Nykyään sitä toitotetaan, kuinka homot ovat syntyneet sellaisiksi, kuin ovat eikä asialle voi mitään. En itse halua uskoa siihen. Millä tuurilla kaikki homot ovat sitten mielenterveysongelmaisia ja kokeneet jotain traumaattista lapsuudessaan. Eikös se ole jo hälyttävä merkki? Me tarvitaan oikeanlaista terapiaa näille ihmisille, mutta sekin on jo laitonta...
Voiko homo muuttua mielestäsi heteroksi?
8
321
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko kyseessä olla tukholma-syndrooma ilmiö homoudessa? Lesboudessa jne transuilussa.
Se selittäisi sen, että miksei ongelman henkilö halua että asiaa tutkitaan.
On usein niin että tähän joutuneet eivät kestä ajatusta että heitä tutkittaisiin.
Niinpä tutkimukset on jätetty ja heidät on hylätty.
Sairausluokituskin poistettiin että ketään ei oikeastaan ole enää kiinnostunut heistä.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onhan jotkut vähäpäätkin syyttäneet homoja että houkuttavat heteroita homouteen.
- Anonyymi
Nuoruudessani halusin muuttua homoseksuaalista heteroksi. Jotenkin häpesin ja syyllistin itseäni vielä siihen aikaan. Oli aina ulkopuolinen olo ja halusin kuulua omien joukkoon.
Eheytysliikkeissähän yleensä uskotaan, että homoseksuaalisuus tai transsukupuolisuus liittyisivät jotenkin rikkinäiseen vanhempisuhteeseen tai psykologiseen kehityksen häiriöön.
Jouduin käymään pitkän prosessin itseni kanssa läpi ja minun kohdallani "eheytyminen" ei ollut mahdollista.
Tänä päivänä homoseksuaalisuutta, biseksuaalisuutta ja sukupuolinormeista poikkeamista ei enää pidetäkään millään tavalla sairaalloisina tiloina, joita pitäisi yrittää jotenkin hoitaa tai muuttaa. Eli ole vain ylpeästi sitä mitä oletkaan. - Anonyymi
Itse en ole syntynyt heteroksi, vaikka vastakkaisen sukupuolen kanssa olenkin suhteessa ollut. Olen ollut aina sellainen kuin olen, eikä taustalla ole mitään traumoja tai mielenterveysongelmia. Mutta uskallan väittää, että mielenterveysongelmat johtuvat yhteyskunnan asettamista odotuksista ja muotista, johon pitää kuulua ollakseen "hyväksytty". Mietitäänpä näin päin, jos yhteiskunta ei olisi heteronormatiivinen ja homoseksuaalisuus ja transsukupuolisuus olisi yhtä arkipäiväisesti näkyvä asia kuin mitä heterosuhteet nyt ovat, olisiko mainitsemasi mielenterveysongelmat ja traumat yhtä yleisiä?
- Anonyymi
Exgay Ari Puonti on hyvä todistus, että homouden loukustakin vapauttaa
- Anonyymi
Seksuaalinen halu ja rakkaus ovat moninaisia asioita, ja seksiä voi harrastaa ja perheen voi perustaa heteroliittoonkin. Rakkaus ja kumppanuus samaan sukupuoleen onnistuu monella tapaa, biologinen vanhemmuus on arvo sekin.
- Anonyymi
En ole löytänyt onnea heterosuhteessa, vain homoseksuaalisessa onni on löytynyt.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672