Kuinka voi viestiä ihmisille esim. asusteilla tms. omasta seksuaalisuudestaan? Mitään sateenkaaripinssejä en ala kanniskelemaan, ettei kaikki ihmiset tajua.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Eiks tapana ole ajaa puolet hiuksista pois?
- Anonyymi
Minun kaikista heteroimmilla ystävillä on juuri sellainen stereotyyppinen lesbotyyli. Ja "oikeilla lesboilla" yleensä tosi hillitty. Eli ei hirveästi sen perusteella uskalla tehdä johtopäätöksiä.
- Anonyymi
Tiettyjä tyylejä on jotka vihjaa siihen suuntaan. Asia selviää oikeasti vain reippaasti kertomalla. Mulla periaate että en lähde tapaamaan enää deittiappien kautta naista, joka ei osaa ilmaista suoraan olevansa lesbo, vain naisista kiinnostunut nainen. Mikään vihjailu ei riitä eikä "wlw" tai "queer", en tiiä/tykkää lokeroida etc.
Jos loukkaantuu suorasta kysymyksestä toisen identiteetistä, ehkä siinä vaan väistää luodin/hankalan tyypin/kokeilijan/biin.- Anonyymi
Sinä vaikutat suhteellisen raskaalta luodilta.
- Anonyymi
Juuri noin. Tuo on viisasta. Loukkaantukoot ne, jotka loukkaantuu (eli ne, joiden leikkiä toisen tunteilla rajoitetaan).
- Anonyymi
Pidätkö samanlaista paasausta treffien aikana, kyllä siinä lesbotkin kaikkoaa.
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt karabiinihakaa avaimenperänä "aina" -jo kauan ennen kuin tiesin sen olevan merkki lesboudesta. En tykkää käyttää käsilaukkua, vaikka femme olenkin, joten kantelen tavaroita käsissä ja taskuissa. Kahvimukeja kannan ylhäältä päin. Istun mitä kummallisimmissa asennoissa. Aika usein käytän sateenkaarisukkia. Ja tämä ei ole läppä: ensi kesäksi olen ajatellut ostaa birkenstockit. Tähän asti olen käyttänyt kesät talvet valkoisia tennareita, kuten presidenttimme Ellen.
Mielestäni kaikki nuo ovat minulle luontevia tapoja ilmaista lesbouttani ja oleellinen osa minua. Muutama heterokaverini on näistä selvästi vaivaantunut ja minua on kevyesti paineistettu sulautumaan massaan paremmin. Vaikka luulisi, että noissa on kyse pienistä asioista, niin koen ne itselleni todella merkitykselliseksi. Ne ovat olennainen osa minua.
Alan toteuttaa itseäni koko ajan enemmän. Juostessa olen alkanut käyttää painijatoppeja. Alus- ja yöhousuina boksereita. Ikävä puoli on se, että vaikka tunnen oloni yhä mukavammaksi näin, heteroista koostuva ystäväpiirin on selvästi kiusaantunutta. He ilmeisesti "pelkäävät" että olen muu sukupuolinen tai trans. Olen saanut kommenttia Alanko pitää sukkaa boksereissa. Että heistä on kiusallista kun käytän miesten tuoksuja -eli dödöä.
Minusta tulen vain enemmän omaksi itsekseni, ikävää jos kasvan ulos kaveripiiristäni :( Muutenkin koen ulkonäön kommentoinnin ikävänä ja rajoittavan. Omasta mielestäni olen hyvä juuri näin: sporttinen, raikas, omaa tyyliään edustava nainen. - Anonyymi
Miksi siitä pitää erikseen jotain julki tuoda ?
- Anonyymi
Miksi ei?
Oma identiteetti ja nähdyksi tuleminen ovat ihan perus tarpeita🙂
- Anonyymi
No rehellisesti sanottuna jos sua kiinnostaa herättää toisten naisten huomio niin avoimuus, rohkeus ja suoruus on kovaa valttia. Ei mikään semmonen että "no vähän haluan näyttää että ehkä olen lesbo mutta en kuitenkaan näyttää lesbolta koska apua mitä jos kaikki tajuaa". Ei ole olemassa mitään lesbojen salakieltä, sori vaan.
- Anonyymi
Tämä just. Pitää avata suunsa ja puhua jos ei muuten tule ilmi. Muutenkin kannatan puhumista suoraan vaikka tiedän että kuulostaa helpolta vaikka todellisuudessa ei sitä kaikille ole. Olkaa rohkeita!
- Anonyymi
Olen kuullut sellaisestakin, Että sormus Peukalossa merkitsisi biseksuaalisuutta ja pikkurillissä lesboutta tai toisinpäin. pitääkö paikkansa?
- Anonyymi
Voi ollakin. Itse törmään lesboihin joilla on sormus etusormessa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761245
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241215Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔831178Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129975Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m7958- 60864
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.80802Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50672Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80642- 146574
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90550- 48547
- 25527
- 37518
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11510Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää47506- 45502
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.86482- 20475