Michael Salla on koostanut tosi oudon kertomuksen " A Message from the Galactic Federation of Worlds on the Israel-Iran Conflict . ":
" Russia’s President Putin has dealt a bloody blow to the Deep State by defeating its NATO-led proxy war against the Russian Federation. Ukraine is to be given back to Russia.
Israel’s April 1 attack against the Iranian Embassy compound was a Deep State action that was intended to trigger a massive Iranian retaliation that would plunge the region into war.
There have been many rumors that a secret deal had been reached that would allow Iran to respond to Israel’s targeted assassination of senior military officials without triggering a regional war.
Israel’s military was confirming that together with its allies, the US and Britain, it had successfully intercepted up to 99% of Iran’s retaliatory strike with only minor damage to infrastructure without the loss of any lives. The Iranian missile strike, the Israeli interception, and the lack of fatalities all but confirm that a secret deal had indeed been reached. "
https://exopolitics.org/a-message-from-the-galactic-federation-of-worlds-on-the-israel-iran-conflict/
Elena Danaan ja hänen galaktiset kaverinsa - Aiheena Venäjä, Ukraina, Iran ja Israel
5
487
Vastaukset
- Anonyymi
Sallan Putin- ja Q-fanituksesta on ollut puhetta aiemminkin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18183089/emoalus-ukrainassa - Anonyymi
Israelin olemassaolo perustuu uhkaan ja pelkoon jota sen ylivoimainen sotilaallinen kyvykkyys herättää vihollisissa. Israelin on jokaisen hyökkäyksen tapauksessa todistettava sotilaallinen suorituskykynsä, näytettävä mitä se on kun uhka ja pelko realisoituvat, mikä näyttäisi tarkoittavan että hyökkääjä menettää muutamaksi vuodeksi kykynsä uusia tekemänsä hyökkäys.
Iranin tapauksessa se tarkoittaa täyttä sotaa.
Salainen sopimus olisi PALJON parempi juttu. - Anonyymi
Israel on pieni maa, suurempien maiden puristuksessa. Ja geopoliittinen asema autoritaaristen maiden puristuksessa. Asemapaikka, jota ei haluta menettää ja joka on helposti menetettävissä, jollei sitä osata puolustaa riittävän hyvin? Näin itse koen.
Tässä mielessä ymmärrän sen, miksi saa parempaa puolustus apua kuin Ukraina. Minusta on hyvä, että Zelensky vaatii samaa Ukrainalle, koska hekin ovat joutuneet kokemaan todella kovia julman Venäjän naapurissa.
Kiina ja Venäjä ovat vahvoja yhdessä (suurempi uhka) ja sitä tilannetta ei haluta kärjistää. ehkä pelko estää siksi vastaavan avun Ukrainaan? Toivon mukaan Ukraina saa parempaa apua jatkossa? - Anonyymi
Israel ja Venäjä ovat tappaneet likimain yhtä paljon ihmisiä, Israel yli 30 000 palestiinalaista Gazassa ja Venäjä yli 30 000 ukrainalaista (mutta myös yli 70 000 ukrainalaisesta on kerrottu). Ukraina on tappanut noin 50 000 ihmistä.
Miksi Israelia vastaan ei aseteta pakotteita?
Tapettujen ihmisten suuri määrä on ilmeisesti vähämerkityksellinen asia, tai toisesta näkulmasta katsoen suorastaan tavoiteltava asia. Jäämme siis odottamaan kuinka paljon ihmisiä Israel ja Iran saavat tapettua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755