Eräänä marraskuisena iltana
”Ei käy”, sanottiin pankissa. Sairaalassa puolestaan kehotettiin nielemään, vaikka oksennus tuntui tulevan ensin. Niinpä. Tuo vajaan sormen vahvuisen tähystyslaitteen nieleminen oli kuitenkin vasta alkua. Ja kun elimistö pettää, vähenee vaihtoehtojen määrä silmissä. Minun tapauksessani vaihtoehtoja oli jäljellä enää yksi, ambulanssi. Mutta pääsehän sitä myös sillä, ainakin keskussairaalaan. Ja kappas, juuri sinne olin matkalla, taannoin, eräänä marraskuisena iltana. ”Siitä se ura urkenee”, joku saattaisi sanoa. Minä sanon, kiitos Keuruun ensihoitoyksikkö! Matkalla oli mäkiä, jopa hirvi, mutta senkin taidolla väistitte. Kiitos vielä kerran arvokkaasta työstänne. Ja kiitos kyydistä!
Terveisin,
Apua tarvitseva
Kiitos Keuruu
Anonyymi-ap
6
603
Vastaukset
- Anonyymi
Mukava tarina.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eikös ne vuoden vaihteessa lakkauttaneet yhden ambulanssin Keuruulta? Niitä kai oli useampi vielä tuolloin marraskuussa.
- Anonyymi
Tarkennuksena mainittakoon ettei ollut vuodenvaihteessa, vaan tammikuun lopussa. Asia uutisoitiin joulukuussa Suur Keuruussa. Eipä aiheuttanut paljoakaan kommentteja tuolloin. Uudet julkisen sektorin säästöt tulossa.
- Anonyymi
Käynyttä on sanoi juoppo sahdista!
- Anonyymi
Samat ovat ystäväni kokemukset. Kiitos heille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882039- 981752
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091183- 211955
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9876Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72800