Lääkärintarkastukset koulussa?

Mä vaan

Kuinka monella on katsottu housuihin niissä "pahamaineisissa" koululääkärin tarkastuksissa? Mulla on se käsitys et pojilla toi on kai enemmän sääntö kun poikkeus, mut onko tytöillä vastaavia kokemuksia?

Ainakin mulla (ja kaikkilla muillakin tytöillä meidän koulussa) 5 -luokan tarkastuksessa lääkäri riisu vähän pikkuhousuja ja "kopeloi paikat". Toisaalta mun serkku sano, et niiden koulussa ei tarvinnut riisua vaan lääkäri ainoastaan kysy et onko kaikki kunnossa. Niin et riippuukohan se koulusta/lääkäristä tutkitaanko "paikkoja" vai ei?

29

4929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen

      Ainakaan mulla ei katottu ala-asteen eikä yläasteen lääkärin tarkastuksessa sukupuoli juttui.. rintsikoil siel ainaki jousuu ottaa ja mahan se kopeloi ainaki mulla.. ku mulla on pikkunen epänormaali suolisto asento mahassa.. että näin.. Et se riippuu hirveesti kait lääkäristä ja paikasta.. mutta oletkos varmoja ettei ne pikkuhousu jutut oo pelotteluu??

    • Kundi -84

      Mun ei ole tarvinut ottaa kuin kerran alkkarit pois lääkirintarkastuksessa ja sekin oli joskus ekalla tai tokalla luokalla.
      Sen jälkeen ei ikinä ole kukaan lääkäri kurkannut alushousujen alle.

    • Sini

      Olen seiskalla, eikä oo ikinä tarvinnu ottaa siellä alusvaatteita pois. Perseestä se on vaan kattonu jotain hymykuoppii, ja on siitä päätelly et onko kaikki kunnossa vai ei?!? Sitten se vaan esittelee kysymyksiin, mihin se aina itte vielä koko ajan nyökyttelee ja sanoo "joojoo, jaaha, juu, jaa..." (tosi monipuolisia vastauksia). Kuulemma, joskus kun mä olin tokalla, niin meijän koulun vitosluokkalaiset joutu ottamaan aina alushousut pois, mut nykyään ei enää ysienkään tarvi ottaa alusvaatteitansa pois. Meillä ainakin näin..

      • riisumaan!

        koulun terveystarkastuksessa olee alasti lääkärin ja terveydenhoitajan katsellessa ja kosketellessa! Jouduin viel useemman tytön kanssa samaan aikaan oleen alasti yli kakskyt minuuttii ku ne halus verrata kaikkii ja jokasta kohtaa toisiin! OLI TODELLA NÖYRYYTTÄVÄ KOKEMUS AINAKI MULLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • VÄLITTÖMÄSTI!!!

        missä koulussa sinä kultaseni olet? Kysyin tota six et saisin tietää että tunneks sut vai enkö tunne? Ja mitkä ne 'hymykuopat' on? Onks ne yläpäässä vai alapäässä? (kerro jos tiedät itsekään vastausta asiaan) Kerro pian kun mä HALUUN TIETÄÄ...


    • ärsyyntynyt-tyytö

      Se on mielestäni joka kerta kauheeta seiskalla mun piti mennä makaamaan ilman paitaa (mulla ei ollut silloin vielä rintsikoita) siihen terkkarin "sänkylle" ja sitten se vaan yhtäkkiä nosti mun alkkareita ja sanoi"No niin katsotaampa tänne jaahas jaahas" mua ärsytti silloin niin v*****i että teki mieli tosissaan hutkasta sitä kauheeta mummo terkkarii ja myös siksi piti ottaa paita pois kun kun se halus kattoo ryhtii tai jotain mutta joka kerta se on yhtä KAUHEETA ja tosi ärsyttävää ja mies lääkäreitä ei sais olla enää yläasteella!!! KAÙHEETA JA ÄRSYTTÄVÄÄ KAIKKI TARKASTUKSET!

      • mima

        oon seiskal, eikä mun oo koskaan tarvinnut ottaa terkalla alusvaatteita pois, ja toivottavasti ei koskaan tarvitsekaan, sillä mä en todellakaan pysty seisomaan jonkun ämmän edessä alasti katseltavana!:)


    • Mä vaa

      Meillä ei oo kun vaa otettava paita pois, pienempinä siis. Oma tarkastus ois sit edessä ens kuussa, mutta kaverit sano et housut on otettava pois, vaikka ennen ei nii olla tehty, paitsi pojat. vittu kyllä nimittäin en riisu mitään vaatteistani jos on mieslääkäri! Vaikka naisterveystarkastaja laput jakoki, mutta meille tulee kai lääkärin tarkastus erikseen (en tiiä miks).

    • näin maalla

      Meillä kolautettiin lusikalla munat

      • näin myös maalla

        meidän koulussa tehdään myös niin.


      • Meilläkin
        näin myös maalla kirjoitti:

        meidän koulussa tehdään myös niin.

        Se on perinteinen tapa tarkistaa, ovatko kivekset laskeutuneet (lusikalla nostamien). Lisäksi kopautetaan kevyesti, tuntoaistin tarkistamiseksi. Vaihtoehtoisesti lääkäri voi nostaa munia käsin ja puristaa hieman.


    • boy98

      vähän jännittää, meillä on ens kuussa tarkastus, oon seiskalla. pitääkö sit riisua aluspaita, ja bokserit. ja koskeeko ne pippeliä, mitä jos alkaa stondaa.
      mitä jos jännittää niin paljon että, housuun tulee pissa tippoja.

      • 6634

        Suosittelen, että odotushuoneessa vedät käteen, niin ei ole noita huolia.


    • 9528257157

      multa katottiin pallit vitosluokan mittavassa terveystarkastuksessa.
      Esaa tei koitettu, uskoivat kun sanoin ettei oo kiree

    • Dumari124512

      Mulla katottiin ala-asteella ainoostaan sieraimiin ja korviin. Kasilla sitten katsottiin nivelpulssi. Tuli niin äkkiä ettei onneks ehtiny stondata, terkkari joku 40v. akka.

    • ..M.K..

      ÄÄÄÄK!(tyttö)
      Kaipaan apua,oon nyt nelosella ja syksyllä vitosella muo jännittää kamalasti 5luokan lääkärintarkastus!Ja haluaisin siitä hieman tietoa...

    • hhfd

      Mul rupes sit stondaa terkkaril 5-luokal sit joku 60 vuotine ämmä alko kopeloimaa ku joku 20 v opiskelia tuijottaa vieres:(

    • adiikgfjfdg

      mulla 8. luokan tarkastuksessa se vaan pyys avaan housunnappia ja kurkkas sisää, 5. luokalla kopeloi kalsareiden päältä. poika siis oon

    • ytresw

      Pojilla tutkitaan intiimipaikat, minulla oli tarkastus 6 luokalla ja paikalla oli naislääkäri ja koulun naisterveydenhoitaja.Piti riisua aluskalsareille ja mennä seisomaan lääkärin eteen. Sitten lääkäri veti aluskalsarit alas ja alkoi tutkia pippeliä, venytti sitä, puristeli kiveksiä ja veti esinahan taakse. Oli se vähän noloa kun paikalla oli lääkärin lisäksi se naisterveydenhoitaja joka katsoi koko ajan vierestä. Käsittääkseni tytöillä ei ole yhtä nöyryyttävä tarkastus

    • gdfgdbvcbc

      Hahahahaha, onneksi minun koulussa ei ole ollu tommosia. On mitattu vaa paino/pituus/ryhti paidatta/kuulo ym.. Mut ei sentää intiimejä paikkoja tutkittu ='D Heke teile ku ootte semmosisa kouluisa! Huom, pääsin ysiltä !

      • Kutoselle menossa

        meillä vitosella (tytöillä) kurkattiin housuun sisälle ku makas siinä pöydällä. Ei ollu vielä kunnon karvotusta nii sano että katotaan ens vuonna uudelleen.. Eli kutosella, sillon laitan kyllä pillifarkut ja sanon ettei saa kattoo.


    • Sexskills

      8:sil otetaa lusikka ja kosketellaa kullii
      jos on iso muna ni KAUHAL:ddd

      • Seppoooor

        Meillä tehtiin toi kuudennella


    • D::

      Meil oli 6. luokalla lääkärintarkastuksessa sillee, että piti olla rintsikoilla ja pikkareilla. Sit se sano vaan että taivutappa eteenpäin niin katsotaan ryhti.. Sit siin mun edessä oli semmonen peili josta näin sen lääkärin, nii se tuijotti vaan mun pehvaa... Iuuuu!!!!D:

    • Noloaaa

      En usko että katto sun pehvaa. Vaan sun alaselkää ja selän nikamia...yms... meillä lääkärintarkastuksessa oli näin : mut tarkastettiin vuotta aikasemmin kun kutosilla oli se ja koska olin kehittyny niin paljon. Kummiski jokainen meni sinne vuorollaan. Kun mut pyyettiin. Se kysy onks mulla alkanu menkat..ja kaikkee muuta...ei ollu alkanu vielä sillon. Sitte käski mun riisuu vaatteet. Sano että housut sain jättää koska ne oli sellaset kollarit. Käski ottaa vielä topin pois, mutta rintsikoita ei tarvinu ottaa koska ne oli sillon vielä lasten rintsikat...onneksi... Mutta sitten käski mun mennä makaamaan pöydälle. Menin siihen makaamaan ja nolotti sairaasti. Sitten se paineli mun mahaa ja siirty ylöspäin rintoja kohti. Sitte se kysy että onko aristellu rintoja ja paineli sieltäki eri kohista. Sitten siirty alas päin ja paineli alamahaa ja sit se sano että mä vähän raotan näitä housuja ja paineli nivusia. Sain pian nousta pöydältä. Meinasin ton tarkastuksen aikana purskahtaa välillä nauruun. Mutta siis oli tosi noloa. Meillä on vanha naisterkkari. On muute vaihtunu nuorempi terkkari. Toivottavasti mulle ei tehä uuestaa sitä tarkastusta. Mutta en usko koska mulla on alkanu jo menkat.

    • 799999

      Vitosel on ainakis yks terskatarkastus

      • Anonyymi

        Mulle ei tehty pimppa eikä rinnta tutkimusta terkkarilla


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe