Terve
Onko muillakin tämän yhtiön asiakkailla ongelmia isännöinnin kanssa?
Suomen Isännöitsijäpalvelut Oy / levasma
10
1369
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan uskalla puhua asiasta?
- Anonyymi
Tai sitten ei ole ongelmia.
Eli peilin luo katsellemmooo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ei ole ongelmia.
Eli peilin luo katsellemmooo.Jos haluaa isännöitsijän joka ei vastaa puhelimeen eikä hallituksen tai asukkaiden sähköposteihin ja asiat on "viittävaille" valmista niin sitten on oikea yritys.
- Anonyymi
Neljä ylläpidon poistamaa viestiä ketjussa. Nämä viittaa aina siihen että yritys aktiivisesti koittaa vaientaa negatiivista mainetta
- Anonyymi
Tai sitten ihan vaan venäläisen botin lähettämiin seksiviesteihin, mutta hyvä kun on mielikuvitusta.
- Anonyymi
Ihan kamala firma. Laissa määritellyt pöytäkirjat toimitetaan jäätävästi myöhässä, jos edes toimitetaan.
Isännöitsijä kertoo, että toimitusjohtaja tehtailee taloyhtiöille mikromaksuja kopioista yms.
Kannattaa kiertää kaukaa. - Anonyymi
On kyllä!
- Anonyymi
En voi suositella, kirjanpito ihan jälkijättöistä ja sekavaa.
- Anonyymi
Epäselvää laskutusta ja huonoa asiakaspalvelua
Olen yrittänyt selvittää laskutukseen liittyviä epäselvyyksiä jo kuukauden ajan, mutta isännöitsijältä ei saa kirjallisia vastauksia, toimistolta ei saa apua, eikä luvattuja selvityksiä toimiteta. Väitetään jopa, että asia olisi hoidettu suullisesti, vaikka tällaista keskustelua ei ole koskaan käyty.
Aluksi postitettiin suuri lasku ilman minkäänlaista erittelyä. Kun pyysin selvitystä, en saanut sitä – sen sijaan tuli vain uusi, entistä suurempi lasku.
Sen sijaan, että asia olisi käsitelty asiallisesti ja läpinäkyvästi, minulle lähetettiin uusittu maksumuistutus ilman selvitystä, vaikka aiemmin sovittiin, ettei näin tehdä ennen kuin saan laskusta erittelyn. Puhelimitse minua on ohjattu laittamaan sähköpostia, johon ei sitten kunnolla vastata.
Tämä toiminta ei herätä minkäänlaista luottamusta. En voi suositella tätä isännöintitoimistoa kenellekään, joka arvostaa avoimuutta, rehellistä laskutusta ja asiakaspalvelua, joka oikeasti vastaa kysymyksiin. - Anonyymi
Sama tilanne, olen saanut jo ties kuinka monta maksuhuomautusta, josta ei käy ilmi, että mitä olisin jättänyt maksamatta. Monta sivua otteita kirjanpidosta vain, ihan sekavia papereita, alkaen vuodesta 2019, josta on nyt siis kuusi vuotta. Sitten kun yritän kysyä asiasta, hokevat vain, että kirjanpidossa on "puute". No sehän voi olla heidän ihan itse sinne sähläämänsä puute. Ihan pattitilanteessa ollaan. Kuvittelevat varmaan, että jossain vaiheessa maksan, kun kyllästyn vastaanottamaan laskuja. Kuluttajaliiton lakineuvonnasta olen kysynyt neuvoja, ja he sanovat, että ei tosiaan kannata maksaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859