Jos gmail kännykällä niin voiko tiedot nähdä tietokoneella jos ei varmuuskopiointia?

Anonyymi-ap

Minulla hajosi puhelin jossa olin käyttänyt gmailia . Näkeekö niitä tietoja tietokoneella kun kirjautuu sanamme sähköpostille? En ainakaan heti näe samoja tietoja.

19

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako ne ladattua jotenkin näkyviin?

    • Anonyymi

      Vastaus kysymykseesi riippuu ihan siitä oletko käyttänyt IMAP vaiko POP -protokollaa.

      IMAP protokollaa käytettäessä viestit säilyvät palvelimella ja voit lukea niitä useammalta laitteelta.

      POP protokollaa käytettäessä viestit siirretään pois palvelimelta sille laitteelle missä luet (~lataat) ne ensimmäisen kerran.

      Toisin sanoen jos palvelimella näyttää tyhjältä kun kirjaudut sinne tietokoneellasi, niin se vihjaa siihen, että käytössäsi on POP ja viestit on tallessa vain siellä kännykällä.

      Löydät sen protokollan kahlaamalla läpi ne gmailin asetukset.

      • Anonyymi

        Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!

        Ihan asiaa toi vastaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan asiaa toi vastaus on.

        No eihän ole, kuin pelkän postin osalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!

        "Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!"

        Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!ähänpä sinäkin tiedät.

        Molemmat protokollat jättää kopion serverille, mutta POP protokolla sen näkee vain sillä koneella jolla sen hakee.
        Mutta silti kopio jää palvelimelle, ellei sitä ole mmäätelty haussa poistettavaksi.
        POP palvelimelle jääneet viestit voi kuitenkin luea webmailina, ellei niitä ole määritelty poitettavaksi.
        Minulla on tärkeimmät mailit edelleen palvelimella, vaikka olen käyttänyt POP mailia.
        Joutuu aina kuitenkin kirjautumaan ajoittain webmailiin, että voi tyhjentää sinne jääneet turhat viestit.

        Jos viestejä ei näe web mailissa voi olla, että google ei tunnista käyttäjää samaksi, kuin aikaisemmin käytetyllä laitteella.

        Jos mene n gmailiin jollakin uudella laitteella saan heti kyselyn olenko se minä molempiin posteihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!

        Mistä se riippuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!"

        Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!ähänpä sinäkin tiedät.

        Molemmat protokollat jättää kopion serverille, mutta POP protokolla sen näkee vain sillä koneella jolla sen hakee.
        Mutta silti kopio jää palvelimelle, ellei sitä ole mmäätelty haussa poistettavaksi.
        POP palvelimelle jääneet viestit voi kuitenkin luea webmailina, ellei niitä ole määritelty poitettavaksi.
        Minulla on tärkeimmät mailit edelleen palvelimella, vaikka olen käyttänyt POP mailia.
        Joutuu aina kuitenkin kirjautumaan ajoittain webmailiin, että voi tyhjentää sinne jääneet turhat viestit.

        Jos viestejä ei näe web mailissa voi olla, että google ei tunnista käyttäjää samaksi, kuin aikaisemmin käytetyllä laitteella.

        Jos mene n gmailiin jollakin uudella laitteella saan heti kyselyn olenko se minä molempiin posteihini.

        Höpöhöpö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!

        Jep. Puhelimen gmail toimii kokoajan pilvessä. Siksi viestit näkyy aina myös tietokoneella ilman mitään Imap tai Pop hömpötyksiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!"

        Eikä riipu yhtään siitä eli älä puhu soopaa!ähänpä sinäkin tiedät.

        Molemmat protokollat jättää kopion serverille, mutta POP protokolla sen näkee vain sillä koneella jolla sen hakee.
        Mutta silti kopio jää palvelimelle, ellei sitä ole mmäätelty haussa poistettavaksi.
        POP palvelimelle jääneet viestit voi kuitenkin luea webmailina, ellei niitä ole määritelty poitettavaksi.
        Minulla on tärkeimmät mailit edelleen palvelimella, vaikka olen käyttänyt POP mailia.
        Joutuu aina kuitenkin kirjautumaan ajoittain webmailiin, että voi tyhjentää sinne jääneet turhat viestit.

        Jos viestejä ei näe web mailissa voi olla, että google ei tunnista käyttäjää samaksi, kuin aikaisemmin käytetyllä laitteella.

        Jos mene n gmailiin jollakin uudella laitteella saan heti kyselyn olenko se minä molempiin posteihini.

        Mites tuo käytännössä toteutuu eli kysyn näin yksinkertaisena, että mitä pitää tehdä, että ne saa näkyviin? Nyt kun kirjaudun tietokoneella google-tililleni niin näen vain parisen yhteystietoa ja jotain muuta. Miten saan loput näkyviin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites tuo käytännössä toteutuu eli kysyn näin yksinkertaisena, että mitä pitää tehdä, että ne saa näkyviin? Nyt kun kirjaudun tietokoneella google-tililleni niin näen vain parisen yhteystietoa ja jotain muuta. Miten saan loput näkyviin?

        Synkronointi päälle puhelimesta.


      • Anonyymi

        Kyllä, oletusasetukset ovat aika yleisesti näin ja IMAP:lla ei taida edes pystyä poistamaan viestejä serveriltä, koska sillä pääsee vain näkemään meilit - ei manipuloimaan olemassa olevia.
        POP-protokollan saa hakemaan joko kaikki tai näkemättömät meilit serveriltä ja näin se tekeekin oletuksena. Sen kuitenkin saa joskus myös jättämään viestit serverille - riippuu täysin ohjelmasta miten tämä tapahtuu ja onko se mahdollista edes.
        Näiden lisäksi puhelimella voi olla selain-näkymä sähköpostiisi - eli puhelimella ei tällöin säilötä mitään.


    • Anonyymi

      Varmuuskopio on Googlen pilvessä, oletuksena. Mutta voihan sen muollekkin kopioda.

    • Anonyymi

      Vanhaan puhelimeen jääneitä Puhelinnumeroita ei varmaan saa näkyviin gmailin kautta?

      • Anonyymi

        Tuskin saa mutta voisiko niitä kysellä puhelimen valmistajalta jostain esim. Nokialta, Honorilta ym.?


    • Anonyymi

      Tai ei näe puhelimeen jääneitä kalenterimerkintöjä toiseen koneeseen avatussa Googlen kalenterissa?

    • Anonyymi

      Gmailin viestit näkyy kyllä ja joku yhteystieto eli sellainen, jolle lähettämäni sähköposti oli vielä gmailissa.

    • Anonyymi

      Voiko täältä https://takeout.google.com/?pli=1 saada siirrettyä vanhalta lukkoon menneeltä Samsungin puhelimelta kalenterin tietoineen ja yhteystiedot tietokoneeseen google -tilin kautta?

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍒 K­u­u­­m­­­a­­t­­ ­t­y­­t­ö­­t­­ ­o­d­o­t­t­­­a­v­­­a­­t­­­ ­­s­­­i­n­­u­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18367307

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      331
      3106
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2298
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1685
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      197
      1631
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      69
      1417
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      56
      1293
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      158
      949
    Aihe