Rakkauden Wappuradio 2024

Anonyymi-ap

Maailman paras tamperelainen teekkariradio Rakkauden Wappuradio aloittaa jälleen torstaina 11.4.2024 klo 14.00. Tänä vuonna isommin kuin koskaan aiemmin. Kannattaa olla kuulolla, sillä tarjonnassa on kellon ympäri valtava määrä takuulla hyviä erikoisohjelmia. Wappuradio tulee mulla tänäkin vuonna olemaan päällä ihan sinne wappuun asti. Ohjelmakartan mukaan lupaavalta tämäkin wappu vaikuttaa. Tätä on oikea kunnon radion ohjelmatarjonta minun mielestäni. Harvinaista herkkua.

https://wappuradio.fi tai Tampereella 106,4 MHz. Kuuluvuus Hervannan vesitornista noin 50 km säteellä. FM taajuudella soi parhaillaan korvamadoksi muuttuva tunnari looppina.

14

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin kuuluu ja Turmion kätilöt soi👍

• Anonyymi

Sodomin Nuclear Winter vuoden 1987 albumilta Persecution Mania 🤘

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

❤️ ­N­­y­m­­f­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­N­­y­­m­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

itse en wappuradiost välitä, meriradio on mielestäni puhtaasti paljon parempi

• Anonyymi

Liikaa japanialaista, korealaista, 8-bit musiikkia ja muuta nörttijöötiä joten ei jatkoon

• Anonyymi

Tykkään. Ajoittain ihan hauskoja ohjelmia kuten eilen Kuntaradio

• Anonyymi

Nettiradio pätkii ihan saatanasti

• Anonyymi

Tälle vappuradiolle on viime vuosina käynyt kuin tamppi lehdelle. Varovaista tasaista hajutonta ja mautonta ettei kukaan vain puolesta pahoita mieltään 👎

• Anonyymi

Kyllä n pitää sanoa niin kuin se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä n pitää sanoa niin kuin se on!

Trans aihetta wappuradiossa tällä hetkellä. Joopa joo... Ei tartte enempää tätä kuunnella. Wappu on rikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trans aihetta wappuradiossa tällä hetkellä. Joopa joo... Ei tartte enempää tätä kuunnella. Wappu on rikki.

Joo. Vappu oli ennen perussuomalaisten juhla. Nykyisin sitä viettävät kaikenlaiset opiskelijat ja työväki. Voi aikoja, voi tapoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Vappu oli ennen perussuomalaisten juhla. Nykyisin sitä viettävät kaikenlaiset opiskelijat ja työväki. Voi aikoja, voi tapoja!

Älä viitsi tahallasi vääristellä asioita

• Anonyymi

Itse asiassa vappu on perinteisesti ollut työläisten ja opiskelijoiden juhla. Kaikkien juhla siltikin. Ongelma on siinä, että elämme pellemaailmassa. Niin moni yleensä jenkeistä lähtöisin oleva mielensäpahoittamisilmiö on saanut jalansijaa Suomessakin. Somessa kun on niin helppo trendikkäästi puolesta mielensä pahoittaa milloin mistäkin. Sille pelleilylle ei koskaan olisi saanut antaa jalansijaa. Ei mitään huomiota sellaiselle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe