Internethahmon internetelämä.

Anonyymi-ap

Hahmo ei elä normaalia arkea, vaan internetfeikkielämää.
Hahmolla on aikakausia eri aiheista ja kun mielenkiinto lopahtaa aiheeseen, niin on uusi aihe.
Yhtenä päivänä hän on urheileva, sitten kylän lasten kanssa puuhastelevat, urheiluareenalla kävijä, pyöräilevä, moottoripyöräilevä, maanviljelijä, roskapönttöjä jakava, auton ostanut, ravintola-asiantuntija, opiskeleva kotikokki, veroasiantuntija, rakennusmestari, perheellinen, terve, miljonääri, luontokuvaaja, koiraihminen, metallin etsijä, opettaja, tähtitieteilijä, historioitsija, hyväntekijä, seuramies, kiinteistösijoittaja, ufo- ja golfasiantuntija, aina kaikissa asioissa oikeassa oleva hahmo joka kerran melkein oli yhden kerran väärässä, mutta sitten vahingossa hoksasi että olikin oikeassa.

19

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kooman jälkeen 10.4.
      Saarisönköttäjä Suruhuhta.
      Minä olen hankintamies, projektipäällikkö ja tiedän kaikenlaista rakentamisesta.
      Minä olen pintaurakoinut firmoillani sellaiset 60 miljoonaa euroa.
      Minä olen suurimmaksi osaksi rakentanut itse kaksi omakotitaloa ja ollut hommissakerrostaloasunnoissa tuhansissa, liikerakennuksissa sadoissa, jumppasaleissa, kirkoissa, tehtaissa, kouluissa.
      Noin kuukauden sisällä paukahtaa tilille 18% provikka 50 asunnon myynnistä.

      • Anonyymi

        Hauskaa kun tämä pellenaama kertoo vähän joka paikassa oman työnsä arvon, jolla ei sinänsä ole muuta merkitystä kun suuria summia, minä en ole edes tietoinen omani työnarvosta, en pysty yhtään arvioimaan onko kysy tuhansista, kymmenistä tuhansista, miljoonista, tai jopa miljardeista, tiedän vain että velattomana jäänyt yksi rivitalonpätkä, ja kohtuullisen hyvä eläke... en edes tiedä paljonko liikevaihtoa tuo työni on tuottanut, saatikka paljonko siitä on maksettu jotain verojakin... niiden tietäminen ei merkitse mitään...

        Paljonko on työn arvo metallimiehelle joka valaa miilussa metallilevyjä, on usko että hänkään saa koskaan tietää, tai sairaanhoitaja, joka painaa pitkää päivää, paljonko hänen työnsä arvo on verrattuna 2010, siksi tuon työnarvon kertominen on lähinnä lapsellista ja naurettavaa...

        By Numball HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa kun tämä pellenaama kertoo vähän joka paikassa oman työnsä arvon, jolla ei sinänsä ole muuta merkitystä kun suuria summia, minä en ole edes tietoinen omani työnarvosta, en pysty yhtään arvioimaan onko kysy tuhansista, kymmenistä tuhansista, miljoonista, tai jopa miljardeista, tiedän vain että velattomana jäänyt yksi rivitalonpätkä, ja kohtuullisen hyvä eläke... en edes tiedä paljonko liikevaihtoa tuo työni on tuottanut, saatikka paljonko siitä on maksettu jotain verojakin... niiden tietäminen ei merkitse mitään...

        Paljonko on työn arvo metallimiehelle joka valaa miilussa metallilevyjä, on usko että hänkään saa koskaan tietää, tai sairaanhoitaja, joka painaa pitkää päivää, paljonko hänen työnsä arvo on verrattuna 2010, siksi tuon työnarvon kertominen on lähinnä lapsellista ja naurettavaa...

        By Numball HHN 63v.

        Sanotaan vaikka niin että on sellaiset rapiat 250 työpäivää vuodessa, niin ei tule kärhämää. 10 vuodessa 2500 ja 20 vuodessa 5000 duunipäivää. Tuona aikana ollut töissä tuhansissa kerrostaloasunnoissa ja sadoissa liikerakennuksissa, myös pressan linnassa ja broidille ulkomailla. Saman aikajakson aikana lukuisilla liikematkoille ja kuukausien urheiluleireillä Thaimaassa, Lapin ja Euroopan matkailua harrastanut. Lyhyitä on ollut keikat tuhansissa ja sadoissa. Aikamoinen lattiliippari, täytyy todeta.


