Mopo sammuu kun jarruttaa

Anonyymi-ap

Eli vaihdoin takavalon mopoon ja vaikka kytketty oikein niin kaikki muu pelaa mormaalisti mutta kun jarruttaa niin jarruvalo alkaa palamaan ja sammuu heti. Kyseessä kilvenvalolla varustettu takavalo joten voisiko se jotenkin vaikuttaa koska kyseessä on kuitenkin ihan ns. Jokkis takavalo. Ja voiko olla että ei toimi kilvenvalo kun ei ole akkua. Ja siis talavalona kokeiltu dz hardwaren kilvenvalolla olevaa takavaloa

27

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selvisikö vika?

• Anonyymi

Ei selvinnyt, edelleen mopo sammuu ja nyt sammuu vaikken tee mitää. Missä voi olla vika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei selvinnyt, edelleen mopo sammuu ja nyt sammuu vaikken tee mitää. Missä voi olla vika

Olisikohan takavalo kytketty sammutusnapin johtoihin, joka katkaisee sytytyspuolalta tulevan virran selvitä kytkentä ja kytke valot valopuolalta tulevaan johtoon tai sytytyspuolalta tuleva johto ottaa runkoon jostain kohtaa.

• Anonyymi

Ei kannata jarruttaa niin pysyy käynnissä!

• Anonyymi

Jarrut ei toimi jos kone ei pyöri!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jarrut ei toimi jos kone ei pyöri!!

Ai moottorijarru??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai moottorijarru??

Käsijarru ei toimi kone sammuu vaikkei pyörikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsijarru ei toimi kone sammuu vaikkei pyörikään.

Sammuu, vaikka ei edes käy?? Nyt on mystistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sammuu, vaikka ei edes käy?? Nyt on mystistä!

No kun pyöriminen ja käyminen on mun mielestä eri asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun pyöriminen ja käyminen on mun mielestä eri asia.

Eli kone ei edes pyöri, mutta sammuu kuitenkin? Vielä enemmän mystistä??

• Anonyymi

Löytykö vikaa?

• Anonyymi

Jos ei jarruta, niin syttyykö mopo?

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan, että käynnistyykö uudelleen, kun lopettaa jarruttamisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan, että käynnistyykö uudelleen, kun lopettaa jarruttamisen?

Ei, kun että syttyykö mopo, jos ei jarruta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kun että syttyykö mopo, jos ei jarruta?

Jos syttyy, niin tarvii olla mukana jauhesammutin tai joku sammutuspeite!

• Anonyymi

katsopa onko oikeanlainen polttimo eli jos on liian tehokas Wattimäärältään viel iikaa virtaa sytyksestä ei riitä enääkipinään?

kerron erään esimerkin kun veli tosiaan vaihtoi moottoripyörään Yamahaan vilkkujen lamppujs niin vilkkuivat villisti kun väärä wattinen polttimo, eli liian suuri wattimäärä tai liian pieni ei vilku lainkaan

• Anonyymi

mikähän pitäisi olla joku mopon takavalon wattimäärä ehkä noin 1 W

• Anonyymi

siihen kun tökkäät jonkin auton H4-halogeenin niin varmasti on oikosulussakoko moposi

• Anonyymi

niin tarkista tuo wattimäärä ja jännite siitä polttimosta mikä takvalossa on j kuuluisiiolla voi aika pienikin wattimäärä.

Tämä on tosi tarina kun veli kertoi laittaneensa Yamahaan vääränliset polttimot vilkkuihin niin villiä valojen vilkettä hh

• Anonyymi

.. kun veli puhui tuosta, niin että väärä polttimo voi aiheuttaa tuollaista, niin kun elektroniikasta tiedän: digitaaalinen laskuri ja transistori niin ei riipu polttimon koosta...

• Anonyymi

Pitää myös muistaa kun mittailee noiden polttimoiden todellista tehoa niin pitää hoksata minä niitä kuormittaa, ne täytyy ottaa huomioon, ite ei passaa istua mopon satulassa.

• Anonyymi

En usko että satulassa istuminen vaikuttaa, mutta no kierrosluku kyllä vaikuttaa justiin jos laitat liian isotehoisen polttimon niinhän vetää oikosulkuun heh

• Anonyymi

Minulla sammuu myös jarrusta. Ledin wattimäärä about 1.5w. Hehkulampilla kokeiltu 4w niin toimii hyvin. Että mitähän ihmettä. Taitaa kiinalaiset olla tinannu ledin väärin. Takavalo toimii, mutta jarru toimii tappokytkimenä. Ja yllättäen dz hardware lamppu

• Anonyymi

Parempi sitten olla vaan jarruttelematta. Mopossa ei kyllä jarruja tarvitakaan, itse yleensä pudotan lerssin lahkeesta jos täytyy pysähtyä.

• Anonyymi

Missä vika kun annan mopolle kierroksii niin valot sammuu. Fantic on mulla.

• Anonyymi

Meillä mopo ottaa kierroksia kun sille antaa kaasua! Jos valot sammuu, niin siinä on joku vika?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä mopo ottaa kierroksia kun sille antaa kaasua! Jos valot sammuu, niin siinä on joku vika?!

Siis mulla valot sammuu kun annan mopolle kierroksii niin sen jälkeen sammuu valot kun kierrokset laskenut normaaliksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      120
      3721
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      28
      2783
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2655
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2353
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2174
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      38
      1726
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1106
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1010
    9. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      81
      995
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      984
    Aihe