Mistä pitäisi tilata therian maski pohjia?

Anonyymi-ap

Moikka täällä Calico kissa/kilpikonnakissa,Ilves ja ehkä susi therian,ja haluaisin ostaa maskipohjia,mutta en haluaisi ehkä kuitenkaan tilata mistään Temusta niitä...mistä te olette ostaneet/tilanneet niitä?

Ei siellä tänne mitään hatereita!>:(

10

240

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen hater ja anteeksi, että eksyin tänne mutta oli pakko tulla vastaamaan.

      Älä nyt hyvä mies ala tilailemaan tuollaista roskaa, et ole mikään eläin vaan ihminen koita nyt tajuta. Sinulta pitäisi ottaa pois oikeus nettiin, sillä et näytä tekevän mitään järkevää. Ja entäkö alat väittämään, että minä en tekisi täällä mitään järkevää niin kyllähän minä teen. Autan tällaisia apinoita elämässä, sinua tullaan kiusaamaan koko elämäsi kun muut saavat tietää mitä olet miehiäsi. Ja ajatteleppa nyt, kun kasvat aikuiseksi tuskin vielä luulet olevasi jokin eläin, luulen että tajuat jossakin kohtaa varmaan siinä 23v:n maissa, että miten typerä olet ollut ja haluaisit, ettet ole koskaan esittävän jotakin eläintä.

      Et ole mikään eläin koita nyt ymmärtää.

      rakkaudella. panu 51v

      • Anonyymi

        Aina kaikkiin therian keskusteluihin eksyy tommosta tyyppejä...
        Ei sitä voi valita onko therian vai ei🙄 sitä paitsi ei mua kiinnosta jos mua kiusataan, sittenpähän kiusaavat ja mä en välitä siitä
        Joten kaikki keillä ei oo mitään asiallista sanottavaa voivat häipyä tästä keskustelusta!
        T. Keskustelun aloittaja


      • Anonyymi

        Ja sitäpaitsi therianit tietää AIVAN hyvin että ne on ihmisiä!🙄🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina kaikkiin therian keskusteluihin eksyy tommosta tyyppejä...
        Ei sitä voi valita onko therian vai ei🙄 sitä paitsi ei mua kiinnosta jos mua kiusataan, sittenpähän kiusaavat ja mä en välitä siitä
        Joten kaikki keillä ei oo mitään asiallista sanottavaa voivat häipyä tästä keskustelusta!
        T. Keskustelun aloittaja

        Sen voi kyllä valita, et sinä ole mikään eläin koita nyt ymmärtää. Ja kyllä sua alkaa kiinnostamaan ku sua kiusataan, et vain ymmärrä sitäkään.

        t. panu 51v


      • Anonyymi
        Panu73 kirjoitti:

        Sen voi kyllä valita, et sinä ole mikään eläin koita nyt ymmärtää. Ja kyllä sua alkaa kiinnostamaan ku sua kiusataan, et vain ymmärrä sitäkään.

        t. panu 51v

        Ihminen on kylläkin eläin ja luokitellaan isoksi ihmisapinaksi. Et anna itsestäsi älykästä kuvaa.
        Sinua on selvästikin kiusattu erittäin paljon.


      • Anonyymi

        Miten niin rakkaudella? Jos sanot jotain tollasta se voi loukata muita ymmärrän kuitenkin pointin mutta kannattaa vain lähteä koko keskustelusta.... Hyvä ihminen anna muiden olla sellaisia kuin ne on! Ja olet kuitenkin 51v luulis aikuisten tajuavan..


      • Anonyymi

        Just oon therian


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on kylläkin eläin ja luokitellaan isoksi ihmisapinaksi. Et anna itsestäsi älykästä kuvaa.
        Sinua on selvästikin kiusattu erittäin paljon.

        Tarkotinkin tuolla eläimellä juuri näitä ilveksiä ja muita metsän peikkoja. Ja kyllä sinä nyt varmastikin ymmärsit mitä tarkoitin paitsi jos todella olet noin typerä.

        rakkaudella. panu 51v


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­­N­­y­m­­f­­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Turri-/furrypiireistä varmasti löytyy tietotaitoa eläinmaskien ja -asujen tekemiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe