Tietääkö kukaan että jos on runsaat menkat niin tarkoittaako se sitä että menkat ei kestä niin kauaa?
Runsaat menkat
11
234
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ainakin nuorena oli runsaat menkat ja valui aina 7-8 päivää.
Hyvin yksilöllistä se on, miten kauan kestävät ja onko runsaat vai niukemmat.- Anonyymi
Okei toivon ettei mulla kestä noin kauaa kun kuitenkin ens viikolla on liikunnan tuplatunnit ja siel varmasti juostaan ja hypitään mut pitää katsoa viime kuukautiset olivat runsaat ja kesti vain muutaman päivän tänään on siis toinen päivä kuukautisia ja jos minulla on saman laiset menkat usein niin todennäköisesti loppuvat huomenna tai ylihuomenna. Kiitos että vastasit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei toivon ettei mulla kestä noin kauaa kun kuitenkin ens viikolla on liikunnan tuplatunnit ja siel varmasti juostaan ja hypitään mut pitää katsoa viime kuukautiset olivat runsaat ja kesti vain muutaman päivän tänään on siis toinen päivä kuukautisia ja jos minulla on saman laiset menkat usein niin todennäköisesti loppuvat huomenna tai ylihuomenna. Kiitos että vastasit
Liikunnan tunnit voi väistää kun sanoo vaan, että ei ole nyt kunnossa.
Jos ei ymmärrä niin sanot että "naisten juttuja". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikunnan tunnit voi väistää kun sanoo vaan, että ei ole nyt kunnossa.
Jos ei ymmärrä niin sanot että "naisten juttuja".Okei kiitos ja kyllä ehkä side pitää koska silloin saattaa olla jo niukkaa vuotoa en tiedä mutta voin myös sanoa äidille että olen kipeä niin ei tarvitse mennä kouluun liikunta päivänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei kiitos ja kyllä ehkä side pitää koska silloin saattaa olla jo niukkaa vuotoa en tiedä mutta voin myös sanoa äidille että olen kipeä niin ei tarvitse mennä kouluun liikunta päivänä
eikö teillä ole muita aineita koulussa sinä päivänä kuin pelkkää liikuntaa. aika jännä että olet vaan kipeä yhtenä päivänä ja seuraavana päivänä olet täysin terve. minkä sairauden meinasit sairastaa päivässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö teillä ole muita aineita koulussa sinä päivänä kuin pelkkää liikuntaa. aika jännä että olet vaan kipeä yhtenä päivänä ja seuraavana päivänä olet täysin terve. minkä sairauden meinasit sairastaa päivässä?
joka toistuu joka kuukausi ja kestää aina vaan sen yhen päivän. sun äiti taitaa olla aika tyhmä jos uskoo että olet kipeä liikuntapäivinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka toistuu joka kuukausi ja kestää aina vaan sen yhen päivän. sun äiti taitaa olla aika tyhmä jos uskoo että olet kipeä liikuntapäivinä
Mulla on epäsäännöllinen kierto joten voi olla ettei ensi kuussa liikunta päivänä ole kuukautisia
- Anonyymi
No toivotaan, että menkat helpottaa nopeasti.
Liikuntaakin voi harrastaa, kun laittaa vaan siteen housuun. Menkat ei ole este liikkumiselle.- Anonyymi
Juu olen monesti ollut koulu liikunnassa menkkojen aikana (ollut niukat )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu olen monesti ollut koulu liikunnassa menkkojen aikana (ollut niukat )
Hyvä.
Ja on siellä muillakin tytöillä ihan samat ongelmat, et ole ainoa.
Menkkojen kanssa on hyvä oppia elämään, sillä ne kestävät vuosikaudet. Ei niiden voi antaa elämää pilata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238629Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3441690Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2971424- 3871402
- 751321
- 61295
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241046Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50992- 36978