Näin kesän kynnyksellä kyselen mikä jäätelö maistuu parhaiten?

Anonyymi-ap

Itse pidän Pätkis puikoista ja Juhla Lakka Tuutista. Ennen maistui myös Magnum Classic, mutta enää en sitä osta, koska boikotoin Unileverin tuotteita.

Jos joskus raaskin tuhlata ja tehdä jäätelö ostokseni jätskikiskalta, niin silloin ostan mango-meloni tötterön tai vanilja pehmiksen.

10

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki uppooaa, voisin elää jäätelöllä.

    • Anonyymi

      Pakettijäätelö.

      En oikeastaan syö jäätelöä, kuin kotona, siis paketteja, ei tööttejä. Jäätelöitä hirveet valikoimat nykyisin, tulee kokeiltua kaikenlaista, vaihteeksi. Noin periaatteessa perinteinen rommi-rusina aina varma valinta. Mutta jokin aika sitten ostin lidlistä erinomaista bourbon-jäätelöä. Jotenkin snadi alkoholiaromi sopii mun mieleetä hyvin jäätelöön.

      Jäätelöissä useinkin sitä vikaa, hirveen makeita. Siks tavis vaniljajäätelö marjoilla myös hyvä idea. Ite suosin pieniä, pyöreitä marjoja, siis karpaloita, puolukoita, herukoita. Silleen kirpeitä, ei makeita.

      Mutta juu, jäätelöitä suuret valikoimat ja joka vuos tulee uutuuksia. Vaihtelu virkistää.

      =DW=

    • Anonyymi

      Vanhanajan vanilja ja mansikkahillo!

      • Anonyymi

        No, ovatko ne ne molemmat, se vanilja ja mansikkahillo siinä yhtä vanhoja ja vanhanajan makuisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ovatko ne ne molemmat, se vanilja ja mansikkahillo siinä yhtä vanhoja ja vanhanajan makuisia?

        Vanhoja eivät ole kumpikaan, eivätkä siltä maistu. Mansikkahillon valitsee kukin niin tuoreena kuin haluaa, minä syön vaniljajäätelön itsetehdyn hillon kanssa.

        En viitsi enempää rautalangasta vääntää, toivottavasti kysymyksesi oli huumorilla höystetty ....


    • Anonyymi

      Minun suosikkini on Kingis Original Vanilja. Muutaman kerran kesässä jäätelökioskista mukaani lähtee päärynätötterö.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Suolainen kinuski, valion tuutti.
      Sitä ennen oli suklaa tuutti, sellanen jossa se suklaarouhe vaniljajäätelön päällä.
      Eikä liity kesään, kun menee ympäri vuoden.
      Joskus oli kirsikka jäätelöä kasarilla, en oo nykyisin löytänyt, enkä etsinytkään tosin.
      Mustikka ehkä aitoon vohveliin ois kesän jätskikiskalla, ja katsoa mitä makuja lötyyy.
      Joku oli laittanut "voisin elää jäätelöllä".. makean suhteen vähä sama.
      En kovin makean perään ole muuten :)

    • Anonyymi

      Hyviä on useita, Lidlin pakettijäätelöistä suosin Rommirusinaa.
      Puikkoina ostan Super Lakua, Sitruuna Laksitsia, Murupuikkoa, tai Kolmen Kaverin Jääkahvipuikkoja. Tuo Jääkahvi on herkullinen.
      Irtotötteröitä en osta enää niiden poskettoman hinnan vuoksi.

      Jäätelöä minulla on aina pakkasessa vuoden ympäri, ja useampaa laatua.

    • Anonyymi

      88 jäätelöpuikko maistuu hyvälle.

    • Tötterönä mango-meloni, paketista Aino-jäätelöt joista suosikki vanhan ajan mansikka-vanilja vaikka ei laktoositon olekkaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe