Minne piilottaa side koulussa.

Anonyymi-ap

Haluisin ottaa kouluun siteen aina välillä mukaan kouluun mutta en tiiä mihin ns piilotan sen koska mun kaveri saattaa välil vaa kattoo mun reppuu ja sit se on sellanen usein nauraa muille nii en haluis et se löytämässä sitä. Sil kyl on menkat mut silti mitä teen tai mihin laitan siteen koulupäivän ajaks.

10

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sulla taskuja, vaikka housuissa ?
      Vaikea uskoa, että kaverisi alkaisi tehdä pilaa sun siteilläsi. Etkö voisi hänen kanssaan puhua asiasta, niin hän tajuaisi, että sullakin on menkat ja tarvitset siteitä ?
      Missä se kaveri itse pitää omia siteitään ?
      Jos alkaa tuollaisesta pilaa tekemään ja nauramaan, niin ei ole oikein kiva kaveri.

• Anonyymi

housujen taskuun, puseron esim jos hupparissa on taskut niin sinne. Eikö nykyään nuorten housuissa tai puseroissa ole mitään taskuja. Onneks aikuisten farkuissa on taskut ja esim huppareissa on taskut

• Anonyymi

kannattaa laittaa rintsikoihin tai housujen vyönauhan (?) alle!

• Anonyymi

Oikeastaan pitäisi voida pitää sitä repussa, ja tehdä selväksi sille ns kaverille että reppu ja sen ; sisältö on ihan vaan Yksityis asia ja siihen ei ole kaverilla mitään asiaa koskea.
        En olisi sellaisen ihmisen kanssa edes kaveri

• Anonyymi

Hihaan koulupäiväks

• Anonyymi

Jos ei omista vaatteita jossa on tasku niin suosittelen ostaa esim farkut koska niissä on yleensä taskut.

• Ei kuukautissiteissä ole ole mitään naureskelun aihetta. Lapsellista käytöstä.

Naureskelijoille voisit nauraa takaisin Sinun ollessa tulossa naiseksi luokkatovereittesi jatkaessa lapsellisuuksiaan.

P.S. Kuinkakohan monella muulla luokassasi on tämä "ongelma"? 🤡

• Anonyymi

Ei sinun reppuun saa kukaan mennä se on rikos. Eikä sitä tarvii hävetä.

• Anonyymi

Kysy siltä
      Eikö sulla oo?
      Etkö oo ennen nähnyt?

• Anonyymi

Sidettä vai

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe