Kalliit ja tyhjät kookaupat

Anonyymi-ap

Onko kookauppiaille tullu mieleen että ei niitä kauppoja saa kannattaviksi jos pitää niin älyttömiä hintoja. Kyllä suurin osa porukasta omistaa auton tai saa kyydin halvempiin kauppoihin niin että ryöstämällä niitä kolmea mummoa ja kuutta juoppoa ei oikein mikään kauppa ala koskaan tuottaa.

36

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko asialla itse äs-marketin köyhä kiskurikauppias ?

      • Anonyymi

        Ihmisillä ei oo rahaa ja lisää heiltä leikataan. Heidän on pakko hakea ruoat sieltä mistä halvemmalla saa. Elintaso on romahtanut takaisin 60-luvulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä ei oo rahaa ja lisää heiltä leikataan. Heidän on pakko hakea ruoat sieltä mistä halvemmalla saa. Elintaso on romahtanut takaisin 60-luvulle.

        Ei ole kaikilla. Tuloerot ovat vain kasvaneet suuriksi.


      • Anonyymi

        Ääääsmarketeissa ei oo kauppiasta. Niissä on myymälänhoitaja, joka on siellä vaan töissä ja sen kyllä huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääääsmarketeissa ei oo kauppiasta. Niissä on myymälänhoitaja, joka on siellä vaan töissä ja sen kyllä huomaa.

        Niin, hinnat on voitu pitää kurissa, kun ei tarvi kauppiaalle tienata


    • Anonyymi

      Kookaupoissa ärsyttää se kyttäys. Kauppias pompsahtaa milloin mistäkin hyllyn välistä ja kyselee ääni falsetissa mitä etsit. Kassajonossa räpeltää jotain karkkipusseja katse kassoihin päin. Ei taida hyvin mennä.

      • Anonyymi

        K-kaupoissa on varmaan iso hävikki kun kaikki tuotteet on syöntiaikaa enää päivä. Ihmiset haluaisi pidempiä päiväyksiä muutenhan ei edes kannata ostaa mitään. Kun tämä toistuu joka kerran eli ei saa koko viikoksi ruokia päiväysten takia niin rupeavat käymään prismassa. Ei kukaan jaksa ravata joka päivä ruokaa hakemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-kaupoissa on varmaan iso hävikki kun kaikki tuotteet on syöntiaikaa enää päivä. Ihmiset haluaisi pidempiä päiväyksiä muutenhan ei edes kannata ostaa mitään. Kun tämä toistuu joka kerran eli ei saa koko viikoksi ruokia päiväysten takia niin rupeavat käymään prismassa. Ei kukaan jaksa ravata joka päivä ruokaa hakemassa.

        Se on juurikin näin. Itse käyn lidlissä ja s ryhmällä. K citymarketista haen vaan tarjoukset en muuta. Tuntuu hölmöltä että siellä k kaupoissa härää joku kauppias voittojen perässä toiveikkaana. Ainakaan nämä kahden koon pikku marketit täällä hämeessä eivät ole mikään stokmannin herkku. Turha leikkiä mitään porvaria täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Itse käyn lidlissä ja s ryhmällä. K citymarketista haen vaan tarjoukset en muuta. Tuntuu hölmöltä että siellä k kaupoissa härää joku kauppias voittojen perässä toiveikkaana. Ainakaan nämä kahden koon pikku marketit täällä hämeessä eivät ole mikään stokmannin herkku. Turha leikkiä mitään porvaria täällä.

        Parasta on äs-kaupassa kun hoitaja tekee nälkäpalkalla ja samaten myyjät ja niin saadaan hinnat alas. Hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta on äs-kaupassa kun hoitaja tekee nälkäpalkalla ja samaten myyjät ja niin saadaan hinnat alas. Hienoa.

        Onko k-kaupan myyjillä huippupalkat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta on äs-kaupassa kun hoitaja tekee nälkäpalkalla ja samaten myyjät ja niin saadaan hinnat alas. Hienoa.

        Olisitko kenties kiinnostunut laittamaan suuresta eläkkeestäsi myyjän tippikirnuun 500 joka perjantai? Luulen ettet, koska olet selvästi käynyt useastikkin äässissä luuraamassa näitä matalapalkkaisia. Varmaan tarttui myös edullista ostoskoriisi ja säästit taas 500.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko kenties kiinnostunut laittamaan suuresta eläkkeestäsi myyjän tippikirnuun 500 joka perjantai? Luulen ettet, koska olet selvästi käynyt useastikkin äässissä luuraamassa näitä matalapalkkaisia. Varmaan tarttui myös edullista ostoskoriisi ja säästit taas 500.

        Miksi minulta kysyt en voi tietää? Kysy äs myyjiltä ne tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko kenties kiinnostunut laittamaan suuresta eläkkeestäsi myyjän tippikirnuun 500 joka perjantai? Luulen ettet, koska olet selvästi käynyt useastikkin äässissä luuraamassa näitä matalapalkkaisia. Varmaan tarttui myös edullista ostoskoriisi ja säästit taas 500.

        Jopas on taas sekavaa settiä?

        Mistä suuresta eläkkeestä?
        Mihin tippikirnuun?
        Miksi 500?
        Miksi joka perjantai?
        Miten tiedän luuraamalla kuka on matalapalkkainen?
        Miksi en voisi ostaa edullista?
        Miten säästin 500 ai ostamalla edullista?

        Tässä muutamia seikkoja joita jäin pohtimaan luettuani tuon sekavan soperruksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas on taas sekavaa settiä?

        Mistä suuresta eläkkeestä?
        Mihin tippikirnuun?
        Miksi 500?
        Miksi joka perjantai?
        Miten tiedän luuraamalla kuka on matalapalkkainen?
        Miksi en voisi ostaa edullista?
        Miten säästin 500 ai ostamalla edullista?

        Tässä muutamia seikkoja joita jäin pohtimaan luettuani tuon sekavan soperruksen.

        - Oletettavasti sinun suuresta eläkkeestäsi. (puhut ihmisistä kuin he olisivat jotenkin sinun alapuolellasi).
        - Tippikirnu on vain viittaus, siihen että voisit vähän tippailla myyjää jonka tulotasosta olit mukamas huolestunut.
        - 500 olisi kelpo summa köyhälle. (sinullakun tuntuu rahaa piisaavan).
        - Perjantaisin on tapana muistaa työläisiä. (esim perjantai pullo perinne).
        - Luurata voit esim ihmisen habitusta tai autoa.
        - Edullista en koe sinun tarvitsevan kun selvästi olet ahnetta sukupolvea.
        - 500 säästit kuule ihan sillä ettet antanut sitä myyjälle tippinä.

        Kuule hyvää huomenta vaan sinullekkin kuluttaja!


    • Anonyymi

      Palstavanhuksella heittää isopyörä jo aika pahasti.

    • Anonyymi

      On ikävä niitä aikoja kun voi vaan mennä lähinpään kauppaan ja ostaa sieltä maksalaatikon. Nyt sekin maksaa lähemmäs vitosen ja kauppaan vähän niinkuin jumittuu kun ei tiedä enää mihin on varaa. Usein on jotain -50% leipiä. Nekin maksaa silti enemmän kuin tuoreen leivän kohtuuhinta olisi. Jotain on syötävä. Einekset on liian kalliita leipää on vaan syötävä. Ja juu neuvojat kyllä teen itse ruokaa. Huhun mukaan siinä säästää paljonkin mutta vetää se uunikin rahaa sähkön hinta on kova. Edullisia kasviksia juu mistäköhän niitä saa. Hintaan nähden aika heikko energiasisältö jää vaan nälkä.

      • Anonyymi

        Oletko jo sulkenut turhat maksukanavat ja muista ettet osta turhaan kahvia mistään R- kioskeista. Näillä ohjeilla säästät jo paljon rahaa.


    • Anonyymi

      KOK SATONEN PITÄÄ HUOLEN ISÄSÄ K - KAUPPA SAA TAATUSTI YRITYSTUKEA ON AIVAN SAMA KÄYKÖ KETÄÄN VAI EI YRITYSTUELLA PYSYY PYSTYSSÄ.

      • Anonyymi

        OLEN SEKAISIN OLEN AIVAN SEKAISIN DING DONG OLEN
        PIPIPÄÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLEN SEKAISIN OLEN AIVAN SEKAISIN DING DONG OLEN
        PIPIPÄÄ.

        Tänäänkään en mene äs kauppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkään en mene äs kauppaan.

        Eikö sua päästetä enää sinne sisään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sua päästetä enää sinne sisään?

        Toi kaheli on ihan varmaan sekoillut siellä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kaheli on ihan varmaan sekoillut siellä jotain.

        Varmasti sillä K-kaupassa tulee osata käyttäytyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti sillä K-kaupassa tulee osata käyttäytyä

        Joo sen varmistaa kalliita tavaroitaan vahtiva kauppias kurkkimalla hyllyjen välistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sen varmistaa kalliita tavaroitaan vahtiva kauppias kurkkimalla hyllyjen välistä.

        Tarkoitat tietysti äs kaupassa kiskuri myymälää hoitava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sen varmistaa kalliita tavaroitaan vahtiva kauppias kurkkimalla hyllyjen välistä.

        Tollasta ryysyläistä on syytäkin vahtia.


    • Anonyymi

      Meidän lähellä kaupassa on kassalla kymmeniin eri ruutuihin jaettu monitori joista kauppias tihrustaa missä kukin menee. Sitten kun menee hiljaa kassalle, se säikähtää kun ei huomaa katse yhä tuijottaa vakoilukameroitaan. Jotenkin kafkamainen tunnelma. On aivan hiljaistakin yleensä. Tekisköhän Kaurismäki kohta leffan näistä velkaisista kauppiaista jotka ovat itse töissä hiljaiset päivät 16h kun ei ole myyntiä ei synny edes myyjän palkan verran.

      • Anonyymi

        Hallitus varmistaa vielä että lähikauppaan epätoivoisesti raahustava eläkeläinenkään ei enää osta kuin viisi perunaa. Perunan kilohinta kannattaakin nostaa vaikka 11 euroon kilo kyllä vanhukset ymmärtää jos sanoo että on puuttinin syy.


    • Anonyymi

      Ruoan hinta ei ole kauppiaan päätettävissä.

    • Anonyymi

      Jukolan ass marketissa on muuten aika hyvät assit parilla nais myyjällä :) Taidampa pistäytyä jälleen! Ostan vähän coopia ja sujautan puhelinumeroni tippikirnuun setelin kera.

      • Anonyymi

        Mikä on tippikirnu? Oletsä vetänyt jotain?


    • Anonyymi

      Pitäiskö tonne s-markettiin ilmoittaa että pitää näitä kiilusilmiä vähän tarkemmin silmällä. Joku sekava perseentuijottelija mahdollisesti tulossa.

    • Anonyymi

      Täytyy kyllä olla aika epätoivoinen tapaus jos maksaa jo siitä että joku edes soittais.

    • Anonyymi

      Tulin juuri assistä. Oi joi mitä takapuolia! En laittanut rahaa tippikirnuun(tippikirnu on kuvitteellinen kirnu minne sujautetaan seteleitä). Olin niin lumoutunut maisemista että unohdin. Nämä treenatut mimmit kun on vuorossa, suuntaan aina jukolan ass markettiin! Vaviskoon kurja k kauppa tympeine mies myyjineen! Olen ekstaasissa!

      • Anonyymi

        Kaikkia tarkkaillaan ketään ei epäillä. Valvontakamerat suojaavat kauppiaan omaisuutta. Ruoan hintaan kauppias ei voi paljoakaan vaikuttaa. Tulkaa rohkeasti ostoksille ei se kauppias pure. Ei kaikki ole kyttäämistä meillä on myös palvelunhalu niminen ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkia tarkkaillaan ketään ei epäillä. Valvontakamerat suojaavat kauppiaan omaisuutta. Ruoan hintaan kauppias ei voi paljoakaan vaikuttaa. Tulkaa rohkeasti ostoksille ei se kauppias pure. Ei kaikki ole kyttäämistä meillä on myös palvelunhalu niminen ominaisuus.

        Kyllä tällä ass marketin miehellä tuntuu olevan lähes kaikki kyttäämistä. Tarjousten lisäksi silmät kyttää äässejä!!!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe