Ravintolaketju Pancho Villa etsii yrittäjää Kokkolaan sekä liiketiloja keskustasta.
Pancho Villa Kokkolaan
21
2499
Vastaukset
- Anonyymi
Pysyis edes nuo entisetkään pystyssä .
- Anonyymi
Ei taida pysyä jos pancho villa tulee.
- Anonyymi
Jokos tämä on löytänyt tilat Kokkolasta?
- Anonyymi
Ei kannata .
- Anonyymi
Siinähän olis chydeniassa entisen hesen tilat tyhjillään. Ehdottomasti kannattaa kokkolassa. Tässä kylässä ei ole ravintolatarjontaa niin tulisi tarpeeseen.
- Anonyymi
Mikä Kokkolan keskustassa kannattaa? Kun kävelet keskustassa, autolla sinne ei edes pääse, on kuin neutronipommin jäljiltä.
- Anonyymi
Kokkolassa ei ole tapana syödä ulkona ja vielä maksaa ruokailusta.Ostavat Prismasta lihamakaroonilaatikkoa ja syövät kotona .
- Anonyymi
Ilmeisesti uudistettuun Maximiin tulis…
- Anonyymi
En lähtisi tuohon touhuun .
- Anonyymi
Toivottavasti joku lähtee.
- Anonyymi
Pancho Villa? Just. Kohtalaisen kallista vatsan täyttöä heillä, mutta mutta...
- Anonyymi
” Kaksi eri tex mex -ketjua etsii yrittäjää Kokkolasta – Pancho Villan lisäksi myös Zarillo haluaa laajentua kaupunkiin”
- Anonyymi
Pian pääsee Ressu syömään tulisia annoksia. Peuran ja hirvenlihat pakastimessa on vuodelta 2010 tai vanhempia. Aseet vei virkavalta 2011 tapahtumien yhteydessä ja anoppi potkaisi tyhjää niin pilkkinen ei yksin kiinnosta.
- Anonyymi
”Pancho Villa avaa ravintolan Kokkolan Chydeniaan”, lukee kp24.
- Anonyymi
Ketkä tulevat pyörittämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä tulevat pyörittämään?
Heinolankaaren entiset Kotipizza yrittäjät.
- Anonyymi
No enään puuttu Don Quijote ja Robin Hood .
- Anonyymi
Ja Taco bell
- Anonyymi
Taco Bell Kokkolaan 👍🏻👍🏻
- Anonyymi
Saako Kuningasrapua mistään Kokkolan ravintolasta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307