Oudot kuolemat paratiisissa

Anonyymi-ap

Ulkomaalaisten oudot kuolemat Thaimaassa ovat ilmiö, joka nousee usein kansainvälisiin otsikoihin. Tapausten joukossa on myös suomalaisia. Tämä juttu kertoo Pattayalla kuolleesta Karista, jonka virallista kuolinsyytä hänen tuttavansa eivät usko. Tapaukseen perehtynyt lakimies kertoo epäilyttävistä seikoista, joita hän aikoo nyt selvittää.

17

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko samalla myrkytetty?

      • Anonyymi

        utisjutussa luonnehdittiin ruumislöytöä koruttomasti: sängyllä makasi kuollut mies yllään pelkät alushousut ja silmälasit.

        Miehen kurkku oli viilletty auki. Hänen kätensä lepäsivät rinnan päällä, ja niiden välistä pilkisti veitsi lappeellaan.
        Poliisi totesi kuoleman itsemurhaksi.
        Karin kuolema on Pattayan seudun suomalaisten keskuudessa puheenaihe. Kukaan Ilta-Sanomille tapausta kommentoineista ei usko siihen, että kyseessä olisi ollut itsemurha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        utisjutussa luonnehdittiin ruumislöytöä koruttomasti: sängyllä makasi kuollut mies yllään pelkät alushousut ja silmälasit.

        Miehen kurkku oli viilletty auki. Hänen kätensä lepäsivät rinnan päällä, ja niiden välistä pilkisti veitsi lappeellaan.
        Poliisi totesi kuoleman itsemurhaksi.
        Karin kuolema on Pattayan seudun suomalaisten keskuudessa puheenaihe. Kukaan Ilta-Sanomille tapausta kommentoineista ei usko siihen, että kyseessä olisi ollut itsemurha.

        Itse asiassa se ei tapahtunut Pattayalla vaan Sattahipissa Bang Sarayn lähistöllä.
        Veitsi ei ollut rinnassa pystyssä vaan käsien alla rinnan päällä. Vaimo oli sopivasti kuulema ulkoiluttamassa koiraa tapahtuma-aikaan. Eiköhän se mennyt niin että Kari oli heittämässä vaimon pellolle ja vaimo siitä suivaantuneena palkkasi jotkut metsäläiset tekemään tön puolestaan. Muistaakseni uhri oli voimakkaasti huumattu verikokeiden perusteella, todennäköisesti nukkunut, kun pojat sahanneet lutkun auki.
        Ei kovin herttaisen näköinen tämä vaimo https://aijaa.com/MEEZSn
        Aika pelottava https://aijaa.com/rQA8EX

        Vaan eipä nuo oudot kuolemat ole Suomessakaan harvinaisia. On jos jonkinlaista lapsensurmaajaa ja myrkkyhoitajaa.
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/944cc950-34cb-4be1-99a7-f1840a896713
        Tuokin aviomies luuli että kaikki on hyvin.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­y­m­f­­o­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaksi tuttuani on delannut Pattiksella, mutta niissä ei ollut mitään outoa vaan syy oli vuosia kestänyt rankka ryyppääminen.

      • Anonyymi

        Viina vie ennenaikojaan kaikkialla maailmassa kaikenmaalaisia miehiä. Lähisuvusta ja kaveripiiristä voisin luetella parikymmentä viinaan ennenaikojaan kuollutta. Taisivat kaikki olla vielä tupakkamiehiä ja jokunen veti sekaan reseptilääkkeitä, lähinnä opioideja. Ennenvanhaan ei ollut näitä lääkkeitä joita narkkarit nykyään käyttää. Nyt on Suomenkin markkinoille tunkemassa fentanyylit ja monenlaiset muuntohuumeet jotka vie hetkessä hautaan. Metamfetamiini vie hitaammin mutta järjen se vie ensimmäisenä. Sen tietää Jari Sillanpääkin.
        Onkohan Siltsulla vielä kämppä Pattayalla?
        Kaveri oli metamiehiä Pattayalla, sitä diilaa siellä kuulema vietnamilaiset.


      • Anonyymi

        Pattayalla kuolemissa ei koskaan ole mitään outoa, vaikka yhteen aikaan farangeja putoili tornitalojen parvekkeilta naamalleen asfalttiin oikein urakalla.
        Normihomma.
        Turistit vaan aina aiheuttaa hankaluuksia Pattayalla.


    • Anonyymi

      Onko parvekehypyistä uutta tietoa?

      • Anonyymi

        Saarijortikka huitaisee Suvarnabhumissa liukuporrasloikan kolmosesta katutasoon, kun ei rahat riittäneetkään edes pomppulentoon.

        Hän aikoo saada hyppyynsä pituusakselin ympäri vähintään ½ kierrettä kerien.

        Suoritus lähtee lantio koukussa, polvet koukussa vedettyinä kiinni rintaan, kantapäät lähellä pakaroita, kädet pitävät kiinni sääristä ja teipillä korjatut silmälasit ujeltaa ilmalennon aikana väärinpäin päässä.

        Hypyn jälkeen Suvarnabhumin tasolla 1, Saariveitikan vartalo on taitettuna lantiosta, polvet ja nilkat ojennettuina nätisti paksusuolen viereen. Tyylipisteet jää nähtäväksi.

        2010


    • Anonyymi

      Länsimaalaisia on tapettu/ murhattu lavastetu itsemurhaksi thaimaassa. Omaisuus viety.

      • Anonyymi

        Onneksi sinä et sellaista koe, kun et ole koskaan käynyt tai tule käymään siellä.


    • Anonyymi

      Edelleenkin,

      Tenan vaihto edessä, pikainen

    • Kerran oltiin aimon kanssa soi kutosella hengailemassa.. meni 5000 dollaria kun aimo innostui tarjoamaan drinkkejä tytöille.. siitä lähdettiin sitten menee ni yhtäkkiä kaunottaret piiritti meidät seniorit ja alkoi repiä mukaansa hierontoihin...
      Kun kieltäydyttiin heidän irstaista ehdotuksistaan, he toivat meille teetä...
      Olipa kiva herätä aamulla ja huomata olevansa kuollut... myrkytetty... kun eivät saaneet himoitsemiaan mies vartaloita, päättivätkin myrkyttää... meinasin tulla hulluksi!

    • Anonyymi

      Pattayalla myrkytyksen kohteena olleena, voin kertoa, että puhutaan todellisesta asiasta, turistien myrkyttämisestä.
      Tiedän myös muita turisteihin kohdistuneita tapauksia, viimeisestä vain pari viikkoa.
      Eurooppalainen mies myrkytettiin omaisuuden ja vakuutusrahojen vuoksi. Hän selvisi kuitenkin hengissä.
      Myrkyttäjä oli thaimaalainen vaimo.

      • Anonyymi

        Tiedän tapauksen. Unto 81v, skitsofreenikko Kokkolasta, oli jättänyt lääkkeet kotiin kun epäili niiden sisältävän myrkkyä. Pattayalla Unski ryyppäsi huoneessaan ankarasti kaksi viikkoa. Unski hankki viinat eri kaupoista minimoidakseen myrkyttämisen ja hän käytti myös tekopartaa ettei häntä tunnisteta.

        Varotoimenpiteet eivät auttaneet laisinkaan, sillä Unski huomasi lähtöpäivänä verta ripulin seassa housujen takaosassa. Lääkärikirjasta hän selasi kohdan "veriripuli" ja havaitsi syyksi myrkytyksen. "Ei koskaan enää" totesi Unto ja päätti seuraavalla kerralla matkustaa Espanjaan myrkytettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tapauksen. Unto 81v, skitsofreenikko Kokkolasta, oli jättänyt lääkkeet kotiin kun epäili niiden sisältävän myrkkyä. Pattayalla Unski ryyppäsi huoneessaan ankarasti kaksi viikkoa. Unski hankki viinat eri kaupoista minimoidakseen myrkyttämisen ja hän käytti myös tekopartaa ettei häntä tunnisteta.

        Varotoimenpiteet eivät auttaneet laisinkaan, sillä Unski huomasi lähtöpäivänä verta ripulin seassa housujen takaosassa. Lääkärikirjasta hän selasi kohdan "veriripuli" ja havaitsi syyksi myrkytyksen. "Ei koskaan enää" totesi Unto ja päätti seuraavalla kerralla matkustaa Espanjaan myrkytettäväksi.

        Selkeä myrkytystapaus ja Unski ei pahemmin valehtele.


    • Anonyymi

      Kiitos pyhälle hengelle erilaisista myrkyistä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe