Flirttiä työkaverin kanssa

Anonyymi-ap

Minulla oli tapana aina välillä masturboida töissä työpäivän päätteeksi jos olis jäänyt toimistolle yksin. Välillä kiihotuin ihan valtavasti masturboidessani esimerkiksi työpöydälläni. Kerran oli läheltä piti tilanne kun kuulinkin kuinka käytävän ovi avautui ja joku tuli työpaikalle. Äkkiä vaan vaatteet päälle ja "töitä tekemään". Jonkun ajan päästä miespuolinen työkaveri tuli ovelle ja sanoi "jaa sä oletkin vielä töissä" ja juteltiin ihan työhön liittyviä asioita. Kävin sen jälkeen vessassa ja huomasin, että ihan kovana olevat nännini näkyivät selvästi paidan läpi. En ollut siinä nopeasti vaatteita päälle laittaessani ehtinyt rintsikiita enää pukea vaan ne olivat jääneet laukkuun.

Tuon jälkeen miespuolinen työkaverini ehkä vähän normaalia enemmän kävi huoneessani juttelemassa. Edellisenä viikonloppuna vietettiin "tyttöjen iltaa" ja illan päätteeksi lähdettiin vielä ravintolaan tanssimaan. Ravintolassa oli myös tömä minua reilu 30-vuotta nuorempi työkaverini. Juteltiin ja välillä tanssittiin. Illan päätteeksi hän haki vielä hitaille ja hitaiden aikana kysyi "onko rouvalla tänään rintaliivejä". Vähän naurahdin, että nyt taitaa olla. Eikä sen illan aikana sen enempää ollutkaan. Mitä nyt pientä pakaroiden hyväilyä tanssiessa.

Seuraavalla viikolla töissä ajattelin kuitenkin työkaveriani vähän kiusoitella. Laitoin avonaisen paidan päälle, jossa rinnat erottuvat hyvin. Sen päälle vaan ohut villatakki työpäivän ajaksi. Menin käymään työkaverini huoneessa työasioissa ja otin villatakin pois "kun on vähän kuuma". Huomasin miten hänen silmänsä seurasivat kroppaani. Pari päivää tuosta oli vaalea vartalonmyötäinen paita päällä. Kävin ottamassa rintsikat alta pois ja menin hänen huoneeseen. Tunsin miten puna hiipi kasvoilleni hänen tuijottaessaan minua. Tunsin myös miten nönnini kovettuvat ja näkyivät paidan läpi. Samalla rinnat olisivat olleet valmiita kosketukselle. Todella kiihottava tilanne.

Näitä tilanteita olen miettinyt aina välillä masturboidessani ja on ne tuoneet lisää intoa seksielämäänkin miehen kanssa. Tuntuu, että olen koko ajan vähän kiimassa ja arvostus omaa kroppaa kohtaan on parantunut.

N42

6

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika nuori tuo työkaveris
      42v nainen ja 30 vuotta nuorempi poika..

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trololoo ääliöt

        Buaahaa spede buaahaa


    • Anonyymi

      Spedellä se taas viiraa buaahaa

    • Anonyymi

      Eikö olis hienoa jos tulisin sun työpaikalle ja toimiston pöydän alle ja alkaisin nuolee sun herkullista puutarhaa ja välillä 2 sormea sisään ja jossain vaiheessa laitetaan kova muna sisään.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe