Otsikko kuvaa hyvin tilannettani, ei minulta onnistu asuntojen vuokraus ja yhtiö remontit syövät kaikki tuotot. Niimpä aloin haalimaan osakkeita ost-tililleni. Aloitin tilin ja sijoittamisen marraskuussa 2021 ja tappiolla olen tehnyt , kun alkoi sota ja energia kallistui. Ainoa onni onnettomuudessa on että sijoitin hyviin osingon maksajiin. Kuluvana vuonna saan keskimäärin n 6% osinkoja ja aion jatkaa osakkeiden haalimista. Olen sen ikänen , että voin alkaa nostamaan eläkevakuutus säästöjäni ja samalla saan vähentää asunto-osake tappiot 100%.
Tässä tapahtuu se korkoakorolle efekti. Osaako kukaan sanoa jos sijoitan 10 000 ja saan jatkuvasti 5% osingot jotka aina sijoitan, niin paljonko tuo 10 000 on 10v kuluttua onko se 10000x 1,05x 1,05 x 1,05 jne? eli 10v ja summa on yli 17 000
Asunto-osakkeista takkiin ja nyt ost-tilille osinko-osakkeita
Anonyymi-ap
1
228
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070