Nallen sanoin mitä rikkaiden veronkorotukset todellisuudessa tekee valtiontaloudelle

Anonyymi-ap

Vasemman laidan tukisuunnittelijat ehdottivat ratkaisuksi Suomen valtion kassan korjaamiseen että päräytetään pääomien ja perintöjen verotus tappiin ja sillä tasataan tuloeroja.

Nallea nämä naurattaa nämä ehdotukset, kun vasurit eivät koskaan tunnu tajuavan mitä siitä seuraa. Rikkaat maksavat jo nyt jättimäisiä veroja Suomessa, jotka ovat kipurajalla.

"Se ilmiselvä vastaus on, mitä te luulette ihmisten tekevän? Me emme enää elä maailmassa, jossa rajat on suljettu, Wahlroos painotti.
Sitä prosessia, joka johti tähän, kutsutaan globalisaatioksi. Euroopan sisällä sitä kutsutaan Euroopan integraatioksi.
Saan liikkua vapaasti. Saan siirtää rahojani melko vapaasti.
Tällaisessa maailmassa keskeisin taloudellinen kysymys, kun joku ääliö tuolta vasemmalta puolelta esittää veronkorotuksia, on kysyä, mitä sitten ne ihmiset tulevat tekemään, Wahlroos pohti.

"He ottavat yrityksensä, sijoituksensa ja rahansa pois sellaisesta maasta ja vievät ne toiseen ja ne jotka jäävät, kaatuu ja katoaa"

Samasta syystä Thaimaa ei voi alkaa kiusaamaan farangeja vaatimalla heiltä enempää veroja, kuin minkä he voivat ja ovat valmiina maksamaan.
Monet ovat Thaimaassa juurikin kohtuullisen verotuksen vuoksi, joka yrityksillä on noin puolet Suomen veroista. Jos verotus nostettaisiin Suomen tasolle puhumattakaan tuplaveroista, lähtisi jokaikinen farangi muualle ja Thaimaa jäisi kokonaan ilman.

Tätä ei kommunistipasaset koskaan tajua mitä voi tehdä ja mitä ei voi tehdä.
Thaimaa ei ole vankila jonne tullaan hymyssä suin kantamaan muualta lapiotolkulla veroja, vaan toiminnan pitää olla kannattavaa ja Thaimaan pitää tarjota ulkolaisille pääomille jotakin etua verrattuna kilpailijamaihin, jotta ne maassa pysyy.

Suomi on jo onnistunut karkoittamaan valtavia pääomia ja teollisuutta muualle verotuksellaan. Thaimaa ei ole niin typerä, vaan haalii lisää sekä pääomia että teollisuutta.

31

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SSAB:n jätti-investointi karkasi Ruotsiin, kun Suomi on liian kallis maa investoida.
      Sinne meni viisi miljardia ja muutama tuhat työpaikkaa, mutta pääseepähän Suomi leikkimään fossiilivapaata maata, kun Raahen tehdas todennäköisesti suljetaan ekologisista syistä ja se sama epäekologia siirtyy sitten muualle.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­N­­y­­­m­­­f­­o­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      vasu tapa itsesi

    • Anonyymi

      Nallen parhaita;

      "Kassa-asiakkaat ei tuo kuin hiekkaa sisään jaloissaan!"

      Sanoi Nalle ja otti adotus tuolit pois kassojen edestä.
      Kun se ei auttanut lopetti kassat kokonaan...

      • Anonyymi

        No mitäs ne tuo ne kassa-asiakkaat muuta kuin hiekkaa jaloissaan? Vanhan kansan ihmiset siellä ihmettelemässä pientä saldoaan, nostavat 7,50 ja jaarittelevat joutavia.


    • Anonyymi

      Taas hauskaa Nalle oli itsekin vuosia hyvin lähellä taistolaista, tulipalo kommunisti, kunnes huomasi että kaunis aate mutta ei johda mihinkään, ja vaihtoi leiriä,

    • Anonyymi

      ahdistaapa taas 2010 puhe oli vain siitä että miksi atm laitteissa on id.kortinlukulaite, ja sen ihmettely,

      nyt pellenaama luulee kuvittelee olevansa nalle tuo miljonääri,

      tuolla reppanalla 2010 ei ole pienitäkään käsitystä mitä mieltä olen verotuksesta, ja sen kannan laajentamisesta,

      miljonääreiltä verovarojen kerääminen on turhaa hommaa, se ei montaakaan euroa tuota koska heitä on vain muutama, kun verrataan vaikkapa eläkeläisten massaan,

      eläkeläiset nauttivat eläkkeissään perustuslaillista omaisuuden suojaa, säästöjen etsiminen sieltä on perustuslain vastaista, aivan sama säästetäänkö vuotuisissa korotuksissa, jos tuotto on 300 miljoonaa euroa vuodessa.

      Kyllä niitä säästöjä pitää etsiä ihan muualta, vaikkapa yritystuista, alv,

      jää muuten savossa vielä matkailu toistaiseksi kun äidin kansaneläkettä on jo leikattu ja leikataan lisää, äiti ja aikamies poika on entisiä yrittäjiä, takuu ja kansaeläke.

    • Anonyymi

      Kovasti taas on ottanut pikku sieluun tämä verokeskustelu, ei taida veronkanto kovinkaan rakasta 2010:lle, miksi ei voisi maksaa verot sinne maahan jossa päätoimisesti asuu, ilman suuria itkuja, ja yhtä vaikeaa on ollut niiden maksu suomeenkin, siksi mittari on tullut 2010 lähes kaveriksi, nousee aina kättelemään tavatessaan suurvelallista, thaimaassa on turvassa niin kauan kun täällä ei häneltä aleta kantamaan veroa, luulenpa että thaimaan tapa periä saatavansa on hieman tehokkaampaa kuin suomen perintätoimet.

    • Anonyymi

      2010 on kuumat paikat.... samoin itselläni.
      Kun köyhät ja kateelliset tekee lakeja varakkaita rokotetaan. Ja kovaa, vaikka rahoista on jo maksettu monta eri kertaa ryöstö veroja.

      Verottajat jahtaa koko ajan oli missä maassa vain. Ajattelen jo ei_EU maata mutta niissä on pankit rosvoina.

      Eli myös meillä rikkailla on ongelmia :-)

      Pitäiskö mennä Tapsan luo?

      • Anonyymi

        Pasasen keksimiä, vääristelemiä ja väärinymmärrettyjä satuja. Kukaan ei ole verottamassa falleja yhtään enempää kuin aiemmin. Mitään Tapsaa ei ole olemassa. Toimintakyvytön homopoika suomalaisessa laitoksessa haaveilee vapaudesta.


      • Anonyymi

        Tapsalla on jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapsalla on jo.

        mikä mukamas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä mukamas?

        Mun peukku hanurissaan.
        By NumBall Hua Hin 63v.


    • Anonyymi

      Taas yx asioista tietämätön ummikko....

      Kaikki Thaimaahan tuotavat varat ovat verotuksessa ELLEI tuoja pysty esittämään ne oli hankittu ennen 1.1.2024.

      Siinähän sitten etsit todisteet ja käännät kaikki paprut Thaimaan murteelle laillisissa käännöspaikoissa!
      Ellet osaa Thaikkua (99,99% Finskeistä) et tiedä mitä papruissa lukee...

      Tulee paljon päänsärkyä vaikka olet rehellinen ja oikeassa.

      Pahin juttu niille jotka ovat hankkineet rahat pimeänä... 2010 tulee mieleen, on kehunut asiasta palstalla usein. Taitaa mennä Vantaan slummi asunnot tappiolle?

      • Anonyymi

        Ei kai se ole tuollaista lähtenyt tekemään ett pimeää rahaa käyttäisi omaisuutensa maksamiseen, rehti liike"mies" se on kertonut olevansa, maksanut veroja miljoonia... en kehtaa käyttää hänestä mies sanaa...

        En ole kuullut että ennen vuotta 2024 hankittu omaisuus laitettaisi verolla, jos olet tuonut pimeää rahaa maahan omapa on häpeäsi, jos kiinni jäät... osakaslaina jutut viittaavat tuohon, on ottanut firman tililtä lainaa, kun mittaria pakoillessa ei voi maksaa palkkaa, tämä on arkipäiväistä erityisesti rakennusalalla, kun ala on kovin kilpailtu ja osaamisella ei tämä 2010 oikein loista, rakennusalan ammattilainen joka alkaa alipaineistamaan ja sukittamaan avoviemäreitä, ei tajua rakennustekniikasta... hevonpaskaa... alan valinta kysymys kun kuski loka-auton kuormasta söi.

        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se ole tuollaista lähtenyt tekemään ett pimeää rahaa käyttäisi omaisuutensa maksamiseen, rehti liike"mies" se on kertonut olevansa, maksanut veroja miljoonia... en kehtaa käyttää hänestä mies sanaa...

        En ole kuullut että ennen vuotta 2024 hankittu omaisuus laitettaisi verolla, jos olet tuonut pimeää rahaa maahan omapa on häpeäsi, jos kiinni jäät... osakaslaina jutut viittaavat tuohon, on ottanut firman tililtä lainaa, kun mittaria pakoillessa ei voi maksaa palkkaa, tämä on arkipäiväistä erityisesti rakennusalalla, kun ala on kovin kilpailtu ja osaamisella ei tämä 2010 oikein loista, rakennusalan ammattilainen joka alkaa alipaineistamaan ja sukittamaan avoviemäreitä, ei tajua rakennustekniikasta... hevonpaskaa... alan valinta kysymys kun kuski loka-auton kuormasta söi.

        By NumBall HHN 63v.

        Jälleen kerran on Saarisönköttäjä palautettava Äiti Maan pinnalle. Minä olen hankintamies ja projektipäällikkö ollut vuodesta 1997 ja toisille toimeksiantajille 2010.

        Olen kuitenkin ollut rakennusalalla vuodesta 1985 ja pintaurakoinut firmoillani sellaiset 60 miljoonaa euroa. Siitä on vero jos toinen maksettu. Näissä vuodesta 2010 mukana olleissa hankkeissa vaihto on ollut jotakin 200 miljoonaa euroa, mutta se ei ole minun vaihtoa vaan toimeksiantajien.

        Tiedän kaikenlaista rakentamisesta ja olen suurimmaksi osaksi rakentanut itse kaksi omakotitaloa ja ollut mukana sadoissa. Kerrostaloasunnoissa oltu hommissa tuhansissa, liikerakennuksissa sadoissa, jumppasaleja, kirkkoja, tehtaita, kouluja jne.

        Oltiin entisen yhtiökumppanin kanssa muutes hommissa surullisen kuuluisalla Viertolan koulullakin varmaankin puolisen vuotta, tuli mieleen kun uutisen näin. Parin miljoonan markan keikka, muistelen.

        Mittarimato Suruhuhdalle tiedoksi että jos sinulla on maksuhäiriö Suomessa, et voi laskuttaa asiakkaita, koska sinut poistetaan rekistereistä. Jos olet ulosotossa, sinulla ei voi olla tiliä Suomessa johon ulosotto ei pääsisi käsiksi. Et myöskään saa luottokortteja ilman luottotietoja, kuin et myöskään osamaksulla mitään.

        Oli taas se aika kuusta kun Kela makselee köyhien asumistukia tililleni
        https://aijaa.com/bIVOuZ

        Osalta ne tulee suoraan, osan maksaa suoraan Kela, vuokrasopimuksen mukaan. Nyt on mennyt puoli vuotta ettei kenenkään vuokra ole jäänyt rästiin.

        Noin kuukauden sisällä paukahtaa 18% provikka yhden myydyn kohteen tuotosta. Tuotto jäi siinä vaatimattomaksi vallitsevan tilanteen vuoksi, mutta lainakorkojen vuoksi rakennuttaja päätti laittaa sen lihoiksi joka tapauksessa ja kohde (50 asuntoa Stadissa) siirtyy eläkevakuutusyhtiön omistuksiin.

        Sinun ei tarvitse kuitenkaan potea vahingoniloisuutta tuota rakennuttajaa kohtaan, sillä hänen pääomatulonsa ovat olleet viimeisen viiden vuoden aikana noin 16 miljoonaa euroa. Oli tuo palkkaakin maksanut näköjään viimeksi 300 tonnia itselleen.

        Hän ei tule istumaan "Tapsan" kanssa bussissa koskaan juttelemassa hiustenhoitotuotteista, voin kertoa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran on Saarisönköttäjä palautettava Äiti Maan pinnalle. Minä olen hankintamies ja projektipäällikkö ollut vuodesta 1997 ja toisille toimeksiantajille 2010.

        Olen kuitenkin ollut rakennusalalla vuodesta 1985 ja pintaurakoinut firmoillani sellaiset 60 miljoonaa euroa. Siitä on vero jos toinen maksettu. Näissä vuodesta 2010 mukana olleissa hankkeissa vaihto on ollut jotakin 200 miljoonaa euroa, mutta se ei ole minun vaihtoa vaan toimeksiantajien.

        Tiedän kaikenlaista rakentamisesta ja olen suurimmaksi osaksi rakentanut itse kaksi omakotitaloa ja ollut mukana sadoissa. Kerrostaloasunnoissa oltu hommissa tuhansissa, liikerakennuksissa sadoissa, jumppasaleja, kirkkoja, tehtaita, kouluja jne.

        Oltiin entisen yhtiökumppanin kanssa muutes hommissa surullisen kuuluisalla Viertolan koulullakin varmaankin puolisen vuotta, tuli mieleen kun uutisen näin. Parin miljoonan markan keikka, muistelen.

        Mittarimato Suruhuhdalle tiedoksi että jos sinulla on maksuhäiriö Suomessa, et voi laskuttaa asiakkaita, koska sinut poistetaan rekistereistä. Jos olet ulosotossa, sinulla ei voi olla tiliä Suomessa johon ulosotto ei pääsisi käsiksi. Et myöskään saa luottokortteja ilman luottotietoja, kuin et myöskään osamaksulla mitään.

        Oli taas se aika kuusta kun Kela makselee köyhien asumistukia tililleni
        https://aijaa.com/bIVOuZ

        Osalta ne tulee suoraan, osan maksaa suoraan Kela, vuokrasopimuksen mukaan. Nyt on mennyt puoli vuotta ettei kenenkään vuokra ole jäänyt rästiin.

        Noin kuukauden sisällä paukahtaa 18% provikka yhden myydyn kohteen tuotosta. Tuotto jäi siinä vaatimattomaksi vallitsevan tilanteen vuoksi, mutta lainakorkojen vuoksi rakennuttaja päätti laittaa sen lihoiksi joka tapauksessa ja kohde (50 asuntoa Stadissa) siirtyy eläkevakuutusyhtiön omistuksiin.

        Sinun ei tarvitse kuitenkaan potea vahingoniloisuutta tuota rakennuttajaa kohtaan, sillä hänen pääomatulonsa ovat olleet viimeisen viiden vuoden aikana noin 16 miljoonaa euroa. Oli tuo palkkaakin maksanut näköjään viimeksi 300 tonnia itselleen.

        Hän ei tule istumaan "Tapsan" kanssa bussissa koskaan juttelemassa hiustenhoitotuotteista, voin kertoa.

        2010

        Tiedätkö hankintamies että minäkin tiedän rakentamisesta jotain, kuten sanoin isäni osti silloin kun synnyin rakennustekniikan perusteet kirjan jonka sain häneltä synttäri lahjaksi kun täytin 18 kirja on painettu vuonna 1960... Olen lukenut sen kannesta kanteen ainakin kolme kertaa, siinä on 1200 sivua... Eli melkoinen Raamattu...

        Lisäksi olen suorittanut yliopistolla yrittäjä kurssit, ja setäni oli Porin verojohtaja, juristi... Näistä tiedoista mitä olen kerännyt totesin minusta ei ole yrittäjäksi, joten suutari pysyköön lestissään, liikaa ristejä mitä en ollut valmis kantamaan.

        Tiedän tarkalleen mikä on osakaslaina, miten sitä käytetään ja miksi, ainoa peruste on ulosotton pakoilu... Sekä pääoman lisääminen tytäryhtiön... Ei muita.

        Jos olisit hankintalogiikassa sinun pitäisi ymmärtää paljon enemmän rakennustekniikasta, pelkästään keittiön kalustaminen ei tee miehestä miljonäärin, se on niin saatanan kilpailut alue, sinulla pitäisi olla jonkin hyvin kapean alueen erikoisasiantuntija, hyvin kapean että pystyt Hin ottelemaan itsesi miten haluat... Mutta kun sinä et osaa, edes perusteita.

        Minä olen hyvin kapean alan erikoisasiantuntija, SQL tietokantarakenteet, ja data-analyysit, suomessa ei meitä ollut montaa, ja heistäkin osa katosi suomesta... Leveämmän leivän luokse.

        Silloin oli työntekijä markkinat, kun suomessa oli viisi asiantuntijaa, palkkasopimuksen ehdot eivät olleet sama kuin matonliimajaan... Voit pyytää minkä oikeaksi katsot... Se maksettiin mukisematta, mutta siitä pitää maksaa verot ja muut maksut ja se prosentti on hyvin huomattavat, mutta siitä maksettiin myös eläketurva, joka mahdollistaa elämisen minne haluan mennä, on se sitten Thaimaassa, suomessa, Saksassa, tai ihan minne tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö hankintamies että minäkin tiedän rakentamisesta jotain, kuten sanoin isäni osti silloin kun synnyin rakennustekniikan perusteet kirjan jonka sain häneltä synttäri lahjaksi kun täytin 18 kirja on painettu vuonna 1960... Olen lukenut sen kannesta kanteen ainakin kolme kertaa, siinä on 1200 sivua... Eli melkoinen Raamattu...

        Lisäksi olen suorittanut yliopistolla yrittäjä kurssit, ja setäni oli Porin verojohtaja, juristi... Näistä tiedoista mitä olen kerännyt totesin minusta ei ole yrittäjäksi, joten suutari pysyköön lestissään, liikaa ristejä mitä en ollut valmis kantamaan.

        Tiedän tarkalleen mikä on osakaslaina, miten sitä käytetään ja miksi, ainoa peruste on ulosotton pakoilu... Sekä pääoman lisääminen tytäryhtiön... Ei muita.

        Jos olisit hankintalogiikassa sinun pitäisi ymmärtää paljon enemmän rakennustekniikasta, pelkästään keittiön kalustaminen ei tee miehestä miljonäärin, se on niin saatanan kilpailut alue, sinulla pitäisi olla jonkin hyvin kapean alueen erikoisasiantuntija, hyvin kapean että pystyt Hin ottelemaan itsesi miten haluat... Mutta kun sinä et osaa, edes perusteita.

        Minä olen hyvin kapean alan erikoisasiantuntija, SQL tietokantarakenteet, ja data-analyysit, suomessa ei meitä ollut montaa, ja heistäkin osa katosi suomesta... Leveämmän leivän luokse.

        Silloin oli työntekijä markkinat, kun suomessa oli viisi asiantuntijaa, palkkasopimuksen ehdot eivät olleet sama kuin matonliimajaan... Voit pyytää minkä oikeaksi katsot... Se maksettiin mukisematta, mutta siitä pitää maksaa verot ja muut maksut ja se prosentti on hyvin huomattavat, mutta siitä maksettiin myös eläketurva, joka mahdollistaa elämisen minne haluan mennä, on se sitten Thaimaassa, suomessa, Saksassa, tai ihan minne tahansa.

        Jos olin valinnut samoin kuin kaverini R.L inturi olisin varmasti miljonääri, ja perustanut oman firman, kuten Risto teki, mutta minulla ei ole samaa kunnian himoa, tiedän paljon nurin menneitä yrittäjiä, siksi hakeuduin työsuhteeseen, joku toinen kantaa taloudellisen riskin, minä vain hoidin hommani, lisäksi huomioin sukuni tauti historian...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö hankintamies että minäkin tiedän rakentamisesta jotain, kuten sanoin isäni osti silloin kun synnyin rakennustekniikan perusteet kirjan jonka sain häneltä synttäri lahjaksi kun täytin 18 kirja on painettu vuonna 1960... Olen lukenut sen kannesta kanteen ainakin kolme kertaa, siinä on 1200 sivua... Eli melkoinen Raamattu...

        Lisäksi olen suorittanut yliopistolla yrittäjä kurssit, ja setäni oli Porin verojohtaja, juristi... Näistä tiedoista mitä olen kerännyt totesin minusta ei ole yrittäjäksi, joten suutari pysyköön lestissään, liikaa ristejä mitä en ollut valmis kantamaan.

        Tiedän tarkalleen mikä on osakaslaina, miten sitä käytetään ja miksi, ainoa peruste on ulosotton pakoilu... Sekä pääoman lisääminen tytäryhtiön... Ei muita.

        Jos olisit hankintalogiikassa sinun pitäisi ymmärtää paljon enemmän rakennustekniikasta, pelkästään keittiön kalustaminen ei tee miehestä miljonäärin, se on niin saatanan kilpailut alue, sinulla pitäisi olla jonkin hyvin kapean alueen erikoisasiantuntija, hyvin kapean että pystyt Hin ottelemaan itsesi miten haluat... Mutta kun sinä et osaa, edes perusteita.

        Minä olen hyvin kapean alan erikoisasiantuntija, SQL tietokantarakenteet, ja data-analyysit, suomessa ei meitä ollut montaa, ja heistäkin osa katosi suomesta... Leveämmän leivän luokse.

        Silloin oli työntekijä markkinat, kun suomessa oli viisi asiantuntijaa, palkkasopimuksen ehdot eivät olleet sama kuin matonliimajaan... Voit pyytää minkä oikeaksi katsot... Se maksettiin mukisematta, mutta siitä pitää maksaa verot ja muut maksut ja se prosentti on hyvin huomattavat, mutta siitä maksettiin myös eläketurva, joka mahdollistaa elämisen minne haluan mennä, on se sitten Thaimaassa, suomessa, Saksassa, tai ihan minne tahansa.

        Kummasti sinä Numba juuri kaappasit Senssun kertomukset historiastaan itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti sinä Numba juuri kaappasit Senssun kertomukset historiastaan itsellesi.

        Kännissä tuppaa välillä roolit menemään seksisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö hankintamies että minäkin tiedän rakentamisesta jotain, kuten sanoin isäni osti silloin kun synnyin rakennustekniikan perusteet kirjan jonka sain häneltä synttäri lahjaksi kun täytin 18 kirja on painettu vuonna 1960... Olen lukenut sen kannesta kanteen ainakin kolme kertaa, siinä on 1200 sivua... Eli melkoinen Raamattu...

        Lisäksi olen suorittanut yliopistolla yrittäjä kurssit, ja setäni oli Porin verojohtaja, juristi... Näistä tiedoista mitä olen kerännyt totesin minusta ei ole yrittäjäksi, joten suutari pysyköön lestissään, liikaa ristejä mitä en ollut valmis kantamaan.

        Tiedän tarkalleen mikä on osakaslaina, miten sitä käytetään ja miksi, ainoa peruste on ulosotton pakoilu... Sekä pääoman lisääminen tytäryhtiön... Ei muita.

        Jos olisit hankintalogiikassa sinun pitäisi ymmärtää paljon enemmän rakennustekniikasta, pelkästään keittiön kalustaminen ei tee miehestä miljonäärin, se on niin saatanan kilpailut alue, sinulla pitäisi olla jonkin hyvin kapean alueen erikoisasiantuntija, hyvin kapean että pystyt Hin ottelemaan itsesi miten haluat... Mutta kun sinä et osaa, edes perusteita.

        Minä olen hyvin kapean alan erikoisasiantuntija, SQL tietokantarakenteet, ja data-analyysit, suomessa ei meitä ollut montaa, ja heistäkin osa katosi suomesta... Leveämmän leivän luokse.

        Silloin oli työntekijä markkinat, kun suomessa oli viisi asiantuntijaa, palkkasopimuksen ehdot eivät olleet sama kuin matonliimajaan... Voit pyytää minkä oikeaksi katsot... Se maksettiin mukisematta, mutta siitä pitää maksaa verot ja muut maksut ja se prosentti on hyvin huomattavat, mutta siitä maksettiin myös eläketurva, joka mahdollistaa elämisen minne haluan mennä, on se sitten Thaimaassa, suomessa, Saksassa, tai ihan minne tahansa.

        Paljonko se sinun eläkkeesi oli, olet sen joskus tarkasti kertonut, mutta nyt en muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olin valinnut samoin kuin kaverini R.L inturi olisin varmasti miljonääri, ja perustanut oman firman, kuten Risto teki, mutta minulla ei ole samaa kunnian himoa, tiedän paljon nurin menneitä yrittäjiä, siksi hakeuduin työsuhteeseen, joku toinen kantaa taloudellisen riskin, minä vain hoidin hommani, lisäksi huomioin sukuni tauti historian...

        Kerrot ettet ole yrittänyt etkä ole rakentanut mutta katsot olevasi pätevä neuvomaan rakentamisessa ja yrittämisessä siksi koska sait rakentamisesta kertovan kirjan lahjaksi vuonna 1978.

        Tuolla perusteella minä olen Sinuhe Egyptiläinen ja Tex Willer.

        Jokainen koulutus sisältää työharjoittelua, näyttöjä, kokeita ja tenttejä. Kenestäkään ei tule rakentajaa kirjan avulla ilman rakennuksilla työskentelyä eikä kukaan hallitse kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot ettet ole yrittänyt etkä ole rakentanut mutta katsot olevasi pätevä neuvomaan rakentamisessa ja yrittämisessä siksi koska sait rakentamisesta kertovan kirjan lahjaksi vuonna 1978.

        Tuolla perusteella minä olen Sinuhe Egyptiläinen ja Tex Willer.

        Jokainen koulutus sisältää työharjoittelua, näyttöjä, kokeita ja tenttejä. Kenestäkään ei tule rakentajaa kirjan avulla ilman rakennuksilla työskentelyä eikä kukaan hallitse kaikkea.

        Voi ressukkaa enhän minä ole ketään neuvonut, en rakentamisessa enkä yrittämisessä, kuten sanoin pitää olla osaamista, 2010 selvästikään ei ole, ei ole minullakaan mutta tiedän että avoviemäreitä ei voi alipaineistaan eikä sukittaan, 2010 ei tiennyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ressukkaa enhän minä ole ketään neuvonut, en rakentamisessa enkä yrittämisessä, kuten sanoin pitää olla osaamista, 2010 selvästikään ei ole, ei ole minullakaan mutta tiedän että avoviemäreitä ei voi alipaineistaan eikä sukittaan, 2010 ei tiennyt...

        Olet oikeassa. En tiedä viemärien sukittamisesta mitään ja käytin termiä väärin. En ole edes nähnyt kun sellaista tehdään. Mutta se on selvää ettet ole sinäkään, Googlehuhta.

        Sen sijaan postitin tänne uutisen Pattaya Newsista, jossa kerrottiin saman yhtiön tehneen toimenpiteitä hajuhaitoille, kuin joka teki sadevesien ja tulvavesien ohjauksen laajennoksen.

        Kukaan ei ole väittänyt mitään avoviemäreiden alipaineistamisesta, vaan että Pattayalla entisiä haisukohtia, avoimia viemärinkansia suljettiin ongelma-alueilla ja niistä johdetaan viemärinhajua taivaalle putkia pitkin silloin, kun on kuivakausi, viemärit ei vedä vaan niihin jää paskavedet kaasuuntumaan.

        Vastaavasti ne samat putket toimivat korvausilmaventtiileinä silloin, kun viemärissä on actionia.

        Jokaisessa nykyaikaisessa suomalaisessa talossa ja kerrostalossa on viemäristön korvausilmaputkisto, joka johdetaan katolle jokaisesta viemärilinjasta. Ne ovat painovoimaisia eikä niissä ole moottoria / huippuimuria.

        On Saarihölmöllä taas jutut kun joku puhuu Nallen vinkeistä, niin Saarinäätä höpisee viemäreistä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. En tiedä viemärien sukittamisesta mitään ja käytin termiä väärin. En ole edes nähnyt kun sellaista tehdään. Mutta se on selvää ettet ole sinäkään, Googlehuhta.

        Sen sijaan postitin tänne uutisen Pattaya Newsista, jossa kerrottiin saman yhtiön tehneen toimenpiteitä hajuhaitoille, kuin joka teki sadevesien ja tulvavesien ohjauksen laajennoksen.

        Kukaan ei ole väittänyt mitään avoviemäreiden alipaineistamisesta, vaan että Pattayalla entisiä haisukohtia, avoimia viemärinkansia suljettiin ongelma-alueilla ja niistä johdetaan viemärinhajua taivaalle putkia pitkin silloin, kun on kuivakausi, viemärit ei vedä vaan niihin jää paskavedet kaasuuntumaan.

        Vastaavasti ne samat putket toimivat korvausilmaventtiileinä silloin, kun viemärissä on actionia.

        Jokaisessa nykyaikaisessa suomalaisessa talossa ja kerrostalossa on viemäristön korvausilmaputkisto, joka johdetaan katolle jokaisesta viemärilinjasta. Ne ovat painovoimaisia eikä niissä ole moottoria / huippuimuria.

        On Saarihölmöllä taas jutut kun joku puhuu Nallen vinkeistä, niin Saarinäätä höpisee viemäreistä.

        2010

        Ja taas .... jokaisessa ..... käytin väärää termiä ..... miksi esität tietäväistä ja käytät väärää termiä ..... ei kukaan rakennusmestari käytä väärää termiä.

        Hyvä rakennusmestari, rakennuksissa kyseinen putki katolle on sen johdosta, että kun esimerkiksi vessanpönttö vedetään, niin se ei aiheuta jonkun hajulukon tai esimerkiksi toisen asunnon vessanpöntön veden imaisua putkistoon.

        Painovoimaisia ..... ei mootoria ... huippuimuria .... jaha että jassoo, nyt sikuttija jo toteaa että niissä ei ole .... huippuimuria.

        Rauhoitu internetfeikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas .... jokaisessa ..... käytin väärää termiä ..... miksi esität tietäväistä ja käytät väärää termiä ..... ei kukaan rakennusmestari käytä väärää termiä.

        Hyvä rakennusmestari, rakennuksissa kyseinen putki katolle on sen johdosta, että kun esimerkiksi vessanpönttö vedetään, niin se ei aiheuta jonkun hajulukon tai esimerkiksi toisen asunnon vessanpöntön veden imaisua putkistoon.

        Painovoimaisia ..... ei mootoria ... huippuimuria .... jaha että jassoo, nyt sikuttija jo toteaa että niissä ei ole .... huippuimuria.

        Rauhoitu internetfeikki.

        Voi hyvänen aika sentään .... samat putket toimivat korvausilmaventtiileinä silloin, kun viemärissä on actionia.

        KORVAUSILMA ..... VENTTIILEINÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas .... jokaisessa ..... käytin väärää termiä ..... miksi esität tietäväistä ja käytät väärää termiä ..... ei kukaan rakennusmestari käytä väärää termiä.

        Hyvä rakennusmestari, rakennuksissa kyseinen putki katolle on sen johdosta, että kun esimerkiksi vessanpönttö vedetään, niin se ei aiheuta jonkun hajulukon tai esimerkiksi toisen asunnon vessanpöntön veden imaisua putkistoon.

        Painovoimaisia ..... ei mootoria ... huippuimuria .... jaha että jassoo, nyt sikuttija jo toteaa että niissä ei ole .... huippuimuria.

        Rauhoitu internetfeikki.

        "Hyvä rakennusmestari, rakennuksissa kyseinen putki katolle on sen johdosta, että kun esimerkiksi vessanpönttö vedetään, niin se ei aiheuta jonkun hajulukon tai esimerkiksi toisen asunnon vessanpöntön veden imaisua putkistoon"

        Siksi sitä kutsutaan korvausilmaksi, kuten Kymppi kertoi. Meillä on kaksi kylppäriä ja kaksi vessaa, kaksi tötteröä menee katolle joissa on hatut päässä.


    • Anonyymi

      2010 on ulkona perus jutuissa.... ei uskoisi että on rakennusalalla.

      "Jokaisessa nykyaikaisessa suomalaisessa talossa ja kerrostalossa on viemäristön korvausilmaputkisto, joka johdetaan katolle jokaisesta viemärilinjasta. Ne ovat painovoimaisia eikä niissä ole moottoria / huippuimuria. "

      Ei se WC ilmaputken ilman mene ULOS päin. Se antaa ilmaan SISÄÄN kun WC vedetään, kuten joku tuossa on kertoi.

      • Anonyymi

        Se pitää se putki paineen stabiilina. Jos putkisto kuivuu tai vesi seisoo, sinne ilmatilaan jää jäämiä jotka muodostaa kaasuja kuten metaania, joka ilmaa kevyempänä nousee sinne putkeen ja poistuu taivaalle. Korvausilma toimii molempiin suuntiin tilanteen mukaan. Sieltä pois missä on paine ja sitä kohti missä on imu. Sinä Pasanen olet vain paineistanut viemäreitä laskemalla niihin järkyttäviä määriä ripulipaskaa. Siinä on sinun kokemukset rakentamisista ja viemäreistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää se putki paineen stabiilina. Jos putkisto kuivuu tai vesi seisoo, sinne ilmatilaan jää jäämiä jotka muodostaa kaasuja kuten metaania, joka ilmaa kevyempänä nousee sinne putkeen ja poistuu taivaalle. Korvausilma toimii molempiin suuntiin tilanteen mukaan. Sieltä pois missä on paine ja sitä kohti missä on imu. Sinä Pasanen olet vain paineistanut viemäreitä laskemalla niihin järkyttäviä määriä ripulipaskaa. Siinä on sinun kokemukset rakentamisista ja viemäreistä.

        Linkitä yksi putkipaineartikkeli.

        Viemäreissä ei ole paineita.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe