Kuinka voi viestiä ihmisille esim. asusteilla tms. omasta seksuaalisuudestaan? Mitään sateenkaaripinssejä en ala kanniskelemaan, ettei kaikki ihmiset tajua.
Kuinka kertoa lesboudesta kertomatta?
14
753
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks tapana ole ajaa puolet hiuksista pois?
- Anonyymi
Minun kaikista heteroimmilla ystävillä on juuri sellainen stereotyyppinen lesbotyyli. Ja "oikeilla lesboilla" yleensä tosi hillitty. Eli ei hirveästi sen perusteella uskalla tehdä johtopäätöksiä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tiettyjä tyylejä on jotka vihjaa siihen suuntaan. Asia selviää oikeasti vain reippaasti kertomalla. Mulla periaate että en lähde tapaamaan enää deittiappien kautta naista, joka ei osaa ilmaista suoraan olevansa lesbo, vain naisista kiinnostunut nainen. Mikään vihjailu ei riitä eikä "wlw" tai "queer", en tiiä/tykkää lokeroida etc.
Jos loukkaantuu suorasta kysymyksestä toisen identiteetistä, ehkä siinä vaan väistää luodin/hankalan tyypin/kokeilijan/biin.- Anonyymi
Sinä vaikutat suhteellisen raskaalta luodilta.
- Anonyymi
Juuri noin. Tuo on viisasta. Loukkaantukoot ne, jotka loukkaantuu (eli ne, joiden leikkiä toisen tunteilla rajoitetaan).
- Anonyymi
Pidätkö samanlaista paasausta treffien aikana, kyllä siinä lesbotkin kaikkoaa.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt karabiinihakaa avaimenperänä "aina" -jo kauan ennen kuin tiesin sen olevan merkki lesboudesta. En tykkää käyttää käsilaukkua, vaikka femme olenkin, joten kantelen tavaroita käsissä ja taskuissa. Kahvimukeja kannan ylhäältä päin. Istun mitä kummallisimmissa asennoissa. Aika usein käytän sateenkaarisukkia. Ja tämä ei ole läppä: ensi kesäksi olen ajatellut ostaa birkenstockit. Tähän asti olen käyttänyt kesät talvet valkoisia tennareita, kuten presidenttimme Ellen.
Mielestäni kaikki nuo ovat minulle luontevia tapoja ilmaista lesbouttani ja oleellinen osa minua. Muutama heterokaverini on näistä selvästi vaivaantunut ja minua on kevyesti paineistettu sulautumaan massaan paremmin. Vaikka luulisi, että noissa on kyse pienistä asioista, niin koen ne itselleni todella merkitykselliseksi. Ne ovat olennainen osa minua.
Alan toteuttaa itseäni koko ajan enemmän. Juostessa olen alkanut käyttää painijatoppeja. Alus- ja yöhousuina boksereita. Ikävä puoli on se, että vaikka tunnen oloni yhä mukavammaksi näin, heteroista koostuva ystäväpiirin on selvästi kiusaantunutta. He ilmeisesti "pelkäävät" että olen muu sukupuolinen tai trans. Olen saanut kommenttia Alanko pitää sukkaa boksereissa. Että heistä on kiusallista kun käytän miesten tuoksuja -eli dödöä.
Minusta tulen vain enemmän omaksi itsekseni, ikävää jos kasvan ulos kaveripiiristäni :( Muutenkin koen ulkonäön kommentoinnin ikävänä ja rajoittavan. Omasta mielestäni olen hyvä juuri näin: sporttinen, raikas, omaa tyyliään edustava nainen. - Anonyymi
Miksi siitä pitää erikseen jotain julki tuoda ?
- Anonyymi
Miksi ei?
Oma identiteetti ja nähdyksi tuleminen ovat ihan perus tarpeita🙂
- Anonyymi
No rehellisesti sanottuna jos sua kiinnostaa herättää toisten naisten huomio niin avoimuus, rohkeus ja suoruus on kovaa valttia. Ei mikään semmonen että "no vähän haluan näyttää että ehkä olen lesbo mutta en kuitenkaan näyttää lesbolta koska apua mitä jos kaikki tajuaa". Ei ole olemassa mitään lesbojen salakieltä, sori vaan.
- Anonyymi
Tämä just. Pitää avata suunsa ja puhua jos ei muuten tule ilmi. Muutenkin kannatan puhumista suoraan vaikka tiedän että kuulostaa helpolta vaikka todellisuudessa ei sitä kaikille ole. Olkaa rohkeita!
- Anonyymi
Olen kuullut sellaisestakin, Että sormus Peukalossa merkitsisi biseksuaalisuutta ja pikkurillissä lesboutta tai toisinpäin. pitääkö paikkansa?
- Anonyymi
Voi ollakin. Itse törmään lesboihin joilla on sormus etusormessa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812