Verkkouutiset: Vladimir Putin aikoo perustaa uuden ministeriön lasten ja nuorten ”patrioottiselle koulutukselle”. Moskova pyrkii iskostamaan sotapropagandaa lapsiin ja nuoriin.
Anteeksi, mutta eikö tuo kuulosta aivan Hitler-jugend... siis Putin-jugend toiminnalta ja ihan puhtaalta natsismilta? Tämänhetkinen venäjä vaikuttaa todellakin elävän henkisesti 1930-lukua.
Vladimir Putin aikoo perustaa uuden ministeriön lasten ja nuorten "patrioottiselle koulutukselle"
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se se linkki vielä alkuperäiseen uutisen:
https://www.verkkouutiset.fi/a/vladimir-putin-aikoo-perustaa-uuden-ministerion-lasten-ja-nuorten-patrioottiselle-koulutukselle/No Venäjä ei yksin saa touhuta mitä haluaa
Amerikka tehnyt myös paljon 20 vuotta sota Afganistan kysy Amerikka mitä he ovat tehnyt oliko rakentanut vaikka yksi koulu
Kuka ampusi eläintarhan voi voi sinä rakasta eläimet mutta kysy sama aikaa voit kysy kuka ampusi hääjuhla Irakista 2005 jotka 17 ihmiset kuoli- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No Venäjä ei yksin saa touhuta mitä haluaa
Amerikka tehnyt myös paljon 20 vuotta sota Afganistan kysy Amerikka mitä he ovat tehnyt oliko rakentanut vaikka yksi koulu
Kuka ampusi eläintarhan voi voi sinä rakasta eläimet mutta kysy sama aikaa voit kysy kuka ampusi hääjuhla Irakista 2005 jotka 17 ihmiset kuoliWhataboutismia. Miksi sinun pitää alkaa selittää jotain ihme juttua Yhdysvalloista kun keskustelun aiheena on fasistinen ja natsistinen venäjä? Ellet sitten vain yrittänyt keskustelua pois itse aiheesta eli fasistisesta ja natsistisesta venäjästä? Ethän sinä vain niin koittanut tehdä?
Anonyymi kirjoitti:
Whataboutismia. Miksi sinun pitää alkaa selittää jotain ihme juttua Yhdysvalloista kun keskustelun aiheena on fasistinen ja natsistinen venäjä? Ellet sitten vain yrittänyt keskustelua pois itse aiheesta eli fasistisesta ja natsistisesta venäjästä? Ethän sinä vain niin koittanut tehdä?
No mitä minä kirjoitan USA osaa Amerikkalaiset puhua sama ,mutta en ymmärrä joka suomi lammas istua tietokone takana ja ei uskalla kirjoita omaa nimi hän puolesta USA
Kyllä tiedä USA paljon klovni ja halpa häntää kuin sinä- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No mitä minä kirjoitan USA osaa Amerikkalaiset puhua sama ,mutta en ymmärrä joka suomi lammas istua tietokone takana ja ei uskalla kirjoita omaa nimi hän puolesta USA
Kyllä tiedä USA paljon klovni ja halpa häntää kuin sinäPoistatat myös aiheellisia kirjoituksia. Tänään putin vertas itseään Jeesukseen, puhuessaan lapsille
- Anonyymi
Vladimir Putin aikoo perustaa uuden ministeriön lasten ja nuorten ”patrioottiselle koulutukselle”
Moskova pyrkii iskostamaan sotapropagandaa lapsiin ja nuoriin. On se Putin kekseliäs kaveri, varmaan tulee menestymään mainiosti elämässään..- Anonyymi
Tribalistista takapajuista touhua. Putin yrittää nostaa kääkkäitseään jollekin jalustalle kykemällä itsensä mukaan.
- Anonyymi
Vainoharhainen ihminen pelkää heitä, jotka eivät ole hänen kontrollissa. Ihmisellä ei saisi olla niin paljon valtaa, mitä Venäjällä on Putinille annettu? Lopputulos on katastrofi. Hän uhraa Venäjän tulevaisuuden omalla harhaopillaan. Jättää pysyvän jäljen itsestään Venäläisille, joka on enemmän häpeän kuin kunnioituksen sävyttämä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649