Ja jos et tunne niin se johtuu siitä, ettet kuuntele musiikkia mistään muualta kuin Radio Suoemesta.
Tuttu turvallinen ja aivojen ei tarvinne aktivoitua.
Vain musiikkia jonka jo tunnet, Radio Suomi
5
226
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näköjään tarvinne.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Samat laulut aina. ennen sentään aikuisilta, nykyisin infantiileiltä piipittäjiltä.
- Anonyymi
Ne piipittäjät on useimmiten niitä laulaja-lauluntekijöitä. Kun ei ole lahjoja niin ei ole, prööt. 💩
Ennen vanhaan sentään ymmärrettiin tilata kipaleet tekijöiltä joilta se homma oikeasti onnistuu. Junnu Vainio, Vexi Salmi, Juice Leskinen, Jori Sivonen, Raul Reiman et cetera - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne piipittäjät on useimmiten niitä laulaja-lauluntekijöitä. Kun ei ole lahjoja niin ei ole, prööt. 💩
Ennen vanhaan sentään ymmärrettiin tilata kipaleet tekijöiltä joilta se homma oikeasti onnistuu. Junnu Vainio, Vexi Salmi, Juice Leskinen, Jori Sivonen, Raul Reiman et ceteraNuoret yrittää ja ehkä joitain myös viihdyttää. Vanhempien naisten alatyylinen laulanta on toinen kumma ajankuva. Tarkoitan esimerkkinä vaikka joitain 60-vuotiaita, Erin tai Eini vaikkapa, jotka ovat menneet ihan tolkuttomiksi. Räävittömiä sanoituksia ja kirosanoja, koska "mä voin". Kuka osaamaton ylipäätään tuottaa tuon kiekuja Einin levytyksiä, kun on meno kuin suoraan Taikkumaan lihamarkkinoilta ja ääni tulee kuin likaisesta/rahisevasta mikistä. Myötähäpeää tunnen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882