Hönöysvaroitus: kesärenkaat ja pakkanen tulossa

Anonyymi-ap

Kesärengashönöjä jo liikenteessä. Kun tulee pakkaset, niin "talvi yllätti autoilijat" -hönöt liukastelevat ja ovat tien tukkoina.
Olen näitä yrittänyt silloin tällöin ohjeistaa marketin parkkipaikalla mutta minkäs hönöydelle voi, sama tapahtuu ensi vuonna uudestaan.
Terkuin, Mies Keljosta.

29

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä tuolla väliä. Oottelee suvisempia kelejä.

    • Anonyymi

      Kesärenkaat olleet alla jo pitkään. Naurattaa nuo nastarunkkarit. Kuivalla asfaltilla vain nastojen rapina kuuluu. Sairasta touhua, ei muuta voi sanoa.

      • Anonyymi

        Jep jep takapajulan lättäpää se taas jaksaa satuilla


      • Anonyymi

        Juu, nastarenkaat pitäisi kieltää kokonaan. Ei niillä muissakaan maissa ajella kuin täällä urpolassa juhannukseen asti.


    • Anonyymi

      Nostetetaas tämä erittäin ajankohtainen viesti ylemmäs jonka Keljon Mies kirjoitti.

      • Anonyymi

        Juu, nastahomot tuolla sulilla teillä ajavat ja nastapölyä nostattavat.


    • Anonyymi

      Uskon että käyttämieni taksien kuljettajat huolehtivat, että alla on asialliset renkaat.

      • Anonyymi

        Eise ole uskon asia.


    • Anonyymi

      Usko on vahvempi kuin tieto!

    • Anonyymi

      Ei kuiva tie ole liukas pakkasella. Jos sataa, niin lämpötila nousee reilusti plussalle, sanoo viidakon ja kokeneen meteorologin sana.

      • Anonyymi

        Ap onkin takapajulan lättäpää


    • Anonyymi

      Tarvinneeko ohjeistaa?
      -Mies Keljosta

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin kesärengashönöille tuntuvat sakot!

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa talvirenkailla ajella.

      • Anonyymi

        Isot tiet ihan sulina. Hyvin pyörii kesäkiekot alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isot tiet ihan sulina. Hyvin pyörii kesäkiekot alla.

        Vain unelmissas onneton


    • Anonyymi

      Eilen pääsin poliisiautossa Urhonkadulle ihan turvallisesti. Ensin kyllä tarkastin että oli talvirenkaat. Kuski tosin taisi olla hieman viivoissaan, tuijotti pupillit levällään.

      • Anonyymi

        Herska heikki tietää


    • Anonyymi

      Jyväskyläläiset on kuin hesalaiset, valkoisen lakanan kun levittää nurmikolle, niin jo vain ekat luulee että on liukasta ja ajavat ojaan🤣

      • Anonyymi

        Hönöjä riittää sielläkin.

        Tässä kesärenkaiden vaihtamis asiassa näkee kuin yksinkertaista porukkaa on. Parviäly..
        Terkuin Keljon Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hönöjä riittää sielläkin.

        Tässä kesärenkaiden vaihtamis asiassa näkee kuin yksinkertaista porukkaa on. Parviäly..
        Terkuin Keljon Mies

        Takapajulan lättäpää se taas jaksaa buaahaa


    • Anonyymi

      Aloitus on niin hyvä viesti että kannattaa nostaa ylöspäin.

      Ihmisten parviälyä pahimmillaan

    • Anonyymi

      Itse olen jo useita viikkoja ajanut kesärenkailla. Hyvin pärjää. Isot tietkin koko ajan ihan sulina. Torstaina sataa jo vettäkin ihan kaatamalla.

    • Anonyymi

      itse takuueläkkeellä isäni kanssa asuva niin ei oikein mee järkeeni se kun isäni tuttava vaihtoi kesärenkaat ja sitten piti isän lähttee palvomaan häntä viemällä hänet töihin kun olisi ollut työreissu meillä niin ei ottanut minua mukaan . Sanoin että ens kerralla mä sanon viimeisen sanan että se henkilö ei sanele meidän elämää/työkuvioita! Kun hän ei uskaltanu lähttee duuniin kesärenkailla. Eräs toinen tuttavamme normaalisti hän ei vaihda kesärenkaita etuajassa, mut hänkin oli menny toheloimaan. No mokia tulee kaikille, mutta tuollaista että lähtee vielä kuskaamaan töihin kun on liian ylikiltti voi että ja en itse saanut lähteä työreissulle. Voi luoja sentään.

      • Anonyymi

        En ymmärrä mitä yrität sanoa kirjoituksellasi. Tarkoititko että kävitte isäsi kanssa työreissulla?
        Itsekin olen käynyt, vuonna 1987. Silloin olin raksahommissa Porissa. Asuttiin parakissa kesä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mitä yrität sanoa kirjoituksellasi. Tarkoititko että kävitte isäsi kanssa työreissulla?
        Itsekin olen käynyt, vuonna 1987. Silloin olin raksahommissa Porissa. Asuttiin parakissa kesä.

        Sun äitis aasi


    • Anonyymi

      Kesärenkaat tulossa..?

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa


    • Anonyymi

      Oikeasti? Joku ajaa vielä nastarenkailla?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2085
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1609
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1323
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1143
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1092
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1055
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      266
      984
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      979
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe