyymi

Miks toisilla on sellanen ihme sienen mallinen penis ja
      toisilla ihan kuin olis puutarhaletkusta leikattu pätkä?
      Ihme hattivattia ne roikuttaa messissä?

• Anonyymi

Lebsot ei kiinnostu miehistä, tietenkään. Sitten tullaan uhrautumaan, ja saadaan hetki julkisuutta.

Heterona, en luopuis seksistä. Se kuuluu parisuhteeseemme.
      On Ihanaa, kun on elämässä vierellä ihminen, joka on Itselle Tärkeintä elämässä😍🥰😘

• Anonyymi

Minun pitää ainakin purkautua naiseen vähintään 3-4 kertaa viikossa.

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta jonkun pyllynnäyttelylakko.

• Anonyymi

I like yks pikkujuttu.

• Anonyymi

"feministiset arvot omaava mies" ???!!
      ei se ENÄÄ ole MIES!

Oikea MIES vähät välittää " feministisistä arvoista"
      Oikea Mies saa OIKEITA NAISIA.

• Anonyymi

Ei muutaku lebsoksi, ja maalaat vaikka taivaanrantaa, ja huutelet seksilakoista. Ketään ei hetkauta.

• Anonyymi

Niin jos seksi ei kiinnosta yhtään niin eikö hän ehkä voisi olla aseksuaali?

• Anonyymi

Luulen kyllä, että Jenna ei ole oppinut yhtään mitään koko elämänsä aikana.

• Anonyymi

On oppinut somettamaan. Kuka täysjärkinen tollasta latois julkisesti. Ihan jokaisen oma asia, mistä tykkää. Jos seksi ei maistu, niin sitte ei. Oma ongelma. Ei kait se kenenkään muu syy voi olla.

• Anonyymi

Tällaisia ovat sosiaalisen median kasvattamat sukupolvet. Me vanhemmat ihmiset (olen itsekin vielä alle 50) löysimme onneksi vielä seurustelukumppaneita ja peräti puolisoitakin ihan vaan elämällä ihmisten elämää ja tutustumalla vastakkaiseen sukupuoleen. Sääliksi käy jo nuorempaa väkeä, kun algoritmit ja nettialustojen huutosakit määrittävät pelin tahdin, ja omaksutaan erilaisia kampanjoita joita joku on keksinyt ulkomailla. Ihmisen itsenäisyys käy yhä pienemmäksi, vaikka vapaus kasvaa näennäisesti koko ajan. Todellinen Matrix.

• Anonyymi

""Ja lisäksi jenkeissä myös monet naiset äänestivät Trumpia. Ilman naisten ääniä Trump ei olisi päässyt presidentiksi.""

Kuitenkin nämä seksilakkolaiset ovat Trumpin vastustajia jotka nostavat värkkinsä arvoonsa sanomalla "lällällää en anna enää kenellekään koska Trumpista tuli pressa":D

• Anonyymi

Tavalliseen rahvaaseen kuuluvat naiset äänestivät Trumpia,, suurkaupunkilais-elistisen demokraattivaihtoehdon sijaan. Samoin tekivät myös myös monet etnisiin vähemmistöihin kuuluvat, vaikka toisin piti mennä. Seksilakkolaisia sen sijaan ovat juuri nämä etuoikeutetut, woke-piirien valkoiset naiset.

• Anonyymi

Ne ovat vielä lesbojakin jotka eivät muutenkaan olisi miehen kanssa.Haluavat vain esittää tuon "haluan purkaa pahan lesbo oloni sinuun kun trump tekee uuden lain jossa pedofiiliä kohtaa jopa kuolemantuomio" normaalille ihmiselle se olisi aivan ok, pedarit saakin laittaa narun jatkoksi mutta homoagenda jenkeissä käsittää pedarien puolustamisen kaikin keinoin.En käsitä miksi, ellei kyseisessä porukassa sitten ole valtava määrä pedareita...

• Anonyymi

Ei niin kovin kauan sitten seksuaalinen vapautuminen oli vielä feministisen ajattelun keskeistä sisältöä. Että myös nainen voi haluta vaan panna. Oliko tämä tuulesta temmattua ja väkinäistä. Hoivavietti toisaalta sekään ei ole kiveen hakattu. Mitä virkaa on enää naisilla. Hakeutuvatko kuitenkin perinteisille naisaloille. Entä maanpuolustus. Jos ei kerran kanna korttaan kekoon lisääntymällä.

• Anonyymi

Miten noin epänaitava ketään panijaa edes saisikaan ?

• Anonyymi

Kyllä naisille aina panija löytyy. Katso vaikka ulkona kuinka monella miehellä on läski, ruma ja tyhmä nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä naisille aina panija löytyy. Katso vaikka ulkona kuinka monella miehellä on läski, ruma ja tyhmä nainen.

Tosi.
        Ja myös toisinpäin.

Ihme puhjanterit ovat saaneet naisen!
        Mahtaa olla melkoinen meininki makukammarissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumimmilla ja ylipainoisimmilla on joku "moniosaaja", no "moniosaajien aiemmat kokemukset perustuvat lähinnä nelijalkaisten pariin, joten kai se kahdelle jalalle nostettu suomivalas tuo vaihtelua...

• Anonyymi

Onko vika suomalaisissa miehissä?

"Jotkut sinkkumiehet harmittelevat, että naiset ovat nykyään heistä liian nirsoja eikä ihan tavallinen suomalaismies kelpaa enää kenellekään. Orpanalla on heille yksi neuvo:

– Sen sijaan, että koittaa epätoivoisesti löytää naisen, joka ”kelpuuttaa”, niin vinkkinä tämä: käyttäkää aikaa olemassa olevien ihmissuhteiden vaalimiseen, uusien yhteyksien löytämiseen, opetelkaa tunnetaitoja ja kehittykää empatian näyttämisessä itseänne kohtaan, jotta voitte näyttää sitä muillekin. Se kantaa jo pitkälle."

• Anonyymi

Kuulostaa kuin olisi opeteltu jostain kirjasta tai blogista nuokin repliikit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kuin olisi opeteltu jostain kirjasta tai blogista nuokin repliikit.

Totta, sama tuli mieleen. Varmaan siitä 4b liikkeestä johon hän kuuluu tai jostain yhdysvaltalaisvaikutteisesta jutusta.

• Anonyymi

Tuo näyttää rumemmalta ja leveänaamaisemmalta versiolta siitä 90 päivän morsian ohjelmasta naiselta joka on joskus osallistunut missikisoihin.

• Anonyymi

Seuraavaksi taas kirjoitetaan juttua siitä kuinka joku "voimaantui" OnlyFans-pornoammattilaisena tai toinen alkoi panna teinipoikien kanssa nelikymppisenä. Klikkimedia pyörii tätänykyä p*llun ympärillä, kun toimittajina pyörivät yhä useammin samalla vehkeellä varustetut nuorehkot naiset. Asiajuttuja saa sitten hakea ihan muualta.

• Anonyymi

Hymy lehdessä oli erityisesti 1970-80-luvuilla hyviä juttuja monipuolisesti.

• Anonyymi

Hyvä kun geenit on - ei jatkoon.
      Ehkä evoluutio sittenkin toimii.

• Anonyymi

Eipä ainakaan lisäänny ja hyvä niin.

• Anonyymi

Jos tilanne olisi päinvastainen ja mies puhuisi siitä, että hän ei kaipaa naista niin häntä lähinnä säälittäisiin ja tällä kehumista pidettäisiin typeränä. Mutta kun nainen on vuoden yksin niin häntä pidetään sankarina. Monet miehet ovat vuosia yksin ilman ongelmia. Hitto, omissa tuttavissa on yli 70-vuotiaita miehiä, jotka eivät ikinä ole ollut parisuhteessa eikä se ole ongelma.

Koko artikkeli on naurettavaa kaksinaismoralistista paskaa ja aivoton idiotismia. Ylipäätään 4B-liike on naurettavan typerä.

• Anonyymi

Eikö todellakaan naisella ole muut arvoa miehelle kuin olla pantavana?
      Jos kieltäytyy seksistä, on muutenkin täysin arvoton?

• Anonyymi

Hormonihäiriöt tosiaan lisääntyy ihmisillä. Johtuneeko muovien pehmentimistä ym. kemikaaleista.

• Anonyymi

Ei hyvän kyydin vuoksi tarvitse siivota, pyykätä, kokata, tiskata,..
      Aikansa voi käyttää paremminkin.

• Anonyymi

Ja vaihtelu virkistää!

• Anonyymi

Vaihtoon nopeasti

• Anonyymi

Et kelpaa, joten et voi vaihtaa. Yksin jäät.

• Anonyymi

Laukeen Jennalle tosi kovaa ja runsaasti

• Anonyymi

🤭..

• Anonyymi

Miehekkyys on sairaus, testosteroni on myrkky
      Suomalaisilla miehillä euroopan alhaismmiat testosteroni taso ja spermanlaatu surkea
      Suomi naisvihamielinen ja rasististinen maa

• Anonyymi

Miehen ja naisen olleellisin ero on naisen kyvyssä syyllistää! Kun nainen lihoo vika on siinä että miehet voivat syödä lihomatta! Mailmassa ei ole sellaista asiaa jota ei voisi miehen viaksi laittaa eikä tulla sellaista keksimään jota ei voisi miehen syyksi laittaa!
      Naiset puhuu tasa-arvosta, mutta suurimmat rasistit ovat tyttöjä ja naisia, se käy turun yliopiston koulukiusaamistutkimuksesta ilmi, kuinka tytöt ja naiset terrorisoivat toisiaan, haukkuvat horottelevat, huorittelevat, syrjivät eristävät. Jotkun vanhemmat naiset sanovat ettå toinen nainen on susi toiselle. Naaraslauma käyttäytyminen homo sapies naaraiden dna:ssa sitä ei älyllinen aivotoiminta kykene ohittamaan. Jos mies on feministi eli todennäköisesti täysi ämmä, kuka nainen sellaista haluaisi, paitsi tietysti lespahtava.

• Anonyymi

Hyvin osaat syyllistää.

• Anonyymi

Valkoinen mies on reppana incel

• Anonyymi

Ei seksin takia kannata vapauttaan menettää sitoutumalla parisuhteeseen.

• Anonyymi

Evoluutio hoitaa Jennan kaltaiset pois geeniperimästä.

• Anonyymi

Mahtaa olla Jennan feministiset arvot hieman yliampuvia jos ei samanhenkisiä miehiä löydy. Ei taida olla ihan alkuperäiset feministiarvot enää nykyään käytössä.

• Anonyymi

Mies joka feministin matkaan lähtee ei ole mies lainkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies joka feministin matkaan lähtee ei ole mies lainkaan

Ennemmin vaimonhakkaaja venäjän rakastaja-patriootti, kuin suvakkifemakon rakastaja.

• Anonyymi

Tämän luettua, ei voi muuta sanoa, kuin että kyllä moni mies halveksii ja vihaa naisia.

• Anonyymi

Tämä. Kahden nuoren naisen isänä hirvittää. Toivottavasti ovat lesboja, melkein siltä tuntuu.

P*llua näiden jantroiden pitää saada ja siinä se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Kahden nuoren naisen isänä hirvittää. Toivottavasti ovat lesboja, melkein siltä tuntuu.

P*llua näiden jantroiden pitää saada ja siinä se.

Ja järkevät ja vastuulliset miehet eivät mene ikinä naimisiin eikä varsinkaan tee lapsia. Tai jos naimisiin pitää mennä niin sitten aina pitää olla avioehto. Ja jos nainen haluaa esimerkiksi timanttisormuksen niin hän voi ostaa sen itse.

• Anonyymi

Jos ja kun Jenna on hetero vanhapiika, niin miten se lakko käytännössä tapahtuu kun ei ole ketään jonka olemassa oloa voi ikävöittää jatkuvalla pihtaamisellaan? Sitenkö että Jenna jättää ostamatta uusia pattereita henkilökohtaiseen räpläyttimeensä.

• Anonyymi

Miksi sitten menee ravintolaan jos ei satunnainen seksi kerran maita. Etsiikö sitä oikeaa prinssiä uljasta. Tähdännee liian korkealle. Mistäpä se löytyisi suurten odotusten mukainen. Biologinen kello kun alkaa hälyttää niin kelpaa kyllä melko lailla kuka vaan. Nämä on niin nähtyjä nämä polut. Ehkä nappaa peräti jonkun varatun omia kriisejään potevan. Työpaikaltaan. Jolle taas itse on se viimeinen oljenkorsi mille ei sanota poikittaista sanaa. Ja voi sanoa saaneensa feministisen.

• Anonyymi

Onko tuo sitten aiemmin ollut seksihurjastelija. Kun lakostaan voi tehdä numeron. Miksi sitten menee ravintolaan. Että saa kieltäytyä ja piehtaroida omahyväisyydessään. Eihän tuo muuten mitenkään ilmenisi tuo lakkonsa todellisuudessa. Mistäpä se löytyisi suurten odotusten mukainen. Biologinen kello kun alkaa hälyttää niin kelpaa kyllä melko lailla kuka vaan. Nämä on niin nähtyjä. Ehkä nappaa peräti jonkun varatun omia kriisejään potevan. Työpaikaltaan. Jolle taas itse on se viimeinen oljenkorsi mille ei sanota poikittaista sanaa. Ja voi sanoa saaneensa sen feministisen.

• Anonyymi

Kyllähän tuon suolenmutkaan voisi mällit laukoa

• Anonyymi

minä luulin että kyse on Simulan ja papin suhteesta

• Anonyymi

Olisi sanonut suoraan, että etsii siis naista kumppanikseen. Ei nämä feministit mitään miestä tarvitse yhtään mihinkään. Kunhan joku nainen löytyy, joka koskettelee pinppiä hellästi ja puhuu feminismiä. Normaali vassariakka.

• Anonyymi

Siis ei ole olemassa oikeisto lesboja? Kuten venäjällä ei ole homoja? :-D

Te patriootti-pojat ootte hassuja.

YT: Setämies

• Anonyymi

Jenna rakastaa vaan rahaa

• Anonyymi

Selkeä win-win -tilanne.

• Anonyymi

Lepakko.

• Anonyymi

Kateus vie k*rvältäkin seisokin...

• Anonyymi

Harmi että media ja some ovat sekoittaneet tämänkin luonnollisen kauniin ja nättihymyisen nuoren naisen pään. Mitä tuhoa tuollaiset feministiliikkeet saavatkaan aikaan!

• Anonyymi

Joo. Miehet ovata vain muuten testoteroni-humalassa ja täysin vastuuttomia tekemisistään. Kunhan p*llua saan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Miehet ovata vain muuten testoteroni-humalassa ja täysin vastuuttomia tekemisistään. Kunhan p*llua saan...

Nainen on estrogeeninarsismeissaan aina uhri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa miehistä on ihan vastuullisia omista tekemisistään. Sen sijaan naiset haluavat pelkästään lisää oikeuksia eikä mitään velvollisuuksia. Jos he kerran haluavat olla tasa-arvoisia niin he maksavat kaiken itse. Jos vaikka mennään vaikka aterioimaan niin nainen maksaa omat ruokansa ja juomansa aina. Naisella ei ole oikeutta miehen omaisuuteen ja rahoihin. Eikä naisella ole oikeutta puuttua miehen tekemisiin.

Jos nainen haluaa olla itsenäinen ja vaatii että hänen asioihinsa ei saa puuttua niin hän ei saa puuttua miehenkään asioihin. Eikä miehen tarvitse antaa ikinä mitään selitystä tekemisilleen eikä lässyttää jotain typerää tunteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa miehistä on ihan vastuullisia omista tekemisistään. Sen sijaan naiset haluavat pelkästään lisää oikeuksia eikä mitään velvollisuuksia. Jos he kerran haluavat olla tasa-arvoisia niin he maksavat kaiken itse. Jos vaikka mennään vaikka aterioimaan niin nainen maksaa omat ruokansa ja juomansa aina. Naisella ei ole oikeutta miehen omaisuuteen ja rahoihin. Eikä naisella ole oikeutta puuttua miehen tekemisiin.

Jos nainen haluaa olla itsenäinen ja vaatii että hänen asioihinsa ei saa puuttua niin hän ei saa puuttua miehenkään asioihin. Eikä miehen tarvitse antaa ikinä mitään selitystä tekemisilleen eikä lässyttää jotain typerää tunteista.

Lisään... Ja itse en maksa edes ensitreffeillä naisen ateriaa tai juomia. Nykyaikaiset naiset kun haluavat olla itsenäisiä joten he voivat itsenäisinä maksaa omat ateriansa.

• Anonyymi

Naurattaa näinen pissapäisten ulostulot. Jos nyt rehellisesti sanon oman mielipiteeni, niin tuon hirvityksen lähellekkään ei menisi, kun vähintään 3 5 promillen humalassa. Suuret on luulot muijalla itsestään.

• Anonyymi

Kakkospesällä voi käydä. Nuohous tulee toimittaa tarpeiden teon jälkeen, kun liukastakin.

• Anonyymi

Miten voin elää jos en saa upean jumalattaren pyhää emätintä

• Anonyymi

Kukaan ei kieltäydy ison mustan miehen valtavasta erektiosta

• Anonyymi

Jenna voi mun puolesta olla seksilakossa vaikka koko lopun ikäänsä. Eihän tuosta löydy seksiä edes etsimällä. Poistojonoon vain...

• Anonyymi

"Man’s peace eli miehen rauha viittaa ajatukseen, jonka mukaan naisen ensisijainen tehtävä on tuoda miehensä elämään vakautta. Nainen tukee, ymmärtää ja luo yhteiseen kotiin ympäristön, jossa ei ole kaaosta tai draamaa."

Jos suhde on lähinnä kaaosta ja draamaa niin suhde on surkeasti epäonnistunut. Jos nainen ei tuo elämään vakautta niin sitten suhde kannattaa lopettaa siihen paikkaan. Itse voin lopettaa suhteen jo ensimmäiseen riitaan, jos se on oikein paha. Pärjään miehenä oikein hyvin ilman naistakin, joten jos nainen tuo vain harmia niin miksi jatkaa suhdetta?

• Anonyymi

Ja jos nainen uhkailee lähtemisellä, jos mies ei tee jotain niin se on merkki siitä, että suhde on loppunut. Uhkaileminen on idioottimaista ja jos minua uhkaillaan niin en taatusti tottele.

• Anonyymi

Jennalle onnee.. Haha. Eli menetettiin ei mitään

• Anonyymi

Japanissa ollaan edellä edistyksessä. Miehet kieltäytyy perheenelättäjän asemasta. Ja naiset etsii uraansa. Uppoudutaan peleihin, ja haetaan samanhenkisiä somen miessfääreistä. Ja naiset hahmoilee omissa maailmoissaan. Seksiä pidetään vastenmielisenä. Häähuumankin voi kokea avioitumalla itsensä kanssa.

• Anonyymi

Tarkoittaako hän että ilman tuota lakkoa olisi ollut irtosuhteita kasapäin. Hieman hämärää. Että jos ketään sopivaa ei satu krantummalle niin voi sanoa sitten olleensa selibaatissa.

• Anonyymi

Onpas muijalla otsaa. Pitääkö itseään jonain erityisenä. Jos isketään baarissa yhden yön juttuun. Ehkei kukaan halua vakavissaan. Jos tasokkuutta ei ole. Feministilorujen latelu ei ketään ylennä arvoon arvaamattomaan.

• Anonyymi

Itse vonkasin vuosia, ja jäin ilman. Menin sitten lakkoon, ja se lakko on pitänyt.

• Anonyymi

Pyytämislakko on tehokkaampi, koska se mitätöi antamislakon.

• Anonyymi

ei jennakaan unilleen mitään voi
      ja sehän sitä harmittaa.

• Anonyymi

Ja se mies onkin onnellinen mies kun väisti luodin.. Haha mikä noita

• Anonyymi

Tuskin oikeasti on mennyt. Ei me olla näkemässä jos hän nussii .

• Anonyymi

Hän kieltäytyy heteroseksistä vain

• Anonyymi

Hyvä! Sika-miehille ei pidä mitään antaa.

• Anonyymi

Ei vois vähempää kiinnostaa...pitäkööt pesänsä

• Anonyymi

Haiskahtaa feministin defenssimekanismin heräämiselle. Kun "kampe ei käy kaupan" uhriudutaan ja syy seksilakkoon löytyy siitä ettei riittävän naisellista miestä ole tarjolla. On keskimäärin kevyempi syyttää muita kuin nähdä peilikuvansa.

• Anonyymi

Lakkohan on työtaistelu, jossa työntekijä kieltäytyy työskentelemästä, kunnes työnantaja suostuu työntekijän esittämiin vaatimuksiin. Parisuhteeseen menetelmä sopii huonosti.

Lakkoilijan "porkkanahan" on siinä, että kun vaatimuksiin on suostuttu, hän voi palata tehtäväänsä parannetuin työehdoin. Seksilakkoilija puolestaan tuntuu jo heittäneen tunkkinsa järveen, eikä enää edes harkitse paluuta vanhaan sopimukseen.

Kiristyksen välineeksi seksi sopii erittäin huonosti. Jos sen sijaan on itse päättänyt jättäytyä seksielämän ulkopuolelle, on se toki oma päätös, jota on kunnioitettava. Samalla pitää todeta, että itsekkäillä päätöksillä on parisuhteessa hintansa, joka saattaa olla parisuhteen päättyminen.

• Anonyymi

Seksilakolla ei tosin ole mitään vaikutusta, jos ei ole parisuhteessa. Silloinhan ei ole ketään jota kiristää eikä kukaan tuota ”lakkoa” edes huomaa. Oikeastaan tämä lakko on sama jos työtön menisi lakkoon.

• Anonyymi

Miksi tyttönen saa asian tiimoilta julkisuutta?

• Anonyymi

Tuollaiset päätökset on jokaisen oma asia, ihmettelen vain miksi siitä pitää uutisoida.

• Anonyymi

Hyvä sinä kannatan♥️🤷‍♀️

• Anonyymi

Poropeteille ei anneta. Niiden pitää se ansaita.✌💩🤷‍♀️

• Anonyymi

Hyvä jenna. 🤷‍♀️

• Anonyymi

Sinkkunaiset on sosialisoitava ja jaettava yksinäisille poikamiehille

• Anonyymi

Miksi pitäisi ? Yäk . En suostu. 🤷‍♀️

I

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I

Olerte liian fumis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I

joo...ei läskin muijan kannata edes yrittää saada fiksua miestä, painorajoitus se on miehilläkin sentään.

• Anonyymi

Multa ei irtoo. Ei miljoonastakaan
      Pitäkää saastsiset tunkkinne👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Miehen pitää olls seksitön. Mistä sellasen löytää,🤷‍♀️

• Anonyymi

Kuka on Jenna ?

• Anonyymi

Jennahan saa olla kintut ristissä vaikka lopun ikäänsä.

• Anonyymi

Miehenä annan kaiken tukeni Jennan seksilakolle. Jaa että mitenkä? No enpä osaa sanoa.

• Anonyymi

"orpana kertoo olleensa sinkku nyt vajaan vuoden. Vapaus maistuu hyvältä. "

• Anonyymi

Ei Jennaa tarvi mihinkään, mulla on nukke johon tyhjennän.

• Anonyymi

Oikein Jenna.Kaikki feministit seksi lakkoon ja 30v että tuntuu .

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      58
      13867
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4033
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      47
      2355
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2229
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      336
      1749
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      106
      1597
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      28
      1470
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1432
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1196
    10. 102
      1194
    Aihe