Kanta-asiakkuuden edut

Anonyymi-ap

"On nämä lahkolaiset melkoisia reppanoita... yrittäkää nyt lapsirakkaat ymmärtää että ei ole ilmaisia lounaita, eikä ilmaisia kortti aktiviteettejä"

Eräs setämies se jaksaa kertoilla kuinka ilmaisia lounaita ei ole, vaan kyllä niitä on silloin kun kuulut kanta-asiakasohjelmaan. Kun olet kanta-asiakas / jäsen ja kaverisi ei ole, niin kanta-asiakas saa paremmat alennukset ja edut kuin se joka ei ole.
Onko tuo nyt vaikeaa ymmärtää?
Kaikki yritykset haluavat vakituisia asiakkaita, jotka pitää tasaista liikevaihtoa yllä. Siksi nämä yritykset tarjoavat eritasoisia etuja kanta-asiakkailleen, jotta nämä suosisivat ja näiden kannattaa suosia heitä valinnoissaan.

Esimerkiksi minun luottokorttiini on liitetty Finnairin plus-ominaisuus. Saan kaksi Finnair-pluspistettä jokaisesta eurosta jolla ostan. Siis 2% ostoksistani. Olisikohan viime vuonna kun käytin korttia noin 30000 eurolla, kun vaihtui tuo oma autonikin.
Sain siis 60000 Finnair-pistettä yhdessä vuodessa, kun käytin korttia, joka ei maksa minulle kuin jotakin 98 euroa vuodessa. Korotonta luottoaikaa on 45 päivää ja en ole ikinä maksanut korkoa, koska suoraveloitus tapahtuu kuukausittain.

60000 Finnair-pisteellä saan itseni kaukolennolle bisnekseen ilmaiseksi ja myös business loungeen. Sellainen kaveri jolla ei ole tuota plus-ominaisuutta, maksaa samasta bisnestiketistä lisähinnan, vähintään 1250 euroa tänä päivänä, usein jopa 2500 euroa.
Pasanen tulee tähän kertomaan että hän säästää tuon 2500 euroa ja vielä 700 euroa päälle, kun ei lennä ollenkaan.

Käytännössä tuo esimerkkitapaus meni niin että koska minä lennän joka tapauksessa Bangkokiin, niin minä pääsen tuon luottokortin ansiosta ilmaiseksi sekä businekseen että loungeen ja pääsen ensimmäisten joukossa koneeseen.

On siis ilmaisia lounaita, kun niitä osaa käyttää. Ymmärrän toki ettei tonnin kuussa tienaava tarvitse luottokorttia, koska hän kuluttaa niin vähän että hyödyt ei riitä kumoamaan kuluja.

16

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä arvelet kuka on rahoittanut saamasi "ilmaiset" palvelut ja pisteesi, koska vertaamasi kaveri ei välitä maksaa aiheista lainkaan eikä käyttää niitä, joita sinä esimerkiksi mainitsit?

      Etkö todellakaan ymmärrä, että finskin bisnespenkki on hinnoiteltu sille tasolle, että sinä todella maksat kuten kerrot aina uudestaan ja uudestaan kokemasi alennushinnan, jossa on ilmaa niin paljon, että varmastikaan finski ei palvelujaan sulle tarjoa tappiolla.

      Katsos kaikille ei ole sinulle tärkeät asiat tärkeitä.

      Mihin tarvitset lentokenttien ns. vip palveluita kun lennät pomputtomasti junttilan Seutulasta thaimaan Seutulaan?

      • Anonyymi

        Niin ja et todellakaan ymmärrä, että kaltaisesi kortti-ihannoijat ja plussien ja boonuksien kerääjät on valjastettu käyttämään valitsemiaan palveluita aina ja taas uudestaan tarkoituksella, että asiakas on valjastettu omaksi asiakkaaksi, joka pistehurmassaan ei käytä kilpailijoiden palveluita, vaikka ne olisivat jopa edullisempia.

        Junttilassa on Koota ja Ässää, Lidliä ja Clas Ohlssonia kaikilla omat pistejärjestelmänsä kanta-asiakkaille ja kortilliset kumartaa ja vie rahansa näihin .... ja junttikin ostaa lihansa marketeista viis veisaten siitä, että voisi saman hankinnan tehdä esimerkiksi lihan tuottajalta suoraan, mutta kun on hieman ehkä jopa kalliimpaa, eikä saa plussaa eikä edes boonusta, ei "ilmaista" nakkiakaan.


      • Anonyymi

        "Etkö todellakaan ymmärrä, että finskin bisnespenkki on hinnoiteltu sille tasolle, että sinä todella maksat kuten kerrot aina uudestaan ja uudestaan kokemasi alennushinnan"

        En todellakaan ymmärrä koska saan nuo siihen tarvittavat pisteet ihan ilmaiseksi muualta normaalilla ja välttämättömällä arkisella kulutuksella, käyttämällä isoihin ostoksiin luottokorttia, joka kerää ne pisteet kaupanpäällisiksi. Sinulla ei ole sitä korttia, sinulla ei ole sitä kulutusta, sinulla ei ole minun tuloja ja sinä et hyödy siitä kortista mitään koska et lentele minnekään.

        Finski tekee yhteistyötä luottokuntien kanssa ja ohjaa asiakkaita itselleen tarjoamalla etua.
        Raha liikkuu, luottokunta hyötyy ja Finski hyötyy ja minä hyödyn. Kaikki hyötyy.
        Etuasiakkaita on vaan niin paljon nykyään, että varaukset pitää tehdä ajoissa, sillä bisnes on aina täynnä jos yrität viimetinkaan varata. Bisnesluokka on kosketus taivasta, turistiluokka kosketus helvettiä.


      • Anonyymi

        "Mihin tarvitset lentokenttien ns. vip palveluita"

        Et taida olla kovin välkky? Esimerkiksi lounge kuuluu moniin luottokortteihin automaattisesti kuin myös business-luokan tiketteihin automaattisesti. Sinne voit mennä monta tuntia ennen lentoa, syödä ja juoda buffetista niin paljon kuin sielu sietää. Siellä on oluet, viinit, väkevät ja purtavat, kakut, kahvit, wifi.... Et siis ole koskaan ollut business-loungessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja et todellakaan ymmärrä, että kaltaisesi kortti-ihannoijat ja plussien ja boonuksien kerääjät on valjastettu käyttämään valitsemiaan palveluita aina ja taas uudestaan tarkoituksella, että asiakas on valjastettu omaksi asiakkaaksi, joka pistehurmassaan ei käytä kilpailijoiden palveluita, vaikka ne olisivat jopa edullisempia.

        Junttilassa on Koota ja Ässää, Lidliä ja Clas Ohlssonia kaikilla omat pistejärjestelmänsä kanta-asiakkaille ja kortilliset kumartaa ja vie rahansa näihin .... ja junttikin ostaa lihansa marketeista viis veisaten siitä, että voisi saman hankinnan tehdä esimerkiksi lihan tuottajalta suoraan, mutta kun on hieman ehkä jopa kalliimpaa, eikä saa plussaa eikä edes boonusta, ei "ilmaista" nakkiakaan.

        Näin se menee, Saarikyrvån sonkran suomi24 palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mihin tarvitset lentokenttien ns. vip palveluita"

        Et taida olla kovin välkky? Esimerkiksi lounge kuuluu moniin luottokortteihin automaattisesti kuin myös business-luokan tiketteihin automaattisesti. Sinne voit mennä monta tuntia ennen lentoa, syödä ja juoda buffetista niin paljon kuin sielu sietää. Siellä on oluet, viinit, väkevät ja purtavat, kakut, kahvit, wifi.... Et siis ole koskaan ollut business-loungessa?

        No mistä se sinun 55 euroa kerääntyy finskille, että saat syödä ja juoda niin paljon kuin sielusi sietää?

        Muuten kun on 3 saman hintaista autoa autoliikkeessä ja jokaiselle ostaja.

        Sinä kerrot maksavasi luottokortillasi.
        Seuraava kertoo maksavansa seteleillä heti.
        Ja kolmas maksaa pankkitililtään heti joka on sama pankki kuin autoliikkeellä.

        Jokainen kysyy että mikä on kyseisen auton hinta kun maksan kuten sanoin?

        Arvaappa kuka ostaa kalleimman ... saman hintaisen auton ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Etkö todellakaan ymmärrä, että finskin bisnespenkki on hinnoiteltu sille tasolle, että sinä todella maksat kuten kerrot aina uudestaan ja uudestaan kokemasi alennushinnan"

        En todellakaan ymmärrä koska saan nuo siihen tarvittavat pisteet ihan ilmaiseksi muualta normaalilla ja välttämättömällä arkisella kulutuksella, käyttämällä isoihin ostoksiin luottokorttia, joka kerää ne pisteet kaupanpäällisiksi. Sinulla ei ole sitä korttia, sinulla ei ole sitä kulutusta, sinulla ei ole minun tuloja ja sinä et hyödy siitä kortista mitään koska et lentele minnekään.

        Finski tekee yhteistyötä luottokuntien kanssa ja ohjaa asiakkaita itselleen tarjoamalla etua.
        Raha liikkuu, luottokunta hyötyy ja Finski hyötyy ja minä hyödyn. Kaikki hyötyy.
        Etuasiakkaita on vaan niin paljon nykyään, että varaukset pitää tehdä ajoissa, sillä bisnes on aina täynnä jos yrität viimetinkaan varata. Bisnesluokka on kosketus taivasta, turistiluokka kosketus helvettiä.

        Siis maksat kahden neliön lisätilasta jopa 3-4 kertainen hinnan peruslipun hintaan, ja kuvittelet että saat jotain ilmaiseksi, todellisuudessa saat hieman lisätilaa, paremman istuimen, sekä ruokatarjoilun, mutta kun hinta on perushintaan nähden moninkertainen missä ei ilmaisuus sitten näkyy, voitko kertoa, ei sitä ole lainkaan... koska business luokassa harvoin asiakas maksaa itse lentolippunsa, sen maksaa työnantaja, hinnalla ei ole niin väliä, juuri tähän lentoyhtiöt ovat ansaintalogiikkansa perustaneet, eikä se oli kovinkaan huono idea, mutta eivät ne perustu lainkaan kortteihin, finnair bonukset saat joka tapauksessa, maksutavasta riippumatta, kuten sanoin ei ole ilmaisia lounaita, joku ne aina maksaa yleensä asiakas ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä se sinun 55 euroa kerääntyy finskille, että saat syödä ja juoda niin paljon kuin sielusi sietää?

        Muuten kun on 3 saman hintaista autoa autoliikkeessä ja jokaiselle ostaja.

        Sinä kerrot maksavasi luottokortillasi.
        Seuraava kertoo maksavansa seteleillä heti.
        Ja kolmas maksaa pankkitililtään heti joka on sama pankki kuin autoliikkeellä.

        Jokainen kysyy että mikä on kyseisen auton hinta kun maksan kuten sanoin?

        Arvaappa kuka ostaa kalleimman ... saman hintaisen auton ?

        Käteis ja pankkitililtä masava maksaa autostaan eniten.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­N­y­­­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kun osaa voi kikkailla ja saada paljon ilmaista Luottokortti rosvoilta.

      Otin viime vuoden lopussa American Airlines'in VISAn ja sain 75 000 poitsia. Se on monta rapakon yli tai Asian matkaa - ilmaiseksi!
      Tai ei ihan, bookkaukset ovat $15-65 per kerta. Sen jaksaa maksaa $ 1200- 1800 arvolisesta lipusta.

      Yleensä joutuu ostamaan $ 1500 - 4000 edestä ensimmäisen 3kk aikana että saa noi pointsit. Nyt vain $1 osto antoi. Oli erikoiskampanja.

      Olen kikkaillut viimeisen 40v aikana vastaavasti korteilla. Otan ja pidän 2-3v ja sitten taas vuosi taukoa ja taas uusi noilla tarjous pointseilla. Eri korteissa eri minimi karenssi aika.
      Jotkus antajat sanoo/uhkaa "tulee miinusta luottorajaan" kun vaihtaa usein. Ja paskat, yhtään ei ole pudonnut vaikka on ollut kymmeniä kortteja! Maksan aina balansin kokonaan, ei yhtään häiriötä.

      HuaHin'issä eri säännöt - luultavasti?

      • Anonyymi

        Jos ei 57 vuotias käsitä ettei ilmaisia lounaita ole, olkoon siinä uskossa sitten, ei niitä vaan ole, siilloinkun asioiden ymmärtäminen on tuolla tasolla, kannattaa vaihtaa keskustelu kumppania.


    • Anonyymi

      Kyllä meitä kermankuorioita on jotka ei maksa mutta ymmärrän ettet kuulu niihin.....

    • Anonyymi

      Koetan vääntää vielä kerran rautalangasta, mitä tarkoitan "ilmaisella lounaalla".
      Käytän esimerkkinä luottokorttiani, johon on liitetty Finnair plus -ominaisuus.

      Korttiostoissani on korotonta maksuaikaa aina kuluvan 45 päivän ajan. Olen sopinut suoraveloituksen kuitenkin tapahtuvan jokaisen kuukauden alussa. Veloitus tapahtuu pankkitililtäni. En maksa siis korkoa laisinkaan.

      Lennän joka vuosi vähintään 2-4 kertaa. Olen valinnut Finnairin siksi että sen reitit, hinta-laatu ja turvallisuus miellyttää, kuin myös suosin suomalaista ja suomalaisia lentäjiä. Lentäisin Finnairilla vaikka minulla ei olisi kanta-asiakkuutta.

      Koska en ole rikas, minun kannattaa hyödyntää kaikki edut ja kanta-asiakasohjelmat. Siksipä minun joka lennän Finnairilla, kannattaa ilman muuta liittää luottokorttiini tuo ominaisuus, jolla jokaisesta luottokortilla maksetusta eurosta saan 2 Finnair pluspistettä. (Minulla on myös muitakin plussakortteja kuten useimmilla meistä)

      Liikun paljon omalla autolla. Maksan auton hankinnat, huollot, polttoaineet ja kaikki luottokortilla. Meillä syödään hyvin, maksan ruokaostokset luottokortilla, paitsi pienet. Kodin elektroniikan kuten kännykät ja tietokoneet maksan luottokortilla. Lapsiperheellä niihin menee uskomattoman paljon rahaa vuodessa.
      Kaikki vähäkin isommat ostokset ja laskut maksan luottokortilla.

      Näistä kertyi viime vuonna poikkeuksellisen paljon ostoksia, koska vaihdoin auton.
      Vingutin luottokorttia noin 30000 euroa mikä ei edes ole mikään ihmeellinen summa nelihenkiselle lapsiperheelle jossa on kaksi palkansaajaa, autoa ja yksi talo.

      Sain siis yhdessä vuodessa 60000 pistettä, josta parhaan hyödyn saan korottamalla matkustusluokkia koneessa, jolla lentäisin joka tapauksessa. Nyt minulla on siis mahdollisuus lentää bisneksessä pelkillä pisteillä, jotka ovat tulleet tavallisesta arkisesta kuluttamisesta ja jonka olisin kuluttanut joka tapauksessa ilman etukorttejakin.

      Luottokortti maksaa minulle muistaakseni 8,9 euroa kuukaudessa. Edut jotka siitä saan Finnairilta, ovat jopa 3000 euron arvoisia vuodessa.
      Kertokaapas minulle käteismiehet että mikä tuossa on mielestänne väärin ja missä menin vikaan ? En keksi itse yhtäkään syytä miksi luopuisin luottokortista ja sen eduista.

      • Anonyymi

        Ne on nämä tyhmät "käteismiehet" jotka maksaa meidän fiksumpien ilmaiset lounaat.


      • Anonyymi

        Mainitsen vielä yhden asian jossa säästää rutkasti lomalla. Kun vuokraat Thaimaasta auton ilman luottokorttia, saat pulittaa vanhoista romuistakin 1400 bahtia per vuorokausi, mutta kun sinulla on luottokortti, saat suuren ja maineikkaan autonvuokrausketjun paikoista paremman ja uudemman auton hintaan 800 bahtia vuorokausi. Säästän siis kuukaudessa 18000 bahtia luottokortin avulla ja saan vielä paremman auton ja varmat vakuutukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on nämä tyhmät "käteismiehet" jotka maksaa meidän fiksumpien ilmaiset lounaat.

        Joo rakkaiden fiksuus on aivan ylitsepursuavaa, se on yksinkertaista todeta lukemalla muutamia kommentteja tältä palstalta, joita tosin on tuhansia ja taas tuhansia.

        Syövät jopa alumiinilaatikoissa grillattuja makkaroita lounaaksi grillijuhlissaan, fiksua nykyaikaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe