Mustasukkaiseksi tekeminen

Anonyymi-ap

Aavistan syvästi, että ystäväni on minuun tosi ihastunut. Ilmeet, eleet, puhetapa ym. Itse olen naimisissa, mutta pidän hänestä todella paljon.
Vietämme paljon aikaa yhdessä ja keskustelemme paljon syvällisistä asioista. Hän on myös myöntänyt ( hieman huppelissa kylläkin) rakastavansa minua.
En vaan ymmärrä sitä, että meillä on yhdessä tosi kivaa, mutta jos menemme esim. baariin ja hän juo hieman, niin hän alkaa heti silmieni edessä suorastaan roikkua miesten kaulassa ja koettaa kovasti iskeä heitä. Minut hän unohtaa kokonaan, vaikka olisi sovittu, että olemme siellä yhdessä. Eli toista ei jätetä yksin. Olen muutaman kerran lähtenyt pois baarista, koska ei ole kiinnostanut viettää aikaa yksin. Joka keta käy kuitenkin niin, että hän tulee lähes heti perässäni pois. En ymmärrä hänen käytöstään. Osaisko joku valaista mistä tässä on kysymys?

6

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän vastaavan tapauksen (liekö sama?). Tää reilu nelikymppinen kikkarapäinen bii nainen käyttäytyy juuri noin. Ei hyvä. Myöntänyt itseki että yrittää saada muut sillä tavalla mustasukkaseksi. On vaa huomionhakunen, epävarma bi-leikkijä. Tottunu toimimaan ku mikäki lortto ja limanen on ja mikäki tautinen. Kierrä tollaset kaukaa. Ei oo sun kaveri oikeesti. Ne "kaverit" siinä vieressä vaihtuu tiuhaan.

    • Anonyymi

      Miksi olet kiinnostunut hänen menemisistään jos olet itse sitoutunut vakavasti omaan suhteeseesi.
      Kaverisi vaikuttaa toki lapselliselta ja huomionhakuiselta, perinteiseltä bisseltä, ehkä sun kannattaa jättää hänet vaan baareihin miesten kanssa kiehnäämään. Simppeliä.
      Ei ole sun päänvaiva nähdäkseni.

      • Anonyymi

        Arvasin, että mut ymmärretään väärin. Ei minua haittaa, jos hän hakee seuraa, mutta kun ollaan sovittu ennen lähtöä esim. vieraalla paikkakunnalla, että ollaan baarissa yhdessä, eikä jätetä toista yksin.
        Olenkin sanonut, että jos hakee seuraa, niin menee yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin, että mut ymmärretään väärin. Ei minua haittaa, jos hän hakee seuraa, mutta kun ollaan sovittu ennen lähtöä esim. vieraalla paikkakunnalla, että ollaan baarissa yhdessä, eikä jätetä toista yksin.
        Olenkin sanonut, että jos hakee seuraa, niin menee yksin.

        Jos puolisosi on nainen niin kuulostaa oudolta, että pyörit "vieraan" sinusta kiinnostuneen naisen kanssa baareissa.
        Jos puolisosi on mies niin kannattaa tehdä ystävällesi selväksi, että et ole lesbosuhteesta kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Haluaa huomiota sinulta. Tyhmää bissen käytöstä. Parikin vastaavaaa tapausta olen joskus tuntenut. Onneksi ei tarvii enää olla tekemisissä.
      Kaverisi voi käydä ihan itsekseen niissä baareissa, jos ei sinun seurasi siellä kiinnosta.
      Vieläköhän sitten yksikseenkin miehien perässä roikkuu baarireissuillaan... Epäilen, että ei.

      Kannattaa pohtia, että tarviitko oikeesti tuollasta kaveria? Ei pahalla, mutta ystäväsi kuulostaa ihan feikiltä pelleltä.

    • Eikös ne sano, jotta "joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön".

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe