Eläinlääkärillä

Eino Molo

Nuori naiseläinlääkäri tutki hevosta ja kädet eksyivät sen valtavalle ja lämpöiselle kullille.Todella isot kivekset roikkuivat kuumina ja nainen kokeili niitä kädellään.Hänen pillunsa alkoi suorastaan valua kun hän kiihottui.Hevosen suuri kulli alkoi tulla esiin tupestaan ja lääkärin oli otettava siitä parempi ote.Hän vei kasvonsa kuuman hevosenkullin viereen ja nuolaisi kevyesti sienimäistä terskaa.Varovasti hän ujutti koko hepin suuhunsa joka oli aivan ammollaan ja täyttyi tuosta suuresta elimestä.Sieltä tulvahti kirkasta hieman kitkerää nestettä naisen suuhun mutta hän nieli kiimaisena kaikki.Toinen käsi liikkui pillulla ja sormet menivät siään.Hän imi ja lutkutti valtavaa hevosen siitintä ja kieli leikki sen päässä.Nainen ulisi ja voihki orgasmin kourissa kun käsi hieroi klitorista ja suu hyväili hevosen kullia.Hän toivoi että hevonen voisi ruiskia valtavan spermalastin hänen suuhunsa ja päällensä........

Jatkanko tarinaa? ;)

10

19195

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä<3

jatka pois vaikka en ennen hirveästi tykännyt tälläisista novelleista!!

• palaa

vaan jatkoa! Hyvästi (eläköön koukeroinen suomenkieli!) kirjoitettu, todella kiihottavaa!

• eskarilla oon

opettele ensin kirjoittamaan, aihekaan ei oikein ottanut kulkeakseen.
      koko tarinasi on kuin pihtisynnytetty...

jospa joisit lämmintämaitoa ja pistelisit pari hillomunkkia poskeesi, ..jooko?

• Turpeinen

Jatka ihmeessä! Lisää tätä! ja laita se kinkylle myös :)

• mies

Vaikuttaa tosi lupaavalta...

• matex

aivan turhaan jatkaisit tätä. Huonoa alkua ei voi enää korjata.

• vittuun

suksi vittuun mate

• eläinten puolesta

minä omistan hevosen ja en tahdo että niistä tehdään pilaa! Älä jatka! olrn harrastanut hevosia 20 vuotta olen nyt 26! aloitin harrastaan 6v. lopeta pelleily!

• cute_boy69

Jos hevosella vaikka seisoo, tai koiralla on kiima-aika, eihän sitä viitsi antaa eläimen kärsiä kiimassa, jollaista tuollainen frigidi horo ei koskaan tuntisi. Sen tyydyttäminen vain auttaa sitä ja jos se ei siitä tule sille traumoja, sehän on vaan hyväksi. Mutta kuten sanoin, sinä et varmaan edes tiedä, mitä kiima on. Ja mitä se eläinten puolesta puhuminen on? Mistä ihminen sen tietää, mitä eläimet ajattelevat, tai tahtovat? Luulen että, ne olisivat mieluummin vapaita, kuin tuollaisten idioottien orjia.

• cute_boy69

Tulee mieleen oma kokemukseni hevosista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      443
      1741
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      96
      1162
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      95
      967
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      803
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      798
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      783
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      40
      749
    10. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      717
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      38
      650
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. 34
      575
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      567
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      52
      546
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe