Moikka täällä Calico kissa/kilpikonnakissa,Ilves ja ehkä susi therian,ja haluaisin ostaa maskipohjia,mutta en haluaisi ehkä kuitenkaan tilata mistään Temusta niitä...mistä te olette ostaneet/tilanneet niitä?
Ei siellä tänne mitään hatereita!>:(
Mistä pitäisi tilata therian maski pohjia?
93
5388
Vastaukset
- Anonyymi
Turri-/furrypiireistä varmasti löytyy tietotaitoa eläinmaskien ja -asujen tekemiseen.
- Anonyymi
Kiitos!!!
- Anonyymi
Ja sit myös jos ei haluu tilata nii ite löysin maskipohjan Helsingin kirjamessuilta :D
-kittenpaw - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit myös jos ei haluu tilata nii ite löysin maskipohjan Helsingin kirjamessuilta :D
-kittenpawJoistain askartelu kaupoista löytää myös
- Anonyymi
Hei, sellainen sivu, kuin therian.fi
- Anonyymi
Kiitos vaikka en oo keskustelun aloittaja
- Anonyymi
Niin just se
Sieltä itsekin tilaan maskit - Anonyymi
Sieltä mäkin tilaan
- Anonyymi
https://therian.fi sieltä löytyy
- Anonyymi
Kiitti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti!
Onko tämä sivusto nyt varmasti turvallinen? Ja vielä että onko se suomalainen tai jonkin muun maalainen kuin kiina? En haluaisi ostaa mitää kiinasta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä sivusto nyt varmasti turvallinen? Ja vielä että onko se suomalainen tai jonkin muun maalainen kuin kiina? En haluaisi ostaa mitää kiinasta..
Ei ole kiinasta vaan suomesta😊
- Anonyymi
Oon ite ostanu niitä askartelukulmasta (3,90€) ja ne on hyviä. Oon itekkin therian <3
- Anonyymi
Okei,mun kaupungissa ei taida olla askartelukulmaamut katoin sen sivuilta että se on ainakin Kuopiossa nii jos joskus meen Kuopioon niin voin ostaa:)
- Anonyymi
Kuulostaa Panu jos haluat antaa niin tässä vaiheessa 1 toi on kiusaamista.2 anna ihmisten olla etkö ymmärrä että ne ei tunne sua eikä valita joten jos sulla ei ole muuta kun tommosta kettuilua tuotavana niin anna olla.
T ✌ - Anonyymi
Kannattaa tilata temusta. Sieltä ole itsekin tilannut. Toimivat hyvin ovat halpoja. En ymmärrä sitä että kaikki valittaa et temu on ihan feikki. Mut jos haluaa maksaa enemmän nii esimerkiksi Amazonista voi tilata.
- Anonyymi
Jumalauta älä ny hyvä ihminen mistää vitun temusta tilaa mitään.
Temun tuotteista voi saada myrkytyksen.
Ja eläviä skorppiooneja. - Anonyymi
Temu on joo halpa mut vitun paska koska siellä käytetään tuotteisiin kaikkia kiellettyjä aineita jotka voivat aiheuttaa kuoleman tai syövän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalauta älä ny hyvä ihminen mistää vitun temusta tilaa mitään.
Temun tuotteista voi saada myrkytyksen.
Ja eläviä skorppiooneja.Temusta voi tilata ihan hyvin, olen tilannut erilaisia tavaroita kymmeniä kertoja, minimitilaus vain 20 ja ilmainen toimitus. Laatu on parempaa kuin maahantuojien kiina kamassa, olen tilannut vaatteita, ompelutarvikkeita, aidot nahkatuotteet äärettömän hyvin tehty ym. Ei läheskään niin hömppää kuin noissa ruotsalaisketjuissa, saatikka ruotsalaisissa verkkokaupoissa. Kesäpaidat oli erinomaisia, samoin samoin takit, laukut, mielettömän upea nahkainen vyölaukku, sukissa on huonojakin. Sähkötuotteita en itse tilais, vaikka heiilä on joki EU sähkövastaava.
Tarkkana vain mittojen kanssa, osa on kiinalaisten kokoja, mutta monelle käy toki nekin, mittataulukot ovat selkeät. Toki voi palauttaakin. Minä olen maksanut Klarna 30 maksulla, tavarat ovat aina reilusti ennen kuin tarttee maksaa, ehtiinnäkemään jotta on ok, tuo klarnan maksu edellyttää että on luottotiedot ok. Myös osamaksu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Temu on joo halpa mut vitun paska koska siellä käytetään tuotteisiin kaikkia kiellettyjä aineita jotka voivat aiheuttaa kuoleman tai syövän
Paskapuhetta, vai myrkkyjä, kilpailijat kehitelleet tarinoita kun eivät pärjää, Temulla on ihan samoja tuotteita joita on tehty suurille ketjuillekin, joitain selvästi samoilla muoteilla tehtyjä.
- Anonyymi
Noi ei ihan oo laadukkaita kauppoja ku niis voi olla kaikenlaisii myrkkyjä...
-kittenpaw - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi temu älä tilaa sieltä se on tosi huono ja sieltä saa myrkytyksen niistä tavaroista jota sä tilaat.
- Anonyymi
Kannattaa tilata amazonista
- Anonyymi
Amazon on luotettava palvelu ja sieltä löytyy kaikkea joten se on turvallista.
Eikä ole mitään kiina krääsää. - Anonyymi
Laskin tilaukseni Temusta, olen tilannut 17 kertaa, kertasumma 20-40 väliltä ja tavaraa on paljon, mitään en ole tarvinnut palauttaa. Ei tule paremmaksi Amazonissa. Toimitus n 2 viikkoa.
- Anonyymi
Joo Amazon on hyvä♥️toisin kun temu🤢
- Anonyymi
Olen tuleva therian, mitäpä elukkata suosittelette?
- Anonyymi
Seksi on ihanaa🤤
- Anonyymi
Ai seksi. Kannattaa kokeilla enne kuin päättää, kasva kuitenkin ensi 16 v.
- Anonyymi
No jep!
- Anonyymi
🍆🍑🍒💦😍
- Anonyymi
Saat tilata mistä vain, ei ole mitään säädöstä mistä ne on tilattava.
- Anonyymi
Mä tilasin ne Amazon.de
- Anonyymi
Torista löytyy väliin tyhjiä pohjia, joskus voi tulla meshiä, karvakangasta, foamia jne. mukaan. Sivustoista täällä Suomessa sitten ehkä ne therian.fi ja askarteluliiketaitava.fi mitä tulee mieleen.
Aloittelevalle therianille on ehkä helpoin lähteä kissasta jos ei saa vielä oikein identifioitua itseään johonkin tiettyyn lajiin. Aina on luvallista olla useampi laji ja/tai kokeilla mikä itselle tuntuu luontevimmalta, kyllä se sitten iskee ihan eri tavalla. Lintuihin olen harvemmin törmännyt, lähinnä näitä kissoja, kettuja, susia, koiria jne.- Anonyymi
Mutta ennemmin et kertoisi heille heidän astrologiasta merkkiään, kk ja vuosiluonne (kiinalainen), niin saisi ehkä theriani eläin selityksensä?
Siksikö astrologiasta ei puhuta, jotta pääkoppa lääkkeiden myynti ei vähenisi?
- Anonyymi
Mä oon tilannut therian.fi verkkokaupasta
- Anonyymi
theriankauppa.fi kaupasta saa myös kun hieman selailee, siellä myös kaikkea muuta
- Anonyymi
Sä oot anti-therian?!😡👹 ja toi ei oo kivaa sä ymmärtäisit jos olisit therian 😡😡
- Anonyymi
Voi miten söpö pikkutyttö siellä kirjoittaa🥹
- Anonyymi
Ja olen therian
- Anonyymi
Kannattaa tilata therian. Fi verkko kaupasta maski pohjia. susi🐺kissa🐱kettu🦊
- Anonyymi
https://www.theriankauppa.fi/therian-maskit/
Tuolta löytyy ainaskin valkosia pohjia - Anonyymi
Mä oon ite ostanut villa kejusta eli kipalta ja tila ny yhden temulta
- Anonyymi
Voitko ahhrkgnwle
- Anonyymi
Etsy on todella hyvä! Sieltä saa muitaki geareit
- Anonyymi
Etsy on beeeestt
- Anonyymi
Mun rakas kojootin häntä varastettiin😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi
Kätevästä kädestä olen itse ostanut
- Anonyymi
Mä tilasin temusta mut oon kuullu et etzy on aika hyvä paikka tilata vaikka ei niissä temusta tulleissa mitään vikaa ees ollu mut kerran tuli väärä karva,oikeen värinen mut se oli eri karvaa ja mukavaa et therianeja on muitakin ku mä😁
- Anonyymi
kannattaa ostaa villakeijusta tai askartelukulmasta
- Anonyymi
siis ei tääl varmaan ketään enää oo mut ihmiset hei älkää tulko suomi24 ja odottako täysjärkistä keskustelua. Ei me taideta kukaan täysjärkisiä olla ku täällä pyöritään.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741405
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111184Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33925Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804