Miksi suomi 24 chat vanhemmat ei toimi?
chat ei toimi
18
1457
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeile:
https://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=962&gid=4
Onnistuisko? Toimiiko?? - Anonyymi
Nyt näyttää vahvasti siltä, että suomi24 chatteja ei ole enää tarkoituskaan korjata. Viikko jo mennyt, eikä mitään ilmoitusta edes käyttäjille tästä toimimattomuudesta. Erikoista!
- Anonyymi
Loistavaa reakointia, loppu mikä loppu ja tekoäly hoitaa loput.
- Anonyymi
testing
- Anonyymi
Miksi huoneisiin ei pääse kirjautumaan? Onko vika omassa koneessa?
- Anonyymi
Nyt maanantaina ja tiistaina 14. ja 15. lokakuuta 2024 ainakin minulle on käynyt mahdottomaksi KIRJAUTUA omilla Suomi24-tunniksillani, ja sen mukaisesti en luonnollisesti voi siirtyä chattihuoneisiinkaan.
Chattihuoneissa on kuitenkin todetusti ihmisiä. Heidän aiempi kirjautumisensa on ehkä edelleen voimassa? Vai onko mahdollisesti jollain selaimella kirjautuminen mahdollista? Tai jälleen jokin sivuportti on olemassa? En tiedä. Suomi24 ei ole nähtävästi informoinut ongelmasta itse mitään.
- Anonyymi
On chateissa porukkaa, mutta miten he sinne pääsevät. Normaaliin tapaan ei ainakaan pääse. Missä vika? Koska korjataan?
- Anonyymi
Inva24 ei vaan pysty parempaan.
- Anonyymi
INva24. on pätevästi sanottu!
- Anonyymi
kakkosnelosella on muuallakin vaikeuksia, vanha alusta rakoilee eivät välitä, vakkarit menee talletetun osoitteen kautta vaikkapa näin: suomi24.fi chat vanhimmat
- Anonyymi
toinen mahdollisuus ota vpn pois päältä ja kysy tekoälyltä
- Anonyymi
Eipä toimi olisi kiva tietää toimiiko yleensä vai onko lopetettu?
- Anonyymi
Miten pääsee suomi vanhimmat?
- Anonyymi
Ei toimi ei
- Anonyymi
Ei toimi kirjautuminen. Voiko yksityisviestejä silti lukea jostain?
- Anonyymi
Mikä on kun ei kirjautuminen toimi chatteihin?
- Anonyymi
No hyvä, vika on siis yleisempi. Ylläpito varmaan vastaa, että korjataanko ja millä aikataululla, kiitos.
- Anonyymi
Sivuhistorian tyhjennys voi olla avuksi. Samoin treffien kautta kirjautuminen ja sieltä tuleminen chattiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372