Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.

Lue lisää ja katso kuvat:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-niko-saarinen-saa-melko-persoonattomaan-kotiinsa-luksus-faceliftin-katso-ennen-jalkeen-kuvat?s24

10

1595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niko on kyllä aivan omanlaisensa. Tämä pitää kattoo telkkarisya.

    • Anonyymi

      Mikä tää tyyppi on ku joka paikassa on esillä?

    • Anonyymi

      voi kuulkaas mulla se vasta persoonaton koti onki hahha! Täällä on ristiriidassa monet jutut ja oman makuuhuoneen tapetin revin irti ja piirsin sen täyteen seinän erilaisia piirustuskuvia, josta veljeni tytär tykkäsi mutta kaikki muut lähinnä sanoneet "onpa mautonta". Ja täällä kodissani ei paljoa paikat koreile vaan lähinnä poikamiesboxi vaikka onkin iso omakotitalo jossa asun. En välitä niinkään miltä pitää näyttää vaan enemmän meen viihtyvyys-edellä periaatteella enkä välitä pane painoarvoa että pitääkö jonkun jutun svengata toisen kanssa vaan ihan summan mutikassa sisustan eli jos mulla olisi vaimo niiin hän varmaan kääntäisi päälaelleen taloni sisustuksen hehhe ja voisin tai ois kai pakko se hyväksyä kun vaimot sanoo mielipitteen niin kuulemma silloin miesten pitää kuunnella ja totella =) Näin oon kuullut. Ja naiset kai muutenki tietää paremmin sisutuksesta kuin me miehet tai en mä tiedä nyt onko siinä perää kun näin todetaan ussein.

    • Anonyymi

      adhd tyylistä ylivilkasta homopoikaa kattele,
      ihmettelen ketä semmoista radiokanavaa kuuntelee? ees en tiedä missä kanaval se poika luuraa? hyi

    • Anonyymi

      Näköjään lapsuuden Kallion kaupunginosa Helsingissä on muotoutunut ADHD homojen ja muiden friikkien pesäksi.
      Joona Hellman näkyy olevan Pippa Laukan pakeilla telkassa ja aika
      nolo on tuo ylivilkas esitys.
      Aivoton hehkutus MÄ LAITAN RUAKAA! kuvastaa hyvin missä jamassa
      näiden ressukoiden päät ovat.

      • Anonyymi

        Vielä noitakin onnettomammat tykkää noista, kuten Nikostakin. Mutta sitä ihmettelen että miten Suomessa on niin paljon homoja jotka ihannoi noita kaltaisiaan. Vuoden radiojuontaja -äänestys senkin asian toi taas esille.


    • Anonyymi

      Ihmettelin kans eilen Joonan uusavuttomuutta.

    • Anonyymi

      Iso asunto.
      Luxussohva, pitkät verhot, kylpyh kalusteet ja pesukone mustaksimaalaus, musta työpöytä?
      Eli uusia kalusteita lähinnä

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😍 K­u­­u­­m­a­­­t­­­ ­­­t­y­­­t­­­ö­­­t­­­ ­­­o­­d­­o­­t­­t­a­­­v­­­­­a­­t­­ ­­s­­i­n­u­­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18364479

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe