Miksi hiljenit tai poistuit?

Laitetaan nyt tämmönen. Eli otsikossa kysymys. Ei johdattelevia/vaihtoehtoja tarjoavia lauseita vaan sana on vapaa, lyhyesti tai pitemmin, mutta mielellään suht asiallisesti, kiitos.

13

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan asiallinen kysymys, jos sallinet?
      Jos joku tai monetkin on jo tältä palstalta poistuneet pysyvästi niin miten heiltä tähän saa vastauksen? Ei tavoita ei. :)

      • Saatiin sitten tähänkin ketjuun taas esimerkit siitä, jotta kuinka asiat voi kysyä/esittää kahdella eri tavalla. Kiitos siitä asiallisesta 👍 Pysyvästi poistuneita tämä tuskin tavoittaa, vaikka kun tätä nykymaailmaa ilman laseja kattoo, niin en olis tuostakaan ihan satavarma. Enemmän täällä kuitenkin kuollutta leikkiviä on kuin "kuolleita". Hiljaisia paljon, kun lukumääriä kahtoo.


    • Anonyymi

      Aika usein ihmiset hiljentyy ja poistuu, jos tulee tuntu ettei kiinnosta. Puolin tai toisin siis. Miks ihmeessä käyttää aikaa, jollei sitä aikaa arvosteta. Aika on verrattain tyly, tuhlaa sitä ja se rankasee sua armotta.

      • Niinhän se on. Mitäpä sitä lueskelemaan ja kommentoimaan jos ei kiinnosta tai on fiksumpaakin tekemistä. Sitähän se pitäs tehdä mistä tykkää ja semmosta mistä tulee hyvä mieli. Täällä harvemmin tulee, kun pskaa satelee.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niinhän se on. Mitäpä sitä lueskelemaan ja kommentoimaan jos ei kiinnosta tai on fiksumpaakin tekemistä. Sitähän se pitäs tehdä mistä tykkää ja semmosta mistä tulee hyvä mieli. Täällä harvemmin tulee, kun pskaa satelee.

        Näinpä näin, en oo niinkää sadekelin tyyppiä muutenkaan. Pouta ja seesteisyys, ne kelpaa.


    • Anonyymi

      Aloitus oli kyllä tosi tyhmä eli jos joku täältä on poistunut, niin ketä enää kiinnostaa tänne vastailla? Hoh hoijaa sentään.

      • Anonyymi

        Miksi noin tyly kommentti? 🙁 Itse en eka ees tajunnut et koskee tätä palstaa, otin yleisenä miettimisenä ja siihen vastauksena olen hiljennyt, niinku joku mainitsikin jo, siks että musta ei ollut nainen kiinnostunu vaikka mä olin ihan hirveesti. Ni sit hiljenin ja poistuin elämästään etten ois tyrkky.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin tyly kommentti? 🙁 Itse en eka ees tajunnut et koskee tätä palstaa, otin yleisenä miettimisenä ja siihen vastauksena olen hiljennyt, niinku joku mainitsikin jo, siks että musta ei ollut nainen kiinnostunu vaikka mä olin ihan hirveesti. Ni sit hiljenin ja poistuin elämästään etten ois tyrkky.

        Se olis mulla vähän petrattavaa näiden otsikoiden teossa ja teksteissäkin ja missä lie muussakin. Sori. Saa tuohon vastata siis noinkin. Ikävä kuulla, että sulla meni noin itseäsi kiinnostavan naisen kanssa 😔 Ei ne tunteet ikävä kyllä monestikaan kohtaa.


    • Anonyymi

      Vaaleanpunainen sumu alkoi hälvetä rilleistä ja pala palalta näin osia todellisuudesta, johon en halunnutkaan kuulua.

      • Anonyymi

        Tämä palsta on niin kaukana todellisuudesta kuin voi olla mutta tietenkin voit vapaasti tehdä johtopäätöksesi asioista juuri sen tiedon perusteella minkä haluat. Jos ammennat suomi24-palstoilta ni onnea ja menestystä valitsemallasi polulla.


      • Tälleen mullekin on käynyt. Joskus nopeammin ja joskus hitaammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on niin kaukana todellisuudesta kuin voi olla mutta tietenkin voit vapaasti tehdä johtopäätöksesi asioista juuri sen tiedon perusteella minkä haluat. Jos ammennat suomi24-palstoilta ni onnea ja menestystä valitsemallasi polulla.

        Niimpä. Todellinen elämä on palstan ulkopuolella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Todellinen elämä on palstan ulkopuolella.

        No on se kyllä näin. Ja onneksi on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      783
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe