Ihana ja hyväntahtoinen vaimoni

Löysin vaimoni seurakunnan nuorten opintopiiristä, mutta minulla oli vielä menossa yritys toisen tytön kanssa pyrkiä avioliittoon. Se kaatui aikanaan siihen, ettei tyttö lopultakaan voinut rentoutua, koska noudatti viitoslaista oppia, jonka mukaan kaikki seksiin vivahtavakin oli syntiä.

Vasta kun tyttö oli heittänyt minut pois, tunsin itseni vapaaksi seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa. Se olikin nopeaa, sillä jo kahden viikon päästä olimme varmat, että kuulumme yhteen.

Siihen aikaan monet avioliitot olivat ns. pakkoavioliittoja, joissa morsian oli jo raskaana. Emme halunneet antaa kuvaa tällaisesta, joten menimme kihloihin kiireettömästi kuukauden ja vihille puolen vuoden päästä. Syvää rakkautta on kestänyt jo 55 vuotta.

Opintopiirissä syntyi myös toinen pari. Rouva kutsui meidät vierailulle. On ilmeistä, että rouva olisi halunnut seksiä minunkin kanssani, mutta mies oli mustasukkainen, ja puolestaan vaimoni ei tuntenut mitään vetoa miestä kohtaan, joten mahdollisuus herttaisesta parinvaihdosta ei tullut kysymykseen, vaikka minä ja molemmat naiset muutoin olisivat halunneet.

Tapasimme kuitenkin usein ja saunoimme yhdessä ja vietimme yhteisiä lomia myös meidän kesämökillämme. Ystäväparin rouva saattoi olla alasti koko päivän, ja me myös, varsinkin, kun hänen miehensä oli tilapäisesti pois.

Rouva istui mökkimme portailla kaloja perkaamassa vati jalkojen välissä alemmalla portaalla, jolloin hänen vittunsa avautui sievästi. Hän oli tietoinen siitä, koska kysyessäni selitti huolensa vain siitä, ettei mennyt yli sen, mitä miehensä salli.

Saunassa hän aina pesi vittunsa hyvin huolellisesti, paljon pitempään kuin oli tarpeellista, ja nautti tukahdutetusta orgasmista. Nousi varpailleenkin orgasmin hetkellä. Hyvin sievää. Kun lopulta sain sanottua, kuinka kaunista oli katsella, kun hän pesi vittuaan, hän oli kuin sulaa vahaa. Hän ymmärsi, että olin käsittänyt hänen onanoivan minulle.

Pukuhuoneessakin kuivasi huolellisesti ja näkyvästi kiihotuskosteutta ihanasta vitustaan lukuisia kertoja aina minuun päin kääntyen. Näin kiitti minua ystävällisistä sanoistani.

Ei tullut edes mieleen, että olisin nähnyt mitään sopimatonta tai kummallista siinä, että hän aina masturboi saunassa. Sehän on saunomisen aivan luonnollinen osa. Kun vaimoni kanssa mietimme asiaa jälkikäteen, emme olisi olleet edes ensivisiitillä yllättyneitä, että hän olisi ottanut meidät vastaan sukupuolielimet paljaina. Totta kai myös vaimoni olisi mitään kysymättä ottanut alaosan paljaaksi.

Ajattelemme niin, että jos on tullut tutuksi tilanteessa, kuten seurakunnan nuorten opintopiirissä, jossa pidetään vaatteet päällä, tietysti kuuluu olla vittu paljaana, kun muuten tavataan. Tarvitsee olla erityinen syy, jos ei ole paljaana.

Erään toisen parin kanssa myös saunottiin kesämökillä. Vaimoni vilvoitteli saunan portailla, kun erittäin miellyttävä mies tuli uimasta ja pysähtyi juttelemaan. Hänen katseensa oli kiinnittynyt vaimoni vittuun, jolloin vaimoni oli hiukan levittänyt jalkojaan, ja miehen kyrpä oli noussut. Mies oli peitellyt kädellään seisokkia ja meni takaisin uimaan.

Podimme myöhemmin vaimoni kanssa, voisiko hän osoittaa ystävällisyyttä miestä kohtaan avaamalla vittunsa aivan auki ja herttailemalla emätintään supistaen. Tulimme tulokseen, että selviää vain kokeilemalla. Seuraavalla saunakerralla hankkiuduin parin vaimon kanssa vilvoittelemaan, jottei mies joutuisi näyttämään muille, kuinka hän reagoi.

Tulos oli ollut täydellinen. Mies oli ollut suunnattoman ilostunut vaimoni ystävällisyydestä ja näytti sen myös tulleeksi perille peittelemättömällä seisottamisellaan. Sen jälkeen vaimoni avasi vittunsa joka kerran saunoessamme.

Kun olimme heidän mökillään, vaimoni tietysti taas avasi vittunsa, mutta koska miehen vaimo ei vihjannutkaan siihen suuntaan, että olisimme lainapuolison kanssa herttailuyhdynnässä, emme olleet.

En tuntenut rouvaa kohtaan suurta vetoa, jos en vastenmielisyyttäkään, mutta siinä ihan paikan päällä ajattelin, että mielelläni olisin ollut hänen kanssaan yhdynnässä, jos sillä olisin voinut tarjota herttaiselle vaimolleni mahdollisuuden nauttia yhdynnästä miellyttävän miehen kanssa. Se tuntui äärettömän luonnolliselta, aivan itsestään selvältä.

Kokemukset olivat niin positiiviset, että vaimoni otti vitun näyttämisen ohjelmaan muidenkin valitsemiensa miesten kanssa saunottaessa. Miehet olivat enemmän kuin ihastuneita ja ystävällinen vaimoni sai samalla tuntea, kuinka häntä ihailtiin.

Nyt olemme jo vanhoja, emmekä pysty enää saunomaan, mutta jos muusta syystä olisi yhtäkkiä lopettanut vitulla herttailun, se olisi tuntunut aivan omituiselta. Jos
tietää, että voi tuottaa vitullaan miehille suurinta iloa, niin totta kai niin tekee.

Varmaan kenellekään ei ole siunautunut niin herttaista ja ystävällistä puolisoa kuin minulle. Rakastamme toisiamme niin, että kipeätä tekee. 🌹👀

9

3256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Podimme myöhemmin vaimoni kanssa > Pohdimme myöhemmin vaimoni kanssa. Anteeksi. 🌹👀

      • Anonyymi

        Hieno kertomus ja sinulla upea rohkea vaimo joka on osannut myös nauttia. Näitä nautiskelijoita on vain vähän, jotka vielä kertoisivat itse siitä. No tuolla paras mieleenpainuva kokemuksesi osiossa on kyllä yksi rouva, jonka mies näyttää enemmän nauttineen vaimonsa paljasteluista, mutta kyllä selvästi rouva itsekin ja osaa kertoa koukuttavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kertomus ja sinulla upea rohkea vaimo joka on osannut myös nauttia. Näitä nautiskelijoita on vain vähän, jotka vielä kertoisivat itse siitä. No tuolla paras mieleenpainuva kokemuksesi osiossa on kyllä yksi rouva, jonka mies näyttää enemmän nauttineen vaimonsa paljasteluista, mutta kyllä selvästi rouva itsekin ja osaa kertoa koukuttavasti.

        Suloisen vaimoni perushalu on tuottaa mahdollisimman paljon iloa toiselle. Jos sen voi toteuttaa vitun avaamisella, se ei voi olla kielletty siksi, että vitun näyttäminen on seksuaalista.

        Kiitoksia ystävällisistä sanoistasi. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kertomus ja sinulla upea rohkea vaimo joka on osannut myös nauttia. Näitä nautiskelijoita on vain vähän, jotka vielä kertoisivat itse siitä. No tuolla paras mieleenpainuva kokemuksesi osiossa on kyllä yksi rouva, jonka mies näyttää enemmän nauttineen vaimonsa paljasteluista, mutta kyllä selvästi rouva itsekin ja osaa kertoa koukuttavasti.

        Olen samaa mieltä. Aloittajaltakin hyvä kertomus, vaikka sanasto nyt jo vähän vanhanaikaista osin, mutta se hänelle suotakoon.

        Kävin myös lukemassa tuolta toiselta palstalta. Tosi hyvä kertomus varmaan jo keski-ikäieltä naiselta ja tälle nuorisolle muistakaa että vanhemmillakin on ollut ja on seksuaalielämä ja tekin vanhenette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Aloittajaltakin hyvä kertomus, vaikka sanasto nyt jo vähän vanhanaikaista osin, mutta se hänelle suotakoon.

        Kävin myös lukemassa tuolta toiselta palstalta. Tosi hyvä kertomus varmaan jo keski-ikäieltä naiselta ja tälle nuorisolle muistakaa että vanhemmillakin on ollut ja on seksuaalielämä ja tekin vanhenette.

        Peukutan ja komppaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peukutan ja komppaan.

        Kiitos! Olemme kovin iloisia, että kertomus ajatuksistamme ja toimistamme on löytänyt lukijakunnan. 🌹👀


      • Anonyymi
        Kynis.mi kirjoitti:

        Kiitos! Olemme kovin iloisia, että kertomus ajatuksistamme ja toimistamme on löytänyt lukijakunnan. 🌹👀

        Hienosti meidän kahden katsantokannat ovat osuneet monta kertaa yksiin näiden vuosien aikana ja myös hienoja "väittelyitä" meillä on ollut. Minua et tunnista koska en nimimerkkiä käytä, mutta sinun nimimerkkisi tietenkin tunnistan ja mielipiteitäsi ja tietojasi olen aina arvostanut korkealle ja myös lukenut sinun kirjoittamia tekstejä aina suurella mielenkiinnolla. Jos olisimme voineet tavata, jossain toisessa aikalinjassa tai kaikkeudessa viisikymmentä vuotta sitten, olisi epäilemättä nuo kohtaukset meidän kanssa onnistuneet vallan mainiosti. Valitettavasti me, siskoni ja minä, voisimme olla teidän lapsenlapsia jo. Tosin, siskoni sanoi ettei häntä ainakaan haittaisi vaikka olisimmekin olleet aikanaan teidän lapsen lapsia (myös hän on joskus lukenut tekstejäsi ja kommenttejasi). Olisimme voineet noiden pariskuntien tapaan, myös me näytellä paljasta alapäätä ja erektiota ja sinä olisit saanut siskoni kanssa nauttia kun minä olisin nauttinut "isoäidistämme". Jakaako vaimosi samanlaisen avomielisyyden sukulaisasioita kohtaan kuin sinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti meidän kahden katsantokannat ovat osuneet monta kertaa yksiin näiden vuosien aikana ja myös hienoja "väittelyitä" meillä on ollut. Minua et tunnista koska en nimimerkkiä käytä, mutta sinun nimimerkkisi tietenkin tunnistan ja mielipiteitäsi ja tietojasi olen aina arvostanut korkealle ja myös lukenut sinun kirjoittamia tekstejä aina suurella mielenkiinnolla. Jos olisimme voineet tavata, jossain toisessa aikalinjassa tai kaikkeudessa viisikymmentä vuotta sitten, olisi epäilemättä nuo kohtaukset meidän kanssa onnistuneet vallan mainiosti. Valitettavasti me, siskoni ja minä, voisimme olla teidän lapsenlapsia jo. Tosin, siskoni sanoi ettei häntä ainakaan haittaisi vaikka olisimmekin olleet aikanaan teidän lapsen lapsia (myös hän on joskus lukenut tekstejäsi ja kommenttejasi). Olisimme voineet noiden pariskuntien tapaan, myös me näytellä paljasta alapäätä ja erektiota ja sinä olisit saanut siskoni kanssa nauttia kun minä olisin nauttinut "isoäidistämme". Jakaako vaimosi samanlaisen avomielisyyden sukulaisasioita kohtaan kuin sinä?

        #Jakaako vaimosi samanlaisen avomielisyyden sukulaisasioita kohtaan kuin sinä?#

        Täsmälleen saman. Emme ole havainneet pienimpiäkään eroja ajatuksissamme. Olemme molemmat 40-luvulla syntyneitä, alkujaan yhtä kamaloitteellisen tietämättömyyden kulttuurista. Olemme vähitellen täysin erkaantuneet entisestä kaavamaisesta moraalista ja omaksuneet ajattelun, joka perustuu ainoastaan ajatukseen, että vain pahantekeminen toiselle pitää olla kielletty ja sanktioitu.

        Kaikkea, mikä perustuu yhteisymmärrykseen ja pakottomuuteen, pidämme sallittuna. Esimerkkinä juuri vitun avaaminen miehelle ja kyrvän seisottaminen naisen nähtäväksi viestinä siitä, että herttailu ja ystävällisyys on mennyt perille. Se luo tilanteen, ettei tarvitse tehdä mitään jonkin varjolla, vaan täysin avoimesti.

        Se tarkoittaa sitä, että jo varhaisihmisellä ollut voimakas tarve näyttää sukupuolielimiään tapahtuu niin avoimesti, että sekä näyttäjä että kohde ovat täysin varmoja, että se on tahallista.

        Tiedämme, että sisarusseksissä geenivirta pääpopulaatiosta katkeaa. Tarkoittaa sitä, että useassa sukupolvessa lapsia saadessa ja sisarusseksiä toistettaessa katoavat geenit eivät korvaudu pääpopulaatiosta tulevalla geenivirralla. Muissa seksisuhteissahan - esim. serkussuhteissa - geenivirta ei katkea, mutta harvoinhan sisarukset hankkivat yhteisiä lapsia.

        Ei missään ole mainittu tätä kautta syntyneitä terveyshaittoja, vaikka sisarusseksi maassamme lienee tabuajattelusta johtuen määrältään moninkertainen verrattuna luultuun.

        Ystäväpariskunnan rouva aina pesi vittunsa hyvin huolellisesti ja kauan, jotta voisin nauttia kun hän onanoi. Mutta tilanne oli epävarma. Hän ei voinut olla varma, onko herttailu mennyt perille, enkä minä voinut olla varma näyttääkö hän onanointiaan tietoisesti, vain toimiiko hän vain pakottavasta seksuaalisesta halustaan, jota yrittää minultakin peitellä muka pesemisellään.

        Mutta kun sain jo lukuisien kertojen jälkeen sanottua, kuinka 'kaunista oli katsella, kun hän pesi vittuaan' (täsmälleen näillä sanoin, käytin juuri erityiskunnnioittavaa sanaa vittu), kummallekaan ei jäänyt pienintäkään epäilystä. Hänen masturbointinsa oli tahallista minulle tarkoitettua herttailua, ja minä olin sen ymmärtänyt.

        Seuraushan oli, että hän suli siihen paikkaan, ihanoitui täydellisesti ja kiitti minua vielä pukupuolella moneen monituiseen kertaan kuivaamalla kiihotuskosteutta ja hieromalla aina minuun päin vittuansa uudestaan ja uudestaan.

        Hänen reaktionsa, kun asia oli lopulta varma, oli niin ihanoitunut, että minäkin ihanoiduin täysin, kun hän minulle kuivasi ja lisää hieroi vittuaan. Se oli kerta kaikkiaan suloista ja herttaista.

        x x x x

        Oli todella miellyttävää lukea sinun ja sisaresi mietteistä. Tuskin maailmassa voi olla mitään kauniimpaa kuin sisarusten keskinäinen yhteisymmärrys. Aviopuolisoillakin se hyvin harvoin yltää sille tasolle, mutta yltää joskus, Emme tunne toista paria, joilla olisi mennyt yhtä hyvin kuin meillä, mutta tietysti heitäkin on.

        Juuri sellaisen sunnilleen omaikäisen parin, kuin te olette, olisimme toivoneet elämänikäiseksi ystäväpariskunnaksi.

        Kuten olen kertonut, että jos on tutustuttu oloissa, jossa ollaan vaatteet päällä, kuten seurakunnan kerhossa, meistä on suorastaan selvyys, että tavattaessa toista paria, ollaan sukupuolielimet paljaana ja näytetään niitä, ettei jää pienintäkään epäilystä tarkoituksellisuudesta.

        Tämä on siis vähin, mitä pidämme luonnollisena, mutta jos parien välille kehittyy erityisen läheinen suhde, on yhtä luonnollista, että siirrytään huomaamattakin täydelliseen heteroherttailuun eli parinvaihtoon.

        Terveisiä myös viehättävälle ja fiksulle sisarellesi 🌹👀


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­nkäynti k­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://aepgcorp.com/H/F0s1J8

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe