Maailman paras tamperelainen teekkariradio Rakkauden Wappuradio aloittaa jälleen torstaina 11.4.2024 klo 14.00. Tänä vuonna isommin kuin koskaan aiemmin. Kannattaa olla kuulolla, sillä tarjonnassa on kellon ympäri valtava määrä takuulla hyviä erikoisohjelmia. Wappuradio tulee mulla tänäkin vuonna olemaan päällä ihan sinne wappuun asti. Ohjelmakartan mukaan lupaavalta tämäkin wappu vaikuttaa. Tätä on oikea kunnon radion ohjelmatarjonta minun mielestäni. Harvinaista herkkua.
https://wappuradio.fi tai Tampereella 106,4 MHz. Kuuluvuus Hervannan vesitornista noin 50 km säteellä. FM taajuudella soi parhaillaan korvamadoksi muuttuva tunnari looppina.
Rakkauden Wappuradio 2024
14
665
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin kuuluu ja Turmion kätilöt soi👍
- Anonyymi
Sodomin Nuclear Winter vuoden 1987 albumilta Persecution Mania 🤘
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
itse en wappuradiost välitä, meriradio on mielestäni puhtaasti paljon parempi
- Anonyymi
Liikaa japanialaista, korealaista, 8-bit musiikkia ja muuta nörttijöötiä joten ei jatkoon
- Anonyymi
Tykkään. Ajoittain ihan hauskoja ohjelmia kuten eilen Kuntaradio
- Anonyymi
Nettiradio pätkii ihan saatanasti
- Anonyymi
Tälle vappuradiolle on viime vuosina käynyt kuin tamppi lehdelle. Varovaista tasaista hajutonta ja mautonta ettei kukaan vain puolesta pahoita mieltään 👎
- Anonyymi
Kyllä n pitää sanoa niin kuin se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä n pitää sanoa niin kuin se on!
Trans aihetta wappuradiossa tällä hetkellä. Joopa joo... Ei tartte enempää tätä kuunnella. Wappu on rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trans aihetta wappuradiossa tällä hetkellä. Joopa joo... Ei tartte enempää tätä kuunnella. Wappu on rikki.
Joo. Vappu oli ennen perussuomalaisten juhla. Nykyisin sitä viettävät kaikenlaiset opiskelijat ja työväki. Voi aikoja, voi tapoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Vappu oli ennen perussuomalaisten juhla. Nykyisin sitä viettävät kaikenlaiset opiskelijat ja työväki. Voi aikoja, voi tapoja!
Älä viitsi tahallasi vääristellä asioita
- Anonyymi
Itse asiassa vappu on perinteisesti ollut työläisten ja opiskelijoiden juhla. Kaikkien juhla siltikin. Ongelma on siinä, että elämme pellemaailmassa. Niin moni yleensä jenkeistä lähtöisin oleva mielensäpahoittamisilmiö on saanut jalansijaa Suomessakin. Somessa kun on niin helppo trendikkäästi puolesta mielensä pahoittaa milloin mistäkin. Sille pelleilylle ei koskaan olisi saanut antaa jalansijaa. Ei mitään huomiota sellaiselle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781