Kuinka kertoa lesboudesta kertomatta?

Anonyymi-ap

Kuinka voi viestiä ihmisille esim. asusteilla tms. omasta seksuaalisuudestaan? Mitään sateenkaaripinssejä en ala kanniskelemaan, ettei kaikki ihmiset tajua.

14

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiks tapana ole ajaa puolet hiuksista pois?

      • Anonyymi

        Minun kaikista heteroimmilla ystävillä on juuri sellainen stereotyyppinen lesbotyyli. Ja "oikeilla lesboilla" yleensä tosi hillitty. Eli ei hirveästi sen perusteella uskalla tehdä johtopäätöksiä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tiettyjä tyylejä on jotka vihjaa siihen suuntaan. Asia selviää oikeasti vain reippaasti kertomalla. Mulla periaate että en lähde tapaamaan enää deittiappien kautta naista, joka ei osaa ilmaista suoraan olevansa lesbo, vain naisista kiinnostunut nainen. Mikään vihjailu ei riitä eikä "wlw" tai "queer", en tiiä/tykkää lokeroida etc.
      Jos loukkaantuu suorasta kysymyksestä toisen identiteetistä, ehkä siinä vaan väistää luodin/hankalan tyypin/kokeilijan/biin.

      • Anonyymi

        Sinä vaikutat suhteellisen raskaalta luodilta.


      • Anonyymi

        Juuri noin. Tuo on viisasta. Loukkaantukoot ne, jotka loukkaantuu (eli ne, joiden leikkiä toisen tunteilla rajoitetaan).


      • Anonyymi

        Pidätkö samanlaista paasausta treffien aikana, kyllä siinä lesbotkin kaikkoaa.


    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt karabiinihakaa avaimenperänä "aina" -jo kauan ennen kuin tiesin sen olevan merkki lesboudesta. En tykkää käyttää käsilaukkua, vaikka femme olenkin, joten kantelen tavaroita käsissä ja taskuissa. Kahvimukeja kannan ylhäältä päin. Istun mitä kummallisimmissa asennoissa. Aika usein käytän sateenkaarisukkia. Ja tämä ei ole läppä: ensi kesäksi olen ajatellut ostaa birkenstockit. Tähän asti olen käyttänyt kesät talvet valkoisia tennareita, kuten presidenttimme Ellen.

      Mielestäni kaikki nuo ovat minulle luontevia tapoja ilmaista lesbouttani ja oleellinen osa minua. Muutama heterokaverini on näistä selvästi vaivaantunut ja minua on kevyesti paineistettu sulautumaan massaan paremmin. Vaikka luulisi, että noissa on kyse pienistä asioista, niin koen ne itselleni todella merkitykselliseksi. Ne ovat olennainen osa minua.

      Alan toteuttaa itseäni koko ajan enemmän. Juostessa olen alkanut käyttää painijatoppeja. Alus- ja yöhousuina boksereita. Ikävä puoli on se, että vaikka tunnen oloni yhä mukavammaksi näin, heteroista koostuva ystäväpiirin on selvästi kiusaantunutta. He ilmeisesti "pelkäävät" että olen muu sukupuolinen tai trans. Olen saanut kommenttia Alanko pitää sukkaa boksereissa. Että heistä on kiusallista kun käytän miesten tuoksuja -eli dödöä.

      Minusta tulen vain enemmän omaksi itsekseni, ikävää jos kasvan ulos kaveripiiristäni :( Muutenkin koen ulkonäön kommentoinnin ikävänä ja rajoittavan. Omasta mielestäni olen hyvä juuri näin: sporttinen, raikas, omaa tyyliään edustava nainen.

    • Anonyymi

      Miksi siitä pitää erikseen jotain julki tuoda ?

      • Anonyymi

        Miksi ei?
        Oma identiteetti ja nähdyksi tuleminen ovat ihan perus tarpeita🙂


    • Anonyymi

      No rehellisesti sanottuna jos sua kiinnostaa herättää toisten naisten huomio niin avoimuus, rohkeus ja suoruus on kovaa valttia. Ei mikään semmonen että "no vähän haluan näyttää että ehkä olen lesbo mutta en kuitenkaan näyttää lesbolta koska apua mitä jos kaikki tajuaa". Ei ole olemassa mitään lesbojen salakieltä, sori vaan.

      • Anonyymi

        Tämä just. Pitää avata suunsa ja puhua jos ei muuten tule ilmi. Muutenkin kannatan puhumista suoraan vaikka tiedän että kuulostaa helpolta vaikka todellisuudessa ei sitä kaikille ole. Olkaa rohkeita!


    • Anonyymi

      Olen kuullut sellaisestakin, Että sormus Peukalossa merkitsisi biseksuaalisuutta ja pikkurillissä lesboutta tai toisinpäin. pitääkö paikkansa?

      • Anonyymi

        Voi ollakin. Itse törmään lesboihin joilla on sormus etusormessa


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe