Tiedän kyllä että kärrynpyörä menee käsi-käsi-jalka-jalka periaatteella, mutta miten te oppisitte sen? Miten saada jalat ihan ylös? Ja jos yksinään harjoittelee, mistä edes tietää onko ne suora ja ylhäällä?
Toivon todella vastauksia, kiitos jo etukäteen!
Miten tehdä kärrynpyörä?
5
1194
Vastaukset
- fhjgj
se on helppoo ku osaa!!!! no ei... mulki se tuotti eka vaikeuksia, et onko jalat suoras. eka vaan vasen käsi maahan ja sitten oikee oot siinä vaihees "käsillä seisonnas" ja sitten vaan vasen jalka maahan ja sen jälkeeen oikee,,,,, valmis.... pyydä kaverii kattoo meneex se suoran!!
- missy
Harjottelemalla sitä vaan oppii. Jalkoja kannattaa ruveta suoristamaan siinä vaiheessa kun uskaltaa ottaa kunnolla painoa käsille. Mä taisin oppia kärrynpyörän n. 10 vuotiaana. Sillon me harjoteltiin kärrynpyöriä tanssitunnilla joka viikko..
- Nolis
Moi :)
Opin itse ku oon teline voimistelia ni olaa jo volteissa ja kärryn pyörä on helppo nakki . . .:) Kannataa jos ei osaa sesitä käsilläkään viellä kanataa eka opetella se ja sit kärrynpyörä . itse olen harrastanu 5 vuotta teline voimistelua ja opin kärynpyörän 8v vuotiaana heh :D - Anonyymi
Mä aloin itkee kun mun käsi meni poiki
- Anonyymi
Kärrynpyörä on turvallinen koska siinä ei tipu korkeelta. Ei muuta kun rohkeesti yrittämään vaan ne jotka uskaltaa. Mä osaan vaikka mitä temppuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708