Runsaat menkat

Anonyymi-ap

Tietääkö kukaan että jos on runsaat menkat niin tarkoittaako se sitä että menkat ei kestä niin kauaa?

10

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ainakin nuorena oli runsaat menkat ja valui aina 7-8 päivää.
      Hyvin yksilöllistä se on, miten kauan kestävät ja onko runsaat vai niukemmat.

      • Anonyymi

        Okei toivon ettei mulla kestä noin kauaa kun kuitenkin ens viikolla on liikunnan tuplatunnit ja siel varmasti juostaan ja hypitään mut pitää katsoa viime kuukautiset olivat runsaat ja kesti vain muutaman päivän tänään on siis toinen päivä kuukautisia ja jos minulla on saman laiset menkat usein niin todennäköisesti loppuvat huomenna tai ylihuomenna. Kiitos että vastasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei toivon ettei mulla kestä noin kauaa kun kuitenkin ens viikolla on liikunnan tuplatunnit ja siel varmasti juostaan ja hypitään mut pitää katsoa viime kuukautiset olivat runsaat ja kesti vain muutaman päivän tänään on siis toinen päivä kuukautisia ja jos minulla on saman laiset menkat usein niin todennäköisesti loppuvat huomenna tai ylihuomenna. Kiitos että vastasit

        Liikunnan tunnit voi väistää kun sanoo vaan, että ei ole nyt kunnossa.
        Jos ei ymmärrä niin sanot että "naisten juttuja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikunnan tunnit voi väistää kun sanoo vaan, että ei ole nyt kunnossa.
        Jos ei ymmärrä niin sanot että "naisten juttuja".

        Okei kiitos ja kyllä ehkä side pitää koska silloin saattaa olla jo niukkaa vuotoa en tiedä mutta voin myös sanoa äidille että olen kipeä niin ei tarvitse mennä kouluun liikunta päivänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiitos ja kyllä ehkä side pitää koska silloin saattaa olla jo niukkaa vuotoa en tiedä mutta voin myös sanoa äidille että olen kipeä niin ei tarvitse mennä kouluun liikunta päivänä

        eikö teillä ole muita aineita koulussa sinä päivänä kuin pelkkää liikuntaa. aika jännä että olet vaan kipeä yhtenä päivänä ja seuraavana päivänä olet täysin terve. minkä sairauden meinasit sairastaa päivässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö teillä ole muita aineita koulussa sinä päivänä kuin pelkkää liikuntaa. aika jännä että olet vaan kipeä yhtenä päivänä ja seuraavana päivänä olet täysin terve. minkä sairauden meinasit sairastaa päivässä?

        joka toistuu joka kuukausi ja kestää aina vaan sen yhen päivän. sun äiti taitaa olla aika tyhmä jos uskoo että olet kipeä liikuntapäivinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joka toistuu joka kuukausi ja kestää aina vaan sen yhen päivän. sun äiti taitaa olla aika tyhmä jos uskoo että olet kipeä liikuntapäivinä

        Mulla on epäsäännöllinen kierto joten voi olla ettei ensi kuussa liikunta päivänä ole kuukautisia


    • Anonyymi

      No toivotaan, että menkat helpottaa nopeasti.
      Liikuntaakin voi harrastaa, kun laittaa vaan siteen housuun. Menkat ei ole este liikkumiselle.

      • Anonyymi

        Juu olen monesti ollut koulu liikunnassa menkkojen aikana (ollut niukat )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu olen monesti ollut koulu liikunnassa menkkojen aikana (ollut niukat )

        Hyvä.
        Ja on siellä muillakin tytöillä ihan samat ongelmat, et ole ainoa.
        Menkkojen kanssa on hyvä oppia elämään, sillä ne kestävät vuosikaudet. Ei niiden voi antaa elämää pilata.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe