Hei! Onko täällä ihmisiä, joilla kokemusta IVF -hoidoista ja Ovitrellen käytöstä? Ilmeisesti Ovitrelle voi antaa raskaustestiin väärän plussan (lääkkeen mukana olevassa ohjeessa lukee, että voi vääristää tulosta enintään 10 päivää). Olen käyttänyt Ovitrelleä 13 päivää sitten (pistopäivä mukaan luettuna).
Hölmönä menin tekemään eilen ja tänään raskaustestin, jossa näkyy haalea haamu. Alkion siirto tehtiin 7 päivää sitten (siirtopäivä mukaan luettuna) 5 päiväisellä blastolla. Voiko olla, että tuo Ovitrelle vielä kummittelee tuossa testissä?
Ovitrellen näkyminen raskaustestissä
Anonyymi-ap
2
2754
Vastaukset
- Anonyymi
Olet todennäköisesti jo raskaana.
- Anonyymi
Moikka!
Minulla tänään _tasan_ sama tilanne, kuin sinulla tuossa tekstissä? Aloin keskiviikkona testaamaan ja sain haaleat viivat. Eilen illalla ja tänään aamulla vahva viiva.
Miten sun kävi??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632