Mustasukkaiseksi tekeminen

Anonyymi-ap

Aavistan syvästi, että ystäväni on minuun tosi ihastunut. Ilmeet, eleet, puhetapa ym. Itse olen naimisissa, mutta pidän hänestä todella paljon.
Vietämme paljon aikaa yhdessä ja keskustelemme paljon syvällisistä asioista. Hän on myös myöntänyt ( hieman huppelissa kylläkin) rakastavansa minua.
En vaan ymmärrä sitä, että meillä on yhdessä tosi kivaa, mutta jos menemme esim. baariin ja hän juo hieman, niin hän alkaa heti silmieni edessä suorastaan roikkua miesten kaulassa ja koettaa kovasti iskeä heitä. Minut hän unohtaa kokonaan, vaikka olisi sovittu, että olemme siellä yhdessä. Eli toista ei jätetä yksin. Olen muutaman kerran lähtenyt pois baarista, koska ei ole kiinnostanut viettää aikaa yksin. Joka keta käy kuitenkin niin, että hän tulee lähes heti perässäni pois. En ymmärrä hänen käytöstään. Osaisko joku valaista mistä tässä on kysymys?

6

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän vastaavan tapauksen (liekö sama?). Tää reilu nelikymppinen kikkarapäinen bii nainen käyttäytyy juuri noin. Ei hyvä. Myöntänyt itseki että yrittää saada muut sillä tavalla mustasukkaseksi. On vaa huomionhakunen, epävarma bi-leikkijä. Tottunu toimimaan ku mikäki lortto ja limanen on ja mikäki tautinen. Kierrä tollaset kaukaa. Ei oo sun kaveri oikeesti. Ne "kaverit" siinä vieressä vaihtuu tiuhaan.

• Anonyymi

Miksi olet kiinnostunut hänen menemisistään jos olet itse sitoutunut vakavasti omaan suhteeseesi.
      Kaverisi vaikuttaa toki lapselliselta ja huomionhakuiselta, perinteiseltä bisseltä, ehkä sun kannattaa jättää hänet vaan baareihin miesten kanssa kiehnäämään. Simppeliä.
      Ei ole sun päänvaiva nähdäkseni.

• Anonyymi

Arvasin, että mut ymmärretään väärin. Ei minua haittaa, jos hän hakee seuraa, mutta kun ollaan sovittu ennen lähtöä esim. vieraalla paikkakunnalla, että ollaan baarissa yhdessä, eikä jätetä toista yksin.
        Olenkin sanonut, että jos hakee seuraa, niin menee yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin, että mut ymmärretään väärin. Ei minua haittaa, jos hän hakee seuraa, mutta kun ollaan sovittu ennen lähtöä esim. vieraalla paikkakunnalla, että ollaan baarissa yhdessä, eikä jätetä toista yksin.
        Olenkin sanonut, että jos hakee seuraa, niin menee yksin.

Jos puolisosi on nainen niin kuulostaa oudolta, että pyörit "vieraan" sinusta kiinnostuneen naisen kanssa baareissa.
        Jos puolisosi on mies niin kannattaa tehdä ystävällesi selväksi, että et ole lesbosuhteesta kiinnostunut.

• Anonyymi

Haluaa huomiota sinulta. Tyhmää bissen käytöstä. Parikin vastaavaaa tapausta olen joskus tuntenut. Onneksi ei tarvii enää olla tekemisissä.
      Kaverisi voi käydä ihan itsekseen niissä baareissa, jos ei sinun seurasi siellä kiinnosta.
      Vieläköhän sitten yksikseenkin miehien perässä roikkuu baarireissuillaan... Epäilen, että ei.

Kannattaa pohtia, että tarviitko oikeesti tuollasta kaveria? Ei pahalla, mutta ystäväsi kuulostaa ihan feikiltä pelleltä.

• Eikös ne sano, jotta "joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön".

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      99
      6926
    2. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      411
      6660
    3. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      162
      4962
    4. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      94
      3874
    5. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3811
    6. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      72
      3717
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3532
    8. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      3240
    9. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      6
      2069
    10. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      16
      1649
    Aihe