Auttakaa hyvät Fordistit !
Opettelen tätä uutta Fiestaa jossa on avaimeton käynnistys. Mitä teen, kun haluaisin ajaa totutusti, ainakin näin alussa, ihan perinteisellä avaimella. Sen avaimen "tiirikointi" kotelostaan kyllä näytetään, mutten löydä reikää, mihin perinteisen avaimen panna, että moottori hyrähtää käyntiin. Olen ajanut tähän asti vanhalla Volvolla.
Ensikertalainen avaimettomalla avaimella
9
529
Vastaukset
- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Ahaa, murrosikäiset finninaamat on kommentoimassa... just just
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, murrosikäiset finninaamat on kommentoimassa... just just
No mikä mielestäsi tuo avaus on, ei ainakaan provo, eihän? Hihii!
- Anonyymi
älä höpötä
- Anonyymi
Jos se on uusi Fiesta, siitä löytyy käyttöohje. Lue se läpi ja opettele käyttö ennen ajoon lähtöä.
- Anonyymi
Ymmärrän yskän. Joskus itselläkin oli kuumat paikat kun piti vaan nappia painaa lähtökäskyyn. Seisontajarrun edessä on kotelo, jonne sen avaimen lykkään, sieltä se lukee sitä avainta. ja painan sitten sitä käynnistysnappia kerran ja toisen. Mulla tämmönen jutska.
T.Juulia - Anonyymi
Antaa sen avaimen vaan olla taskussa, ei sitä pidä sörrätä mihinkään reikään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3882094Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882029- 961722
- 4411714
- 71404
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1041099- 200917
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9846Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69778