Haluisin ottaa kouluun siteen aina välillä mukaan kouluun mutta en tiiä mihin ns piilotan sen koska mun kaveri saattaa välil vaa kattoo mun reppuu ja sit se on sellanen usein nauraa muille nii en haluis et se löytämässä sitä. Sil kyl on menkat mut silti mitä teen tai mihin laitan siteen koulupäivän ajaks.
Minne piilottaa side koulussa.
5
273
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla taskuja, vaikka housuissa ?
Vaikea uskoa, että kaverisi alkaisi tehdä pilaa sun siteilläsi. Etkö voisi hänen kanssaan puhua asiasta, niin hän tajuaisi, että sullakin on menkat ja tarvitset siteitä ?
Missä se kaveri itse pitää omia siteitään ?
Jos alkaa tuollaisesta pilaa tekemään ja nauramaan, niin ei ole oikein kiva kaveri.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
housujen taskuun, puseron esim jos hupparissa on taskut niin sinne. Eikö nykyään nuorten housuissa tai puseroissa ole mitään taskuja. Onneks aikuisten farkuissa on taskut ja esim huppareissa on taskut
- Anonyymi
kannattaa laittaa rintsikoihin tai housujen vyönauhan (?) alle!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238659Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3491706Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2981442- 3871412
- 751331
- 61305
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241046Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521002- 36978