Deittailijoille

Anonyymi-ap

Ollaanpa rehellisiä tosillemme. Jos sulla on haasteita, niistä pitää kertoa. Toisen täytyy saada tietää mihin on mahdollisesti astumassa ja antaa mahdollisuus kieltäytyä jatkosta.
Esim:
-päihdeongelmat, vaikka olisitkin hoidon piirissä tai menee paremmin
-nepsyys, autisminkirjo, adhd
-persoonallisuushäiriöt, skitsofrenia, bipo (jos olet joskus saanut diagnoosin, sekin täytyy kertoa)
-suhdemuoto/status, jos sulla on mies edelleen/ asut hänen kanssaan
-sukupuoli
-seksuaalinen suuntautuminen

Kiitos.

73

1222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh, ei tainnut sinulla mennä treffit ihan putkeen? ;)
      Ettet olisi vaan heteronaisen kanssa lipsahtanut deiteille, tai miehen kanssa, kun sukupuolikin on ollut hukassa?
      Jos tuollainen kirjo on eri "diagnooseja" niin kyllähän ne jo salassa kannattaa pitää. ;)

      • Anonyymi

        Saa välillä oikein hakea suht normaalilta vaikuttavaa lesbonaista. Kun sellasen löytää, älä päästä karkuun helpolla.


      • Anonyymi

        Eiköhän niissä hetskuissa ole enemmän täysjärkisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän niissä hetskuissa ole enemmän täysjärkisiä.

        Mulle mieluummin hullu lesbo kuin täysjärkinen hetero.
        Jos joku täällä hullussa maailmassa kuvittelee olevansa täysin terve niin on vaan väärin tutkittu. :)
        Ja pahasti sairaat ei kyllä jaksa edes missään treffeillä ravata eivätkä ole muista kiinnostuneita. Heille on oma vointi tärkeintä.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­y­­­m­f­o­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mitäs jos pyydät vaan deittikumppaniasi antamaan sinulle tunnukset OmaKanta-palveluun. Sieltähän ne diagnoosit ja lääkitykset sitten selviää.
      Ja jos on liian monta antibioottikuuria syönyt niin varmasti on ollut joku seksitautikin vielä kaiken lisäksi. Kutina mikä ei raapimalla lähde... Varo, ettei tartu.

    • Anonyymi

      Tästä olen sinun kanssasi ihan täysin samaa mieltä.
      Kahden naisen kanssa olin ja heillä molemmilla oli ongelmia joista eivät heti alussa kertoneet..asiat alkoivat pikku hiljaa paljastua ajan kuluessa.
      Eihän heidän kanssaan tullut mitään kovin pitkäaikaista suhdetta.

      • Anonyymi

        Aika outoa toki, että sulle eivät ole pystyneet puhumaan ongelmistaan. Ja vielä kahteen kertaan tapahtunut. Miksi? Eivätkö luottaneet sinuun vai miksi ette jutelleet?
        Terveessä parisuhteessa molemmat luottaa toisiinsa ja ihan kaikesta pystyy puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outoa toki, että sulle eivät ole pystyneet puhumaan ongelmistaan. Ja vielä kahteen kertaan tapahtunut. Miksi? Eivätkö luottaneet sinuun vai miksi ette jutelleet?
        Terveessä parisuhteessa molemmat luottaa toisiinsa ja ihan kaikesta pystyy puhumaan.

        Eka nainen oli alkoongelmainen, hänellä oli epävakaa persoona,käytti psyykelääkkeitä, hän valehteli ja toimi minun selän takana exänsä kanssa, manipuloi ja oli narsistisia piirteitä, oli kateellinen ja mustasukkainen minun lapsista. Hänen kanssaan ei pystynyt juttelemaan,kaikki lakaistiin maton alle..jossain vaiheessa hän oli myös väkivaltainen.
        Toinen nainen paljastui,että hänellä oli vainoharhaisuutta,minun piti noudattaa hänen antamiaan kellon aikoja,hän epäili naapureita,että ne kuuntelevat meidän puheita...hänellä oli nähtävästi Aspergerin.
        En usko,että oli meidän välisestä luottamuksesta kysymys näissä ongelmissa. En kokenut näitä parisuhteita terveiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eka nainen oli alkoongelmainen, hänellä oli epävakaa persoona,käytti psyykelääkkeitä, hän valehteli ja toimi minun selän takana exänsä kanssa, manipuloi ja oli narsistisia piirteitä, oli kateellinen ja mustasukkainen minun lapsista. Hänen kanssaan ei pystynyt juttelemaan,kaikki lakaistiin maton alle..jossain vaiheessa hän oli myös väkivaltainen.
        Toinen nainen paljastui,että hänellä oli vainoharhaisuutta,minun piti noudattaa hänen antamiaan kellon aikoja,hän epäili naapureita,että ne kuuntelevat meidän puheita...hänellä oli nähtävästi Aspergerin.
        En usko,että oli meidän välisestä luottamuksesta kysymys näissä ongelmissa. En kokenut näitä parisuhteita terveiksi.

        Puhumattomuus ja maton alle asioiden lakaisu on kyllä pahoja ongelmia. Miten voi olla mitään suhdetta jos asiat lakaistaan maton alle, ei mitenkään. Rehelliset ongelmat on ongelmia, mutta ilman keskustelua ei ole mitään suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattomuus ja maton alle asioiden lakaisu on kyllä pahoja ongelmia. Miten voi olla mitään suhdetta jos asiat lakaistaan maton alle, ei mitenkään. Rehelliset ongelmat on ongelmia, mutta ilman keskustelua ei ole mitään suhdetta.

        Ja hakea apua , jos esim ongelmia seks suuntautumisessa


      • Anonyymi

        Niin, luultavasti tyrmäämisen pelossa peitellään ongelmia. Ei hyvä, ja aiheuttaa enemmän mielipahaa ja luottamisongelmia toiselle kun vaikeuksia salaillaan.
        Mä en itse esim ota vastaan mitään noista aloituksessa mainituista kun etin kumppania. Lievemmät mt-ongelmat ovat ok, jos/kun niitä käsittelee aktiivisesti ja ymmärtää oman vastuunsa niiden hoidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luultavasti tyrmäämisen pelossa peitellään ongelmia. Ei hyvä, ja aiheuttaa enemmän mielipahaa ja luottamisongelmia toiselle kun vaikeuksia salaillaan.
        Mä en itse esim ota vastaan mitään noista aloituksessa mainituista kun etin kumppania. Lievemmät mt-ongelmat ovat ok, jos/kun niitä käsittelee aktiivisesti ja ymmärtää oman vastuunsa niiden hoidossa.

        Lopulta kuitenkin suhde päättyy eroon, jos asioista ei kyetä puhumaan. Mielummin suoraa avointa ja rehellistä puhetta ja riski tulla tyrmätyksi, kuin pelokas suojautuminen ja lopulta kuitenkin suhde päättyy puhumattomuuteen ja sen mukanaan tuomaan epäluottamukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopulta kuitenkin suhde päättyy eroon, jos asioista ei kyetä puhumaan. Mielummin suoraa avointa ja rehellistä puhetta ja riski tulla tyrmätyksi, kuin pelokas suojautuminen ja lopulta kuitenkin suhde päättyy puhumattomuuteen ja sen mukanaan tuomaan epäluottamukseen.

        Se on juuri näin. Puhumattomuus ongelmista ja huonot sosiaaliset taidot tekee mulle sen, etten rupea yksin enää kannattelemaan tapailua ja tutustumista. Selvä merkki ettei kannata jatkaa, jos toinen ei ymmärrä omaa vastuutaan toiseen tutustumisessa. Ujouden tai introverttiuden taakse ei myöskään kannata jäädä piiloon, se ei oo mikään free pass ettei tarvitse aktiivisesti puhua deiteillä. Pieni muistutus kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri näin. Puhumattomuus ongelmista ja huonot sosiaaliset taidot tekee mulle sen, etten rupea yksin enää kannattelemaan tapailua ja tutustumista. Selvä merkki ettei kannata jatkaa, jos toinen ei ymmärrä omaa vastuutaan toiseen tutustumisessa. Ujouden tai introverttiuden taakse ei myöskään kannata jäädä piiloon, se ei oo mikään free pass ettei tarvitse aktiivisesti puhua deiteillä. Pieni muistutus kaikille.

        Lisään, ymmärrän jännittämisen deiteillä, se voi olla ihan söpöä, mutta siitäkin pitäs päästä yli jossain vaiheessa.


    • Anonyymi

      Eipä heteroläheiseni ja ei-lesbot ihmettelis, miksi masentaa. Jos he itse joutuisivat deittailemaan pientä osaa naisia vähemmistöstä, joissa on vielä
      huomattavasti pienempi osa tunnetaitoisia, fiksuja ja kivannäköisiä kuin heteronaisissa, saattaisi tuntua heilläkin mt-ongelmina.
      Sori, huono aamu.

    • Anonyymi

      Olen sairaseläkkeellä - keski-ikäinen- burn outin takia. Ei sekään ole minusta suosittua tehnyt. Lisäksi kristitty. Toinen punainen vaate joillekin. En mitenkään kovassa kurssissa. Päihdeongelmia ei ole koskaan ollut. Mutta se ei riitä. Sama kuin olisi mennyt luostariin. Sielläkin enemmän seuraa. Ja kaikella kunnioituksella luostareita kohtaan.

      • Anonyymi

        Ei irtoa pysyvä eläke pelkällä burn outilla nykypäivänä, ei ainakaan noin nuorelle. Kuntoutustuelle saattaa päästä vähäksi aikaa, mutta ei helvetissä millekkään eläkkeelle. :)


      • Anonyymi

        Kirstittyjä on Euroopassa yli 550 miljoonaa eli valtaväestö. Ei mikään punainen vaate tai vähemmistö pitäs kyllä olla.
        Se on eri asia sitten miten sitä uskontoaan ja raamatun sanaa tuputtaa muille vai antaako vaan ihmisten itse päättää mihin uskoo ja mihin ei.


      • Anonyymi

        Jeesuspalstallahan joku sinun ikäisesi haki uskovaisesta lesbonaisesta seuraa. Sinne vaan viestiä, jos et sitten itse ollut se joka siellä seuraa haki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei irtoa pysyvä eläke pelkällä burn outilla nykypäivänä, ei ainakaan noin nuorelle. Kuntoutustuelle saattaa päästä vähäksi aikaa, mutta ei helvetissä millekkään eläkkeelle. :)

        Siiloin irtosi ainakin, kun itse sain. Mutta siitä onkin aikaa. Olihan siinä myös masennusta ja traumaperäinen stressi mukana. Jos kerron sen jollekin, niin ketään ei vois vähempää kiinnostaa minun seura. Kyllä siinä työkyvyttömyys tuli noilla oireilla. Tottakai ihmisiä kiinnostaa enemmän työssäkäyvä ihminen. Häpeän itsekin tilannettani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siiloin irtosi ainakin, kun itse sain. Mutta siitä onkin aikaa. Olihan siinä myös masennusta ja traumaperäinen stressi mukana. Jos kerron sen jollekin, niin ketään ei vois vähempää kiinnostaa minun seura. Kyllä siinä työkyvyttömyys tuli noilla oireilla. Tottakai ihmisiä kiinnostaa enemmän työssäkäyvä ihminen. Häpeän itsekin tilannettani.

        Okei okei, nykyään siinä taitaa olla tasan kaksi vaihtoehtoa, joko omiin töihin takaisin paluu tai uudelleenkoulutus. Eli sinänsä ihan hyvä tuuri sinulla ollut.
        Minun mielestä ei ole mitään häpeämistä siinä, jos on suht nuorena eläkkeelle päässyt. Paskassa duunissa kärvistely ei vois vähempää kiinnostaa. :)
        Menneet on menneitä, eihän nuo vanhat sairaudet saisi vaikutttaa enää uusiin suhteisiin. Vaikutat kuitenkin jo sairauksistasi parantuneelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei okei, nykyään siinä taitaa olla tasan kaksi vaihtoehtoa, joko omiin töihin takaisin paluu tai uudelleenkoulutus. Eli sinänsä ihan hyvä tuuri sinulla ollut.
        Minun mielestä ei ole mitään häpeämistä siinä, jos on suht nuorena eläkkeelle päässyt. Paskassa duunissa kärvistely ei vois vähempää kiinnostaa. :)
        Menneet on menneitä, eihän nuo vanhat sairaudet saisi vaikutttaa enää uusiin suhteisiin. Vaikutat kuitenkin jo sairauksistasi parantuneelta.

        No ainakin olen parempi. Oli minullakin ensin kuntoutustuki. En edes ajatellut eläkettä. Mutta sitten tuli ehdotus, että hakisin eläkettä. Olin työharjoitteluissa, joissa en oikein jaksanut. Ajatus eläkkeestä oli vähän masentavakin. Mutta kun eläke myönnettiin, oli se helpotus. Ei tarvitsisi stressata toimeentulosta. En luopuisi enää kovin helposti eläkkeestä, sillä ikääkin on riittävästi. Mistä tiedän mitä jaksaisin. Voisin uupua uudestaan. Tässä tilanteessa ainakin pärjään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirstittyjä on Euroopassa yli 550 miljoonaa eli valtaväestö. Ei mikään punainen vaate tai vähemmistö pitäs kyllä olla.
        Se on eri asia sitten miten sitä uskontoaan ja raamatun sanaa tuputtaa muille vai antaako vaan ihmisten itse päättää mihin uskoo ja mihin ei.

        No tuskin ihmisiä pakkokäännyttää voi. En varsinaisesti alkaisi ihmisiä stressaamaan kristinuskolla. Mutta joskushan joku voi kysyä kristinuskosta tai omastani. Kai sitä silloin vastaa. Ja huvittaa siihenkin vastata jotain, jos joku ateisti kävisi päälle. Kai sitä omankin mielipiteen saa sanoa mihin uskoo, mihin ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei okei, nykyään siinä taitaa olla tasan kaksi vaihtoehtoa, joko omiin töihin takaisin paluu tai uudelleenkoulutus. Eli sinänsä ihan hyvä tuuri sinulla ollut.
        Minun mielestä ei ole mitään häpeämistä siinä, jos on suht nuorena eläkkeelle päässyt. Paskassa duunissa kärvistely ei vois vähempää kiinnostaa. :)
        Menneet on menneitä, eihän nuo vanhat sairaudet saisi vaikutttaa enää uusiin suhteisiin. Vaikutat kuitenkin jo sairauksistasi parantuneelta.

        No mikä on sitten paska duunia? Mielestäni kaikki työ on arvokasta ja tarpeellista. Minulle työ antaa elämään rytmin ja toimeentulon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei okei, nykyään siinä taitaa olla tasan kaksi vaihtoehtoa, joko omiin töihin takaisin paluu tai uudelleenkoulutus. Eli sinänsä ihan hyvä tuuri sinulla ollut.
        Minun mielestä ei ole mitään häpeämistä siinä, jos on suht nuorena eläkkeelle päässyt. Paskassa duunissa kärvistely ei vois vähempää kiinnostaa. :)
        Menneet on menneitä, eihän nuo vanhat sairaudet saisi vaikutttaa enää uusiin suhteisiin. Vaikutat kuitenkin jo sairauksistasi parantuneelta.

        No eipä se tämä yhteiskunta pyörisi, jos kukaan ei menisi ns. paskaduuneihin ja millä mittarilla joku työ on shaissee? Arvostan jokaisen työtä, olkoon vaikka roskakuski, siivooja yms. Nykyhallitus tehnyt niin rajuja leikkauksia, että työ kun työ kannattaa. Tosin sillehän ei mitään mahda, jos työkyky menee ja joutuu eläkkeelle.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        No eipä se tämä yhteiskunta pyörisi, jos kukaan ei menisi ns. paskaduuneihin ja millä mittarilla joku työ on shaissee? Arvostan jokaisen työtä, olkoon vaikka roskakuski, siivooja yms. Nykyhallitus tehnyt niin rajuja leikkauksia, että työ kun työ kannattaa. Tosin sillehän ei mitään mahda, jos työkyky menee ja joutuu eläkkeelle.

        Ei vittu noita sun kommentteja. Ai, että ihan työnteko Suomessa kannattaa? Voisin veikata, että saan reilusti enempi puhtaana käteen mitään tekemättä, kun sinä paska duunissasi.
        Vittumaiset alaiset ne tekee kuule työstä sitä shaisseee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu noita sun kommentteja. Ai, että ihan työnteko Suomessa kannattaa? Voisin veikata, että saan reilusti enempi puhtaana käteen mitään tekemättä, kun sinä paska duunissasi.
        Vittumaiset alaiset ne tekee kuule työstä sitä shaisseee!

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Kantsis vähän seurata uutisia, niin olisit tilanteen tasalla.
        Ps En itse ainakaan ole missään paska duunissa vaan hyvin kouluttautunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Kantsis vähän seurata uutisia, niin olisit tilanteen tasalla.
        Ps En itse ainakaan ole missään paska duunissa vaan hyvin kouluttautunut.

        Uutisia seuranneet kyllä tietää, että köyhiltä ovat leikkaamassa eniten eivät niinkään hyvätuloisilta. Oletko tyhmä vai etkö vain ymmärrä kuulemaasi tai lukemaasi. Koulutus on sinun kohdallasi tainnut mennä pahasti hukkaan, meidän hyvätuloisten verorahoilla vielä maksettu tuollaisen tyhjäpään koulutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisia seuranneet kyllä tietää, että köyhiltä ovat leikkaamassa eniten eivät niinkään hyvätuloisilta. Oletko tyhmä vai etkö vain ymmärrä kuulemaasi tai lukemaasi. Koulutus on sinun kohdallasi tainnut mennä pahasti hukkaan, meidän hyvätuloisten verorahoilla vielä maksettu tuollaisen tyhjäpään koulutus.

        Taidat nyt itse olla ihan tyhmä, kun et ymmärrä lukemaasi. Se koulutuksen puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisia seuranneet kyllä tietää, että köyhiltä ovat leikkaamassa eniten eivät niinkään hyvätuloisilta. Oletko tyhmä vai etkö vain ymmärrä kuulemaasi tai lukemaasi. Koulutus on sinun kohdallasi tainnut mennä pahasti hukkaan, meidän hyvätuloisten verorahoilla vielä maksettu tuollaisen tyhjäpään koulutus.

        Taisit nyt ymmärtää asian pointin ihan väärin,koska et ymmärtänyt lukemaasi tekstiä. Itse olet tyhjäpää ja tyhmäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nyt itse olla ihan tyhmä, kun et ymmärrä lukemaasi. Se koulutuksen puute.

        Koulutetuilla ihmisillä ei ole tarvetta päteä opinnoillaan.
        Arvelisin, että olet yläasteen käynyt, ja senkin ihan nippanappa läpäissyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu noita sun kommentteja. Ai, että ihan työnteko Suomessa kannattaa? Voisin veikata, että saan reilusti enempi puhtaana käteen mitään tekemättä, kun sinä paska duunissasi.
        Vittumaiset alaiset ne tekee kuule työstä sitä shaisseee!

        Työnteosta sen verran, että kyllä se ainakin itsellä auttaa toimeentulon lisäksi pitämään mielenterveyttä yllä. Tulee sopivaa rytmiä päivään ja tuntee samalla itsensä tarpeelliseksi, niin enpä missään nimessä jäisi töistä kokonaan pois, vaikka lottovoitto osuisi kohdalle.


    • Anonyymi

      Listaa voisi lisätä rehellisyyden nimissä uskonnollisuuden (sanoo olevansa uskossa/kristitty/se on tärkeä asia) ääriliikkeiden kannattajan (mikä heijastuu deitin/kumppanin valintojen moralisointiin mm ruuan suhteen), rasistisuuden ja aseksuaalisuuden.

      • Anonyymi

        Mistä näitä kristittyjä daameja muka löytää, onko edes olemassa vai palstalla luotu pelko 😍😍😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näitä kristittyjä daameja muka löytää, onko edes olemassa vai palstalla luotu pelko 😍😍😍

        Palstalla ja tosielämässä tavattuja. Eläköön he miten tykkää, itse en halua heidän asenteita ja hengellisiä ongelmia päälleni. Elämä on parempaa ilman uskonnon ja seurakuntien taakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla ja tosielämässä tavattuja. Eläköön he miten tykkää, itse en halua heidän asenteita ja hengellisiä ongelmia päälleni. Elämä on parempaa ilman uskonnon ja seurakuntien taakkaa.

        Hyvä hyvä, minullakin taakkakristittynä siis mahdollisuus kumppani löytää 😆🤩😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä, minullakin taakkakristittynä siis mahdollisuus kumppani löytää 😆🤩😍

        Etsi vaikka Valosta, kas kun ihmisillä on toisinaan liian erilaisia elämänkatsomuksia jotka aiheuttavat kitkaa parisuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla ja tosielämässä tavattuja. Eläköön he miten tykkää, itse en halua heidän asenteita ja hengellisiä ongelmia päälleni. Elämä on parempaa ilman uskonnon ja seurakuntien taakkaa.

        Näin todellakin on. Olen aina ollut avoimesti lesbo ja kaikista loukkaavimmat kommentit yksityiselämästäni ja naiskumppanistani ovat tulleet uskovaisilta naisilta.
        Esimerkkinä voin sanoa, että on päinnaamaa käsketty tekemään parannus, uskossa oleva opiskelukaverini ei halunnut edes puhua minulle vaan kääntyi aina poispäin kohdatessamme lisäksi on tarjottu raamattua, jos vaikka haluaisin lukea sieltä, että avioliitto on vain miehen ja naisen välinen sopimus.
        Uskovaisia lesboja en tunne. Liekkö heillä sitten eri asenteet, mutta aika paskamaku on jäänyt.


    • Kyl nyt tuli niin mitätön olo, kun mitään noista ominaisuuksista ei itseltä löydy... jaa paitsi! Kyllä olen suuntautunut 😁

      • Anonyymi

        Omakehu haiskahtaa pahemmalle kuin lehmän pieru.
        Odota vaan. Kyllä se ylimielisyyskin jossain vaiheessa sairaudeksi luokitellaan.
        Pääset sitten yli tuosta mitättömästä olostasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omakehu haiskahtaa pahemmalle kuin lehmän pieru.
        Odota vaan. Kyllä se ylimielisyyskin jossain vaiheessa sairaudeksi luokitellaan.
        Pääset sitten yli tuosta mitättömästä olostasi.

        Huumorintajuttomuus vie ennen aikaiseen hautaan, joten odotellaan yhdessä 😊


      • Anonyymi
        Asfalttimetso kirjoitti:

        Huumorintajuttomuus vie ennen aikaiseen hautaan, joten odotellaan yhdessä 😊

        Sairauksista vitsailu on kyllä parasta huumoria mitä minä tiedän.
        Jokos olet arkun valinnut?


    • Anonyymi

      Väittävät edelleen sossusta saavan vähänkin juomalla.

    • Anonyymi

      Näitä kommentteja lukiessa en ihmettele palstan sinkkuja, miks kumppania ei välttämättä löydy🙄

      • Juu, just samansuuntaista tässä ehdin mietiskellä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu, just samansuuntaista tässä ehdin mietiskellä.

        Ja juuri siksi täällä ei viitsi pyöriä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri siksi täällä ei viitsi pyöriä enää.

        Ja kuitenkin pyörit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri siksi täällä ei viitsi pyöriä enää.

        Ei pahalla, mutta kuitenkin täällä itse melkein eniten pyörit?


      • Anonyymi

        Ihan asiallista on reflektoida, missä omat rajat menee ihmissuhteissa. Mm bissejen ja hetereoiden on helppo heitellä alentavia ja yksisilmäisiä kommentteja lesboista, koska pääsevät ja pääsevät jatkossakin osaksi heteronormeja. Eivät näe kuinka vaikeaa deittailu voi olla tällä puolella, kun voi aina valita miehet vaihtoehtona ja sen automaattisen hyväksynnän mitä heterosuhteesta saa ulkopuolisilta ja läheisiltä tuosta vain.

        Palsta on keskustelua varten, erityisesti lesboja varten jos on päässyt unohtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pahalla, mutta kuitenkin täällä itse melkein eniten pyörit?

        Ja mistäs sä anonyymien pyörimiset tiiät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistäs sä anonyymien pyörimiset tiiät?

        Kristallipallosta🔮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan asiallista on reflektoida, missä omat rajat menee ihmissuhteissa. Mm bissejen ja hetereoiden on helppo heitellä alentavia ja yksisilmäisiä kommentteja lesboista, koska pääsevät ja pääsevät jatkossakin osaksi heteronormeja. Eivät näe kuinka vaikeaa deittailu voi olla tällä puolella, kun voi aina valita miehet vaihtoehtona ja sen automaattisen hyväksynnän mitä heterosuhteesta saa ulkopuolisilta ja läheisiltä tuosta vain.

        Palsta on keskustelua varten, erityisesti lesboja varten jos on päässyt unohtumaan.

        On se bisseilläkin vaikeaa tuo deittailu. Arvaas mitä bisse tuo toisille treffeille?

        Aviomiehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se bisseilläkin vaikeaa tuo deittailu. Arvaas mitä bisse tuo toisille treffeille?

        Aviomiehen.

        Vähintäänkin on usein puheissa läsnä. "Mun mies on niin ihana ja ymmärtävä seliseli..."

        Jotta voi välttää vastaavat tilanteet ja (seksuaali)terapeutin rooliin joutumisen, johon en ole deiteillä missään vaiheessa lupautunut, on parempi kysyä kynnyskysymykset suuntautumisesta tms ennen näkemistä. Jos ei osaa vastata tai suuttuu, se on merkki etten jatka tutustumista.
        Rajaaminen toimii, ja sekoilevat, kokeilijat ja muut epämieluisat jäävät muiden huoleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintäänkin on usein puheissa läsnä. "Mun mies on niin ihana ja ymmärtävä seliseli..."

        Jotta voi välttää vastaavat tilanteet ja (seksuaali)terapeutin rooliin joutumisen, johon en ole deiteillä missään vaiheessa lupautunut, on parempi kysyä kynnyskysymykset suuntautumisesta tms ennen näkemistä. Jos ei osaa vastata tai suuttuu, se on merkki etten jatka tutustumista.
        Rajaaminen toimii, ja sekoilevat, kokeilijat ja muut epämieluisat jäävät muiden huoleksi.

        Ja voitaisko palauttaa lesbosana käyttöönsä? Se ei ole kirosana, eikä siinä ole huonoa klangia musta. Joka tapauksessa, olisi kiva että ei jää epäselväksi toiselle osapuolelle, että toinenkin tykkää vain naisista deittimarkkinoilla kun seuraa etsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähintäänkin on usein puheissa läsnä. "Mun mies on niin ihana ja ymmärtävä seliseli..."

        Jotta voi välttää vastaavat tilanteet ja (seksuaali)terapeutin rooliin joutumisen, johon en ole deiteillä missään vaiheessa lupautunut, on parempi kysyä kynnyskysymykset suuntautumisesta tms ennen näkemistä. Jos ei osaa vastata tai suuttuu, se on merkki etten jatka tutustumista.
        Rajaaminen toimii, ja sekoilevat, kokeilijat ja muut epämieluisat jäävät muiden huoleksi.

        Tuollahan ne kehuskelevat parisenkymmentä vuotta miehiensä kanssa olleen ja miten vaikeaa on ollut erota. Ei ihme, että ei ole muita puheenaiheita enää jäljellä. Naisista ei taida olla kokemusta kuin unissa ja keskustelupalstalta, mitä arvelet?

        Sitäkin olen miettinyt, että miksi bissejä kiinnostaa niin kovasti lesbot ja lesbopalsta. Keskenään saisivat enemmän ymmärrystä ja vertaistukea toisiltaan. Tänne vaan kuitenkin aina järjestävät kokoontumisajonsa. Eikä tilanne tule ikävä kyllä muuttumaan, eivät vaan arvosta lesbojen yksityisyyttä.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan ne kehuskelevat parisenkymmentä vuotta miehiensä kanssa olleen ja miten vaikeaa on ollut erota. Ei ihme, että ei ole muita puheenaiheita enää jäljellä. Naisista ei taida olla kokemusta kuin unissa ja keskustelupalstalta, mitä arvelet?

        Sitäkin olen miettinyt, että miksi bissejä kiinnostaa niin kovasti lesbot ja lesbopalsta. Keskenään saisivat enemmän ymmärrystä ja vertaistukea toisiltaan. Tänne vaan kuitenkin aina järjestävät kokoontumisajonsa. Eikä tilanne tule ikävä kyllä muuttumaan, eivät vaan arvosta lesbojen yksityisyyttä.

        Joko itsekkyys, ajattemattomuus, hölmöys, koulutuksenpuute, elämänkoululaisuus tai tietoinen kunnioituksenpuute. Sekä vähemmistöhistorian tuntemisen puute päälle. Bi ei ole yhtä kuin lesbo, joten miksi käyttävät jaaritteluunsa ja huomionhakuunsa lesbopalstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan ne kehuskelevat parisenkymmentä vuotta miehiensä kanssa olleen ja miten vaikeaa on ollut erota. Ei ihme, että ei ole muita puheenaiheita enää jäljellä. Naisista ei taida olla kokemusta kuin unissa ja keskustelupalstalta, mitä arvelet?

        Sitäkin olen miettinyt, että miksi bissejä kiinnostaa niin kovasti lesbot ja lesbopalsta. Keskenään saisivat enemmän ymmärrystä ja vertaistukea toisiltaan. Tänne vaan kuitenkin aina järjestävät kokoontumisajonsa. Eikä tilanne tule ikävä kyllä muuttumaan, eivät vaan arvosta lesbojen yksityisyyttä.

        Tuollahan toisessa ketjussa yksi niistä juuri julisti, että ei ole kokemusta naisista eikä tulekaan, koska on varattu. Jäi epäselväksi, miten tuokin tieto lesbopalstaan liittyy.

        Hidasjärkistä porukkaa ovat kertakaikkiaan tai sitten vaan se, että on ärsyttävä täällä, on heille mahdollisuus saada lesboilta huomiota. Pääsevät turvallisesti lähestymään naista, mitä eivät kuitenkaan oikeassa elämässä halua tehdä. Ylimielistä ja piittaamatonta touhua joka tapauksessa, eivät osaa kunnioittaa lesbojen omaa tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan toisessa ketjussa yksi niistä juuri julisti, että ei ole kokemusta naisista eikä tulekaan, koska on varattu. Jäi epäselväksi, miten tuokin tieto lesbopalstaan liittyy.

        Hidasjärkistä porukkaa ovat kertakaikkiaan tai sitten vaan se, että on ärsyttävä täällä, on heille mahdollisuus saada lesboilta huomiota. Pääsevät turvallisesti lähestymään naista, mitä eivät kuitenkaan oikeassa elämässä halua tehdä. Ylimielistä ja piittaamatonta touhua joka tapauksessa, eivät osaa kunnioittaa lesbojen omaa tilaa.

        Mitä vikaa siinä on että pääsee turvallisesti kokemaan lesbojen läheisyyttä. Tämähän on loistava paikka juuri sellaiselle turvalliselle tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollahan toisessa ketjussa yksi niistä juuri julisti, että ei ole kokemusta naisista eikä tulekaan, koska on varattu. Jäi epäselväksi, miten tuokin tieto lesbopalstaan liittyy.

        Hidasjärkistä porukkaa ovat kertakaikkiaan tai sitten vaan se, että on ärsyttävä täällä, on heille mahdollisuus saada lesboilta huomiota. Pääsevät turvallisesti lähestymään naista, mitä eivät kuitenkaan oikeassa elämässä halua tehdä. Ylimielistä ja piittaamatonta touhua joka tapauksessa, eivät osaa kunnioittaa lesbojen omaa tilaa.

        Tahallistahan tuo on. Pitää yrittää olla ärsyyntymättä tai lukematta.
        Osalla on kyllä ihmeen ymmärtäväisiä niiden miehet, kun jaksavat rinnalla pysyä.
        Minä, jos vaimolle sanoisin, että kyllä mä sua rakastan, mutta olisko mahdollista haaveilla tai piipahtaa ihan vaan vähän vieraissa naisissa niin ei varmaan edes tarvitse kertoa mikä lopputulema olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa siinä on että pääsee turvallisesti kokemaan lesbojen läheisyyttä. Tämähän on loistava paikka juuri sellaiselle turvalliselle tilalle.

        Juu siis pitäisi olla turvallista ja tilaa jutella naisista ja naisten kanssa elämisestä, mutta kun nämä ignorantit paasaavat miehistään. Että miksi tänne pitää tulla jauhamaan, kun ei se aihe pätkääkään tänne kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu siis pitäisi olla turvallista ja tilaa jutella naisista ja naisten kanssa elämisestä, mutta kun nämä ignorantit paasaavat miehistään. Että miksi tänne pitää tulla jauhamaan, kun ei se aihe pätkääkään tänne kuulu.

        Johan sulla nyt ottaa koville miehet. Taidat naisen puutteessa ärsyyntyä näihin joilla miehiä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan sulla nyt ottaa koville miehet. Taidat naisen puutteessa ärsyyntyä näihin joilla miehiä elämässä.

        Päinvastoin, mulla on nainen - tietenkin - koska olen lesbo, ja toivoisin lukevani ja juttelevani toisten lesbojen elämästä. Miten juuri tällä palstalla otsikoinnin ymmärtäminen voikin olla niin hankalaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan sulla nyt ottaa koville miehet. Taidat naisen puutteessa ärsyyntyä näihin joilla miehiä elämässä.

        Kukas huolehtii sinun miehesi puutteesta, kun sinua näyttää lähinnä kiinnostavan vaan lesbonaisten puutteet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu siis pitäisi olla turvallista ja tilaa jutella naisista ja naisten kanssa elämisestä, mutta kun nämä ignorantit paasaavat miehistään. Että miksi tänne pitää tulla jauhamaan, kun ei se aihe pätkääkään tänne kuulu.

        Ei pitäs sohasta, mutta sohasen kumminkin, olenhan kuuleman mukaan ymmärtämätön, hölömö ja miksi kaikiksi on sanottukaan. Täällä onneksi vain ja anonyymien taholta.
        Ymmärrän, jotta tämä ei ole paikka missä jutellaan entisistä tai nykyisistä miessuhteista tai muustakaan ukkoihin liittyvästä. MUTTA jos haluan keskustella naissuhteista ja lesboudesta, niin tämä on oletettavasti oikea paikka, huolimatta siitä millainen oma menneisyys on. En ole kiinnostunut juttelemaan bi jutuista, sen enempää naisten kuin miesten kanssa. Prkl


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei pitäs sohasta, mutta sohasen kumminkin, olenhan kuuleman mukaan ymmärtämätön, hölömö ja miksi kaikiksi on sanottukaan. Täällä onneksi vain ja anonyymien taholta.
        Ymmärrän, jotta tämä ei ole paikka missä jutellaan entisistä tai nykyisistä miessuhteista tai muustakaan ukkoihin liittyvästä. MUTTA jos haluan keskustella naissuhteista ja lesboudesta, niin tämä on oletettavasti oikea paikka, huolimatta siitä millainen oma menneisyys on. En ole kiinnostunut juttelemaan bi jutuista, sen enempää naisten kuin miesten kanssa. Prkl

        Bi-palsta ei sitten ehkä sinulle ole se oikea paikka, mutta on täällä aika paljon niitäkin, jotka paremmin sinne sopisi. Yhtä turvallista sen juttelun siellä pitäisi olla.

        Aika hyvinhän sinä huumorilla otat nuo haukkumiset niinkuin pitääkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bi-palsta ei sitten ehkä sinulle ole se oikea paikka, mutta on täällä aika paljon niitäkin, jotka paremmin sinne sopisi. Yhtä turvallista sen juttelun siellä pitäisi olla.

        Aika hyvinhän sinä huumorilla otat nuo haukkumiset niinkuin pitääkin.

        Juu. Oon kyllä käynyt vilkaisemassa aika ajoin sitäkin palstaa, mutta aiheet ei kiinnosta pätkääkään, enkä sinne tahdo aloituksiakaan tehdä. "Bi-leima" on varmasti lopun ikää, mutta itse en sellaisena itseäni enää pidä. Miehet ei kiinnosta seksuaalisesti, enkä heitä sillä tavalla ihastele tai ole enää ihastunut.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Juu. Oon kyllä käynyt vilkaisemassa aika ajoin sitäkin palstaa, mutta aiheet ei kiinnosta pätkääkään, enkä sinne tahdo aloituksiakaan tehdä. "Bi-leima" on varmasti lopun ikää, mutta itse en sellaisena itseäni enää pidä. Miehet ei kiinnosta seksuaalisesti, enkä heitä sillä tavalla ihastele tai ole enää ihastunut.

        Ahdasmielistä porukkaa nuo lesbot. Kyllä pitäs pystyä puhamaan, vaikka miehen munasta, jos joku sitä haluaa.


    • Anonyymi

      Jos kaikilla olisi tuollainen lista, mikä oikeastaan itsekin komppaisin, aina tippuisin pelkästään mahdollisen ADD:n takia. Kyllä minuakin välillä ärsyttää tunnollisuudesta huolimatta saamattomuutteni, viime tippaan aloittaminen, unohtaminen ja myöhästely.
      Muuten ihan mukava ja lepposa kaveri.
      Eli vielä ehditte juosta toiseen suuntaan.

      • Anonyymi

        Tärkeintähän on ymmärtää, minkälaista dynamiikkaa itse jaksaa siinä kaikkein läheisimmässä ihmissuhteessaan. Luonnollisesti siinä on tiukemmat kriteerti kuin jonkn kaverin tai ystävänkin kohdalla. Se että mä en jaksa oirehtivia nepsyjä parisuhteessa, ei tarkoita ettei joku toinen tyyppi olis okei asian kanssa.

        Älkää loukkaantuko siitä, että ihmisillä on erilaisia haluja, kriteerejä ja toiveita parisuhteen suhteen. Puhutaan kuitenkin asioista ja haasteet edellä, ei ole tarkoitus loukata ihmisiä mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintähän on ymmärtää, minkälaista dynamiikkaa itse jaksaa siinä kaikkein läheisimmässä ihmissuhteessaan. Luonnollisesti siinä on tiukemmat kriteerti kuin jonkn kaverin tai ystävänkin kohdalla. Se että mä en jaksa oirehtivia nepsyjä parisuhteessa, ei tarkoita ettei joku toinen tyyppi olis okei asian kanssa.

        Älkää loukkaantuko siitä, että ihmisillä on erilaisia haluja, kriteerejä ja toiveita parisuhteen suhteen. Puhutaan kuitenkin asioista ja haasteet edellä, ei ole tarkoitus loukata ihmisiä mitenkään.

        Sehän se. Kuten mainittu, en välttis jaksaisi alussa luetellun mukaisia.
        Ok, suuntautuminen on se ja sama, kunhan on kiinnostunut ja luotettava. Lisäksi riippuu millä lailla nepsy. Aikaisempaa en laittanut loukkaantumismielessä, vaikka toi oli yleisesti ihan hyvä huomio. Meillä kaikilla on ne omat jutut minkälaisen ihmisen kanssa haluaisi olla.

        Joskus miettii kuinkahan turhan tarkat kriteerit sitä itsellä voikaan olla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1762
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1758
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1241
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1067
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe