Elenia kääntää puukkoa haavassa

Anonyymi-ap

Elenia ilmoittaa, että vaihtaa mittareita, eikä maksa asiakkaalle mitään??? Älkää Elenia viitsikö puhua tuollaisia. Ei teiltä mielestäni asiakas mitään ilmaiseksi saa. Sanonpa vielä, että ihmiset tuskailevat sikakovien siirtomaksujen kanssa. Olkaa hyvä ja pudottakaa niitä uusien mittareiden kylkiäisinä. Vaikkapa puoleen nykyisistä. Näin osoittaisitte tässä taloustilanteessa kantavanne yhteiskuntavastuuta yrityksenä. Sen jälkeen voisitte hehkuttaa vaikkapa ilmaisesta mittarioperaatiosta ilman, että asiakkaasta tuntuu kipeältä siirtohintojen puukonreiässä.

43

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Köyhän itku on suloisinta musiikkia.

      • Anonyymi

        (( PETOSJYTKY )) Nyt tuli iso petosjytky.. Kusetusjytky.. Nyt petosjytkytetään..


    • Anonyymi

      Minulle maksaa hyvityksen kun vie vanhan ruosteisen mittarin pois.

      • Anonyymi

        Onko sinulta sähköt katkaistu, jos mittarisi on ruostunut


    • Anonyymi

      Kun mittausjakso lyhenee varttituntiin nykyisen tunnin sijasta, niin saadaan hinnan vaihdellessa kerätyksi enemmän rahaa firman laariin.

      • Anonyymi

        Köyhän itku on kuin suurinta sinfoniaa. Lammaskansa itkee ja maksaa kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhän itku on kuin suurinta sinfoniaa. Lammaskansa itkee ja maksaa kaiken.

        Mitä itse pässi ehdottaa tehtäväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä itse pässi ehdottaa tehtäväksi

        Katkaise sähkösopimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkaise sähkösopimus.

        Sehän kuulostaa hyvältä. Sähköt poikki ja kallis siirto voimassa. Minä ehdotan, että hallitus laittaa tämänkin asian kuntoon. Keinoja kyllä on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kuulostaa hyvältä. Sähköt poikki ja kallis siirto voimassa. Minä ehdotan, että hallitus laittaa tämänkin asian kuntoon. Keinoja kyllä on olemassa.

        Katkaise sähköliittymäsopimus. Selkokielellä.


      • Anonyymi

        Siirtohinta on vakio. Joissakin diileissä on tehomaksuja lisäksi.
        Sähkönhinta on sitten pörssissä jatkossa vartin seteissä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirtohinta on vakio. Joissakin diileissä on tehomaksuja lisäksi.
        Sähkönhinta on sitten pörssissä jatkossa vartin seteissä...

        Mikä ihme varttihinta? Minä vaadin minuuttihinnat. Pystyn paremmin tarkkailemaan äpistä milloin voin käydä vessassa ja sytyttää sinne valon.


    • Anonyymi

      Mitatkaa _ippelinne, voi tuottaa yllätyksen.

      • Anonyymi

        Vaikuttaako sekin hintaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaako sekin hintaan

        Ei vaikuta. Hinta on nysäkullille sama.


      • Anonyymi

        20 cm pituutta, 5,5 cm paksuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20 cm pituutta, 5,5 cm paksuutta

        Kynämuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynämuna.

        Väärin mitoitettu kaapeli noille virta-arvoille. Onko rautanaula sulakkeena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin mitoitettu kaapeli noille virta-arvoille. Onko rautanaula sulakkeena.

        Kaksi kuparinaulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kuparinaulaa.

        ..joista toinen päässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..joista toinen päässä

        Eiku tietty molemmat ei muute toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku tietty molemmat ei muute toimi.

        Voisiko sähkön tai siirron hintaan vaikuttaa jotenkin. Mikä olisi keino suitsia monopolisoituneiden alojen toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko sähkön tai siirron hintaan vaikuttaa jotenkin. Mikä olisi keino suitsia monopolisoituneiden alojen toimintaa.

        Katkaiset sähköliittymäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kynämuna.

        Kyllä näinkin pienellä pärjää, kun tikkaa taitavasti


    • Anonyymi

      Eihän ne voi sitä tehdä elenian johto kun mahtanee olla nii osaamaton ettei itse tule jo ennestään ylisuurilla palkoillaan toimeen

      • Anonyymi

        Areenoiden nimillä viedään hölmöä kansaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Areenoiden nimillä viedään hölmöä kansaa

        Luulit siis Elenia-areenaa sähkölaitokseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulit siis Elenia-areenaa sähkölaitokseksi?

        Miten niin luulin eikö muka ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulit siis Elenia-areenaa sähkölaitokseksi?

        En ihan, mutta rangaistuslaitokseksi kylläkin. Kiinteän maksun osalta käsittämätön kumppani.


    • Anonyymi

      Avaaja on melkoinen apina. Jos uudesta mittarista ei laskutetaan, niin se ei maksa mitään. Noilla maksuilla mitä keräävät kokoajan, niin pidetään verkkoa kunnossa ja mittarit myös ja pitäähän sitä rahaakin voitoksi asti, ei nuo firmat ole hyväntekijä laitoksia.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen yhteiskuntavastuu? Elämme kommunismissa?


      • Anonyymi

        Hieno vertaus viisaaseen eläimeen. Olisiko sähkötolpassa välähtänyt, kun sisältää vastauksenkin siitä miksi tätä kansaa viedään kuin pässiä narussa. ….Apina ja gorilla kävelivät torilla, kyselivät ämmiltä onko leipä lämmintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno vertaus viisaaseen eläimeen. Olisiko sähkötolpassa välähtänyt, kun sisältää vastauksenkin siitä miksi tätä kansaa viedään kuin pässiä narussa. ….Apina ja gorilla kävelivät torilla, kyselivät ämmiltä onko leipä lämmintä.

        Ei vaan ymmärtänyt kunnolla tuota sinun lukihäiriöistä ulosantiasi.
        Äläkä viitsi kiusata meitä enää näillä 70-luvun mummohokemillasi. Kiitti!!


      • Anonyymi

        Tässähän se taas näkyy seuraukset, kun Hämeenlinnan Energia myytiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan ymmärtänyt kunnolla tuota sinun lukihäiriöistä ulosantiasi.
        Äläkä viitsi kiusata meitä enää näillä 70-luvun mummohokemillasi. Kiitti!!

        Minä ymmärrän niin, että kaupungin tulee ryhtyä perimään kaikista sen maaperrässä kulkevista kaapeleista vuokraa. Vuokran suuruus määräytyy vuosittain lopullisesti sen jälkeen kun yhtiö on tehnyt tilinpäätöksensä. Rahalla paikattaisiin kunnan taloutta. Näin voitaisiin joitakin veroja pienentää. Meillähän on nyt Lulu, jos tarvitaan lakimuutoksia.


    • Anonyymi

      Jos kaupunki perii vuokraa kaapeleista, niiin Elenia perii summan kaksinkertaisena hämeenlinnalaisilta kuluttajilta, onhan saatava voittoa.

      • Anonyymi

        Haha hah, näinhän se on, tyhmät maksaa kupletin juonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha hah, näinhän se on, tyhmät maksaa kupletin juonen.

        Miksi jollakin firmalla on oikeus käyttää ilmaiseksi kaupungin maata bisnekseensä. Ennen energiatoiminta oli nk. yleishyödyllistä ja silloin ilmaisuus oli ok. Nyt menee liikaa tuloista asumiseen ja energiaan. Kaupunki joutuu maksamaan monille ja tarvii nyt lisätuloja. Ilman muuta vuokran perintä voimaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jollakin firmalla on oikeus käyttää ilmaiseksi kaupungin maata bisnekseensä. Ennen energiatoiminta oli nk. yleishyödyllistä ja silloin ilmaisuus oli ok. Nyt menee liikaa tuloista asumiseen ja energiaan. Kaupunki joutuu maksamaan monille ja tarvii nyt lisätuloja. Ilman muuta vuokran perintä voimaan,

        Haluat siis maksaa siirrosta tuplat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis maksaa siirrosta tuplat?

        Emme vielä maksa näköjään tarpeeksi liikaa.


    • Anonyymi

      Menee Eleniaan suoraan keskustelemaan tää seinä vain valittelua ei johda mihinkään.

      • Anonyymi

        Hyvä että asioista puhutaan ja käytäntöjä kyseenalaistetaan. Minä en ymmärrä miksi esim. 50 asunnon taloyhtiössä jokaiselta asukkaalta peritään erikseen siirtomaksua, kun taloon tulee kuitenkin vain yksi kaapeli ulkopuolelta ja jakaminen tapahtuu talon tiloissa. Vaikuttaa keksityltä rahastamiselta.


    • Anonyymi

      Tässä tilanteessa olisi reilua, että siirtopatruuna ilmoittaisi luopuvansa kokonaan kiinteästä osuudesta ja veloittaisi vain kulutuksen mukaisen osuuden.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe