Mustasukkaiseksi tekeminen

Anonyymi-ap

Aavistan syvästi, että ystäväni on minuun tosi ihastunut. Ilmeet, eleet, puhetapa ym. Itse olen naimisissa, mutta pidän hänestä todella paljon.
Vietämme paljon aikaa yhdessä ja keskustelemme paljon syvällisistä asioista. Hän on myös myöntänyt ( hieman huppelissa kylläkin) rakastavansa minua.
En vaan ymmärrä sitä, että meillä on yhdessä tosi kivaa, mutta jos menemme esim. baariin ja hän juo hieman, niin hän alkaa heti silmieni edessä suorastaan roikkua miesten kaulassa ja koettaa kovasti iskeä heitä. Minut hän unohtaa kokonaan, vaikka olisi sovittu, että olemme siellä yhdessä. Eli toista ei jätetä yksin. Olen muutaman kerran lähtenyt pois baarista, koska ei ole kiinnostanut viettää aikaa yksin. Joka keta käy kuitenkin niin, että hän tulee lähes heti perässäni pois. En ymmärrä hänen käytöstään. Osaisko joku valaista mistä tässä on kysymys?

6

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedän vastaavan tapauksen (liekö sama?). Tää reilu nelikymppinen kikkarapäinen bii nainen käyttäytyy juuri noin. Ei hyvä. Myöntänyt itseki että yrittää saada muut sillä tavalla mustasukkaseksi. On vaa huomionhakunen, epävarma bi-leikkijä. Tottunu toimimaan ku mikäki lortto ja limanen on ja mikäki tautinen. Kierrä tollaset kaukaa. Ei oo sun kaveri oikeesti. Ne "kaverit" siinä vieressä vaihtuu tiuhaan.

• Anonyymi

Miksi olet kiinnostunut hänen menemisistään jos olet itse sitoutunut vakavasti omaan suhteeseesi.
      Kaverisi vaikuttaa toki lapselliselta ja huomionhakuiselta, perinteiseltä bisseltä, ehkä sun kannattaa jättää hänet vaan baareihin miesten kanssa kiehnäämään. Simppeliä.
      Ei ole sun päänvaiva nähdäkseni.

• Anonyymi

Arvasin, että mut ymmärretään väärin. Ei minua haittaa, jos hän hakee seuraa, mutta kun ollaan sovittu ennen lähtöä esim. vieraalla paikkakunnalla, että ollaan baarissa yhdessä, eikä jätetä toista yksin.
        Olenkin sanonut, että jos hakee seuraa, niin menee yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin, että mut ymmärretään väärin. Ei minua haittaa, jos hän hakee seuraa, mutta kun ollaan sovittu ennen lähtöä esim. vieraalla paikkakunnalla, että ollaan baarissa yhdessä, eikä jätetä toista yksin.
        Olenkin sanonut, että jos hakee seuraa, niin menee yksin.

Jos puolisosi on nainen niin kuulostaa oudolta, että pyörit "vieraan" sinusta kiinnostuneen naisen kanssa baareissa.
        Jos puolisosi on mies niin kannattaa tehdä ystävällesi selväksi, että et ole lesbosuhteesta kiinnostunut.

• Anonyymi

Haluaa huomiota sinulta. Tyhmää bissen käytöstä. Parikin vastaavaaa tapausta olen joskus tuntenut. Onneksi ei tarvii enää olla tekemisissä.
      Kaverisi voi käydä ihan itsekseen niissä baareissa, jos ei sinun seurasi siellä kiinnosta.
      Vieläköhän sitten yksikseenkin miehien perässä roikkuu baarireissuillaan... Epäilen, että ei.

Kannattaa pohtia, että tarviitko oikeesti tuollasta kaveria? Ei pahalla, mutta ystäväsi kuulostaa ihan feikiltä pelleltä.

• Eikös ne sano, jotta "joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön".

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      116
      9708
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      95
      9377
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      20
      7885
    4. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      7209
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6264
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5408
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4718
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4375
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4303
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4263
    Aihe