    • Anonyymi

      Melkoista keskustelua itsensä kanssa synkässä yksinäisyydessä.

      • Anonyymi

        Teknikoiksi opiskelleet hyvin usein elävät opintolainojen turvin, sekä ovat opiskelleet toisessa kaupungissa joitakin vuosia. Tämä internetfeikki sen sijaan muiden kiireittensä ohessa opiskeli mestarisukittajaksi siinä sivussa vasemmalla kädellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknikoiksi opiskelleet hyvin usein elävät opintolainojen turvin, sekä ovat opiskelleet toisessa kaupungissa joitakin vuosia. Tämä internetfeikki sen sijaan muiden kiireittensä ohessa opiskeli mestarisukittajaksi siinä sivussa vasemmalla kädellään.

        Muistuu mieleen opiskeluaika, lahdessa oli gradu Hitachilla, tuloja ei tuohan aikaan ollut oikeastaan lainkaan, kuten tapana on, silloin tuli tutuksi makaroni, ja tonnikala, en tiedä oliko jo silloin kopio sellaista, sekä makkaran kantapalat, niitä oli yksi kauppa joka myi lahdessa hyvin edullisesti, en taida juurikaan olla nauttinut tuota makaroni tonnikalaa sen jälkeen.
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistuu mieleen opiskeluaika, lahdessa oli gradu Hitachilla, tuloja ei tuohan aikaan ollut oikeastaan lainkaan, kuten tapana on, silloin tuli tutuksi makaroni, ja tonnikala, en tiedä oliko jo silloin kopio sellaista, sekä makkaran kantapalat, niitä oli yksi kauppa joka myi lahdessa hyvin edullisesti, en taida juurikaan olla nauttinut tuota makaroni tonnikalaa sen jälkeen.
        By NumBall HHN 63v.

        Mutta hitachi avusti köyhää opiskelija poikaa, sain ilmaiset lounassetelit, ja viedä telkkarin opiskelija kämppääni, paitsi että tv luvat tarkastettiin kun en ollut paikalla, ja kutsu poliisiasemalle, sain sakot muutama kymppi, suuren rikoksen tutkijaa vitutti enemmän kuin minua, kun piti tehdä tutkintapöytäkirja, lupatarkastaja uhkasi takavarikoida töllön, mutta kun se oli hitachin omaisuutta eivät voineet... Ostin muuten silloin ensimmäiset kunnolliset stereot, ns. femco kappaleet, eli ns. sähkötarkastusversio, ne oli mulla käytössä melkein 30 vuotta, erillissarja.... ihan huiput... itse rakensin hifi lehden ohjeiden kajarit, saatanan isot pöntöt, mutta soundit oli mahtavat... malli oli 485 litraa...
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistuu mieleen opiskeluaika, lahdessa oli gradu Hitachilla, tuloja ei tuohan aikaan ollut oikeastaan lainkaan, kuten tapana on, silloin tuli tutuksi makaroni, ja tonnikala, en tiedä oliko jo silloin kopio sellaista, sekä makkaran kantapalat, niitä oli yksi kauppa joka myi lahdessa hyvin edullisesti, en taida juurikaan olla nauttinut tuota makaroni tonnikalaa sen jälkeen.
        By NumBall HHN 63v.

        " kopio sellaista "

        ?


    • Anonyymi

      Meinaatko jatkaa näitä itsesi keksimiä muunnelmia minusta vielä Hankasalmella?
      Eikö se Amin Asikaisen oleskelulupa ole vieläkään tullut, vai onko puheet siitäkin kukkua?

      Kärsit erittäin vakavasta loogisen ajattelun puutteesta. Olen kohta 57 vuotias. Siinä on noin puolimiljoonaa tuntia.

      Pahoittelen että minulla on ollut elämässäni monenlaista tekemistä verrattuna sinuun, joka olet vain syönyt, paskonut, nukkunut, rampannut sairaaloissa ja Kelassa, ja itkenyt netissä miten kaikki on hirveän kauhean kamalan ikävää ja surkeaa.

      Käydään hieman läpi väitteitäsi.

      -En ole ollut koskaan tavallista harrastajaa kummempi urheilussa. Ei ole suurta kisamenestystä ja olen pitkälti harrastanut vain kahta lajia, enkä niitäkään samaan aikaan.

      Köyhissä urheiluseuroissa ei ole varaa palkata ammattivalmentajia junioreille ja nuorille, vaan kokeneemmat seuran jäsenet tekevät sitä vapaaehtoisesti.

      En ole saanut koskaan euroakaan vetäjän / valmentajan tehtävistä. Päinvastoin niistä on tullut kuluja itselle maksettavaksi, kuten matkat jne se on ollut pois palkallisesta työstä.

      En siis ole millään mittapuulla koskaan ollut ammattiurheilija, vaan suurimman osan elämästäni tavallinen harrasteleva perheenisä.

      Puuhastelen edelleen lasten kanssa täälläkin ja autan heitä ohjattuun liikuntaan, jotta löytävät omat juttunsa ja vahvuutensa. Se on lapsilla kuin laittaisi rahaa pankkiin, kun kehittyy, vahvistuu ja oppii uutta. Se tuo samalla itseluottamusta ja mielenrauhaa.

      Leikki edellä mennään mutta tähtäimessä on leikinkin varjolla motoriikan ja fysiikan kehittyminen.

      Urheiluareenalla tarkoitat Chang Areenaa. En ole tänä vuonna käynyt kuin kerran ja jalkapallo ei minua paljoakaan kiinnosta. Lähinnä vain itse tapahtuman ja seuran vuoksi tullut käytyä, kun joukkue on Buriramin suuri ylpeydenaihe.

      Pyöräilyä todella vähän. Lähinnä lähdin kokeilemaan pitkiä lenkkejä vaimon sukulaismiesten seuraksi ja toki myös kuntoilun vuoksi. Tänä vuonna ehkä 300km joka on todella todella vähän. Oikeat pyöräilijät ajelee tuollaisia matkoja kahdessa päivässä.

      Moottoripyöräilevä?
      Aikoinaan hyvinkin innokas ja varsinkin Alpeilla ajellut suurimman osan kilometreistäni. Thaimaassa se on lähinnä kulkuneuvo. Yhteen tapahtumaan osallistunut Buriramissa ollessani ja silloinkin oli Chiang Main laatupyöräilevä HD- mies hukassa, vaikka huhuilin kylään kertoen hotellinkin.

      Maanviljelijä?
      Farangi ei saa viljellä eikä omistaa maata. Virallisesti huolehdin vain kasvimaasta, sen kastelusta jne ja ne menee vain omiin tarpeisiin, ei myyntiin, joten se ei ole ammattimaista.

      Roskapönttöjä jakava?
      Joo ostin jotakin 12 kannellista pönttöä ja annoin naapureillekin, jotta rottaongelmaa saivat kuriin ja se on ollut toimiva ratkaisu yleisen ilmeenkin vuoksi. Olisiko 1500 bahtia maksanut per pönttö.

      Auton ostanut?
      Yllättävän moni on ostanut auton.

      Ravintola-asiantuntija?
      En millään muotoa mutta ymmärrän periaatteet ja hinta-laatusuhteen kulkevan hyvin pitkälti käsi-kädessä silloin kun puhutaan hyvistä ravintoloista. Tähänkin on poikkeus sillä Thaimaassa paljon on ylihinnoiteltuja seafood- mestoja jotka on täyttä kuraa.

      Opiskeleva kotikokki?
      Kyllä, yritän kehittyä kokkauksessa, mutta tulokset ovat aika kehnoja. En silti luovuta.

      Kokkauksessa on sama asia kuin tappelussa, että jos sinulla on pari bravuuria jotka toimii, niin älä ala kikkailemaan ja kokeilemaan mitään spessua ennenkuin tiedät että se toimii.

      Veroasiantuntija?
      En ole mutta tiedän ettei Thaimaa ala koskaan verottamaan farangeja mistään ATM nostoista taikka asunnon ostamisista taikka tilisiirroista niistä rahoista, jotka farangi on tienannut aiemmin. Tuloverotuksen ymmärrän kyllä ja se on ihan normaalia jokaisessa maassa.

      Rakennusmestari?
      En ole koskaan toiminut rakennusmestarina.

      Perheellinen?
      Kyllä, perhe-elämää viettänyt siitä asti kun esikoinen syntyi 1995. Poikamiesvuosia mahtuu jokunen väliin. En omista ketään, en vaimoa enkä lapsia, olen vain onnellinen että sellaisia on siunaantunut.

      Terve?
      Perusterve. Fyysisiä vammoja useita kylläkin ja kroonista kipua, mutta en käytä niihin lääkkeitä. Tinnitus on ja sitruunaan tarvin joskus Zetiritziiniä, kun on vähän yliherkkyyttä siihen.

      Miljonääri?
      Määritelmästä riippuen. Itse luokittelen sen niin että jos on vapaata pääomaa tuosta vaan yli miljoona euroa, niin sitten on miljonääri.

      Luontokuvaaja?
      Täh? En edes omista muuta kameraa kuin kännykän. Kuvani ovat 99,9% surkeita.

      Koiraihminen?
      Täh? Vaimon villakoira kuoli vanhuuteen viime vuonna. Meillä on sekarotuinen kulkukoiran jälkeläinen kyllä perhekoirana ja se ei ole sisäkoira laisinkaan. Sille hommataan kaveri jossakin vaiheessa. Mukana aamulenkeillä aina.

      Metallin etsijä?
      Täh? Ostin halvahkon metallinpaljastimen joskus korona-aikaan. En edes ole varma missä se on.

      2010

      • Anonyymi

        Jatkuu...

        Opettaja?
        Mikä opettaja? En ole koskaan ollut.

        Tähtitieteilijä?
        Hehheh, moni lapsikin tietää enemmän tähdistä. Ursan lehti tuli aikoinaan ja putki lojuu varastossa.

        Historioitsija?
        Täh? Netistä omaksi ilokseni luen ja olen nettilehtien tilaaja.

        Hyväntekijä?
        Toivoisin pystyväni olemaan parempi, mutta se ei ole helppoa sillä on riskinä että tuet käsitetään väärin ja ne kääntyykin vastaan.

        Seuramies?
        Nautin seurasta mutta nautin myös rauhasta.

        Kiinteistösijoittaja?
        Ei yhdellä omalla kaupalla vielä olla sijoittajia. Sitä voi kutsua eläkerahastoksi.

        Ufo- ja golfasiantuntija?
        Ufoista hyvin vähänlaisesti, golfista tiedän lajina ja tekniikkana miltei kaiken mitä voi tietää, mutta se tieto ei tee minusta hyvää golfaria. En ole kehittynyt lajissa laisinkaan vuoden 2005 jälkeen. Silloin pelasin parasta golfiani ja sillä tasolla ei pärjätä edes klubikisoissa.

        Oikeassa oleminen?
        Pyrin ottamaan asioista selvää aina ennenkuin alan niistä puhumaan. Otan selvää tarkalleen asioista jotka kiinnostaa ja jotka osuvat lähelle tai ovat välttämättömiä tietää. En viljele mutu-tuntumia ja inhoan stereotypioita sekä urbaaneja legendoita, joita tietämättömät kuten sinä viljelee tosina eteenpäin.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu...

        Opettaja?
        Mikä opettaja? En ole koskaan ollut.

        Tähtitieteilijä?
        Hehheh, moni lapsikin tietää enemmän tähdistä. Ursan lehti tuli aikoinaan ja putki lojuu varastossa.

        Historioitsija?
        Täh? Netistä omaksi ilokseni luen ja olen nettilehtien tilaaja.

        Hyväntekijä?
        Toivoisin pystyväni olemaan parempi, mutta se ei ole helppoa sillä on riskinä että tuet käsitetään väärin ja ne kääntyykin vastaan.

        Seuramies?
        Nautin seurasta mutta nautin myös rauhasta.

        Kiinteistösijoittaja?
        Ei yhdellä omalla kaupalla vielä olla sijoittajia. Sitä voi kutsua eläkerahastoksi.

        Ufo- ja golfasiantuntija?
        Ufoista hyvin vähänlaisesti, golfista tiedän lajina ja tekniikkana miltei kaiken mitä voi tietää, mutta se tieto ei tee minusta hyvää golfaria. En ole kehittynyt lajissa laisinkaan vuoden 2005 jälkeen. Silloin pelasin parasta golfiani ja sillä tasolla ei pärjätä edes klubikisoissa.

        Oikeassa oleminen?
        Pyrin ottamaan asioista selvää aina ennenkuin alan niistä puhumaan. Otan selvää tarkalleen asioista jotka kiinnostaa ja jotka osuvat lähelle tai ovat välttämättömiä tietää. En viljele mutu-tuntumia ja inhoan stereotypioita sekä urbaaneja legendoita, joita tietämättömät kuten sinä viljelee tosina eteenpäin.

        2010

        Niin ja tuosta piti mainita etten toki ole yksinäni "lattioita liippaillut", vaan minulla on ollut yli sata eri henkilöä töissä vuosien 1995 - 2010 välillä, samaan aikaan enimmillään 45 miestä.

        Silloinkin olin vain mikroyrittäjä. Saarisuharin rima on niin matalalla että näkee muutaman miltsin liikevaihdot jonakin uskomattomana saavutuksena. Ei se ole mikään saavutus eikä ollut tuokaan. Kovaa duunia, unettomia öitä ja konkurssi. Ei ole kadehtimista siinä.

        Mutta oli siinäkin puolensa. Sai valtavan kokemuksen, hyvät suhteet, ikimuistoisia hetkiä ja pystyin tarjoamaan lapsilleni vauraan, turvallisen ja hyvän lapsuuden. Raskas työ vaati raskaat huvit ja niistä voisin kertoa sata hauskaa tarinaa. Siellä ei rahaa säästetty eikä laadusta tingitty.

        Suomen rikkaimpiin kuuluvan suvun perustaja teki yhteensä 29 konkurssia. Hänen legendaarinen sanontansa kuului "Ekassa konkurssissa menee kaikki, toisessa jää omilleen ja vasta kolmannessa alkaa tienaamaan"

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tuosta piti mainita etten toki ole yksinäni "lattioita liippaillut", vaan minulla on ollut yli sata eri henkilöä töissä vuosien 1995 - 2010 välillä, samaan aikaan enimmillään 45 miestä.

        Silloinkin olin vain mikroyrittäjä. Saarisuharin rima on niin matalalla että näkee muutaman miltsin liikevaihdot jonakin uskomattomana saavutuksena. Ei se ole mikään saavutus eikä ollut tuokaan. Kovaa duunia, unettomia öitä ja konkurssi. Ei ole kadehtimista siinä.

        Mutta oli siinäkin puolensa. Sai valtavan kokemuksen, hyvät suhteet, ikimuistoisia hetkiä ja pystyin tarjoamaan lapsilleni vauraan, turvallisen ja hyvän lapsuuden. Raskas työ vaati raskaat huvit ja niistä voisin kertoa sata hauskaa tarinaa. Siellä ei rahaa säästetty eikä laadusta tingitty.

        Suomen rikkaimpiin kuuluvan suvun perustaja teki yhteensä 29 konkurssia. Hänen legendaarinen sanontansa kuului "Ekassa konkurssissa menee kaikki, toisessa jää omilleen ja vasta kolmannessa alkaa tienaamaan"

        2010

        Huu haa, kaksi asiaa mitä jotka olet mokannut pahasti, osakaslaina ja avoviemärien alipainestaminen sekä sukittaminen, jokainen terve ihminen ymmärtää ettei avoviemäreitä voi mitenkään paineistaa eikä sukittaa, siinä on ammattitaitosi, eli ole, yrittäjyytesi yksikään yrittäjä ei nosta osakaslainaa, millään muotoa, siihen ei ole toimivassa yrityksessä mitään tarvetta, sillä kierretään verojen maksua ja ulosottoa, poikkeuksetta, kuten sanoin sitä käytetään vain sisar tai tytäryhtiön pääomittamiseen...

        Kaikki thaimaan tileille tulevat toistuvaissuoritukset menevät verolle, eläkkeet joka tapauksessa, ihmettelin ääneen miksi atm automaateissa on id-kortin lukijoita, sinä sanoit että ei ole kyllä vaan on, ja muidenkin pankkien automaateissa on,

        pankkiautomaatit on olennaisia täällä outoa että et ole huomannut mitä, joko et käytä automaatteja lainkaan, mikä on epätodennäköistä, kun pitää saada rahaakin, koska sinulla on jopa kasikornin muovikortti, miksi et ole huomannut että niissä on lukijat... erittäin outoa.

        En viitsi ottaa kantaa siihen, minä en ole senssu, en tapsukka, ei luulisi olevan vaikea ymmärtää, minun kirjoittamista rajoittaa luki, muiden ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huu haa, kaksi asiaa mitä jotka olet mokannut pahasti, osakaslaina ja avoviemärien alipainestaminen sekä sukittaminen, jokainen terve ihminen ymmärtää ettei avoviemäreitä voi mitenkään paineistaa eikä sukittaa, siinä on ammattitaitosi, eli ole, yrittäjyytesi yksikään yrittäjä ei nosta osakaslainaa, millään muotoa, siihen ei ole toimivassa yrityksessä mitään tarvetta, sillä kierretään verojen maksua ja ulosottoa, poikkeuksetta, kuten sanoin sitä käytetään vain sisar tai tytäryhtiön pääomittamiseen...

        Kaikki thaimaan tileille tulevat toistuvaissuoritukset menevät verolle, eläkkeet joka tapauksessa, ihmettelin ääneen miksi atm automaateissa on id-kortin lukijoita, sinä sanoit että ei ole kyllä vaan on, ja muidenkin pankkien automaateissa on,

        pankkiautomaatit on olennaisia täällä outoa että et ole huomannut mitä, joko et käytä automaatteja lainkaan, mikä on epätodennäköistä, kun pitää saada rahaakin, koska sinulla on jopa kasikornin muovikortti, miksi et ole huomannut että niissä on lukijat... erittäin outoa.

        En viitsi ottaa kantaa siihen, minä en ole senssu, en tapsukka, ei luulisi olevan vaikea ymmärtää, minun kirjoittamista rajoittaa luki, muiden ei...

        Otan vielä kantaa tuohon sairauteesi...
        Minulla on vain yksi sairaus, ja se on hyvin ikävä, kivut on joka päiväisiä joka aamuinen jumppa selkä suoraksi seinää vasten on välillä erittäin vaikea ja haastava, joskus hyvin kivuliasta, lisäksi seurannaiset, retinopatia, sydänlihastulehdus, minkä tahansa kehon osan tulehdus, nyt on ukkovarvas, se ei ole kihtiä vaan reuman aiheuttama tulehdusreaktio, sekä lääkehoidon aiheuttama nesteen kertymä elimistöön, valitse kahdesta, joko kivut tai 10 kiloa lisää painoa, nyt on vielä sepelvaltimot supistelevat yöllä, syytä ei tiedetä, todennäköisesti tämä on jokin reuman seurannainen, maksa ja munuaiset on kunnossa, arvot on viite arvoissa, munuaiset tosin maxissa, mutta ikä kun huomioidaan ihan ok.


    • Anonyymi

      "-En ole ollut koskaan tavallista harrastajaa kummempi urheilussa. Ei ole suurta kisamenestystä ja olen pitkälti harrastanut vain kahta lajia, enkä niitäkään samaan aikaan. "

      ...mutta Lahdessa panin muutaman pilliruokintaan kun etuilivat nakkijonossa!

      • Anonyymi

        Pasasen mielikuvitus ja katkeruus on rajaton. Se laittaa keksimään kattilassa tarinoita joita sitten levittelee tosina eteenpäin. Heltta vaan heiluu kun tulee uutta tuubaa, jota kukaan muu ei ole koskaan kertonut. https://aijaa.com/9mFK1l
        En alkaisi tuolla vartalolla väittelemään terveysasioista, urheilusta, ravinnosta, enkä varsinkaan kutsumaan ketään pallomahaksi, kun äijä itse näyttää siltä että jos neulalla tökkää niin kuuluu pam ja siihen paikalle jää vain läjä paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasasen mielikuvitus ja katkeruus on rajaton. Se laittaa keksimään kattilassa tarinoita joita sitten levittelee tosina eteenpäin. Heltta vaan heiluu kun tulee uutta tuubaa, jota kukaan muu ei ole koskaan kertonut. https://aijaa.com/9mFK1l
        En alkaisi tuolla vartalolla väittelemään terveysasioista, urheilusta, ravinnosta, enkä varsinkaan kutsumaan ketään pallomahaksi, kun äijä itse näyttää siltä että jos neulalla tökkää niin kuuluu pam ja siihen paikalle jää vain läjä paskaa.

        Minä taas noilla sinun palsta referensseilläsi paljon välttäisi kosketusta ammattiauttajiin, laiffila palstan heikoin lenkki ja varmin avohoitopotilas, vakuutan aivan varmasti,


    • Anonyymi

      Internetfeikki aktivoitu, helppoa kuin lihan marinointi hunajalla.
      Minä, minä, minää olen ja en ole, minäääää.

    • Anonyymi

      Aloituksessa maininta on aikakausia ja aikakausi jälleen uusi taaksejääneenä autoileva perhe, rakin kanssa lenkkeilevä ja stabiilit viemärit.

      Eedenin keskusilmastointijärjestelmä tuorein pullistelu lopahti tabletin valokuvaamiseen kun tyttö paljon rakennusasioista tietoiselle kerrottiin että ilmastointijärjestelmissä ilmaa siirretään ilmastointikanavissa.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018354214gt

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe