Paskinta paska mitä maa päällään kantaa elisalta 2v sit vaihdoin dnaalle mutta virhe oli. Asiakaspalvelu huonoa ja mitään ei osaa korjata tai ei tiedä mikä ongelmana
DNA on paskaa
9
437
Vastaukset
- Anonyymi
Siirtykää kaikki prepaidiin, hinnastot ihan p*rseestä.
- Anonyymi
DNA testattiin jo 15 vuotta sitten, eikä ole tarvinnut takaisin palata.
Oma lukunsa on sitten nämä MOI-pellet,
nehän on yhtä aivotonta sakkia vihervassareiden kanssa,
eli ei mitään älyllistä toimintaa korvien välissä. - Anonyymi
Jaa-a eipä ole ollut 10-vuoteen tarvetta asioida operaattorin asiakaspalvelussa..
- Anonyymi
Pakko tuputus liikkeissä.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Myyjä kusetti ostamaan määräaikaisen liittymän eikä maininnut siitä mitään. Pitäis olla 600M 5G mutta latausnopeus on kotona joku 30megaa ja tosiaan ihan keskustassa asun ja masto näkyy ikkunasta. Asiakaspalvelijat vaan vittuilee ja vänkää vastaan kun koitan perua liittymää eivätkä korjaa yhteyttä. Myös helvetin kallis kun 40€ lasku tulee joka kuukausi.
- Anonyymi
Niin tai se 600M on lähinnä teoriaa, mutta kyllä 30 on törkeän vähän, ja uskomatonta miten tollasessa paikassa vielä! Tarttis saada joku kunnon miniminopeustakuu, muu kuin 0,1M mikä se on ollu jo ikuisuuden vaikka tekniikka kehittyny huimasti ja nopeuden vaihteluväli kapeammaksi.
Itellä on vielä 4G liittymä, 200M. Speedtest näyttää yleensä 80´-100 eli aika hyvä ja 150M liittymässä oli 40-75M. Linkkiä en näe mutta lähes esteetön kulku sinne ja se on n. 1,5 km päässä, jos oikein ymmärsin mikä linkki pitäisi olla. Mä oon kyllä nyt aika tyytyväinen. Koneen uusiminen pari vuotta sitten auttoi osansa, samoin mokkulan vaikkei sekään ole upouusi (en tiedä oliko järkiostos), sekä ehkä kaikkein eniten Windowsin päivitykset. W11 oli aluksi tosi ongelmallinen mutta parin ohjaimen päivityksen jälkeen pelannut aika hyvin. Toki voi olla DNA on tehny jotain parannuksia, käyttäjiä siirtyy 5G:hen ym. Satunnaistökkimisiä toki aina välillä on, syksyllä oli enemmänkin, palvelunestohyökkäyksiä....?
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai se 600M on lähinnä teoriaa, mutta kyllä 30 on törkeän vähän, ja uskomatonta miten tollasessa paikassa vielä! Tarttis saada joku kunnon miniminopeustakuu, muu kuin 0,1M mikä se on ollu jo ikuisuuden vaikka tekniikka kehittyny huimasti ja nopeuden vaihteluväli kapeammaksi.
Itellä on vielä 4G liittymä, 200M. Speedtest näyttää yleensä 80´-100 eli aika hyvä ja 150M liittymässä oli 40-75M. Linkkiä en näe mutta lähes esteetön kulku sinne ja se on n. 1,5 km päässä, jos oikein ymmärsin mikä linkki pitäisi olla. Mä oon kyllä nyt aika tyytyväinen. Koneen uusiminen pari vuotta sitten auttoi osansa, samoin mokkulan vaikkei sekään ole upouusi (en tiedä oliko järkiostos), sekä ehkä kaikkein eniten Windowsin päivitykset. W11 oli aluksi tosi ongelmallinen mutta parin ohjaimen päivityksen jälkeen pelannut aika hyvin. Toki voi olla DNA on tehny jotain parannuksia, käyttäjiä siirtyy 5G:hen ym. Satunnaistökkimisiä toki aina välillä on, syksyllä oli enemmänkin, palvelunestohyökkäyksiä....?
lajijasuris... siis W11:ssä nimenomaan netti oli ongelmallinen aluksi mutta muuten W11 on pelannut alusta asti paremmin kuin W10 mikä on ollut omasta mielestä kaikkein huonoin, koska usein jotain vikaa.
Nopeudesta vielä... se olis kiva tietää ennen liittymäsopimuksen tekoa, en tiedä onko miten mahdollista vaiko halusta kiinni, että mikä on kunkin liittymän keskinopeus viim. kuukauden aikana oman linkin tai postinumeron alueella.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lajijasurisJaa pitääpä vähän korjata tuota 0,1M... Mä katselin DNAn kuuluvuuskarttaa ja oman osoitteen tietoja niin näytti nopeushaarukaksi 4G 4-300M ja 5G 10-600M
Muuten, toi 10M riittää parhaimmillaan, kun netti muutenkin toimii hyvin, oikein hyvin, ainakin jos liittymää käyttää yksinään eikä ole hirmumäärää laitteita kytketty. Uudella puhelimella oli pitkään ongelmia mitä ei edellisessä windowspuhelimessa ollut (sama sim), syyksi osoittautui huonosti toimiva vpn, jota ei edellisessä ollut. Nyt kun digiturva päivitettiin, niin toimii kännyn nettiki kunnolla. En mä sitä vpn:ää olis tarttenu mutta se kuuluu pakettii niinku pöytäkoneellakin. Ja useimmiten netin takellessa autta kun ottaa vpn pois päältä.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1383934
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e212200Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk941793- 371425
Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3651330Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263191261- 2491189
Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1481132- 771067
- 2861056