Joku nuorempi henkilö nukkui makuupussissa Salpatie kutosen a portaassa rappujen alaosassa äskettäin aamuyöllä noin klo viiden aikaan. Kun tulin roskikselta niin jannu hiippaili Salpatie 4 suuntaan. Lommoposkinen ja noin 180 cm hoikka. Käytävässä voimakas kannabiksen haju niin jätin oven auki
Joku nukkui Salpatien 6 A käytävässä makuupusseineenn
5
201
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntomerkit viittaisi samaan joka soitteli ovisummereita maaliskuussa ja yritti voiveitsen avulla päästä pyörävarastoihin
- Anonyymi
Onneks oli pyörä tallella. Setäläntie 1 varastettu fillari tänää
- Anonyymi
Narkomaani pilpola sai taannoin häädön siitä alakerrasta eikä maksanut penniäkään vuokraa. . Taitaa olla jokunen vuosi. Makoili milloin missäkin ja joskus prisman pihalla ja huumepiikitti itseään millon missäkin
- Anonyymi
Puolustaudu lommoposkisilta kannabisrotilta ja muilta narkomaaneilta heittämällä happoa silmiin.
Kloriittikin käy ja putkireiska. Lopuksi lyö puunuijalla taju kankaalle
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821259Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611000Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12959Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139900Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694