Toyotan ajettavuus on hyvä, sopii erinomaisesti Suomeen!

Anonyymi-ap

Ja siihen on yksinkertainen selitys joka on myös suorastaan nerokas mutta niinhän parhaat keksinnöt aina ovat ja niitä Toyotalla onkin enemmän kuin muilla huonoilla merkeillä yhteensä.

Toyotan alustassa käytetään kumipuslia jotka ovat elastisia toisin kuin nk. premium-autoissa joissa ne ovat metallia ja nailonia. Kumipuslat kestävät ja kestävät ja kestävät toisin kuin metallista ja nailonista väsätyt muka paremmat ajo-ominaisuudet tuovat puslat jotka väljistyvät ja aiheuttavat hylkäyksiä katsastuksessa. Toisekseen Toyotassa ei ole mitään turboja jotka vikaantuvat tai muita muka suuren tehon tuovia keksintöjä vaan koeteltua tekniikkaa joka tuottaa pehmeää ja jatkuvaa voimaa.

20

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja pehmeä on suorituskykykin.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­N­y­­m­f­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Toi-ota jos muuta et saa

    • Anonyymi

      Taas sama spämmi avaus. Kerro jo vihdoin missä autossa on metalliset ja/ nyloniset puslat alustassa? Siihen et ole vastannut, vaikka vuosia sitä ollaan sinulta kyselty.

      • Anonyymi

        Vuosiako olet täällä majaillut?? Erikoista.


    • Anonyymi

      Toyota on parhaimmillaan korkeintaan keskiverto, yleensä se on siellä heikoimmassa neljänneksessä. Dacia on parempi ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan.

      • Anonyymi

        Daciassa ovat hinta ja laatu paremmin suhteessa. Toyota on poskettoman hintainen laatuun nähden.


    • Anonyymi

      Toyotalla on patentti pehmeään kumiin, joka johtaa tiemelun ja tärinän koko koriin.

      • Anonyymi

        Ainakin autolehtien testit ja melumittaukset tukevat tuota.


      • Anonyymi

        Pehmeät kumipuslat tekevät ohjauksesta löysän ja kiemurtelevan.


    • Anonyymi

      Tässähän taas kaksi tuulipuku-kansalaista väitelee siitä onko tumman sininen tuulipuku tyylikkäämpi kuin sininen tuulipuku.

    • Anonyymi

      Mutta Toyotan penkki on suorastaan häpeä. Pehmeä perunasäkki vailla reisitukea. Tuon päivittäminen ei voi olla edes rahasta kiinni.

    • Anonyymi

      Missä viipyy vastaus muiden metallisista ja kovista nylonpuslista?
      Useamman vuoden olen odottanut sinun vastausta, mutta et vaan kerro.
      Seuraavaksi varmaankin kerrot miksi Toyota on aina ruosteessa, koska se tehdään Corten teräksestä, hihii!

    • Anonyymi

      Minä olen koeajanut useita satoja autoja ja pisteyttänyt ne tieteellisesti ja lopputulos on Toyotan ylivoimainen paremmuus kaikilla kuviteltavissa olevilla auton käytön osa-alueilla.

      • Anonyymi

        Sinä elätkin jossain muualla kuin me normaalit ja jalat maassa liikkuvat ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä elätkin jossain muualla kuin me normaalit ja jalat maassa liikkuvat ihmiset.

        Minä olen koejanut kaikki ostamani autot ja ostamatta jääneetkin. Kymmeniä eri merkkejä ja malleja. Valinta on useimmin kohdistunut Toyotaan niinkuin useimmilla muillakin omilla rahoillaan ostavilla. Toyotan kanssa elämä vaan on ollut helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen koejanut kaikki ostamani autot ja ostamatta jääneetkin. Kymmeniä eri merkkejä ja malleja. Valinta on useimmin kohdistunut Toyotaan niinkuin useimmilla muillakin omilla rahoillaan ostavilla. Toyotan kanssa elämä vaan on ollut helpompaa.

        Juu, ja kaikki uskovat sinun juttusi. Jos oppisit suuntaamaan tuon tarmosi johonkin hyödylliseen, niin elämäsi olisi paljon parempaa ja saisit oikeasti tyydytystä, nyt tuskasi ja ahdistuksesi voi aistia.


    • Anonyymi

      Kyllä se kateus Toyotasta saa taas rtollit kitisemään.

    • Anonyymi

      Minulla oli Toyota Cominut suljettiin tekaistulla syytteellä tänne. rolla hyvä auto sitten vei poliisi kilvet monta vuo täällä on kyllä rauh vbiereissä huoneesa se vähän häiritsee. allista joskus jou huutaa kaikki yöttta sitten ja

      • Anonyymi

        Ilmankos sitä juttua riittää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe