Sitä painajaista en halua nähdä uudestaan, sanoo Petri Honkonen

Anonyymi-ap

Päätä jo Petri, mitä mieltä oikein olet. Ensin haukut Marinin hallituksen ja samantien kehut sitä. Jäikö kaivelee, kun Orpo ei hyväksynyt teitä vasemmistopuolueita hallitukseensa.

17

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      :
      .
      SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ! - Kaikkihan Tämän Tietää !
      .
      :

      • Anonyymi

        Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää


    • Anonyymi

      Kepulaiset on venäläisten ystäviä

    • Anonyymi

      Voittajan puolelle kumartelee, tuulee sitten mistä vain.

      • Anonyymi

        Omaa tyhmyyttä kun ette osaa äänestää


      • Anonyymi

        Niin kumartelee keskustaväki. Mielellään vasemmistokepulainen petri meni .arinin hallitukseen. Nyt haikaili orpon hallitukseen. Hyvä ettei vasemmistokepua otettu sinne jarru.iehiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kumartelee keskustaväki. Mielellään vasemmistokepulainen petri meni .arinin hallitukseen. Nyt haikaili orpon hallitukseen. Hyvä ettei vasemmistokepua otettu sinne jarru.iehiksi.

        Viisasta tekstiä!👍👍👍


    • Anonyymi

      Nyt hänen kannattajaprofessorinsa varmaan alkaa kehua, kuinka hyvä Petri olisi Euroopan Unionissa ja saisi siellä kuulumaan pylkönmäkisten huolet ja murheet. Sitten tämä kannattaja pääsisi katsomaan Brysseliin, että miten menee . Näin keskusta toimii. Ensin mulle. Mulle, sitten vasta sulle.

    • Anonyymi

      Kummalla on parempi kampaus, Sannalla vai Petrillä?

      • Anonyymi

        Kumpikin suosivat kampaajia.


    • Anonyymi

      Petri haluaa hyville palkoille, mitä on tehnyt saarijärveläisten eteen eduskunnassakaan?

      • Anonyymi

        Esiintynyt vain ja pyrkinyt porukoihin. Pyrkyritaidot hallussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esiintynyt vain ja pyrkinyt porukoihin. Pyrkyritaidot hallussa.

        Saarijärvellä monta pyrkyrikepulaista. Jos petri pääsee euhun, voi hän ottaa kannattajansa pojan sihteerikseen kuten mauri aikanaan teki. Näin on varmistettu, että Saarijärvenkin asiat hoidetaan Brysselistä käsin. Hyvä juttu. Aion äänestää Petriä.


      • Anonyymi

        Itse saarijärveläiset olette häntä äänestäneet. Äänestäkää seuraavalla kerralla Wallinheimoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse saarijärveläiset olette häntä äänestäneet. Äänestäkää seuraavalla kerralla Wallinheimoa

        Ei koskaan tuota heppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan tuota heppua.

        Niin en minäkään äänestäisi Petriä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2286
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2104
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1919
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      38
      1409
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1187
    Aihe