Droonit metsästykseen avuksi

Anonyymi-ap

Ministeriö esittää droonien hyväksyminen supikoirien metsästykseen.
Sillä lailla! Siitä se pikkuhiljaa leviää kohta hirvenmetsästykseen jne.
Mitäs muita teknisiä laitteita vois käyttää?
Noihin drooneihin voisi asentaa puoliautomaattikiväärin. Hirvet olisi helppo kaataa lähietäisyydeltä drooneilla ampumalla.
Supikoiria varten drooni mistä voi pudottaa käsikranaatin.
Hyvin monikäyttöinen. Sorsastuksessa voi droonien lennättää sorsaparveen ja räjäyttää droonin parven keskellä.

34

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Metsästyksen vastustajan tuskin kannattaa tuollaisella ajatuskapasiteetilla ottaa kantaa sellaisiin asioihin mistä sinulla ei ole muutenkaan minkäänlaista käsitystä.

      • Anonyymi

        Aläppä nyt, tuo avaus on metsästyksen vastustajalle todellisuutta, siis siinä todellisuudessa jossa hän elää,
        Pykälä 78/63/1999 mainitaan, "Yksisarvisia ei kenenkään pidä metsästämän ilman asianmukaista ritsaa joka ei ole varustettu kryptoniittipallukoilla joiden halkaisija on vähintään 86 Kilopascalia.. "


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      On kuulemma hirvijahdissa jo käytettykin. Eikö se ole nykytekniikkaa siinä kuin koirien tutkatkin? Miksi pitää kieltää dronen käyttö, kun tutkalla varustettu koira on samaan verrattava, ja on varmempikin konsti saada hirvi ammutuksi. Hirvikantahan on pakko säännöstellä, joten lailliseksi vain kaikki muutkin konstit.

      • Anonyymi

        Juu juu, mutta, Droonit eivät ole tästä maailmasta, vaan rinnakkaistodellisuudesta ja näinollen "...varustettu koira" ei ole Telluksen lakien mukaan vastuussa hirvien tuntemuksista ja asian näin ollen vain ja ainoastaan Susianalyytikko on suorassa vastuussa sekä koiralle, että hirvelle aiheutetusta mielipahasta ja täten hänet tuomittakoon...


      • Anonyymi

        Kauan olitkin trollaamatta.😂


    • Anonyymi

      DROONIT AVUKSI
      ILMAN MUUTA, ITÄ-SUOMEN JÄRVISTÄ HYLKEET METSÄSTETTÄVÄ POIS, HAITTAELÄIMET.
      VALTION TULEE MAKSAA TAPPORAHAA 1000 EUROA KAPPALEELTA.
      LAKI VALMISTELUUN.

    • Anonyymi

      Kun nyt saataisiin edes variksen pyyntiaika järkeistettyä. Mietitään sitten joskus niitä drooneja.

    • Anonyymi

      Minkä takia dronen käyttöön tarvittaisiin joku lupa. Saahan niitä lennättää nykyäänkin ilman lupaa.

    • Anonyymi

      Lämpökameradrone on oivallinen työkalu, mikäli tulee tarvis poimia kurkkusalaattiin kietoutunutta rönsyilevää haitallista vieraslajia maastamme.
      Hienoa, että tälläkin tavoin metsästäjät saavat osallistua maamme turvallisuuden lisäämiseen.

      • Anonyymi

        Supikoira on "harmaanmustanruskeakellertävä" vihreätä siinä ei ole.
        Kurkkusalaatin väri on enimmäkseen vihreän sävyinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Supikoira on "harmaanmustanruskeakellertävä" vihreätä siinä ei ole.
        Kurkkusalaatin väri on enimmäkseen vihreän sävyinen

        Normaalilla väriaistilla varustettu ihminen pystyy melko helposti havaitsemaan eron supikoiran ja kurkkusalaatin välillä.
        Jos drone lähettää vain mustavalkokuvaa niin eron huomaaminen voi olla hankalampaa ja kranaatti saattaakin osua kurkkusalaattipurkkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalilla väriaistilla varustettu ihminen pystyy melko helposti havaitsemaan eron supikoiran ja kurkkusalaatin välillä.
        Jos drone lähettää vain mustavalkokuvaa niin eron huomaaminen voi olla hankalampaa ja kranaatti saattaakin osua kurkkusalaattipurkkiin.

        Koordinaatteja dronella, granaattien sijaan.
        Lömpökameran lisäksi hyvä migroffooni, jolla erottaa kurkkusalaattinaamioon verhoutuneen tungettelevan vieraslajin oudon äännähtelyn, jossa B on V, X on H, P on R, C on S, 3 on Z, bl on y jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalilla väriaistilla varustettu ihminen pystyy melko helposti havaitsemaan eron supikoiran ja kurkkusalaatin välillä.
        Jos drone lähettää vain mustavalkokuvaa niin eron huomaaminen voi olla hankalampaa ja kranaatti saattaakin osua kurkkusalaattipurkkiin.

        Nii, jos se kurkkusalaatti on avaamattomassa purkissa, niin itse purkin värihän voi olla millainen vaan, mutta supikoira on harvemmin lieriön mallinen, joten sen erottaa kurkkupurkista suht helposti.
        Avattuun purkkiin voi kranaatin pudottaakin, avatussa astiassa kurkkusalaatti pilaantuu nopeasti joten syntynyt vahinko on kestettävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, jos se kurkkusalaatti on avaamattomassa purkissa, niin itse purkin värihän voi olla millainen vaan, mutta supikoira on harvemmin lieriön mallinen, joten sen erottaa kurkkupurkista suht helposti.
        Avattuun purkkiin voi kranaatin pudottaakin, avatussa astiassa kurkkusalaatti pilaantuu nopeasti joten syntynyt vahinko on kestettävissä.

        Olen jo vanha mies, en käsitä tätä ideaa. Erotaako tämä lämpökamera supin, ketun, mäyrän, rusakon, metsäkauriin toisistaan. Pidän jo kymmeniätuhansia vuosia vanhaa keksintöä koiraa parempana. Itse käytän nykyään pintapyynisä laumanvartia, kantaa saalinsa näytille, ei tapa. 😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo vanha mies, en käsitä tätä ideaa. Erotaako tämä lämpökamera supin, ketun, mäyrän, rusakon, metsäkauriin toisistaan. Pidän jo kymmeniätuhansia vuosia vanhaa keksintöä koiraa parempana. Itse käytän nykyään pintapyynisä laumanvartia, kantaa saalinsa näytille, ei tapa. 😁😁😁

        Tutkatrollaamisesta sentään luovuit.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkatrollaamisesta sentään luovuit.👍

        Väärä todistus, täälä etelässä on sellaisia kuin pikiteitä. On tärkeää saada koira pois vilkasliikeintseltä tieltä ja susiakin löytyy. Tutka braavärkki. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkatrollaamisesta sentään luovuit.👍

        Hahaa! Taas valehtelet, sillä se en ollutkaan minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa! Taas valehtelet, sillä se en ollutkaan minä.

        Trollin pieniä onnen hetkiä kun pääsee brassailemaan "se en ollutkaan minä" lauseella, kun joku muukin on innostunut metsästäjien mustamaalaamisista ja trollaamisista. xD
        Jännä yhteensattuma taas, että kun sinä lopetit päivittäisen trollaamisesi, niin susianaalilyytikko aloitti jatkuvan yötrollauksen. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollin pieniä onnen hetkiä kun pääsee brassailemaan "se en ollutkaan minä" lauseella, kun joku muukin on innostunut metsästäjien mustamaalaamisista ja trollaamisista. xD
        Jännä yhteensattuma taas, että kun sinä lopetit päivittäisen trollaamisesi, niin susianaalilyytikko aloitti jatkuvan yötrollauksen. ;D

        Taisit ollakin sinä! Outoja yhteensattumia.


    • Anonyymi

      Tutkimuksen mukaan tekniikka tulee romahtamaan tulevassa maailmansodassa ja vanhojen ukkojen erämiestaidot tulevat olemaan elämän edellytys. Gjähhäh hää.

      • Anonyymi

        Veljet , meitä on petety olemme perseesä. Droneja aiotaan käyttää em. vieraskasvien kuten kurtturuusu kasvustoen etsintään. 😡😡😡


    • Anonyymi

      Mitäs 🐺 hukka tuumaa droonista?☹️

      • Anonyymi

        Hukka kaivaa saapan mallisen poteon ja vetää sadeviitan suojaukseen. Siihen ei tehoa edes ydinase. 😁😁😁


    • Anonyymi

      Uusavuttomat metsästämässä .

    • Anonyymi

      Hirvihommii oivallinen peli tuo drooni. Siihen kun yhdistetään satelliittipaikantimella ajava hirvikoira, niin eiköhän huonommatkin erämiestaidot omaava taajamassa asusteleva HIRVESTÄJÄ saa sarvet seinälle.🤣

      • Anonyymi

        Oletko ollut välillä lataamossa vai pallonlaajennuksessa, kun tutkatrollauksista ollut pitkä tauko? xD
        Eikun juu vaihdoit vain susinikillä trollaamiseen välillä. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut välillä lataamossa vai pallonlaajennuksessa, kun tutkatrollauksista ollut pitkä tauko? xD
        Eikun juu vaihdoit vain susinikillä trollaamiseen välillä. xD

        Kävin saksassa tapailemassa vanhoja tuttaviani vuosikymmenten takaa...Ajalta jolloin jahdattiin vähän erilaista "riistaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin saksassa tapailemassa vanhoja tuttaviani vuosikymmenten takaa...Ajalta jolloin jahdattiin vähän erilaista "riistaa"

        Muistithan mainita edellisten puheittesi mukaan "suomalaisten junttien susipelkuruudesta" ja mitäs muuta olet väittänytkään metsästäjien ominaisuuksiin kuuluvan? xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistithan mainita edellisten puheittesi mukaan "suomalaisten junttien susipelkuruudesta" ja mitäs muuta olet väittänytkään metsästäjien ominaisuuksiin kuuluvan? xD

        Enpä ole moiseen keskusteluihisi osallistunut. Mikä lienee tarkoituksesi väittämiesi suhteen? Itse kun olen se suomalainen juntti, joka on nahkonut jos jonkinlaisia otuksia ja jopa semmoisia, että jää monelta muulta juntilta "nahkomatta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole moiseen keskusteluihisi osallistunut. Mikä lienee tarkoituksesi väittämiesi suhteen? Itse kun olen se suomalainen juntti, joka on nahkonut jos jonkinlaisia otuksia ja jopa semmoisia, että jää monelta muulta juntilta "nahkomatta".

        Niin, että ihan sattumalta "saksan" reissusi meni taas päikseen susianaalilyytikon aktiivitrollaamisen kanssa. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että ihan sattumalta "saksan" reissusi meni taas päikseen susianaalilyytikon aktiivitrollaamisen kanssa. xD

        ?????


    • Anonyymi

      Annetaanko myös hirville droonit ja aseet? Ei ole muuten tasapuolista!

      • Anonyymi

        No mikäettei. Ei muutakun alatte roudaamaan hirville drooneja ja aseita joten kyseiset asiat reppuun selkään ja metsään mars jos mielestäsi se jotain sairaan viherideologistin ajatusmaailmaa tasoittaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe