Voiko homo muuttua mielestäsi heteroksi?

Anonyymi-ap

Nykyään sitä toitotetaan, kuinka homot ovat syntyneet sellaisiksi, kuin ovat eikä asialle voi mitään. En itse halua uskoa siihen. Millä tuurilla kaikki homot ovat sitten mielenterveysongelmaisia ja kokeneet jotain traumaattista lapsuudessaan. Eikös se ole jo hälyttävä merkki? Me tarvitaan oikeanlaista terapiaa näille ihmisille, mutta sekin on jo laitonta...

8

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko kyseessä olla tukholma-syndrooma ilmiö homoudessa? Lesboudessa jne transuilussa.
      Se selittäisi sen, että miksei ongelman henkilö halua että asiaa tutkitaan.
      On usein niin että tähän joutuneet eivät kestä ajatusta että heitä tutkittaisiin.
      Niinpä tutkimukset on jätetty ja heidät on hylätty.
      Sairausluokituskin poistettiin että ketään ei oikeastaan ole enää kiinnostunut heistä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­N­­y­­­m­f­­o­m­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onhan jotkut vähäpäätkin syyttäneet homoja että houkuttavat heteroita homouteen.

    • Anonyymi

      Nuoruudessani halusin muuttua homoseksuaalista heteroksi. Jotenkin häpesin ja syyllistin itseäni vielä siihen aikaan. Oli aina ulkopuolinen olo ja halusin kuulua omien joukkoon.

      Eheytysliikkeissähän yleensä uskotaan, että homoseksuaalisuus tai transsukupuolisuus liittyisivät jotenkin rikkinäiseen vanhempisuhteeseen tai psykologiseen kehityksen häiriöön.

      Jouduin käymään pitkän prosessin itseni kanssa läpi ja minun kohdallani "eheytyminen" ei ollut mahdollista.

      Tänä päivänä homoseksuaalisuutta, biseksuaalisuutta ja sukupuolinormeista poikkeamista ei enää pidetäkään millään tavalla sairaalloisina tiloina, joita pitäisi yrittää jotenkin hoitaa tai muuttaa. Eli ole vain ylpeästi sitä mitä oletkaan.

    • Anonyymi

      Itse en ole syntynyt heteroksi, vaikka vastakkaisen sukupuolen kanssa olenkin suhteessa ollut. Olen ollut aina sellainen kuin olen, eikä taustalla ole mitään traumoja tai mielenterveysongelmia. Mutta uskallan väittää, että mielenterveysongelmat johtuvat yhteyskunnan asettamista odotuksista ja muotista, johon pitää kuulua ollakseen "hyväksytty". Mietitäänpä näin päin, jos yhteiskunta ei olisi heteronormatiivinen ja homoseksuaalisuus ja transsukupuolisuus olisi yhtä arkipäiväisesti näkyvä asia kuin mitä heterosuhteet nyt ovat, olisiko mainitsemasi mielenterveysongelmat ja traumat yhtä yleisiä?

    • Anonyymi

      Exgay Ari Puonti on hyvä todistus, että homouden loukustakin vapauttaa

    • Anonyymi

      Seksuaalinen halu ja rakkaus ovat moninaisia asioita, ja seksiä voi harrastaa ja perheen voi perustaa heteroliittoonkin. Rakkaus ja kumppanuus samaan sukupuoleen onnistuu monella tapaa, biologinen vanhemmuus on arvo sekin.

    • Anonyymi

      En ole löytänyt onnea heterosuhteessa, vain homoseksuaalisessa onni on löytynyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe